Uniek cadeau

Snel een badjas gevonden in de gevraagde maat, daarna is het gemakkelijk een naam te laten borduren in het lettertype en kleur die jij kiest. Het voorbeeld is om een indruk te krijgen hoe het eruit komt te zien, maar in het echt bleek het veel mooier! En levering was ook erg snel, top!

Bedankt voor de review. Goed om te horen!

Snel bezorgd en prima product

Goede ervaring zou zo weer bestellen bij jullie

Mooi cadeau

Snelle service. Mooi product

Nog niet ontvangen

Op zich geen probleem met Tilleys. Kan het pakketje niet beoordelen omdat we het nog niet hebben ontvangen. DHL heeft nu al 3x gemeld komt op een andere dag. Dit is dus meer een klacht naar DHL want het is niet de eerste keer. Zeer slechte service. maar ja jullie hebben hier een contract mee. Ter overweging.

Bedankt voor je waardevolle feedback. Mochten er nog vragen zijn of is het pakket niet binnen 2 a 3 dagen ontvangen bel ons gerust, dan kijken we waar we kunnen helpen voor een oplossing.

Schattige persoonlijke knuffel, supersnel geleverd

Online bestellen gaat heel gemakkelijk! Daarna supersnelle levering dus heel betrouwbaar! Mooie kindvriendelijke knuffel en door geborduurde naam en geboortedatum heel persoonlijk. Nu voor 2e keer weer geslaagd cadeau!

Leuk kraamkadootje

Als je niet echt weet wat te kopen bij geboorte dochter/zoon dan is dit een kado dat altijd in de smaak zal vallen, een knuffelbeer met de naam van de baby, hoe leuk en origineel is dat om te krijgen.

Overzichtelijk en royaal in assortiment

Gezellig shoppen en mijn verwachtingen liggen voor t uitzoeken

Wacht nog steeds

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling .vind het best slecht.ook geen mail ontvangen dat het langer kan duren.

Dat is vervelend! Indien er binnen twee dagen niks is gehoord en ontvangen dan horen wij het graag zodat we kunnen kijken waar de bestelling is en dit zo snel mogelijk kunnen oplossen! Wij nemen altijd gelijk contact op met de klant mocht de order vertraging hebben bij ons. Ook nu is dit gebeurd maar helaas niet ontvangen. Gelukkig weten we nu de oorzaak en is de handdoek naar je onderweg! Onze excuses voor de vertraging!

De service en snelle reactie zijn goed. En, ze denken mee over de aankoop. Echt een aanrader!

Dat is niet de bedoeling! We hebben het dezelfde dag verstuurd, ik heb een mail naar je gestuurd voor enkele vragen. We zullen zo spoedig mogelijk dit onderzoeken en met een oplossing komen! Met vriendelijke groet, Tilleys.nl

Snel, vriendelijk en netjes

Het schort ziet er netjes uit. Ontvanger was er blij mee. Heb hem dezelde dag kunnen ophalen. Het was feestelijk ingepakt. Vriendelijk aan de telefoon en aan de balie.

Goed contact, overleg

Veel keuze idee om vaker te bestellen, en heel fijn dat jullie doorgeven over dat de kleur niet meer op voorraad was en mij andere kleuren ,de keus gaven ,mooi badjas voor een meisje ,met naam erop geborduurd

Ik werd verrast bij het openen van het pakket

Wauwww wat moooi ik maakte me pakketje open en dacht waaauw wat groot en mooi goede kwaliteit. Dit had ik niet verwacht toen ik het bestelde

Bedankt voor je review, Heel erg leuk om te horen! Daar worden we blij van!

Vriendelijk contact en erg behulpzaam (fout in bestelling gemaakt)

Goed en mooie geregeld ,veel keuze hoe en wat je precies wil.

Heel goed snel geleverd

Ben er heel blij mee en is goed kwaliteit en snel geleverd mij zoontje is er blij mee

Makelijk te bestellen en super tevreden met de bestelling en de snelle bezorging

4 knuffels besteld voor me kleinkinderen Met hun namen geborduurd Op de site makkelijk te bestellen in kleur en letter typen

Bedankt voor de review, goed om te horen!

Super tevreden

Het is echt aan te raden. Goede kwaliteit en snelle levering.

Voor al mijn achterneefjes / nichtjes,kleinkinderen laat ik een handdoek met naam borduren inmiddels al 36 x

Beste Jannie, Bedankt voor je review, fantastisch om te horen! Graag tot de volgende keer!

Snel en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden. Snel verzonden, kwaliteit naar tevredenheid. Leuk cadeau idee!

snelle levering, matige kwaliteit badjas

snelle levering, maar matige kwaliteit badjas (dun stofje, losse draadjes).

Super klantgericht!

Had per ongeluk een verkeerde kleur doorgegeven om een naam te borduren. Gelijk een mail hierover gestuurd. Per omgaande een mail gekregen met de mededeling dat het in orde zal worden gemaakt. Top! Kwaliteit en plaid waren uitstekend. Volgende bestelling in aantocht.

Service is hoog

Ondanks dat de zending niet compleet was is dat de andere dag volledig hersteld.

Goed geadviseerd en snel geleverd

Ik heb een vraag gesteld bij de klantenservice en ben goed geadviseerd. En na de bestelling werd het super snel geleverd. Helemaal tevreden!

Snelle en nette bezorging

Netjes ingepakt bezorgd en het stel waar we de cadeaus aan gaven vonden het erg leuk! We hadden voor hun tweeling voor allebei een badjas. Heel leuk om de naam erop te hebben vonden ze.

Mijn enthousiasme is afgenomen

Ik nam een aantal keren een product af. Voorheen super leuk ingepakt maar mijn laatste afname zeer summier. Heel opgepropt in een verpakking. Jammer. Heb het uiteindelijk wel zelf leuk ingepakt. Ik beveel t wel aan omdat de kwaliteit van het materiaal wel aardig is. Maar opnieuw, kijk naar de redenen voor de toekomst.

Bedankt voor je review, daar hebben we veel aan! Zo kunnen we verbeteren, en zeker met het inpakken willen we er een leuk cadeau van maken! Met vriendelijke groet, Team Tilleys

Rondweg 60

8091XK Wezep

Over Tilleys.nl

Een gepersonaliseerd cadeau met naam bestel je online bij Tilleys.nl. Op werkdagen voor 13:00 besteld, is dezelfde dag nog verstuurd. Je kunt je cadeau met naam ook door ons laten versturen met een persoonlijke boodschap. Wij pakken het feestelijk in!