Teleurstelling.

Helaas waren wij niet positief over "Wie is de saboteur?". De communicatie was slecht: we moesten zelf bellen om te horen te krijgen dat de spelbegeleiders te laat kwamen. De lunch op zich was goed geregeld en stond klaar. Echter, er zat geen drinken bij het luncharrangement. Dit was niet genoemd en daar hadden wij in ons budget niet op gerekend. Ook gedurende het spel van twee uur lang in de zon, was niet aan drinken gedacht. De begeleiders konden zich vaak niet goed verstaanbaar maken voor de groep. Opdrachten waren verre van speciaal (bijvoorbeeld: getallen bij elkaar optellen) en soms onduidelijk. Ook waren de opdrachten niet geschikt voor teams van ongeveer 8/9 personen. Opdrachten voldoen niet aan omschrijving op website: "...een aantal spannende en uitdagende opdrachten, samen met een route map en een camera". Van een route map en camera was geen sprake, we hebben op twee willekeurige plekken gestaan om in totaal 5 opdrachtjes te doen. De prijsuitreiking, waarvoor een van de begeleiders al vertrokken was, verliep rommelig. Deze viel in het niet tijdens de bierproeverij, die overigens goed verzorgd was met lekkere hapjes. De prijs voor het team met de meeste punten, een doos celebrations, wordt later opgestuurd want die was niet aanwezig. Dit was het geld niet waard. Het is mij nog steeds niet duidelijk wie de mol was.

slechte fietstocht

We hebben gisteren met een groep van 11 personen een fietstocht gemaakt in Deventer. De gids heeft de heenweg nog iets verteld, de terugweg NIETS. Hij had een route in gedachten en deze reed hij vol gas, hij hield geen rekenschap met diegene die achter hem fietsten en als het volgens zijn idee niet snel genoeg ging dan fietste hij gewoon continu 100 meter voor ons uit. Ronduit schandalig hoe hij zich heeft gedragen en dan betalen we hier 270 euro voor. Ik heb ook tegen hem teruggekoppeld dat als we niets wilden horen en alleen wilden fietsen we zelf wel fietsen hadden gehuurd, want dit slaat echt nergens op, een zeer slechte reclame!! De fietsen waren daarnaast top geregeld

Geweldige en flexibele touroperator

Citygame met het bedrijf. Veel bespreekbaar en mogelijk. Goede service en maatwerk!

Bedroevend

Aangekomen in Amsterdam met 12 meiden was de tour begeleider niet aanwezig. Na 2 uur voor de deur staan wachten kregen we een fotoshoot aangeboden als compromie , in een soort kelder stond een rek met vies gedragen lingerie in maat 34 wat echt niemand aan zou willen of zou passen. En een mdf bord met een raam erin met 2 rode lampjes.. Moesten we maar een paar hoedjes opzetten en een leuke foto maken. No thanks. Uiteindelijk wel ons geld terug gekregen en gelukkig hebben we samen met de vrijgezellen bruid een leuke dag ervan gemaakt. Er waren overigens meerdere groepen met dit probleem deze dag.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Afgelopen zaterdag(17-11-'18)hadden we de Strip Diner Deventer gehad. Het was een top super avond. Jullie hadden goed geregeld vanaf begin tot einde. We zijn nooit uitgepraat. Onze bruid is echt verrast en super tevreden. Wij natuurlijk ook. Namens onze groep..hartstikke bedankt voor een geslaagde avond. Deventer team jullie zijn top! Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

net een tour gedaan echt super gelachen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

de organisatie van de oud hollandse spellen was niet goed voor elkaar. Eerst moesten we al wachten op een groep die in onze ruimte op een escape room zat te wachten. Er waren per spel 2 verschillende spelregels, er was een niet functionerend spel en dit bleek al langer bekend, sommige spellen stonden te dicht op elkaar zodat je hinder van elkaar had, voor een spel waarbij je moest tekenen was veel te weinig materiaal beschikbaar. Kortom geen kwaliteit, zeker niet voor de gevraagde prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Een leuk Escape smartphone spel gespeeld in het mooie centrum van Amsterdam. Leuk origineel spel, goed geregeld en uitgelegd en een soepele communicatie van te voren! Een top dag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Met bedrijfsuitje wezen bubbelbal voetballen en de pizza boot gedaan. Goed geregeld, geen onverwachte situaties meegemaakt op die dag. Top! 5 sterren zijn eigenlijk te weinig.

Geen verbeterpunten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed georganiseerde dag! We hebben genoten van de Jordaantour en het heerlijke eten. Dank Original Tours!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goed bereikbaar.

Vanwege onenigheid met de locatie (die voor de locatie zou zorgen) werd onze activiteit 5 dagen (!) voor het vrijgezellenfeest gecanceld. Onacceptabel! Het werd gebracht als: wij kunnen er ook niets aan doen. Maar daarmee werd het probleem volledig bij de consument neergelegd! Ik vind originaltours zelf verantwoordelijk is voor het onderhouden van goede relaties met leveranciers. Als je ziet aankomen dat dit misloopt dan moet je ruim van te voren een alternatief regelen. We kregen het geld terug met excuses en een negatief verhaal over de locatie. Maar via een kennis hebben we persoonlijk contact gehad met de locatie en die hadden een heel ander verhaal. Niet blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor de eerste keer in een escape room met drie vriendinnen: de Paleiskamer. Leuke ontvangst, goede uitleg. De kamer was een mooie uitdaging! We hebben de tijd helaas met een paar minuten overschreden, maar we zijn er wel uit gekomen! Een aanrader!

Ik kan niets bedenken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super personeelsuitje gehad!

Geen verbeterpunten. was echt boven verwachting van aal collega's

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super leuke escaperoom Paleiskamer! Met verassende elementen, niets is vanzelfsprekend. Het was zeker uitdagend om te kunnen ontsnappen uit deze kamer! Mooie en schone ruimte, ziet er nieuw en fris uit! Ook het ontvangst en de begeleiding was heel goed. Echt een aanrader! We komen zeker snel terug om de andere escaperoom te ontgrendelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het escapediner is een super aanrader voor een teamuitje! Goed geregeld, top gastvrouw, Jaqueline. Boeiend en uitdagend. Vreselijk gelachen ook. Heerlijk eten en drinken. De Prael een sfeervolle omgeving en top muziek op de achtergrond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tante Sjaan heeft ons een super leuke middag bezorgd met de workshop plat Amsterdams! We hebben geleerd, maar bovenal erg gelachen :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hebben een geweldige teammiddag/avond gehad. Eerst escape Amsterdam en toen een dinerquiz in Paleis van de Weemoed. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin gehad en wij hebben op een zeer ludieke manier gewerkt aan onze samenwerking. De organisatie was goed neergezet en werkte zeker mee aan een goede sfeer

Geen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stap - fietstocht voor ons werk team opbouwen van sociale . Uitstekende organisatie . Rende naar een uurwerk. Mooie stap fietsen zijn een geweldige manier om een ​​heleboel interessante locaties in Utrecht te dekken. Onze gids had Nsome sappige verhalen voor ons en deden een geweldige job. Sterk aanbevolen

Houd de verhalen licht. Wees voorzichtig over religie onderwerpen in diverse groepen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gisteren hebben wij( na een lange correspondentie) een geweldige high tea in de Prael gehad. Daarna zijn we met een gids de Jordaan ingegaan. Ondanks de drukte van de gay pride, heeft onze gids ons mooie ,onbekende en zelfs rustige stukjes Amsterdam laten zien. Ook anticipeerde hij geweldig op onze vragen en opmerkingen. Ik wilde jullie bij deze dus heel erg bedanken voor een ons onvergetelijke zaterdag. Wij gaan zeker nog eens de Jordaan in en komen ook gegarandeerd terug in de Prael. Met vriendelijke groet Joyce van der Horst

Misschien dat er iets meer gevraagd kan worden of mensen koffie of thee drinken bij de high tea. Wij dronken allemaal thee, dus de koffie is niet aangeroerd( 2 potten) en we hadden allemaal maar 2 glazen thee gehad. Wel kreeg ik een extra pot toen we het vroegen. Verder zijn er geen negatieve punten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed georganiseerd, soepel in de communicatie, leuk uitje!! Sfeervolle kamer ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, duidelijk en goed contact / info

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Anders dan andere yitjed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, leuke escape room met origineel thema!

Iets meer beleving toevoegen bij binnenkomst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Rosita's peeskamer was een erg leuke escape room voor ons vrijgezellenfeest, het meest geschikt voor de gelegenheid. Echt een aanrader. Mede dankzij de perfecte uitleg en voorbereding van de gastheer waren enkele deelnemers gerustgesteld ;) En wij waren een beginners groep (voor escape rooms) maar die was met een hint toch voor ons (8 mensen) nog net binnen de tijd te halen. Ook een erg fijn idee was dat het mogelijk was om extra mensen op het laatste moment nog toe te kunnen voegen boven het aantal gereserveerde mensen. Juist met een vrijgezellenfeest komt het voor dat er later mensen zich aansluiten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Spannende escaperoom op de wallen. Goede uitleg! Waren met zijn zevenen en moesten allen goed nadenken. Dus echt een uitdaging voor allen. Ook super leuk en spannend thema!;) Aanrader voor allen!

Jammer dat de deur in de escaperoom niet op slot kan ivm de nooddeur. Verder was het een super ervaring voor het team.

Over Original Tours & Activities Nederland

Filter op Taal