Hele prettige en snelle service

Prettig contact, heldere uitleg, en snelle antwoorden op mijn vragen, ook als dat leidde tot het eventueel aankopen van iets van de concurrent als dat beter bij mijn behoefte zou passen.

Radiator ziet er zeer degelijk uit

Ben zeer tevreden. Echte Duitse kwaliteit Ik heb al veel kacheltjes gehad maar zoiets als dit staat er mijlenver boven.

Eindelijk de juiste thermisch motor gevonden, zeer snelle levering

Zeer goede begeleiding, alles werkt.

Vooraf veel informatie gevraagd en gekregen. Tijdens de installatie wat vraagjes en die werden meteen opgepakt en beantwoord. Zeer tevreden. De handleidingen die in het Nederlands worden meegeleverd via de mail zijn erg duidelijk (wel stap voor stap volgen!). Bij de handleiding voor de zoneregeling voor de vloerverwarming had het handiger zijn geweest als er bij zou staan dat je de kleine witte knopjes met een klein schroevendraaiertje moet indrukken voordat je de snoertjes kunt in klikken. Scheelt wat zoekwerk. Verder zeer aan te raden!

Super snel geleverd - uitstekende service - top !

Nog belangrijker, de Homematic-IP productenlijn werkt voor mij fantastisch. Goed bereik binnen mijn gehele huis. Ik kan nu de warmte in elke kamer regelen vanaf mijn smartphone (thuis maar ook elders!) Ik ben er super blij mee.

Zeer goede service.

Na aankoop service totdat het systeem perfect werkt.

Prima producten en snelle levering

Snel geleverd en keurig verpakt en verschillende contactmogelijkheden. Hier heb ik nog geen gebruik van gemaakt

Stond me vriendelijk te woord. Beantwoorde al mn vragen. Product snel in huis. En paste perfect zoals beloofd.

Goede antwoorden

Zeer fijne winkel ervaring. Goed advies en zeer goed product. Ik wordt alleen doodziek van het feit dat ik bij iedere on-line aankoop die ik doe dit soort emails krijg. Daarom slechts 2 sterren. Ik heb zelfs aangevinkt dat ik verder gen reclame emails wil ontvangen.

Goedemorgen Arjen, Dank voor je feedback. Zou je ons een mail kunnen sturen met wat er precies aan de hand is, als het kan met screenshots? Wij sturen namelijk in geheel geen reclame. We mailen je alleen betreft informatie die met je bestelling te maken heeft. Ook hebben wij geen optie om aan of uit te vinken of je reclame wil ontvangen. Mogelijk verwar je onze website met een andere website. Voor de volledigheid, als je bij ons iets bestelt, dan sturen wij: - een bestelbevestiging. - een verzendbevestiging met track & trace info. - een factuur / garantiebewijs. - handleidingen die bij de bestelde producten horen. - een uitnodiging om onze service te beoordelen / verbeteren. Alle informatie die wij versturen voldoet aan de eisen van Thuiswinkel Waarborg. Ik wens je een fijne week! Groet Léon

Snel en correct. Goede service

Zie boven

supper na veel zoeken toch gekregen

was heel lang een onderdeel het zoekn voor mijn thermostaat valiant, nu heb ik die bij jullie gevonden, heel erg dankbaar, ook gekregn wat werd beloofd , goede service ga zo door

Precies wat ik zocht en meer

Ik heb twee elektrische verwarmingen besteld om mijn cv in huis geleidelijk door elektrisch verwarmen te vervangen. Ik had zelf wat besteld werd gebeld met nog enkele goede adviezen. Snel geleverd (en dat in deze tijd met de hausse op alternatieve verwarmingen). Bij het bestellen van nog twee (1600W) verwarmingen kreeg ik een tweede kans home station als service cadeau. Echt superservice! Ik zit er warmpjes bij en weet wel waar ik de volgende fase terecht kom. Bedankt mensen!

Goede service en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van dit bedrijf.

Correcte afhandeling.

Correcte informatie op website. Producten werken zoals beschreven.

alweer tevreden over alles

snel, denken mee.

Vakkundig advies

Na vakkundig advies, overtuigd tot aankoop

Hele fijne service

Ik zocht een artikel dat ik eerder had besteld bij verwarmenperlamer.nl, maar vond het niet meer op de site. Ik heb toen gebeld en de vriendelijke meneer aan de telefoon wist dat hij er desondanks nog wel een paar in het magazijn had liggen. Deze heb ik per factuur toch kunnen kopen. Had de bestelling snel binnen en dus weer snel een behaaglijke badkamer. Top service!

Top bedrijf

Een duidelijke website en hele snelle levering. Ook telefonische hulp bij installatie is geweldig.

Prima service,goede kwaliteit

Snelgevonden wat ikzocht. Duidelijke website en goede prijs. Bezorging meteors NL duurde echter 3 dagen langer dan gepland. Dit lag echter aan post NL, misschien overwegen om van bezorgdiensten te veranderen…

uitstekend

Prima bedrijf, werkt snel en goede service. Mooie producten.

Staan klaar voor een goede uitleg.

Klantvriendelijk en goede service

Goede webwinkel

Goede webwinkel met fijne prijzen en snelle verzending met instructies