Mooie producten, super service!!!

Snelle levering, geen gedoe, Snelle reactie en heldere uitleg bij technische vragen

Goed product, hele goede instructies en dito ondersteuning

Goede oroducten en betrokken en aardige ondersteuning. Door de heldere instructies met aandacht erbij goed zelf te monteren. Draaide in 1 keer.

Snel en gewoon goed

Goed contact gehad en advies. Bestelling snel in huis. En de garantie dat ik op een later tijdstip kan aankloppen voor hulp.

Helpen fantastisch

Werd direct gebeld over het product en raad gekregen

Problemen met installeren en inleren, prima nahulp via whatssapp

Top, perfect alles geregeld.

Snelle levering. Snelle reactie op vragen. Kamjets werken daar.

Goede ondersteuning, goede prijs

De vraag die ik over het product had, werd snel en adequaat beantwoord. Het product was aanzienlijk goedkoper dan mijn eerdere aanschaf via de installateur.

Goed advies over de slimme thermostaat

Heb een goed en uitgebreid advies gekregen over de slimme thermostaat en de bijbehorende componenten. Werd goed meegedacht over de mogelijke oplossing. Een CV-systeem bestaat toch uit veel componenten. Uiteindelijk niet voor homematic-ip domotica gekozen, maar voor een andere leverancier die hier niet in het assortiment zit. Al met al toch genoeg reden om een review te schrijven.

Erg tevreden over de bestelling en levering. Goede nazorg voor vragen en begeleiding. Via de mail de link voor de Nederlandse documentiate. Erg tevreden.

Bedrijf dat met je meedenkt

Too bedrijf, belt mij op om te vragen over de bestelling en advies te geven. Waar maak je dat nog mee.

snel, correct en ideale oplossing

Zeer deskundige medewerkers

De aansluitingen van mijn Honeywell evo home radiatorknoppen bleken niet te werken. Door deskundig advies is dat nu wel gelukt. Andere adviseurs wisten het niet op te lossen en adviseerde zelfs om nieuwe radiator afsluiters te plaatsen wat veel zou gaan kosten. Nu minimale kosten door super advies. Aanrader!!

snelle levering en prima service

De bestelling had ik tussendoor even gedaan. Het was dus heel fijn dat er vrijwel meteen een mailtje achteraan kwam of ik de koppelstukjes bewust vergeten was mee te bestellen. Zo kon ik die meteen nog laten meeleveren. Mijn bestelling werd de volgende dag (inclusief koppelingen) al afgeleverd. Toen zag ik dat ik toch een andere regelunit nodig had, die beter in speelt op de configuratie in mijn huis. En ook die kwam een dagje later binnen. Ondertussen is de 1e regelunit weer retour. Er werd al heel snel een bevestiging van de reouren gegeven. Vlotte afhandeling.

Top systeem en goede service!

We waren op zoek naar een goed zone verwarming systeem voor onze situatie (warmtepomp én CV ketel in hybride opstelling met ondersteuning voor zowel verwarmen als koelen. Hele huis vloerverwarming en elke kamer eigen thermostaat. Door andere bedrijven eerst een tijdje van kastje naar de muur gestuurd en tegen problemen aangelopen met systemen. Uiteindelijk gekozen voor de Homematic IP oplossing van verwarmenperkamer.nl. Wat een verademing. Dit spul werkt echt letterlijk "out of the box", het aansluiten en installeren is kinderspel en gewoon een kwestie van de instructies opvolgen. Het is mij een raadsel waarom dit systeem (homematic IP) niet veel meer bekendheid heeft in NL want het werkt echt top. Tijdens het installeren liep ik tegen een probleem aan en werd ik perfect telefonisch te woord gestaan. Uiteindelijk bleek dit een probleem in onze vloerverwarming installatie te zijn. De mensen van verwarmenperkamer wisten dit door de telefoon te vertellen en daarna direct op laten lossen door een vakman. Wij zijn enthousiast! Nu ook na enkele maanden in gebruik werkt het nog super. De installatie is ondertussen in "koelmodus" gesprongen en ook dat werkt gewoon zorgeloos en goed. Eindelijk!

Geweldig geholpen

VerwarmenperKamer heeft mij goed geholpen, levert snel en heeft daarna nog ondersteund met installatie. Ik schakel een honeywell klep in de aanvoer van de vloer en schakel mijn ketel met een thermostaat boven en/of de klep eindstand beneden. Kan later altijd nog uitbreiden met thermostaatknoppen per radiator boven. Mooi systeem, goede ondersteuning.

Goede service zelfs wanneer een pakketje wat later komt zijn ze bereid een nieuwe op te sturen en t later te verekenen.

Persoonlijke service

Ik heb ik een e-mail mijn situatie en wensen kenbaar gemaakt. Hierop kreeg ik snel een passende oplossing aangeboden. Nadat dit is besteld heb ik nog even persoonlijk contact gehad over de levering ivm mijn adres. Erg fijn persoonlijk contact en service. Zou dit bedrijf zeker aanraden!

Super vriendelijk!

Ondanks een vertraging bij postnl, ben ik zeer tevreden! Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en zou er zo weer iets bestellen.

Goede en vlotte (telefonische) service.

Goede informatie over de mogelijkheden. Snelle levering. Met extra Nederlandse handleiding. Top zaak.

Snel, kundig en service gericht.

Uitermate positief.

Snelle en adequate beantwoording van mijn vraag.

Na mijn bestelling werd ik voor verzending gebeld met de vraag of ik bepaalde onderdelen al wel in mijn bezit had, aangezien deze noodzakelijk waren voor de goede werking van het bestelde item. Na levering had ik twijfels over mijn keuze en heb nagevraagd hoe zij daar tegenaan keken. Ik kreeg hierop een zeer uitvoerig en duidelijk antwoord, waar ik goed mee was geholpen.

Snelle en goede service

Een snelle en goede service na een probleempje met de installatie van de apparatuur.

Ze denken goed met je mee

Prima service, zoals het hoort, top

Zeer goede service, duidelijk, snel.

top

Wilde graag overstappen naar thermostaatknoppen die ik op afstand kon bedienen, na een mail met de vraag wat ik nodig had kreeg ik een snel antwoord terug met wat ik moest bestellen. na de bestelling een snelle levering en later ook nog wat tips voor het instellen van het systeem. Top service

Molenberglaan 125

6416EM Heerlen