TOP

Na de apparatuur met handleiding ontvangen te hebben aan de slag gegaan. Paar keer gebeld (ben geen techneut) en prima geholpen. Na wat aanpassingen zie ik dat ik zelf de boel verkl... heb. Paul gebeld alles uitgelegd, vervolgens is Paul remote aangemeld en heeft de hele installatie (1/2 uur aan de telefoon) opnieuw gedaan. Geen gezeur of gekreun maar PRIMA en TOP geholpen. Chapeau.

in stappen smart home verwarmingssysteem ingevoerd

ik ben er heel tevreden over en met name de telefonische helpdesk is super goed! ze helpen je goed op weg en zijn snel en goed bereikbaar. Uitstekende service en dat vind ik erg prettig voor een (voor mij) technisch wel wat ingewikkeld systeem

perfecte service en snelle levering

perfecte service en snelle levering

Prima geholpen

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst zag ik dat ik de aantallen juist had ingevuld. Dit was na een telefoontje snel verholpen. Producten snel ontvangen en voldoen aan de verwachting.

goed geholpen

goed geholpen en goed advies. ik had een set besteld die niet compleet was, ben hierover gebeld en uiteindelijk het juiste besteld (voor een lager totaalbedrag). perfect!

Pluspunten

snelle service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke focus, compleet assortiment

Netwerk met domotica (electronica) specialisten

• Kennis & Vakmanschap

beter vragen naar welke radiatorknoppen er in de oude situatie zijn en als de klant aangeeft dat hij vloerverwarming heeft direct een extra ruimte thermostaat adviseren

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, zeer snelle levering.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben goed op de hoogte gehouden i.v.m. vertraagde levering. Bij aflevering nogmaals een excuusbrief en een flesje wijn. De radiatorknoppen zijn wat groter dan ik dacht. Alle onderdelen zijn van hoge kwaliteit. Voor aankoop via de Chat goed geholpen i.v.m. speciale radiator adapters voor Giacomini afsluiters. Later nog eenmaal telefonisch contact gehad omdat ik wat hulp nodig had bij installatie via de app. Prima, nee UITSTEKENDE service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke en uitstekende hulp, advies en ondersteuning gedurende gehele process van aankoop t/M installatie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

volgen goed alles op. Als je een email stuurt krijg je dezelfde dag nog antwoord via mail of telefoon.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering was paar dagen later, kreeg keurig netjes op tijd een email waarmee dit aangekondigd was

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bestelling werd netjes verzorgd

Geen

• Kwaliteit

Pluspunten

Veel support, goede dienstverlening, snelle levering !

Pluspunten

ik ben zeer tevreden, nadat ik mijn order had geplaatst werd ik gebeld om te meldan dat op 1 van de producten langer dan gewoon was en kreeg ik de optie voor een alternatief of om het ergens anders te bestellen, ook werd er mee gedacht of ik alles had wat ik nodig had. echt goede service en ook nog een levering op tijd.

eventueel zou de levertijd nog in de winkelwagen getoond kunnen worden per product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nette persoonlijke aanpak en inhoudelijke kennis

Beschikbaarheid voor service is niet echt optimaal. Verder ligt eea niet standaard op voorraad. Evohome vrijdag besteld en woensdag in huis (dat is nirt competitief tov andere aanbieders). Tenslotte bleek evohome thermostaat al op ander account te zijn geregistreerd maar dat zou kunnen liggen aan Honeywell. Ik heb dit echter aangegeven en actie van verwarmenperkamer.nl bleef uit. Uiteindelijk zelf maar met Honeywell opgepakt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

website goed en duidelijk afhandeling order correct en snel