Pluspunten

We hebben hier adapters gekocht voor Comap om de bluetooth thermostaatknoppen voor de verwarming te kunnen monteren. Elders kostten deze 13€ en hier maar €9 dus het was even spannend of het dezelfde waren maar dat was wel het geval. Aangezien we er best wat nodig hadden scheelde dit zeker en de producten waren snel in huis.

Jammer dat de verzendkosten wat hoog zijn, ik koop het liefst zonder maar gezien het gewicht van de bestelling wel logisch

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kennis van zaken en erg behulpzaam. Goede service bij retour nemen van goederen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd antwoord en blijven helpen totdat alles werkt.

• Kennis & Vakmanschap

Levertijden verkorten van 2 dagen naar 1 (items direct naar klant sturen..)

• Kennis & Vakmanschap

hi Jos, goede dag, Dank voor je feedback. Jouw verbeterpunt heeft betrekking op Honeywell Evohome. Wij voeren Honeywell Evohome niet als hoofdproduct. Wij houden om deze reden zelf geen voorraad. Innogy SmartHome en Heatapp zijn wel binnen een dag leverbaar. Deze producten hebben wij ruim op voorraad. Nogmaals dank voor je bestelling en graag tot een volgende keer. Groet Léon

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelheid van leveren viel iets tegen vrijdag besteld en woensdag geleverd terwijl op de faktuur stond morgen leveren het was wel een post bestelling dus dat duurt wat langer na even navragen waar de bestelling bleef wed ik fijn en vriendelijk te woord gestaan ik bestelde adapters voor slimme thermostaatkraan

Even vertellen als het een brievenbus pakket is dat het iets langer duurt

• Kennis & Vakmanschap

hi Hans, goedemorgen, Dank voor je opbouwende feedback. Jouw pakketje is door ons op vrijdag 31 augustus omstreeks 17:30 aangeboden aan PostNL. Wij hebben hier een zogenaamd acceptatiebewijs van: een bonnetje waarop staat welke pakketnummers wij die dag aanbieden aan PostNL. Als ik de track & trace van jouw order bekijk, dan zie ik dat PostNL je pakket pas is gaan verwerken op dinsdag 4-9 om 16:29. Dat is 2 volledige werkdagen later. Op woensdag 5-9 om 11:02 is het pakket bij jou afgeleverd. Deze vertraging is hinderlijk voor jou en komt als een verrassing voor ons. Ik vind het dus goed dat je dit aankaart. Dit is niet wat we tot nu toe gewend zijn van PostNL. We zullen PostNL op de vingers tikken als dit weer voorkomt. Groet Léon

Pluspunten

Je wordt altijd goed geholpen en een uitstekende klantenservice.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Groot assortiment en prima prijzen en snelle levering.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super klantenservice! Mooie kwaliteit producten. Ik had een foutieve bestellen gedaan en het werd in no time opgelost. Helemaal super. Ze hadden het niet hoeven doen want het was mijn stommiteit.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede service . Snelle levering

Pluspunten

Snel, flexibel, gedetailleerd, accuraat, vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

ik heb hoge standaarden en ben niet snel tevreden, maar dit bedrijf heeft echt de beste service ooit. Ook wel zo handig als het gaat om je verwarming en het is winter ;) Ik had een probleem in het weekend met de thermostaat (het bleek overigens mijn fout te zijn), maar ze waren er gewoon voor me om het op te lossen. Goud!

Geen. Ook het product is perfect qua prijs/kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie, goede service, goed materiaal.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Top bedrijf, goede service. Precies wat ik zocht om mijn verwarmingsoplossing te kunnen waarmaken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

In de winkel in Hilversum, waar ik met een vraag kwam, werd ik door een zeer ongeïnteresseerde medewerker geholpen. Werd een beetje afgescheept. Negatieve ervaring!!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Peter, Dank voor je feedback. VerwarmenperKamer.nl is een webwinkel. Wij hebben geen fysieke winkels. Desondanks is het altijd vervelend als je niet netjes te woord wordt gestaan. Wellicht kunnen wij je helpen. We schepen je in ieder geval niet af! ;) Je kunt ons bellen op 0888-360370. We horen graag van je. Groet, Léon

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Supersnel geleverd!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Snel bereikbaar via whatsapp, en mailen pro-actief als er iets veranderd aan de bestelling

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie producten, duidelijke website.

Er was wat vertraging in de levering. Het is dan fijn om als klant op de hoogte gehouden te worden, in plaats van te moeten informeren wat er aan de hand is.

• Kwaliteit

Pluspunten

Eerst gebeld om te weten of het product op voorraad was, daarna direct gebeld en snel bestelling ontvangen.

Is er een mogelijkheid om via de site te zien of producten wel/niet op voorraad zijn, dan is dat wellicht handig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Beste een goede standaard prijs

Korting voor professionele

• Kennis & Vakmanschap

Enige negatieve punt is dat DPD pakje niet heeft afgeleverd aan huis, zelfs niet is langs gekomen. Is niet eerste keer dat dit gebeurd ook bij levering bij buren

Molenberglaan 125 6416EM Heerlen

0888 - 360 370