Alles keurig en snel geregeld

Er werd vrij snel en duidelijk gereageerd op een vraag via een chat. Levering snel!

Blij met mijn aankoop!

Besteld, goede service, blij met mijn aankoop!

Snelle levering, bestelde artikelen zijn top!!

De bestelde artikelen zijn zeer snel bezorgd en helemaal maar wens.

gewoon top

snel, duidelijk , gewoon prima

top bedrijf

makkelijke website met super snelle levering. en natuurlijk als het pakketje aankomt, wat een feest om het openen. prachtig verpakt.

Bezorging was snel en correct.

Bezorging was snel en correct. Jurk was mooi maar ik verwachtte een andere stof en de kleur stond mij niet. Aanmelden voor retour kan nergens. Of ik heb het niet gevonden. Verder ging het versturen via de post goed. Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld retour krijg.

Betrouwbare webwinkel met mooie items.

Goeie service, mooie merken, snelle levering, alle ingrediënten dus om te blijven volgen! Óók uiterst vriendelijk en behulpzaam bij telefonisch contact met een vraag.

Zorgvuldige behandeling!

Goed op de hoogte gehouden van verzending, keurig afgeleverd, ziet er prima uit

Goed omschreven artikel, snelle levering

Snel verstuurd en mooi verpakt, een echt cadeau

Snel verstuurd en mooi verpakt, een echt cadeau.

Verzorgd

Het pakket was keurig op tijd en netjes ingepakt. Ook met een duidelijk retour form. Deze gelukkig niet hoeven te gebruiken.

Prima maar de reactie kan iets sneller

Op whatsapp service nooit antwoord gekregen op mail wel mr duurde 2 dagen, het antwoord was prima en vriendelijk maar ik zou liever wat eerder een reactie zien.

Makkelijk te bestellen via site

Ik heb een bestelling via de site geplaatst. Ik werd goed op de hoogte gehouden via het trackingnummer waar de bestelling was en de bestelling was snel bezorgd.

Goede service en snelle levering

Artikelen worden altijd snel geleverd en bij vragen krijg je zeer snel een reactie. Erg prettig dus!! Jammer alleen dat je het retour zelf moet regelen en betalen. Ik woon niet in de buurt en bestel daarom altijd online, maar dat zorgt er wel voor dat ik minder vaak bestel.

Super snelle service

Echt heel erg tevreden. De volgende dag al in huis.

Fijn bedrijf

Snelle service ! Zadig en Voltaire jasje past perfect !

Veel aanbod met een uitstekende service!

Shoppen bij v Dort doe ik graag vanwege een diversiteit aan merken en snel gestart met de sale, in de verleiding om veel aankopen te doen.

Perfecte service

In mijn bestelling bleek 1 product te zijn uitverkocht. Ik werd hier hier direct geïnformeerd en tegelijkertijd kreeg ik te horen dat e een nieuw exemplaar was bestemd. Ik hoef alleen maar te kiezen hoe ik de bestelling wenste te ontvangen. Heel klantgericht dus! En heel vriendelijk ook.

Altijd goede service

Ervaring is prima.

Super goeie service en communicatie en heel snel!

Supersnelle service en uitstekende communicatie wat betreft de verzending. Zeer tevreden!

Een veel te klein pakketje.

Ik heb een wollen blazer van 10 Days besteld. Geen goedkoop jasje€259. Het was in een heel klein papieren tasje gepropt, waardoor het jasje er helemaal gekreukt uit kwam.

Mooie broek, snelle levering, aardige klantenservice!!

Zie hier boven

Prima afhandeling bestelling

Het gaat niet echt snel, maar de voortgang van de afhankelijk wordt stap voor stap gemeld.

Correct!

Ik ben erg tevreden vanaf het bestelmoment tot ontvangst. Alles is keurig geregeld en het product is van hele goede kwaliteit. Blij mee!