Super snelle levering, verpakking top!

Heel vlug geleverd en netjes verpakt.

Alles keurig snel en netjes afgeleverd. Ik ben zeer tevreden,zeker omdat ik niet zo vaak iets bestel via de website. Ga ik zeker nog eens doen. Maar ook in de winkel is het prettig vertoeven. Mooie mode.

Goede kwaliteit

Mooie bloesje goed verpakt en retour stikkers alles erbij

Razend snelle bezorging en fantastische merken/fashion.

I am so happy

... for my cardigan and your fast and secure delivery to Sweden!

Alles uitstekend

Snelle bezorging. ..goed ingepakt...alles duidelijk enz

Super mooi verpakt en op tijd bezorgd

Goede nette communicatie dmv mail

Zelfs online persoonlijke service!

Ik bestelde en betaalde een maat m online. De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker: foutje, de m bleek toch uitverkocht. Excuses en een aantal prima opties om dit op te lossen werden op hulpvaardige manier aangeboden. Wat een professionele en adequate service! Ik zou zeker weer online bestellen en wanneer ik in de buurt ben de winkel bezoeken!

Mooie kleding en snel geleverd. Een betrouwbare zaak met ruime keuze, heel fijn!

Vriendelijke personeel

In de winkel wordt ik altijd zeer prettig geholpen. Bestelling plaatsen ging ook pr8ma, pakje werd mooi en klein verpakt verzonden

Perfect verzorgd.

Lingerie besteld, opgehaald in de winkel. Daar voor de zekerheid doorgepast. Met vriendelijk advies.

Super mooie trui snel geleverd

Super mooie trui snel geleverd

Bestelling keurig verpakt snel op de post gedaan.

Helaas kon mijn bestelde broek niet als brievenbus pakje, waardoor ik het bij het postagentschap op moest halen. Verder ben ik heel blij met het product!

teleurstellend

Als er op de site staat dat het op voorraad is en achteraf hoort dat het er niet is is dat teleurstellend. Wel bedank voor de snelle teraven van het bedrag. Vriendelijke groet Marjolijn Thissen

De levering was heel vlot verpakking heel mooi en goed op tijd

Superservice

Heel snelle levering van mijn pakket! Helaas was het artikel te groot en heb ik het terug gestuurd. Ik stuurde hierover een mailtje en kreeg onmiddellijk antwoord terug! Nu nog even op mijn terugbetaling wachten, maar ben er gerust op! Ik bestel daar zeker nog, zeer goede service!

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Snelle levering, mooie merken

Prima webshop

Snelle levering en netjes verpakt. Blij met mijn jurk!

Lekker snel

Bestelling verliep vlot en gemakkelijk

Altijd fijn shoppen bij Van Dort.

Jammer dat jullie niet hier in de buurt een filiaal hebben. Maar online werkt ook perfect. Vooral de filmpjes waardeer ik erg. Top, ook voor inspiratie!

Snelle levering en uitstekende service

Bestelling snel in huis en keurig verpakt echt aandacht aan besteed! Verkeerde 10 days tas geleverd gebeld de volgende dag juiste tas in huis Keurig opgelost! Telefonisch vriendelijk geholpen en zelfs nogmaals excuses op de factuur .

Mooie boutique

Snel in huis en netjes verpakt, top! Ook leuke scherpe aanbieding hier gevonden.

Ik heb niets ontvangen, na bestelling meer dan week geleden, krijg post.nl niet te pakken

Neem svp contact met mij op

In de winkel werd ik super aardig geholpen. Omdat een artikel niet in de winkel verkrijgbaar was, heb ik het online besteld. Binnen 3 dagen werd het al geleverd.