Snel verzonden, gezellig verpakt

Wat een kado om jullie pakket te ontvangen. Helaas wel een retour, ivm de maat. Alles snel en correct afgehandeld. Top!

Vertrouwen

Bestelling snel bevestigd en verstuurd

Vlotte correcte levering

Voor herhaling vatbaar!

Everything is fine !

Perfect Service thank you very much !

Goeie service

Een tas besteld en volgende dag ontvangen

Snelle levering van bestelden artikelen,en voldoende betalingsregelingen ,vooral Afterpay,erg handig

Snelle levering en goede deal

Top dat ik iets vond in de aanbieding, wat ik net op dat moment zocht. Helemaal blij mee dus! Was ook snel binnen en netjes en leuk verpakt.

Fijne service.

Fijne service.

Perfecte levering van een prachtige trui!

De bestelling was eenvoudig en de trui werd keurig geleverd op het afgesproken moment de volgende dag). Fijn dat de trui heel compact was ingepakt. Niet in een te grote doos wat je vaak ziet.

Zeer snelle verzending (laat in de middag besteld volgende dag in huis!) En bij retour ook alles vlot en efficient afgehandeld.

Ok...

Gewoon jammer dat jullie geen gratis armbandjes of dergelijke van 10 days meegeven, dat doet de officiële site wel ;-)

Snelle levering , keurig ingepakt

Snelle service.

Zo fijn dat de kleding zowel in foto's als video wordt weergegeven, geeft een veel beter beeld. De bestelling werd vlot geleverd en was heel netjes verpakt.

Kwaliteit zaak

Gewoon goed en netjes Mijn bestelling was prima

Snel, vakkundig en goed!

Bestelling andere dag binnen. Keurig verpakt en tip top in orde

Top bedrijf , iets niet goed gegaan met bestelling , wordt gelijk actie ondernomen erg prettig!

Geweldige winkel 10 days mijn favoriete merk

Top en snelle levering

Mooie actie en ook nog snel bezorgd

Prima service.

Mijn aankoop lag netjes klaar. Vriendelijk geholpen.

Snelle levering/mooi artikel

Snelle levering en erg mooie blouse!

Super website, verzending en het personeel in de winkel Bilthoven

Mijn bestelling was er de volgende dag al. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Mooi verpakt en heel blij met mijn bodywarmer.

Snelle levering, vele merken

Uitgebreid aanbod in vele maten nog. Niets zo irritant als je iets leuks ziet , in de sale , en je maat zit er niet meer tussen.