Snelle bezorging vlgs afspraak

Mooie webshop!

Op zoek naar kleding van het merk 10Days kwam ik uit bij VanDortmode. Volop keus en mooie mode.

Just perfect!

From the presentation of goods on the Internet, the ordering, the payment processing, shipping and delivery and all communication - you can't do it better. Great praise!

Alles perfect geregeld

Super, snel, goed op de hoogte gehouden. Top!!!

snelle, goede levering en de artikelen bevallen goed

Prima ervaring!

Netjes!

Snel verzonden en netjes verpakt

Fantastische kleding, mooi verpakt, retourkosten heel vervelend

Anders had in vijf sterren gegeven, maar €7,25 retourkosten is echt te veel. Ik zou jullie zeker aanbevelen maar er wel bij vermelden dat de retourkosten hoog zijn

Perfect geregeld

Kleding netjes verpakt en volgens afspraak op tijd bezorgd. Prima service, voor herhaling vatbaar.

Blij met het bestelde. Snelle levering in mooi verpakt postpakket.

Snelle regeling, goede uitleg bij evt retour.

ik word er altijd blij van

Mooie producten. Maat is meestal goed. Goed ingepakt. Snelle levering en afwewrking.

Fijne webshop en prima service

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Producten worden goed omschreven met een advies voor de maat. Ook prima service wanneer een product tegenvalt.

Prachtige kleding. Goed ingepakt. Snel verstuurd. In 1 woord topbedrijf!

Heb alleen maar goede ervaring met dit bedrijf . Mooie kleding. Goede merken. Top verstuurd en snel. In 1 woord prima bedrijf.

Super snelle goeie service

Goeie service duidelijke communicatie over het opsturen en afhalen

Mooie rugtas, snelle levering!

De rugtas heeft fijne brede banden (voor lange wandelingen een must) en is tegelijkertijd toch stijlvol en ruim!

Mooie artikelen die duidelijk op de website staan en snel en correct geleverd worden.

Van Dort mode heeft een grote voorraad om uit te kiezen. Groot voordeel vind ik dat met After Pay betaald kan worden.

Goed en snel geleverd. Ook goed geholpen door de helpdesk

Super tevreden

Snelle levering en zeer tevreden over het gekochte item.

Superservice, veel keuze, hele aardige mensen en erg snel verzonden!

Producten staan goed op de website beschreven, klopt steeds bij mij als iets groot of klein valt. Goed bereikbaar bedrijf, snelle reactie via mail of telefoon. Gewoon een fijne winkel!

Super snel en fijn verpakt verstuurd

Helemaal goed, leuke aanbieding, goeie collectie

Snel, mooi verpakt en voor herhaling vatbaar

Een snelle levering. Echt keurig verpakt en Sven is super vriendelijk. Ik ga zeker vaker bestellen.

Artikel was precies goed. De levering ook prima.

Snele verzending, mooie kleding.

Een mooie top ontvangen van 10 days. Een snelle verzending.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering.

Snel geleverd mooi verpakt keurig netjes