Vlotte bestelling

De bestelling verliep vlot alsook de betaling en levering. Ik werd goed op de hoogte gebracht van de modaliteiten.

Snel en helemaal in orde

Goede prijs en heel snel verzonden

Snel, mooi verpakt en uitstekende kwaliteit

Heel positief!

Heel snelle levering, dag nadien zoals beloofd op de website bij bestelling voor 15u, zelfs naar België. Ik blijf klant!

Snel en keurig

Snelle verzending

Uitstekend!!!!

Super snelle verzending

Duidelijke website, snelle levering en keurig verpakt. Blij met mijn aankoop.

Schoenen zijn gedragen

Tot twee paar dezelfde schoenen ontvangen met vlekken en strepen erop. Schoenen zijn dus niet gecontroleerd voor verzending. Mocht ze retour doen. Werd vriendelijk geholpen door klantenservice. Geld is nog niet terug gestort nu 3 dagen na terugsturen.

Super snel geleverd

Besteld en de dag erna in huis , wat wil je nog meer :-)

Prima, betrouwbaar en behulpzaam

Fijne servicegerichte verkoopster

Heel mooie rok

Mooie rok. Snel bezorgd. Giede service

netjes, vriendelijk en snel

Bij bestelling eerst even gebeld om te horen of pakket inderdaad de volgende dag zou arriveren. Aardige verkoopster aan de telefoon, zij bevestigde dat het zelfde dag nog de deur uit zou gaan. En ja ontvangen de volgende dag, op zaterdag. Superfijn, vooral nu het toch erg druk is in de week voor kerst.

Voor herhaling vatbaar

Had vraag per whatsapp over lengte broek, na opmeting snel antwoord. Levering de volgende dag, mooi en goed verpakt. Voegen woord bij de daad!

Super!!!

Superleuke broek gekocht van 10 days! Makkelijk en snel in huis.

prima geholpen, fijne service

Prima geholpen, fijne snelle service.

Goede reactie via WA

Fijne winkel, alleen online gekocht, snel verstuurd!

Geweldige service

Wat ben ik blij dat ik deze winkel ontdekt heb. Prachtige merken en daarnaast ook nog eens ontzettend snelle levering en vriendelijke service!

Veel mailcontact, duidelijk

Betrouwbaar

uitstekend

goed geholpen door telefonisch kontakt met Rianne

Retourkosten zelf betalen

De bestelling is ontvangen maar belachelijk dat je iets koopt voor boven de 100 euro jezelf de retourkosten moet betalen!!!!!!!

Verkeerde levering maar Prettig en snel geholpen bij klacht

De panty die werd geleverd was de verkeerde kleur. Goede kleur was niet op voorraad bleek achteraf. Wilde hem terugsturen maar zou de verzendkosten dan zelf moeten betalen. Dus belde en er werd snel een nieuw franco label gestuurd zodat de verzendkosten niet voor mijn rekening waren. Ik moet het geld nog terug ontvangen (gestelde twee weken hiervoor zijn nog niet voorbij). Ik hoop dat van Dort alles keurig terugstort, zowel het aankoop bedrag als de verzendkosten van de levering.

Snelle levering. Keurig verpakt. Goed artikel.

Makkelijk besteld, snelle levering

Makkelijk besteld, snelle levering

Helemaal goed

Heel snel bezorgd en mooie kwaliteit !

Duidelijke productomschrijving, alles voldoet aan verwachting.