Erg goede service

Prachtige merken, mooi verpakt en een snelle levering. Gewoon top!

Der Versand ist sehr schnell und die Ware ist schön verpackt.

Ich bestelle gerne weiterhin, allerdings finde ich 9€ Versandkosten über einen Kauf von 75€ sehr teuer. Andere Anbieter aus den Niederlanden schicken kostenlos nach Deutschland

Mooie merken . Snelle levering! Goed verpakt dus alles naar wens!

Een mooi kledingstuk, snel geleverd, mooi verpakt, naar keuze af te halen. Alles wat je maar kunt wensen dus.

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Zeer snelle levering en op tijd. Stevig en mooi ingepakt. Super dat je met Afterpay kan betalen!

Vlotte en snelle service.

Zoals het hoort te gaan. Netjes verpakt, volgens de aankondigingen bezorgd.

Keurige levering, uitstekende service

Mooie merken, artikelen mooi verpakt, persoonlijke service als het net ietsje anders loopt. Heb nog wel wat voorkeuren voor wat merktoevoegingen!

Leuke merken

Leuke merken,snelle levering

Snel besteld,snel Geleverd ook fijn : met retouretiket dus geen gedoe met aanmelden en etiketten uitprinten.

Post nl niet goed geleverd. Werd meteen een a derde gestuurd. Top

Klacht over de levering werd gelijk opgepakt. Lof voor dit bedrijf. Geweldig overzichtelijke site. Mooie merken van hoogwaardige kwaliteit.

Mooie merken

Blij met de uitgebreide collectie van 10 Days. Goede service en snelle verzending. Mooie website met duidelijke foto’s. Tip: de verzendkosten van de retourzendingen niet in rekening brengen van de klant

prima en zeer tevreden

Snelle levering,keurig verpakt,kortom ik ben zeer tevreden.

Mijn artikel bleek na het online bestellen niet meer beschikbaar. Nadat het artikel weer op voorraad was, werd ik teruggebeld en vriendelijk geholpen met de bestelling.

alles prima in orde

Overzichtelijke website, veilige betaling, netjes verpakt, snel geleverd. Alles dus dik in orde.

Snel in huis, goede duidelijk mails.

Breed assortiment en snelle levering.

Een zeer ruime keuze van mooie merken. het bestel proces is eenvoudig en de bestelling word netjes verzonden.

Goed assortiment. Goede service en snelle bezorging.

Nadat mijn bestelling niet lukte, telefonisch contact gehad. Werd supersnel opgelost. De actiecode die ik alsnog kreeg vond ik super klantvriendelijk. Dank daarvoor.

Super snelle reactie en bezorging

Helemaal top

Ik vind snel en geordend , mails ook goed verzorgd en leuk met de filmpjes hoe je kan combineren bv met 10 days

Mooie site snelle levering!!

Helemaal top!!

Lekker snel. Online Top! Winkel Top!

Ook na 15.00 besteld volgende dag in de bus👍

Goede en duidelijke informatie

Duidelijke informatie. Snelle levering. En zeer zorgvuldig ingepakt.

Geweldige winkel , aftersales ook snel en accuraat! Op naar de volgende bestelling.