Duidelijke site, snelle levering, top kwaliteit

Prachtige collectie. Leuke en aantrekkelijke manier van presentatie.

Snelle levering, artikelen prachtig ingepakt en bijgevoegd een heel persoonlijk handgeschreven kaartje met een hartverwarmende boodschap. Ik ga zeker vaker online shoppen bij VanDortMode!

snel en goed

Zeer tevreden.

Met zorg en netheid ingepakt en verpakt! ...supernetjes!

Netjes verpakt, leuk cadeau erbij en vlotte levering

Super fijne webshop

Leuke kleding en snelle levering.

Snelle levering , mooi ingepakt en met handgeschreven kaartje en kadootje erbij. Wat een uitstekende service . Kom altijd in de winkel maar door de rivm maatregelen online besteld. Aanrader nu juist in deze tijd, gun jezelf een kado en help de winkel😍

Zeer klantgericht, ook in tijdenlang corona

Ik wilde een item ruilen voor een andere maat, althans in de winkel nog eens kijken welke maat nu het beste was. Dat kon niet omdat de winkel gesloten was ivm corona. Ben zeer persoonlijk geadviseerd over mogelijke oplossingen voor mijn probleem en uiteindelijk heb ik idd via Post NL kunnen ruilen voor een andere maat. Ben erg blij met dit item en met de service.

Perfecte service

Vriendelijk en snel. Kan niet beter

Vlekjes op wit hemd

Goed verzorgd pakket en snel verzonden, maar helaas was de witte wrapper van 10days niet schoon. Ik heb hem teruggestuurd en hoop alsnog een schoon exemplaar te ontvangen. Een andere wrapper was de lange versie ipv de normale. Op de site stond er niet bij dat het de long wrapper was. Teruggestuurd. Retourkosten voor eigen rekening terwijl beide redenen bij van Dort liggen en niet bij mij.

Heerlijk om zo te winkelen

Fijn dat t zo snel geleverd wordt

Gezellig personeel ruime keuze altijd goed advies

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Ik kwam erachter dat ik mijn fashioncheque bon niet online kon inleveten, maar er werd direct een oplossing voor gevonden, zodat ik mijn bestelling toch kon doen. Heel fijn en ik ben er hartstikke blij mee! Dank!

Zeer klantvriendelijk.

Alle service, snelle bezorging, persoonlijk briefje als er vragen zijn, enz.

TOP geregeld

Snelle goede service en levering.

Helemaal top!

Blij met mijn bestelling en de bezorging was snel!

Fijn! Goed gedaan! Bestelling ging super snel

Dit is niet mijn eerste bestelling en steeds heel snel en correct Zal van Dort zeker aanbevelen.

Nog nooit eerder van deze mode zaak gehoord. Via google kwam ik hier terecht omdat ik op zoek was naar een item. Item vervolgens besteld en dit bleek beschadigd. Meteen netjes n mail ontvangen waneer ik de keus kon maken tussen geld terug of wachten op n nieuwe nog te bestellen exemplaar. Binnen een week het nieuwe item binnen. TOP SERVICE

Leuke zaak

Leuke zaak met heel leuk personeel aangezien ik niet in de buurt van Utrecht woon bestel ik via de webshop wel jammer dat je dan niet via het spaarsysteem mee doet je bent toch klant.

Goed en snel

Hebben steeds als eerste nieuwste collecties. Snelle levering. Mooie website.

Snelle reactie op vragen ivm maten. Snelle levering mooie merken

Super winkel, perfecte webshop

Online orders binnen 24 uur geleverd, keurig verzorgd, ingepakt en administratief perfect verwerkt. Kijk uit naar het pakketje van DortMode.nl

Mooie merken, snelle levering

In een woord: top!