Perfect. En volgens afspraak de volgende dag bezorgd.

Echt goed. Telefoonhoesje is zoals op de site werd getoond. En volgens afspraak de volgende dag bezorgd.

Precies wat ik ervan mocht verwachten en snel in huis.

De Nokia back-covers pasten precies, waren zeker niet duur en razendsnel in huis. De volgende dag al!!

Snelle levering. Paste in brievenbus. Helaas was de screenprotector gebarsten. Heb dit gemeld, de volgende dag al een nieuwe screenprotector gratis ontvangen in stevige doos nu. Top!

Snel geleverd, goed produkt, goede prijs. ik kan niks negatiefs verzinnen..;)

Helemaal niet ontvangen zoals op de site gezegd werd, werd daarna wel kostenloos opnieuw verzonden door knaldeals dus wel tevreden over hun service.

Goedemorgen, Bedankt voor je review op Kiyoh.com. Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kunnen het namelijk voor je oplossen. Je mag een mail sturen naar klantenservice@knaldeals.com. Dan gaan wij het voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team Knaldeals.com

Note 20 hoesjes

Super kwaliteit de note 20 hoesjes zeker een knaldeal van €24,95 voor €5 en maar €1,95 verzendkosten en volgende dag al in huis gewoon top en had gelijk 2 verschillende kleuren besteld zeker voor zo'n prijs

Zeer snelle levering van product dat slecht verkrijgbaar was

Spigen hoesje besteld voor iPhone 13 Pro Max. Dit bleek bij andere webshop waar ik het had gepreorderd niet binnen de verwachte termijn leverbaar. Toen rechtstreeks bij knaldeals.nl besteld. Levering zoals toegezegd al een dag later, met PostNL met tracking. Heel positieve ervaring!

SUPER SNEL GELEVERD

XERKER VAKER BESTELLEN

Prima product en keurig afgeleverd

De tabletcover past perfect , is op een heel redelijke termijn afgeleverd dus ja ik ben best tevreden. Jammer vind ik wel dat je geen track and trace hebt dus je hebt even geen idee waar je pakje zit.

Snelle servvice

Precies zoals beloofd

Volgende keer zal ik weer iets bestellen bij knaldeals

goed en goedkoop

super aanbieding snel geleverd niets mis mee

goed geholpen ,goede afhandeling.

dik in orde.

prima behandeling van de bestelling

snelle goede levering

Mobiel hoes Samsung A40 en SD kaart

Snelle levering. Mooie hoes en prima SD kaart.

Correcte en snelle bezorging

Tevreden over het produkt. Snelle bezorging en makkelijk te volgen via track & trace

Parfait

Service rapide Fiabilité

slecht apparaat

totaal niet zoals omschreven

Goedemorgen, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice? Ik zou je willen verzoeken om een mail te sturen naar klantenservice@knaldeals.com. Graag ontvangen wij informatie over je klacht, zodat wij het met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Knaldeals.com

Niets op aan te merken!

Goede service en kwaliteit. Alles correct geleverd

Duidelijke communicatie, correct artikel , snelle levering

Zie hierboven

Goede prijs - kwaliteit

Snel en goed!

Goede producten en snelle levering. Top!

vlot en correct

Prijs kwaliteit was het in orde , vlot besteld en rap geleverd.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-