Uitzettend vlot!

Echt een hele goede service, mijn bestelling werd meteen geleverd, de volgende dag! En het product werkt uitstekend :D Zeker aan te raden om je accessoires te kopen.

Alles op tijd geleverd

We hebben een wekker besteld maar er zit geen Nederlandstalige gebruiksaanwijzing in. Hierdoor kunnen we de wekker niet goed instellen. Graag zouden we een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing ontvangen met vriendelijke groeten.

PRIMA GEREGELD, NIETS OP AAN TE MERKEN

Bestelling vlot Bezorging ook vlot Apparaat werkt uitstekend

Correct en goed

Juist perfect - Wat jullie beloofd hebben, hebben jullie ook uitgevoerd !

Als vermeld hiervoor !

Keurig op tijd

Je krijgt op tijd je bestelling

Fantastisch handige multikabels

Topproduct.

Snel, juiste product, goede prijs

Ik zocht een telefoonhoesje voor een inmiddels minder gangbaar mobieltje en kwam uit bij Knaldeals.com. Precies wat ik zocht voor een schappelijke prijs. Het product was er snel na de bestelling, de volgende dag al, en kwam helemaal overeen met de beschrijving. Tevreden dus!

snel geleverd

Prachtig en voor een prima prijs!

Artikelen top! Levering stipt! Dik ok!!!

Makkelijke website met duidelijke instructies. De artikelen zijn volgens afspraak geleverd. De prijs is goed. Kortom een aanrader.

binnen 2 dagen goed product in huis

Op de website zag ik een hoes voor een tablet waarvan de prijs 39% lager lag dan die die van de eerstvolgende aanbieder. Niet alleen had ik bedenkingen ten aanzien van de lage prijs, ook de naam van de website Knaldeals kwam mij onbekend over. Omdat de tablet hoes zó goedkoop was, heb ik de gok gewaagd. Het artikel werd binnen 2 dagen netjes geleverd waarbij ik tussentijds het afleveradres nog veranderd heb naar een dhl afhaalpunt. Gewoon een nette internetwinkel dus. 👍

Duidelijke informatie omtrent de verzending. Snelle levering. Product is goed.

Goed bedrijf wat snel levert

Snel en goedkoop

Een goedkopere en snellere levering van een nieuwe polsband voor mijn Garmin-horloge ben ik niet tegengekomen. Prima kwaliteit in een zeer snelle tijd.

Ik ben tervreden

Ik ben tervreden. Het is snel geleverd en het is echt kwaliteit.

Volgens het boekje..

Ik wilde een cover voor mijn toestel hebben. Door het grote assortiment van knaldeals konden zij binnen 24 uur leveren. Een kwalitatief zeer goede cover voor een concurrerende prijs met gratis verzending

Super goede service !

Had ik net nodig

In orde

Alles was in orde. Het duurde dit keer wel iets langer voor het pakket arriveerde, maar dat zal wel door de drukte van de feestdagen komen, en dat is waarschijnlijk ook niet de schuld van Knaldeals. Het artikel zelf (screenprotector voor motorola one) was exact wat ik ervan verwachtte. Een aanrader dus.

Je bestelt iets en binnen 2-3 dag zit het in de bus . Klasse !!

Topservice.

Vlotte bestelling, snelle levering.

Niet goed

Ik heb een draadloze bel besteld. Maar deze voldoet niet aan de verwachtingen Deze werkt enkel tot op 820 m ivp 300 m vermeld op de website Weggesmeten geld

Goede kwaliteit en snel

Ondanks blackfriday en sinterklaas toch snel alles binnen gekregen en goede communicatie via mail met eventuele vertraging

supper prima

makkelijk besteld, snelle levering alles meteen goed.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei, Nokia en HTC. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.5 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-