Snel in huis voor zo'n prijs

Screen protector zeer snel geleverd en voor een zeer concurrerende prijs.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering. Volgende keer weer

Fijne snelle levering

Bestellen betalen volgende dag in huis niets aan verandeten top.

Super mooi hoesje van Samsung, topkwaliteit voor een top prijsje

De klantenservice reageert ook heel snel op de mail

Netjes bezorgd. Goed verpakt en de lijsten stevig en netjes.

Prima. Ik zou een volgende keer weer bestellen bij ze.

Top in alle opzichten

O.a. de Smart Tri-Fold Lenovo Tab P11 Hoes - Grijs besteld. Een hele fijne en mooie tablethoes, goede kwaliteit, fijn in gebruik. Blij mee. De bestelling kwam goed verpakt, hoes en usb-oortjes samen in een pakje dat in de brievenbus paste. Dat stel ik erg op prijs. Wel prima verpakt, maar geen overbodige verpakking en rotzooi, en je hoeft er niet voor thuis te blijven. Helemaal top. Supersnel geleverd. Dat vind ik niet iets om moelijk over te doen in deze coronatijd, maar fijn was het wel.

Geen klagen.

Goed georganiseerd.

gewoon top

op ,zondag besteld en op dinsdag op onze nieuwe gsm's Das service, in Belgie duurt dit een week.

Alles naar wens

Perfect zoals op foto

Zal zeker nog bestellen bij jullie. Top top top

Alles naar wens,snel geleverd,en het product is zo gelijk ze omschrijven.prima.

Snelle levering bestelling goed verpakt en product doet wat het moet doen supper

Snel geleverd. Wel 1 dag later als aangegeven maar dat lag aan Post.nl.

Snel, goed, goekoop. Wat wil je nog meer

De webshop werkt goed. De prijzen zijn goed. De bestelling verliep goed. Keurig netje op de hoogte gehouden over verwerking, versturing en Track&Trace. Helemaal TOP! Zo hoort het !

Snel en prima product

Draadloze Deurbel met 2 ontvangers, De ontvangers zijn niet op batterijen maar wel op netstroom. Dit was mij niet bekend, moest daarom wel op zoek naar een stopcontact die ik niet zou gebruiken.... Mss toch het vermelden waard bij de omschrijving...

Snel, prijs, kwaliteit is prima! Vriendelijke klantenservice.

Super snel geleverd aan correcte prijs!

Alles perfect opgevolgd door knaldeals, waarvoor dank.

Fantastische service

Knaldeals biedt een ouderwets goede, klantvriendelijke en snelle service. Iets dat tegenwoordig best bijzonder genoemd kan worden. Nadat ik een defect telefoonhoesje had ontvangen en hierover mijn beklag deed, ontving ik 2 dagen later een prachtige nieuwe telefoonhoes. Een dikke pluim voor Knaldeals!

Vlotte en correcte levering.

De bestelde tablet hoes past perfect om de Lenovo tab p11.

Geweldig goede service

Snel en aquraat geholpen/ geleverd met leuke aanbiedingen top

Leuker kunnen ze het niet maken

Eindelijk eens een blauwe enveloppe waar je vrolijk van wordt..

Goed bedrijf.

De telefoniste was zeer deskundig, en vriendelijk. Groetjes Ad

Snelle levering ,netjes verpakt en alles naar wens.

Voor het eerst besteld bij knaldeals en gewoon goede shop,snelle levering en top product...

Tevreden met de screenprotectors. Snelle levering.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-