Goede service, GSM hoesje besteld op donderdagmiddag en vrijdag al in huis! super, goed verpakt, mooi item en dus een zeer tevreden klant! Een aanrader!

Denken met je mee, alert en efficient.

Verkeerd tablet toetsenbord ontvangen. Er werd naar volle tevredenheid gecommuniceerd en in no time ontving ik het correcte toetsebord.

Super content

Super mooi gedaan ben super content.

snel en eefectief

snelle levering , goederen zijn van goede kwaliteit

Tevreden maar t kan beter

Case s kwamen snel binnen. Waren idd voor onze Nokia maar......waren anders dan op de foto dat was wel jammer. De opening bij de camera was 1 groot gat ipv zo als op de foto te zien was 2 gaatjes.

Geweldige en snelle service

Ik heb een cover besteld voor mijn smartfone. Bij ontvangst bleek dit een onjuiste kleur te zijn, mogelijk een vergissing in de bestelling. Ik belde naar Knaldeals, deze begrepen de situatie. Ik ontving een retour adres en tegen brievenbuspakket tarief geretourneerd. Binnen 2 dagen ontving ik kosteloos het nieuwe product. Kortom niet zeuren maar handelen. Complimenten voor de verleende service. Hartelijk dank ervoor.

Zeer prettige website en super snelle levering

De website heb ik als zeer prettig ervaren. makkelijk met zoeken en duidelijke omschrijvingen. De verzending/ levering was supersnel.

Snel en goed!

Snelle levering van een origineel hoesje voor m'n Nokia!

Snelle levering en zeer goede service

Ik had een siliconen beschermhoesje besteld voor de samsung galaxy buds plus houder en diebleef helaas niet zitten. Het viel er voortdurend van af. Ik heb de klantenservice benaderd en het probleem voorgelegd. Ik kreeg kosteloos een nieuwe toegezonden en die was wel goed. Dat noem ik goede service verlenen! Ik zou zeker weer een keer bestellen bij knaldeals!

Super snelle levering

Knaldemper maakt haar afspraken waar

Snel, goede prijs en duidelijke communicatie

Ben tevreden, zou hier zeker weer kopen.

Doen wat ze beloven, orgineel product.

Topservice en zo snel!

Leuke producten, makkelijk te maken en supersnelle levering!

Prima service en product

De levering liet wat langer op zich wachten. Na mijn email hierover werd er snel en duidelijk op gereageerd.

Super goed

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. goed kwaliteit met redelijk prijs

Super opgelost

Bestel zeker opnieuw

Gebruiksvriendelijke website, zeer snelle levering naar België van een correct product. Ik bestel zeker opnieuw!

Tip top

Tip top snelle levering

oke !!!!

zeer vlugge en correcte bieding ! perfecte

Heel vlotte en correcte levering!

Heel vlotte en correcte levering!

Goede website, overzichtelijk, snelle levering. Zeer tevreden

Snelle levering, moest er zelfs niet voor thuisblijven. Een aanrader.

Super service!

Per ongeluk de verkeerde maat bescherming besteld voor mijn Apple Watch en kreeg kosteloos een nieuwe in de juiste maat toegestuurd. Super service noem ik dat!

Prima, dik tevreden.

Twee custom hoesjes top uitgevoerd en geleverd

Twee custom hoesjes laten maken voor mijn kids. 1 van Huntelaar en 1 van Paw patrol. Custom achtergrondkleuren gekozen. Meestal valt dat dan in het echt tegen en komt de kleur in de buurt van wat je bedacht hebt. Hier niet. Was spot on.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-