Zo behandel je klanten. top

"garantie geval" van een horlogebandje. snelle en correcte communicatie + afhandeling. supper hoor, zo creëer je tevreden klanten.

Alles gaat zeer vlot en correct een aanrader ik ben zeer tevreden

Top!!

snelle levering!!

Top service in top snelheid

De levering van het hoesje kwam zelfs sneller dan verwacht en voldeed helemaal aan de verwachting!!

Top, product op voorraad en snel geleverd!

snel en goedkoop

makkelijk te kiezen, bestellen en betalen. Heel vlotte levering en alles is zoals verwacht

Super goede en snelle levering!

2x een bestelling geplaatst. Beide keren volgende dag in huis gekregen. Super verpakt ook. Webshop is een echte aanrader. Goed bezig knaldeals.nl!

Mooi resultaat en snelle levering

Gepersonaliseerde hoesjes besteld met foto. Top resultaat,echt tevreden! Aanrader

Goed product tegen concurrerende prijs.

Goede service, ook bij verkeerd besteld product

Onduidelijke foto en retourkosten voor eigen rekening!

!Onduidelijke foto en retourkosten voor eigen rekening! Omdat zij geen antwoordnummer hebben moet ik maar de verzendkosten (pakketpost) zelf betalen! Jeetje! Ongelooflijk in deze tijd! De foto's van het door mij bestelde product waren zeer onduidelijk dat het alleen om een simpel plastic houdertje zou gaan... En dat houdertje kost maar liefst €22! En dat was zonder lader, waar het mij om ging! Spigen S351 Night Stand Samsung Galaxy Watch Active houder - zwart Met klantenservice gesproken en ja, eigen schuld en zij hebben dus geen antwoordnummer, dat staat ook op de site, dus ja, helaas voor mij zijn de verzendkosten (pakketpost) voor eigen rekening! Weg €7 ... Nee, hier bestel ik NOOOIT maar dan ook NOOIT meer! Inmiddels de lader bij Ome Ali uit China voor diezelfde €7 besteld... (Helaas alleen wat langer wachten, maar goed, dit nooit meer!)

Beste S van Dijk, We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. De titel van het product is: night stand galaxy watch houder, en ook in de omschrijving wordt aangegeven dat dit enkel om een houder gaat. Tevens hebben we bij de kenmerken het volgende aangegeven: let op, exclusief lader en smartwatch, om verwarring te voorkomen. Wanneer een verkeerde bestelling wordt geplaatst worden de portokosten niet vergoed, hier kan je meer over lezen bij 'veel gestelde vragen' en 'ruilen en retourneren'. Over de kwaliteit en veiligheid van 'ome ali' kunnen we niet spreken. Wel kunnen we bevestigen dat de bestelde houder een originele houder van Spigen is geweest. Het aankoopbedrag van deze bestelling is inmiddels van gecrediteerd. Namens team Knaldeals.com wens ik je nog een fijne dag toe Met vriendelijke groet, Team Knaldeals.com

Sleeve met foto helemaal zoals gewenst. Snelle service.

op de site een foto invoegen en bewerken is kinderspel. Zeer gebruiksvriendelijk.

Makkelijk bestellen, snel geleverd en prima kwaliteit. Het enige minpuntje is de Engelse handleiding, als Nederlandse wil ik ook een Nederlandse beschrijving.

Makkelijk besteld, super snelle levering!

op laatste moment besteld, twijfelde of ik nog op tijd had besteld! Werd snel geleverd!

Leuke aanbiedingen en snelle levering!

Een fijne winkel, maar hoe krijg je een 10? Als ik een zoekopdracht in toets, dan wordt deze aangepast, dat is heel irritant! Dus een tip: zorg dat de zoekopdracht blijft zoals hij is.....

Snelle levering en niet duur!

Top !!

snel en correct

Top!!

snelle levering,netjes verpakt en een top kwaliteit van het bestelde product.

Prima snelle levering goed ingepakt

Vlugge aflevering van een ideaal product

Vlugge aflevering van een ideaal product

Supersnelle levering

Uitstekende service, reminder ontvangen bij beschikbaarheid product. Lever binnen 24 uur na bestelling

Correct zoals vermeld uitgevoerd.

Rechter oortje van Buds + Samsung Galaxy laadde niet op. Slecht contact. Hopelijk blijft het nu lukken.

afgezien van de bezorging prima

bestelling, product etc knaldeals prima, DHL bezorging waardeloos, verkeerd gesorteerd door DHL, bezorging dus niet op dinsdag (zonder bericht) maar op donderdag..maar welke bezorgdienst doet nu wel waar ze voor betaald worden, het is een pot nat....

Mooie etui met goede kwaliteit en snelle levering

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-