Ik ben tevreden ik kreeg een goed product en snel geleverd en niet duur

betrouwbaar

De verzending duurde even omdat ze het prodcut niet in voorraad hadden, en dat was niet gemeld tijdens bestelling. in totaal duurde het rond 10-12 dagen.

Juiste product. En op tijd geleverd.

Juiste product. Op tijd geleverd.

Prima en snel

Mooie producten en kleine prijsjes

Goede kwaliteit

Vlug leverbaar

Uitstekend product

zeer veel keuze en een snelle service

een zeer snelle service

Mooi

Vlot

Suppeeerr

Snel, goed en precies wat ik ervan verwacht

Snelle levering. Hoesje ziet er ook uit zoals omschreven en op foto. Ben helemaal happy ermee

Snel en goed geleverd

Vlotte service

Alles werd keurig snel afgeleverd .

Goede en snelle levering

Snel en goedkoop

Zeer snelle service.

Prima website, lekker duidelijk. Levering snel. Ook de geleverde producten zijn naar verwachting.

Prachtig hoesje

Was cadeautje voor onze net bevallen dochter met foto van haar pasgeboren dochter op het telefoonhoesje, ze pronkt ermee!

Top webwinkel....

Ik heb besteld en is conform afspraak snel ook geleverd op de afgegeven datum.... Niet verwacht maar is toch gebeurt

Helemaal top!

Snel de bestelling in huis, precies zoals omschreven.

Uitstekend!

Mobielmagneetstandaard besteld, super product. Volgende dag in huis, goed verpakt. Aanrader.

Aan te bevelen site, proficiat.

Zowel de bestelling als het afleveren van het bestelde is perfect verlopen.

Snelle levering.

Snel

Nadat ik perongeluk het verkeerde hoesje kreeg heeft de klantenservice mij goed geholpen en snel het juiste hoesje toegestuurd.

Mooi product

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-