uitstekend

Snelle levering, goed verpakt, goede communicatie.

Zeer snelle levering

Goede producten Betrouwbaar en snelle levering

Prima verzorgd.

Snelle levering van een goede case voor mijn Lenovo tablet.

Gewoon goed

Prima.

Na één week was de batterij leeg. Maar snap ook dat dat kan gebeuren met een knaldeal van €80 korting op een bedrag van rond de €220. Is een prima deal.

Snelle levering, goede producten

Super tevreden

Het pakketje was snel verzonden en ontvangen zonder enige probleem of poespas!

Waren er snel

Product is zoals foto..gewoon helemaal to

Work fine top quality .. services top

Goed geregeld

super goeie service

heel mooi hoesje en super goeie levering erg duidelijk

Goed product

Goed en snel door een medewerker geholpen met vraag welk hoesje het beste past voor stoffige en modderige omstandigheden

Goed product (mooie kwaliteit hoesje), goede prijs en snelle levering.

Echt perfect

Alles is perfect naar wens

Snelle levering en mooi product!!

Ik kreeg het pakketje al de volgende dag! Top! Is een mooi hoesje voor mijn smartphone en geez verzendkosten betaald top!

Uitstekendgauw en vlot g

Top bedrijf!

Leuk hoesje

Verzending keurig!

Top!!!

Top goede service, raad het aan iedereen aan!!

Firma doet alles voor een correcte levering en tevredenheid van de klant.

Bij de aflevering was een deel van de verzending verloren gegaan door het feit dat het pakje geopend in mijn brievenbus zat. Na contactname met de firma werd mij het verloren artikel opnieuw terug opgestuurd en had ik het reeds de dag na mijn klacht. Perfecte service.

Brilliant phonecard!

Orederd a photo phonecase, delivery was quick and photo was perfect. Would definitely order from here again.

Vlotte levering

Produkt werd hier het voordeligst aangeboden en snelst geleverd.

Alles helemaal prima

Alles was precies zoals het hoort.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-