Handig!

Mijn tablet functioneert nu als een PC.

Het product was te groot, terugzenden ging eenvoudig en binnen 4 dagen had ik het aankoopbedrag terug op mijn rekening.

Snelle en correcte levering

Slecht

Verkeerde product Slecht medewerking om het retour te sturen. Ze blijven maar geen retour label sturen alleen maar smoesjes en me aan het lijntje houden om het product te kunnen retourneren. Echt een afknapper deze website

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht review op Kiyoh.com. Ik zie dat wij je retouraanvraag op 7 januari om 16:45 hebben goedgekeurd. Daarvan heb je een mail ontvangen om zo je retourlabel te kunnen aanvragen. Indien dit niet het geval is, mag je contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@knaldeals.com). Dan lossen wij het uiteraard met je op. Met vriendelijke groet, Team Knaldeals.com

Verkoopt Chinezen troep

Deze website verkoopt Chinezen troep, zonder nederlandse gebruiksaanwijzing of engelse.

Ik had gelezen vandaag besteld morgen in huis maar ik had het de dag nadien niet.

Goedemorgen, Bedankt voor je review op Kiyoh.com. Bestellingen van Belgische klanten die per brievenbuspost worden verstuurd worden helaas niet de volgende werkdag geleverd, dit kan tot 4 werkdagen duren. Indien je je bestelling nog niet hebt ontvangen, mag je een mail sturen naar onze klantenservice (klantenservice@knaldeals.com). Met vriendelijke groet, Team Knaldeals.com

Top hoesje / book case voor mijn S21+

Galaxy S21 plus hoesje / book case comic aangeschaft. Uitstekend product, voordelig geprijsd en snel geleverd.

Goed service

Supergoed

Correcte afhandeling bestelling

Eerste maal via Knaldeals besteld. Een correcte administratie via mail na bestelling volgde. Een levering zoals aangekondigd. Het product: gsm hoesje is erg degelijk. Mooie prijs.

prima verzorgd

beloftes goed na gekomen. Inderdaad keurig volgende dag geleverd

Top top top !!!

Ik heb toevalig via Google Knaldeals toen ik een flip cover voor mijn OPPO A16 zoekte. Gemakkelijk, snel et betrouwbaar !!

Goed en snel.

Ik heb een hoesje voor mijn telefoon besteld, met eigen foto. Erg mooi geworden, goede kwaliteit en het fijne van het hoesje bij mijn oppo telefoon was dat de camera aan de achterkant ook beschermd is. Dat was bij het hoesje dat ik had niet. Er zit een super camera op en dan wil je er toch zuinig op zijn.

Goede snelle levering

Top service ook op de chat van jullie.

Helemaal geweldig!

Voor een kleine prijs een top ervaring en snelle levering.

Ik heb een goed kwalitatief product ontvangen.

Wat ik bestel het is altijd goed

Kwaliteit en prijsverhouding van de screenprotector is dik in orde!

goed, enkel mis ik soms wel een track and trace code te hebben. Maar gelukkig zijn mijn pakketjes altijd al goed afgeleverd!

Niet echt tevreden

Mijn bestelling was beschadigd. Is van de winkel zelf zo gekomen. Doos van de artikel dat ik heb bestelsd was beschadigd.

Snel en verzorgd geleverd ! Prima dus !

Smartphone-hoesje online besteld en 12u later in de bus. Mooi en degelijk product. Ik ben zeer tevreden !

goed product en snelle levering

prijs kwaliteit van het product perfect

Alles ging voorspoedig.

Product is prima.Precies zoals afgebeeld en goede kwaliteit.

Snel geleverd en zeer tevreden over het telefoonhoesje!

Top service!

Gemakkelijk en snel

Het creëren van een fotocase is super gemakkelijk, kwaliteit is goed. Snel ontvangen.

Slecht

Hoesje stinkt nog steeds screen Protector plakt slecht

Goedemorgen, Bedankt voor je review op kiyoh.com. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze producten. Heb je hierover al contact over opgenomen met onze klantenservice? Wij lossen het namelijk graag voor je op. Je mag een mail sturen naar klantenservice@knaldeals.com, vermeld hierbij je ordernummer. Met vriendelijke groet, Team Knaldeals.com

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-