Goed en snel

Prima service en opvolging

Perfecte levering.

Voor herhaling vatbaar.

Mijn bestelling werd op tijd verzonden, maar kwam later aan dan verwacht door B-Post.

Tevreden.

Vlug geleverd in corrona tijd en zeer degelijk

Laad snel op

snelle levering en kwalitatieve cover

snelle levering en kwalitatieve cover

toch nog snel met deze drukte.

Echt wel , best snel.

uitstekend

goede service zeker goede kwaliteit en goede prijs snelle levering

Snel Geleverd, Goed verpakt, Helemaal Goed!

Top product.

Het was werkelijk zoals op de site beschreven stond. Super snelle levering. Zeker 5 sterren waard.

super

Super snelle service!

Het was een snelle service, uiteraard moest ik nog wat bijbetalen om mijn bestelling de dag daarna in België te ontvangen.

Slecht

Nu al 4 screenprotector op note 10 . Al twee berichten gestuurd dat je hard moet klikken aan de rechterkant. Die ligt er perfect op .

Veel te duur maar wel fokking snel geleverd

Een speciale in het dashboard wegvallende USB lader voor in de aansteker. 16 euro elders, hier ruim 24 maar elders lange levertijden en hier volgende dag in huis. ergo prijzen kunnen beter service is top

Hele vlotte service met probleem levering.

De levering verliep niet zo vlot door omstandigheden van uitleverbedrijf maar na contact met jullie kwam er toch schot in de zaak. Dank jewel. Ik ben tevreden over het product, maar had meer verwacht van de ruimte voor de kaarten. Ik kan er niet veel I stoppen doordat de magneten dan niet toe houden. Zal toch eens moet gebruik maken van een app voor klanten kaarten

Heel tevreden

Snelle levering, perfect verpakt en goede kwaliteit,in 1 woord top!

Verkeerde informatie

Ik bestelde een dock station voor een lenovo tablet P10. Zou ok zijn volgens de info. Nu blijkt dat de ontvangen dock ok is voor smartphone en niets voor de P10 . Heeft een eigen type aansluiting. Heb het well gebruikt voor mijn Oneplus.

Simpel

Prima bestelling en levering.

Netjes geholpen

Ik ben netjes geholpen en tevreden met het resultaat

Geleverde product is niet goed

Helaas was het geleverde product niet goed. Een beschermer voor mijn smartwatch. Helaas was hij te groot! Beetje jammer

Beste Catharina, We vinden het vervelend om te horen dat de screenprotector te groot is. We snappen uiteraard dat dit vervelend is. We zien echter in ons systeem dat er nog geen eerder contact is geweest met onze klantenservice. Graag kijken we met je mee naar het probleem om samen tot een oplossing te komen. Zou je daarom contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Alvast bedankt en we horen graag van je. Met vriendelijke groet, - team Knaldeals.com

Goede prijzen, goede service. Snel bezorgd. Top !

Tot hier to ben ik tevreden

Fijne ervaring

Snelle Levering, goede producten

Duidelijke site, snelle levering.

Absolute top service!

Alles was goed, heb geen enkel minpunt kunnen vinden.

Snelle reactie per mail

Snelle reactie per mail

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-