Super !

Correcte levering en sneller dan beloofd

Uitstekend!

Snelle levering en goede info via mail! Wij zijn tevreden.

Snel geleverd en product zoals omschreven

prachtig en degelijk

Snelle correcte levering

Snel geleverd. Super

Snel, betrouwbaar en goedkoop

Ik heb hier inmiddels meerdere keren besteld, vanwege de concurrerende prijzen en de goede ervaring uit het verleden. Retourneren van een product was geen probleem en door de Coronacrisis is de retourtermijn zelfs ruim verdubbeld.

grandioos

snel soepel en te gek

Verkeerd horlogebandje geleverd voor Samsung Gear S2.

Op de website wordt een Milanees horlogebandje aangeboden voor de smartwatch Samsung Gear S2. Bij levering bleek dit echter een standaard horlogebandje te zijn en niet een horlogebandje met het quick release systeem. Ik wilde juist een bandje met dit handige systeem omdat ik voor de diverse situaties waarin ik het horloge gebruik eenvoudig het bandje wil verwisselen. Na e-mailcontact hierover met de Klantenservice waarbij ik duidelijke foto's heb meegestuurd, werd aan mij beloofd dat binnen enkele dagen de juiste pinnetjes zouden worden opgestuurd. Ik heb aangegeven dat ik hieraan twijfelde omdat de pinnetjes bij de Samsung bandjes zijn geïntegreerd. Vandaag ontving ik de pinnetjes en dit waren gewone pinnetjes en niet geschikt voor het quick release systeem. Hierover heb ik de Klantenservice geïnformeerd. Omdat het goede horlogebandje niet kan worden geleverd werd spontaan aangeboden om het aankoopbedrag te restitueren en het geleverde horlogebandje te mogen behouden als vergoeding voor het ongemak. Mogelijk kan ik iemand blij maken met dit bandje en ga ik zelf op zoek naar een bandje met het quick release syteem. Jammer dat dit product op de website niet duidelijk wordt omschreven. Los daarvan, uiteindelijk een prima oplossing van de Klantenservice!

Beste Dawied, Wat jammer om te horen dat de pinnetjes niet de juiste zijn. We hebben je natuurlijk gelijk, net zo als ons eerste contact, een e-mail gestuurd met een na mijn idee goede oplossing. Zou je daar op willen reageren dan hoop ik het nog na tevredenheid te kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Groeten, Team Knaldeals.com

Helemaal goed

Het telefoonhoesje is net zo mooi als beloofd

de levering was al zeven dagen onderweg je krijgt maar veertien dagen de tijd om terug te zenden

ben benieuw wat ze zullen doen heb het terug gestuurd was niet goed maandag ontvangen en woensdag teug gestuurd

geweldig

snelle levering, betrouwbaar, goed contact en goedkoop. wat wil een mens nog meer.

Mooi hoesje

Mooi en stevig hoesje dat snel geleverd werd.

Retour netje afgewikkeld Maat horlogebandje helaas te groot

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

service

snelle service en een uitstekend product

Correct en snel!!

Fijne afhandeling, exact zoals het hoort. Prima!

Net dat beetje extra om snel je fout te herstellen.

Ik had een omslag voor de iPhone 11 Pro besteld ipv voor de iPhone 11. 1 telefoontje en het was hersteld.

vlot en accuraat

heb het artikel helaas moeten terugsturen. Als het bedrag snel weer op mijn rekening staat ben ik 100% tevreden.

Alles was perfect , dank u voor de uitstekende service

Zeer tevreden.

Snelle levering (top) Servië goed. (tevreden) prijs kwaliteit (goed)

Groot aanbod, snelle levering, top!!

Zeer snelle levering; product beantwoordt perfect aan de opgegeven beschrijving.

Super klantenservice

Mijn bestelling kwam helaas kapot aan. De volgende dag had ik het vervangende product in huis. Super fijn.

Mooi product /snel geleverd

Levering was mooi snel, product is mooi . Ik bestel hier zeker weer.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei, Nokia en HTC. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.5 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-