Cazy oordoppen

Online vond ik deze oordoppen. Dat leek me een zeer betaalbaar alternatief voor de idioot dure van bekende merken. Ze werden keurig en snel geleverd. En de kwaliteit valt absoluut niet tegen! Het geluid is goed, het verbinden met zowel Ipad als Samsung mobiel ging probleemloos. Je kunt de ANC modus makkelijk in- en uitschakelen door 2x op het linkeroortje te tikken. Ze vallen ook niet zo snel uit mijn oren en dat had ik bij de airbuds wel. Aanrader!!

Supersnelle levering

Niet duur en hele snelle levering.

Snelle levering en een prachtig telefoon hoesje voor weinig geld

makkelijk bestellen, snelle levering

Super goed!

Snelle levering en alles toppie.

Heel blij met het product

Ben heel blij met het product. Het is heel sterk en het toetsenbord is gemakkelijk te verbinden met je tablet

Mooi en goed product. Prijs kwaliteit top!

Helemaal Top!

Duidelijke website, snelle verzending . Alleen was de verzenddoos wel erg groot voor een telefoonhoesje :-)

Perfect op tijd en van heel goede kwaliteit

Eerste keer dat ik er bestel en men bestelling werd perfect op de afgesproken tijd gebracht en van heel goede kwaliteit

Voldoet aan verwachting

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en snel

is goed

was goed geen klacht

Supersnel geleverd

Mijn bestelling met toetsenbord was heel goed verpakt, zodat het niet beschadigd zou raken.En supersnel geleverd, want het was de vorige dag besteld.

Nog steeds niets ontvangen!

Niets ontvangen. 3 weken geleden besteld en al een week onderweg maar nog niets ontvangen.

Goede kwaliteit

Super, mooi, kwaliteit

Was goed en snel

Heel goed verpakt en snel binnen gekregen bvd

Snelle nette levering

Alles netjes en snel geleverd. Producten zijn top.

Vlug geleverd

Prijs kwaliteit

Goede website / goede service

Overzichtelijke website, snel geleverd conform bestelling.

Snelle levering en conform de beschrijving

Ik ben tevreden over de snelle levering. De omschrijving klopt helemaal.

Great service

No surprise. The delivered product is as described on the website. Fast delivery.

Helemaal naar wens

Geweldige prijs, geweldig product.

24 Zilverlinde Lichtenvoorde 7131MN

088 - 6500 550

About Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Cazy, Spigen, SoSkild, Hama en Xtorm. Maar ook originele accessoires van o.a. Samsung en Apple. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Apple Pay, Bancontact, Billink of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-