Leuk persoonlijk cadeau

Hartjesblik met foto besteld. Ziet er leuk uit. En de bedrukking is goed. Snelle levering. Lage verzendkosten. Ik ben er blij mee. Zou wel graag zien dat de vierkante koekblik waar ook een foto op kan wat kleiner kan worden geleverd. Nu is deze best diep. Een vierkant koekblik van 15x15 en max 5 cm hoog zou perfect zijn.

zeer tevreden

goedkoop en goede kwaliteit en snelle levering

Teleurgesteld in product

Ipad cover met toetsenbord: toetsenbord verbind niet automatisch met iPad. telkens opnieuw verbinding maken (via instellingen ipad) met Bleutooth. Zeer omslachtig. Ben teleurgesteld.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review! Wat jammer te lezen dat u teleurgesteld bent in het product! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie helaas geen berichtje van u dat u problemen had met uw toetsenbord, klopt dat? Zou u ons een mailtje kunnen sturen naar [email protected]? Dan gaan we even meekijken naar een oplossing. Alvast bedankt! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Knaldeals

Mooi gedaan

Erg leuk met eigen foto en tekst.

Pas très satisfaite

Les touches du clavier ne correspondent pas toujours à ce qu’il est indiqué sur le clavier

Bonjour Shana, Merci d'avoir écrit votre commentaire ! Nous sommes désolés de lire que vous rencontrez des problèmes avec votre clavier. Vous avez commandé un étui avec un clavier QWERTZ. Est-ce que c'est ce que vous avez reçu ? Lorsque vous voyez sur votre tablette un caractère différent de celui que vous appuyez sur le clavier, cela est dû aux paramètres du clavier matériel externe de votre tablette. Le manuel de la tablette explique comment régler ce paramètre. Si vous nous envoyez un courriel à [email protected], nous pourrons vous aider davantage : ) Cordialement, L'équipe Knaldeals

Top, goed produkt en perfecte levering

Snelle doet en voor een mooie prijs

Zeer slechte Retourbeleid

Voor een artikel van €8,75 werd er door de retourservice van Knaldeals.com maar liefst € 5,50 aan retourkosten gevraagd. Dit neigt naar oplichting en is op zijn minst zeer klantonvriendelijkheid. Zeker aangezien het bestelde product niet aan de beschrijving voldeed. Mijn aanbeveling: bestel ergens anders.

Goedemorgen, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de retourprocedure bij Knaldeals.com. Helaas kunnen wij onze klanten tot op heden nog geen kosteloze retourzending aanbieden. Indien er vanuit ons een verkeerd of defect product wordt opgestuurd, zullen wij uiteraard de retourkosten voor klanten vergoeden. Helaas zijn de kosten voor het retour sturen in dit geval voor eigen rekening. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Knaldeals.com

Goed product

Persoonlijk contact

Goeie service, persoonlijke benadering en snelle levering!

Super snelle levering

Goede kwaliteit en een super snelle levering en een mooi prijs

Artikel zoals verwacht

Perfect zoals omschreven als op de site

After visiting website we received 100% we expected

Service is good, gentle people, clean rooms, good breakfast. Clean hotel.

Hello, Thank you for your positive review. Although we are of course happy with all positive reviews, this review does not seem to be meant for us. We are a webshop selling phone and tablet accessoiries, we are not the hotel you write about, sorry! Kind regards, Team Knaldeals

Heel slecht

Begin januari een hoesje besteld en vorige week pas gekregen zonder ook maar een bericht te krijgen waarom het zo lang duurde

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. We vinden het jammer te lezen dat er verwarring blijkt te zijn geweest omtrent de levertijd van uw telefoonhoesje. Op het moment dat u de bestelling plaatste, was het hoesje niet op voorraad. Dit stond ook aangegeven op de pagina van het product in het vakje met de levertijd, boven de oranje knop met 'in winkelwagen'. Tevens was er daaronder een grijze knop zichtbaar op dat moment met: 'e-mail me zodra dit product op voorraad is'. Toen het hoesje bij ons binnen kwam, hebben we uw order direct verzonden. We hopen dat het hoesje bevalt. Mocht u in de toekomst een keer vragen hebben over de levertijd van een bestelling, kunt u daarover gewoon een mailtje sturen. Dan kan de verkoper duidelijkheid geven : ) Met vriendelijke groet, Team MobileTech

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit. Snel geleverd. Tegen lage verzendkosten. TOP

Ik moest een leuk origineel verjaardagscadeau vinden en dat heb ik bij jullie gevonden. Hele mooie glazen onderzetters met een foto. Echt prachtig! En super snel bezorgt! Ik ga voor meer verjaardagen hier bestellen om de mensen echt een super leuk en mooi cadeau te kunnen geven.

Scherpe rijs

een mooi en goed product.

Het is een goed passend en keurig afgewerkt product dat bij kennissen vragen oproept: waar heb je dat vandaan?

Goederen perfect zoals omschreven

De bestelde goederen zijn correct en snel geleverd. Ook het bestellingsproces is makkelijk. Zeker een aanrader.

helemaal goed

mooie kwaliteit zowel item als foto

Bijna goed

De maphouder Voorde iPhone 12 is kleiner als de vorige. Dus als je meerdere passen in de vakjes doet dan sluit de zijde aan die kant niet geheel jammer

Cazy oordoppen

Online vond ik deze oordoppen. Dat leek me een zeer betaalbaar alternatief voor de idioot dure van bekende merken. Ze werden keurig en snel geleverd. En de kwaliteit valt absoluut niet tegen! Het geluid is goed, het verbinden met zowel Ipad als Samsung mobiel ging probleemloos. Je kunt de ANC modus makkelijk in- en uitschakelen door 2x op het linkeroortje te tikken. Ze vallen ook niet zo snel uit mijn oren en dat had ik bij de airbuds wel. Aanrader!!

Supersnelle levering

Niet duur en hele snelle levering.

Snelle levering en een prachtig telefoon hoesje voor weinig geld

makkelijk bestellen, snelle levering

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-