Snelle levering en tevreden met het bestelde artikel.

Gewoon Top

Snelle levering, goeie prijzen gewoon top

Verzorgde levering.

Vlugge bediening, duidelijke informatie.

Volgende dag in huis is nageleefd.

Volgende dag in huis is nageleefd * Tijdlijn was op lever dag aangepast * Tijdlijn was naar kortere tijdlijn aangepast * Binnen de tijd geleverd * In goede staat ontvangen en blij met kwaliteit van het product **

Alles prima verlopen!

alles goed verstuurt en op tijd

volgens de gegevens die we gekregen hebben in orde gebracht

Gewoon top service

Had de verkeerde kleur besteld per ongeluk.. geen probleem. Order werd geannuleerd en geld terug gestort. In de tussentijd de juiste besteld. Binnen 2 dagen in huis. Bedankt voor het meedennken

Sne en goed

Prima bedrijf

Mooie beker met zelf ge-uploade foto, goed gelukt en degelijk afgehandeld. Prima.

Overzichtelijke site,snelle levering

Een draadloze deurbel besteld. Werkt perfect.

uitstekende service.

Uitstekende service. Zowel met bezorgen en evt. problemen oplossen Duidelijke communicatie, duidelijke site.

Eerst verkeerde cover besteld. Teruggestuurd. Kreeg mijn geld snel op mijn bank terug, maar kostte me wel 4.50 retourkosten. Als knaldeals dat nog even verandert krijgen ze van mij een hoger cijfer. De opnieuw bestelde cover is overigens prima!

Waar voor je geld

Snel,goeie prijs kwaliteit verhouding

Na een foutje in de bezorging is dit heel goed opgelost

prima levering

Ik had per ongeluk de verkeerde besteld. Tuin werd niet moeilijk over gedaan, ook nog super snel. Top.

Misschien 2 euro duurder dan uit China...maar deze komen wel aan...en snel.

Goede service, GSM hoesje besteld op donderdagmiddag en vrijdag al in huis! super, goed verpakt, mooi item en dus een zeer tevreden klant! Een aanrader!

Denken met je mee, alert en efficient.

Verkeerd tablet toetsenbord ontvangen. Er werd naar volle tevredenheid gecommuniceerd en in no time ontving ik het correcte toetsebord.

Super content

Super mooi gedaan ben super content.

snel en eefectief

snelle levering , goederen zijn van goede kwaliteit

Tevreden maar t kan beter

Case s kwamen snel binnen. Waren idd voor onze Nokia maar......waren anders dan op de foto dat was wel jammer. De opening bij de camera was 1 groot gat ipv zo als op de foto te zien was 2 gaatjes.

Geweldige en snelle service

Ik heb een cover besteld voor mijn smartfone. Bij ontvangst bleek dit een onjuiste kleur te zijn, mogelijk een vergissing in de bestelling. Ik belde naar Knaldeals, deze begrepen de situatie. Ik ontving een retour adres en tegen brievenbuspakket tarief geretourneerd. Binnen 2 dagen ontving ik kosteloos het nieuwe product. Kortom niet zeuren maar handelen. Complimenten voor de verleende service. Hartelijk dank ervoor.

Zeer prettige website en super snelle levering

De website heb ik als zeer prettig ervaren. makkelijk met zoeken en duidelijke omschrijvingen. De verzending/ levering was supersnel.

Snel en goed!

Snelle levering van een origineel hoesje voor m'n Nokia!

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-