Dik tevreden

OK

Niet op afgesproken datum

Als u een datum opgeeft en die dag zorgt kun je beter de datum wat later doorgeven.

Had mijn hoesjes zeer snel in huis, en ze zijn echt heel mooi ...zeker een aanrader

Super snelle service

Een aanrader

Mijn zoon z'n vader is overleden. Dus dit is voor hem veel waard. Dank jullie wel.

top ! max 3 dagen levertijd, perfect verpakt, goede kwaliteit

twee maal bestelling geplaatst, binnen de 3 dagen thuis. toppie

Zoals het hoort.

Origineel horlogeband van Huawei gevonden. Correcte service.

Vlugge levering top

Super service!!!

Wij kochten een Airtag armband en na een week gebruik was deze kapot. Contact gezocht met Knaldeals en in contact gekomen met Susan. Zij bood een super oplossing. Waarvoor mijn dank!

Snelle levering. Product netjes verpakt.

Mooie telefoonhoes

Telefoon hoesje met eigen foto besteld. Makkelijk oploaden, en daarna snel gemaakt. De verzending was ook supersnel. Dus goede ervaring

Toppie.

Super snel geleverd.

Geweldig.

Mijn schoondochter heeft een mooi telefoon hoesje ( inclusief foto van mijn overleden moeder) laten maken. Ben er héél blij mee. Met vriendelijke groet Alda Groot.

Jammer geen Nederlandse handleiding

Product, deurbel met alarmering op afstand, goed en snel ontvangen. Alleen zit er geen Nederlandse handleiding bij. Ik heb dit product aanbevolen aan meerdere ouderen niet wetend dat er geen duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing bijzit. Contact gehad met klantenservice, zij konden er ook niets aan doen. Vervelend vooral voor de mensen die ik dit koopadvies heb gegeven.

Betrouwbaar, snelle levering, goede service.

Contact gehad met servicecenter via e-mail. Onmiddellijk antwoord en oplossing gekregen van Susan. Puik!

Ruim assortiment - scherpe prijzen

Ruime keuze en gebruiksvriendelijke website. Aantrekkelijke prijzen. Klantendienst gemakkelijk en snel te bereiken via chat.

zeer goed

zeer goed en snel ontvangen

Heel goed en snel geleverd

Heel goed en snel geleverd prima

Ben super tevreden

goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service

Om eerst te oefenen een goed stuur

Perfect!

Snelle levering en super service.

Prima hoesjes werken goed en fijn dat ik gebruik kon maken van de kortingscode

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-