Perfect Perfect Perfect

Perfect Perfect Perfect

Makkelijk bestellen, snelle bezorging

Foutje mooi hersteld

We hadden 3 producten besteld. Bij de levering was er een fout telefoonhoesje. Na het sturen van foto´s hebben we een nieuw hoesje gekregen. Het foute hoesje moesten we niet terugsturen. Vriendelijke, goede service. Foutje mooi hersteld.

Prima,en volgende dag in huis!

Prima aankoop,en leuke aanbieding!

Supersnelle levering en product top!

1ste keer.....ongekend.....maar zeker aan te raden. Snel en kwaliteit.

Zoals het moet verlopen, alles op tijd en mooi product.

Fantastisch.

Tevreden!!

Zeer tevreden maar misschien voortaan de track & trace code vermelden. Dat is toch ook voor de klant wel makkelijk Verder prima producten en goede service

buitengewoon goed

service zoals beschreven ,keurig verpakt

Snelle levering mooie prijzen

Snelle levering mooie prijzen

Producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd.

Producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd.

Grote keuze, goede prijs en snel in huis.

De keuze op de site was snel gemaakt. Door de overzichtelijkheid op de site is het niet moeilijk op het juiste item te kiezen. Mooi per merk en type gesorteerd. Snelle levering maakt het compleet. TOP!

Snelle levering, perfect!

Snelle levering en mooi hoesje

Telefoonhoesje en schermplaatje besteld. De volgende dag in huis. Schermplaatje was heel makkelijk aan te brengen met de bijgeleverde doekjes en telefoonhoesje heel mooi, erg blij mee

Mooi product snel in huis!!!

Snel en correct geleverd

Heel tevreden

goed ontvangen

zeer goed

heel fijn

Uitstekende S-pen

Super tevreden over de S-pen die ik kocht om aantekeningen te maken en te schrijven op mijn Samsung tab galaxy S7 FE Ik speel bassgitaar en kan heel gemakkelijk de muzieknoten op mijn partituren aanpassen, heel functioneel, een echte aanrader, trouwens prima levering via Knaldeals...

Scherpe prijs

Scherpe prijs en supersnelle levering. +++

Degelijke prijs/kwaliteit & snelle levering

Ruime keuze en makkelijke te bestellen Aantrekkelijke prijzen Snelle levering

product is percies zoals omschreven

Artikel was wat ik verwacht had,snelle service enkwaliteit

Kwaliteit volgens verwachting naar prijs zeer goed snelle service

Ik dacht dat pakketje niet bezorgd was. En kreeg een snelle reactie van Amy. Pakketje zelf gevonden Dus topervaring

Prima koop

Prima telefoonhoesje voor schappelijke prijs. Vlotte levering.

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Spigen, VRS Design, ESR, Jabra, Parrot, Just in Case en nog veel meer. Ook leveren wij natuurlijk de originele accessoires van de toestelfabrikanten zoals o.a. Apple, Samsung, Sony, Huawei en Nokia. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Bancontact of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-