Artikel was wat ik verwacht had,snelle service enkwaliteit

Kwaliteit volgens verwachting naar prijs zeer goed snelle service

Ik dacht dat pakketje niet bezorgd was. En kreeg een snelle reactie van Amy. Pakketje zelf gevonden Dus topervaring

Prima koop

Prima telefoonhoesje voor schappelijke prijs. Vlotte levering.

Top kwaliteit snel binnen

Tevreden over prijs kwaliteit en sending van het product. Aanrader.

Rapide et efficace.

Ras, tout est nickel !

Keurig verpakt

Goede ervaring voor het eerst wat gekocht. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering en mooi hoesje

Goede,snelle service!

Bij mijn nieuwe Fairphone hoorde natuurlijk een leuk hoesje. Wat keuze vond ik hier! Door de walvissen op mijn telefoonhoesje wordt ik elke dag blij! En dat door de goed, snelle service van knaldeals!

Uitstekend.

Snelle levering prijs heel goedkoop en het belangrijkste,telefoonhoes past perfect voor de Oppo.

perfecte levering en snel

aanrader

prima prijs voor oplaadbare batterijen en snel geleverd

prima prijs voor oplaadbare batterijen en snel geleverd

Super snelle levering

Goede levering en snel geleverd zoals beloofd. Ik heb de site van jullie doorgestuurd naar een vriend die ook opzoek is naar hoesjes voor mobiel.

Top product , interessante prijs

Ben er erg tevreden over heel erg mooi

Zeer goede service en transparante communicatie

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Ik kan hem aan iedereen aanraden. Geen gedoe. Alles verloopt op naadloos.

Gewoon top

Telefoonhoesje was na 1 dag geleverd. Niets op aan te merken gewoon super.

uitstekend

Super klantenservice

Screenprotector besteld, pasvorm bleek niet goed te zijn. De medewerker van knaldeals heeft me keurig geholpen aan een alternatief en vroeg me direct contact op te nemen als dat ook niet bleek te passen. Inmiddels alternatief ontvangen en past perfect! Toppers bij knaldeals/mobilestock iedere keer weer!

Alles zoals het hoort

Bestelling liep perfect, kwam goed verpakt en op tijd aan... een aanrader om bij te bestellen

Koektrommels met foto zien er prachtig uit!

Hier kan ik mee voor de dag komen, nu nog even vullen met wat lekkers

Goed, goedkoop en snel

Prima hoesje mooie prihs

Spigen

Great Service, Superb Customer Service. Super Fast Delivery. Really recomend it!

Zilverlinde 24 7131MN Lichtenvoorde

088 - 6500 550

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Cazy, Spigen, SoSkild, Hama en Xtorm. Maar ook originele accessoires van o.a. Samsung en Apple. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Apple Pay, Bancontact, Billink of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-