Koektrommels met foto zien er prachtig uit!

Hier kan ik mee voor de dag komen, nu nog even vullen met wat lekkers

Goed, goedkoop en snel

Prima hoesje mooie prihs

Spigen

Great Service, Superb Customer Service. Super Fast Delivery. Really recomend it!

Heel tevreden

Foute bestelling

Moet bijna 10 euro betalen om terug te zenden, dus eigenlijk verplicht je bestelling te houden. Jammer

Goedemorgen, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de retourprocedure bij Knaldeals.com. Helaas kunnen wij onze klanten tot op heden nog niet een kosteloze retourzending aanbieden. Dit zie je ook in onze voorwaarden en op de retourpagina. Indien er vanuit ons een verkeerd product wordt opgestuurd, zullen wij uiteraard de retourkosten voor klanten vergoeden. Helaas zijn de kosten voor het retour sturen in dit geval voor eigen rekening. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Knaldeals.com

Snelle levering, goed product

Volgende dag in huis en artikel naar tevredenheid

Zeer snelle levering. Heel goed verpakt en mooi product.

Zeer tevreden van de service.

Producten zijn zonder moeilijkheden te bestellen en correcte levering.

Goede ervaring en prima service

Er was wat onduidelijkkheid bij het bestel/betaalproces, maar dat is perfect verholpen. Wat een prettige ervaring!

Mooie luxe hoes en dat voor die prijs!

Top service en super snel!

Binnen 1 dag bezorgd!

Snel geleverd & juiste product

Snel geleverd & juiste product in goede orde ontvangen.

Prima, snelle verzending

Prima topkwaliteit voor scherpe prijs

Super snelle levering en een prima hoesje voor een scherpe prijs

Super snelle levering en een prima hoesje voor een scherpe prijs

SUPER

Snelle service en prima kwaliteit

Zeer snelle bezorging en artikel van prima kwaliteit .TOP!!!

Zeer snelle bezorging en artikel van prima kwaliteit .TOP!!!

Ok

Snel en goede service.

Zeer snelle bezorging

Zeer snelle bezorging en super tevreden omtrent het product.

Blij met de aankoop.

In de winkel niet meer te koop en bij jullie wel. Overzichtelijke website en prima levering.

Snel verzonden en item is zeer degelijk

Retouren hoge kosten..

Retourkosten zijn voor rekening van de klant. Hoesje kwam met een vage print.. gewoon niet mooi, jammer. Daarna herhaaldelijk contact gehad vanwege retouren. Gehele zending mocht ik retouren... Alleen kosten van 6,95 zijn voor eigen rekening. Dat is meer als helft van gehele waarden.. Kortom je hebt er niets aan. Gevalletje goedkoop is duurkoop..

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Wat jammer te lezen dat u niet tevreden bent! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat ik zo kan zien hebben we u gevraagd om even een foto te sturen van het probleem zodat we even konden kijken waar het mis is gegaan. Hier hebben we helaas geen reactie van vernomen. Wellicht dat ons berichtje in de spam is beland? Mocht u nog een foto hebben, horen we dat graag! Dan gaan we even met u meekijken en kijken naar een passende oplossing. We horen graag! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Amy van Knaldeals

Zilverlinde 24 A

7131MN Lichtenvoorde

088 - 6500 550

Over Knaldeals.com

Knaldeals.com is dé online shop voor alle accessoires voor je telefoon, tablet en smartwatch. Altijd de nieuwste producten en gadgets, direct leverbaar uit eigen voorraad. Wij leveren de bekende merken zoals Cazy, Spigen, SoSkild, Hama en Xtorm. Maar ook originele accessoires van o.a. Samsung en Apple. Jouw bestelling heb je altijd snel in huis. Betalen kan veilig via iDEAL, creditcard, PayPal, Apple Pay, Bancontact, Billink of via een bankoverschrijving. - Altijd knalprijzen - Snelle levering - 14 dagen bedenktijd - Veilig betalen - Klantenbeoordeling: 9.4 - Verzending NL & BE: gratis vanaf € 25,-