Niet alle gesprekken bereiken mij.

Van 20 gesprekken heb ik 5 kunnen ontvangen, voor de rest krijg ik een melding van ‘niet bereikbaar’ via voicemail.

Hi An, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Zo te lezen gaat het nog niet helemaal goed. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je gesprekken mist. Ik kon helaas niet achterhalen namens welk bedrijf je een review achter hebt gelaten, anders had ik mijn collega's gevraagd contact met je op te nemen. Zou jij ons kunnen bellen? Dan kunnen we even met je meekijken en naar een oplossing zoeken. Je kan ons bereiken op +31 50 700 9920. We horen graag van je! Ook als je andere vragen hebt natuurlijk. Met vriendelijke groet, Linda

Het opzetten was zo gebeurt met wat hulp.

Prima, alles werd goed opgepakt en afgeha

Hi Jacob, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en een review hebt achtergelaten. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

De android app blijft crashen.

De android app werkt niet op mijn samsung galaxy s20. Blijft continu crashen. Ook na herinstallatie. Erg jammer. Heb ook jullie support omtrent de app problemen doorgelopen. Helaas geen oplossing.

Hi Zakaria, Oei, dat is niet zo mooi om te horen! Ik heb mijn support collega's gevraagd of ze even contact met je kunnen opnemen. Wellicht hebben zij een goede oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Alles goed

De overgang is perfect gegaan.

Hi Bette, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Goed om te horen dat de overgang soepel is verlopen. Dat is belangrijk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Wat een onhandige app..

Anno 2022 vindt ik het een erg onhandige app, veel dingen kun je niet vanaf je telefoon regelen, maar moet je heel omslachtig via de website doen. Als een bedrijf wat snel wil schakelen en vaak onderweg is, mis ik echt features die bij veel andere apps al jaren de norm zijn. Het is wellicht leuk als eenmanszaak, maar niet als dynamisch bedrijf met meerdere personeelsleden. En het vreet meer batterij dan de gemiddelde app. Er is letterlijk niet 1 feature binnen Voys die beter werkt dan op andere apps. Voys geeft hetzelfde gevoel als Prime Video: Netflix bestaat al jaren, het werkt. Leer van wat er al is, van wat werkt, en geef het je eigen twist. Probeer het wiel alsjeblieft niet opnieuw uit te vinden als je niet van plan bent hem rond af te werken.

Hi Denise, Bedankt voor het achter laten van een review! Waardevolle feedback is altijd welkom. Ik zal dit zeker delen met de juiste collega's. Mochten we je nou kunnen helpen met handige oplossingen waardoor je wellicht onderweg minder bezig hoeft te zijn met je bereikbaarheid en je je kan richten op andere zaken, bel ons dan gerust op 050 - 700 9920. Met vriendelijke groet, Linda

top geholpen en zeer tevreden

IK ben heel goed en snel geholpen en was na 1 dag al online met mijn VOIP account. werk makelijk en indien gewenst krijg je ook nog goede backup via de helpdesk.

Hi Lex, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en dat je een review hebt achtergelaten voor ons. Ook super om te horen dat je zo tevreden bent met onze diensten en met onze collega's. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Zeer gebruiksvriendelijk, vergemakkelijkt het hele proces van de telefonie. Absoluut een aanrader!

Hi team More, Welkom bij Voys! Leuk dat jullie voor ons hebben gekozen. Goed om te horen dat het aansluit bij jullie wensen. Mochten er nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Na 1 week ben ik erg tevreden!

Het gebruik van een welkomstwoord, Het gebruik van een antwoordapparaat om mensen in de wacht te zetten, Het gebruik van verschillende voicemailberichten op één dag, Dat bevalt uitstekend voor een 'klein' tandartspraktijk!

Hi Mari, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Super dat je een review hebt achter gelaten. Waardevol. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Geweldige service

Ik ben echt super geholpen. Ik kon de dienst uitproberen zonder verdere verplichtingen.

Hi Gerard, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Goed om te horen dat je zo tevreden bent ook. Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Good experience, easy setup and quick migration

Subscription was easy, setup was easy and porting of numbers as well. Only downside was that there was a mistake made by the porting provider who ported the numbers one week early.

Hi Mirko, Nice that you became a customer and thank you very much for leaving a review. Very valuable. If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch. Kind regards, Linda

snel overschakkeling zonder enkel probleem alles is vlot verlopen

alles in orde

Hi, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Goed om te horen dat de overgag naar Voys goed is verlopen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Heel blij mee!

Maak veel gebruik van de App en Webphone (icm. een headset). Geen gedoe meer en ik kan gemakkelijk doorschakelen naar een collega.

Hi HP, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Goed om te horen dat ons product aansluit bij je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Niet goed!

Wij maken hoofdzakelijk gebruik van de app, en deze werkt gewoon slecht. Raar gedrag van de app onder Android. Bluetooth moet uit, terwijl dit voor heel veel andere zaken gebruikt wordt!! Al met al gewoon ontevreden.

Hi Michel, Jeetje, wat vervelend om te horen dat het zo stroef verloopt! Dat is niet zo mooi. Ik zie wel dat mijn collega er al bovenop zit. Laten we hopen op een goede oplossing zodat jij weer optimaal bereikbaar bent. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Linda

Snel, makkelijk en precies wat we zochten

Telefonisch contact gehad met Linda om te vragen of ons idee mogelijk was bij Voys. Dit was gelukkig het geval. Binnen 2 dagen over van K** naar Voys wat super soepel verliep. Geen minuut off line geweest en goede hulp ontvangen met het instellen. Aantal keren gebeld en altijd vriendelijk geholpen. Zeer tegen op gezien om over te gaan en nu spijt dat we dit niet veel eerder hebben gedaan. In een woord Geweldig!

Hi Marco, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en bedankt voor het achter laten van een review. Tof om te horen dat je zo tevreden bent. Dit is waardevol! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snel, makkelijk en precies wat ik zocht!

Telefonisch contact gehad om te vragen of mijn idee mogelijk was bij Voys. Dit was gelukkig het geval. Binnen 10 minuten alles geregeld en draaiend! In een woord Geweldig!

Hi Nick, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! En bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat Voys zo goed aansluit bij je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Prettig

Vlot geholpen met de informatie. Nog aan het inlezen hoe alles werkt zoveel mogelijkheden.

Hi Evert, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Super dat je een review voor ons hebt achtergelaten. Dank je wel daarvoor. Mocht je nou wat hulp nodig hebben bij al die mogelijkheden, of vragen hebben over ons product, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fantastische oplossing en service!

In minder dan 24u werd alles geregeld en konden we van start.

Hi Jan, Welkom bij Voys en bedankt voor het achter laten van een review. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! Zo horen we het graag natuurlijk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijne en goede VOIP partij!

Een aanrader als het gaat op VOIP telefonie.

Hi Jonghaur, Wat super dat je een mooie review hebt achter gelaten. Dank je wel daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Gewoon goed

Hoe complex je structuur ook is, de oplossing van Voys geeft antwoord. De kwaliteit is goed, de apps zijn duidelijk, de webphone werkt fantastisch en zelfs oude bureautoestellen zijn te koppelen.

Hi Edwin, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat Voys goed aansluit bij je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Tevreden met de overstap naar Voys

Telefoonnummer over laten zetten naar Voys. Zonder problemen, snelle en vlotte afhandeling. Goede ondersteuning vanuit Voys. Zeer tevreden.

Hi Marijke, Leuk dat je klant bent geworden en heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Zeer waardevol. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant andere ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

even wennen, maar leuk

Fantastische hulpvaardigheid. Oneindig veel mogelijkheden maar even goed uitzoeken hoe het moet, juist door de vele instelmogelijkheden. Ik had ervaring met Zoiper en hoopte een soortgelijke ervaring met Voys. Het werkt wat anders en ik ga het meemaken. Support en benadering persoonlijk, hou ik van.

Hi Dirk Jan, Welkom bij Voys! Bedankt voor je review. Mocht je er nou niet helemaal uit komen met al die mogelijkheden dan helpen we je uiteraard graag. We wensen je in ieder geval een goede bereikbaarheid. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Kan niet beter.

Men snapt hier vanaf de eerste zin wat ik wil en vijf minuten later is het geregeld.

Hi Harrie, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en bedankt voor het achter laten van een review. Tof om te horen dat we je als klant goed begrijpen en snel actie kunnen ondernemen. Dit is waardevol! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Ideale oplossing

het belplan ingericht naar eigen wensen, dus geen telefoon meer na openingstijden. Dit geeft mij rust in mijn werk waardoor ik me beter kan concentreren op lastige vraagstukken buiten de tijden van bereikbaarheid. Ook de voicemails via mail bevallen me erg goed.

Hi Lonneke, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Wat goed om te horen dat Voys goed aansluit bij je wensen. Rust en een betere concentratie zijn mooie doelen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Perfecte, veelzijdige oplossing om telefonisch bereikbaar te zijn

We hebben Voys ingezet voor een hulplijn bij een migratietraject. Een aanpasbaar belplan met eigen berichten en een belgroep met verschillende opties (web/app/mobiel) bood hiervoor een ideale oplossing.

Hi Gert-Jan, Welkom bij Voys! Super bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat Voys een goede oplossing bied voor jou bedrijf. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Alles goed geregeld. Fijn telefonisch contact.

Hi W, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Heel erg bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/