Top systeem met top service!

Programma met eindeloze mogelijkheden, waardoor je als kleine organisatie toch een professionele telefooncentrale hebt. Geweldig geholpen bij de opstart. We hebben het directe telefoonnummer gekregen van Dion (van Voys), zodat we alles met een persoon konden afstemmen. Dion heeft er zelfs extra werk van gemaakt om ons het perfecte algemene voip nummer te kunnen geven. Daarnaast word je ook snel en goed te woord gestaan bij de servicedesk voor al je vragen mbt de instellingen. Al met al een fijne ervaring!

Hi Niels, Wat leuk dat je klant bent geworden! Welkom. Super bedankt voor je waardevolle review. Die kan Dion mooi in zijn zak steken. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snel geregeld, ingesteld en fijne contact

Ik ervaar Voys als een vriendelijk en vakkundig bedrijf. Snelle antwoord op mijn vragen.

Hi Monique, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je vriendelijk en vakkundig bent geholpen. Dat is ons streven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Over gang ging soepel in overleg

Naar nu net over te zijn gestapt naar Voys is zéér vriendelijk verlopen.Ook de werking van het systeem werkt prima .Ook info genoeg gekregen . Alvast bedankt

Hi Jeroen, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. Dank je wel, leuk om te horen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Binnen zeer korte tijd actief en geïnstalleerd

Na kort overleg over onze eisen en wensen hadden we binnen zeer korte tijd een passende offerte. Na bevestiging waren we dezelfde dag nog 'up-and-running' en de nodige instellingen/configuraties doorgevoerd. Het systeem stelt je in de mogelijkheid zelf flexibel balschema's te maken en naar eigen wens aan te passen. Top.

Hi Thijs, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Heel erg bedankt voor je review. Goed om te horen dat alles verloopt zoals gehoopt. Mocht dit niet het geval zijn, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Geweldige service en fijn dat ik een zakelijk nummer heb

Eerder al met Voys gewerkt en dat was erg prettig. Met mijn nieuwe onderneming weer gekozen voor hun dienstverlening en een eigen zakelijk nummer.

Hi Thomas, Leuk om te horen dat Voys goed is bevallen en je weer voor ons hebt gekozen. Dank je wel. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitstekende service en communicatie

We zijn pas kort klant bij Voys maar tot nog toe verloopt alles zeer netjes. Diensten werken goed en we zijn zeer tevreden over de communicatie.

Hi Jorn, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles goed verloopt. Mocht dit niet het geval zijn, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Gemakkelijk overstappen, uitgebreide mogelijkheden

Het overstappen naar Voys was zo geregeld. In vergelijk met mijn vorige aanbieder is het veel moderner. Online is alles gemakkelijk in te stellen, belplannen, doorschakelen etc. Ook de Voys app voor mobiel werkt prima, bellen vanaf je mobiele telefoon met het nummer van je vaste lijn, ideaal gewoon. Ik ben dus erg tevreden.

Hi Rob, Leuk dat je klant bent geworden. Welkom bij Voys. Super fijn om te horen dat de overstap snel geregeld was en dat Voys goed aansluit op je wensen. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Loopt nog niet volgens wens

Op dit moment voldoet het nog niet geheel aan de verwachtingen, kan gewoon de opstart zijn of teveel wensen. Nog even afwachtend dus.

Hi Fred, Welkom bij Voys en bedankt voor het achterlaten van een review. Dat het nog niet helemaal werkt zoals zou moeten is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met mijn collega's van support op +31 50 700 9920. Zij kijken graag mee wat er aan de hand is. Mocht je nog andere vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda

Zeer behulpzaam

Hi Angelique, Leuk dat je klant bent geworden. Welkom! Fijn om te horen dat je onze service als behulpzaam hebt ervaren. Dank je wel. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed, helaas deed de telefoon het niet direct, maar 29 december heeft iemand via teamviewer de telefoon in werking gezet.

Hi Yvonne, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Goed om te horen dat je de volgende dag al bent geholpen en van onze diensten gebruik kon maken. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

top service van Jonas!

We hadden met de praktijk een probleempje met de app op de gsm van 1 van onze medewerkers. Gebeld naar Voys België en Jonas heeft ons stap voor stap door de procedure geleid. Voys Nederland is ook altijd erg vriendelijk en hulpvaardig, maar Jonas ging nog net dat stapje verder door samen nog eens ons hele plan te overlopen, dingen te schrappen die niet meer van toepassing waren, en andere zaken te optimaliseren, waardoor wij terug het bos door de bomen zien. Top service van een topkerel! Dank u wel!

Hi Katrien, Ontzettend bedankt voor je mooie review. Ik heb het meteen doorgegeven aan Jonas uiteraard. Leuk om te horen dat onze klanten net zo tevreden zijn met hem als wij zelf. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons (of Jonas ;) ) gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.be/uitnodigen/

Mooi systeem en goede helpdesk

Het systeem doet precies wat we nodig hebben, en we zijn goed op weg geholpen door een van de medewerkers.

Hi, Bedankt voor je review. Dank je wel. Goed om te horen dat het precies doet wat je nodig hebt. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Voys is een top telefonie service kan als ik vragen heb bij hun terecht en verders niks te klagen maar er is altijd ruimte voor verbetering zeg ik altijd

Hi Tobias, Super bedankt voor je review. Leuk om te horen. En uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering. Mocht je daar voorbeelden van hebben, dan horen we dit uiteraard graag. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Very easy to sign up and use

Was recommended a different company by a friend of mine, but they wanted to phone and arrange things but I don't really have time for that. I just wanted to have it arranged immediately. So we signed up with Voys and indeed within 5 minutes we had an active phone number. Calls to Belgium were disabled by default but an email to the customer service was simple and this issue was quickly resolved. It simply works, calls work, the voicemail works and we did not need hours to set it all up. It took max 20 mins, including sorting out the BE calls. Very happy and also very fairly priced :) - Nogga Europe

Hi Sophia, Thank you for your review and welcome to Voys. Nice of you to become a customer. How good to hear that Voys is so well liked and suits your needs. If you have any further questions or are unsure about anything, feel free to call us. Kind regards, Linda By the way, as a Voys customer you can invite fellow businesses to join us as well. You will both benefit! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Meegedacht en flexibele response

Op fijne manier abonnement aangepast aan gewijzigde situatie.

Hi Jos, Bedankt voor je mooie review. Dank je wel. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Ik ben heel tevreden

Het belplan is op afstand voor mij aangepast en werkt heel goed. Extra uitleg gekregen hoe ik het zelf makkelijk kan aanpassen. Heel fijn.

Hi Tommy, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Dat horen we graag. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Prima service. Overgang vlot geregeld.

Hi, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en een review hebt achtergelaten. Dank je wel daarvoor. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitstekend!

De overstap ging vlekkeloos en het instellen van de belplannen is erg gemakkelijk en goed te begrijpen. Wij zijn tot dusver zeer tevreden over het platform en de ondersteuning!

Hi Mitchell, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat fijn om te horen dat de overstap zo goed is bevallen en dat Voys begrijpelijk is voor je. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Bedrijf komt diensten niet na

Ik beveel dit bedrijf niet aan! Op hun site staat onbeperkt bellen/ gesprekken ontvangen want uit bellen kan ik geen eens! Maar ontvang via de app helemaal geen inkomende gesprekken dus moet continu via mij telefoon doorschakelen. Waardoor ik dus maandelijks boven die blijkbaar 500 minuten kom ( dus niet onbeperkt zoals ze klanten doen geloven) en moet opeens nu maar 83 euro per maand gaan betalen waar ik voor eens 23 euro per maand betaalde! Dus omdat hun die bug niet willen verhelpen waardoor de app totaal niet werkt niet moet jij als klant maar even 60 euro per maand meer gaan betalen!! Uit henzelf hebben ze meerdere nummers gekoppeld aan mij platform zonder mijn toestemming overigens! Heb consumenten bond ingeschakeld en hebben zei beloofd hiernaar te gaan kijken want blijkbaar ben ik dus niet de enige die klachten daar neer hebben gelegd over dit bedrijf! Kies voor een ander bedrijf mensen want op andere sites scoren ze maar een lullige 2.2 procent aan reviews zoveel klachten zijn er over Voys!! Bellen naar hun heeft geen zin want je komt er niet doorheen!

Hi Maria, We hebben je gisteren een email gestuurd waarin we hebben aangegeven dat we je meerdere malen hebben aangeboden om te helpen maar dat we geen reactie van je ontvangen. Helaas kunnen wij dan ook niet heel veel meer voor je betekenen. Mocht je geen gebruik willen maken van onze support, dan moeten we helaas concluderen dat onze telefonie oplossing niet past bij de wensen van jouw bedrijf en ben je vrij om over te stappen naar een andere provider uiteraard. Met vriendelijke groet, Linda

Gebruiksvriendelijk systeem en makkelijk in te stellen

Als leek heb ik onze flows volledig zelf kunnen instellen. Het is gemakkelijk in gebruik en een helder en transparant systeem. Wij zijn erg content met het gebruik van Voys.

Hi Henrico, Bedankt voor je review en welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat Voys zo goed bevalt en past bij jou wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Erg handig systeem

Kost even om wegwijs te worden maar superhandig om op meerdere telefoons, via de pc/webphone etc bereikbaar te zijn.

Hi Wietse, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Top om te lezen dat je zo tevreden bent en al aardig door hebt wat er allemaal mogelijk is. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Het belt fijn!

Het belt fijn maar er zijn nog zeker een heel aantal verbeterpunten. zoals oa. het synchroniseren van contacten uit het adresboek van je Mac. Piep in je oor bij het ophangen. functionaliteiten in de mobiele app. Als wens een functionaliteit om met voys te bellen in safari om de Mac beleving optimaal te houden. (een echte Mac gebruiker, gebruikt liever geen Chrome)

Hi Patrick, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden! Bedankt voor je waardevolle review. Feedback is altijd goed om te ontvangen. Waardevol. Ik zag dat je mijn collega Linda ook nog hebt gemaild over bovenstaande. Ik ga er vanuit dat zij dit verder zal oppakken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Hele goede ervaring met voys

Fijn systeem, fijne communicatie oftewel het werkt top

Hi Johnny, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. En wat een mooie review heb je achtergelaten. Kort maar krachtig. Dank je wel! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snelle een goede klantenservice

Goede uitleg, snelle reacties, behulpzaam en het belangrijkste, het systeem werkt top! Ik kan nu zorgeloos vanuit de andere kant van de wereld bellen met mijn klanten.

Hi Inge, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Wat goed om te horen dat de verwachtingen en wensen die je had daadwerkelijk goed uitpakken en passen bij de diensten die wij leveren. FIjn! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Service zoals het hoort!

Had er al eerder ervaring mee, top bedrijf met goede service.

Hi Joost, Welkom bij Voys. Leuk dat je (weer) klant bent geworden! Goed om te horen dat de service nog steeds is zoals je van ons gewend bent. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/