goed, snel en hoffelijk geregeld

naar 1 belletje stond met 2 dagen mijn netwerk met 3 nummers klaar om gebruikt te worden

Hi Martien, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Ons doel is om de klant altijd met zorg en aandacht te informeren. Fijn om te horen dat je dus goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Prima geregeld

In het begin sceptisch echter het werkt perfect

Hi Gerard, Welkom bij Voys! Super leuk dat je een review hebt achter gelaten. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

De service is echt super

Als je belt krijg je meteen iemand aan de lijn die er ook echt verstand van heeft, je word echt super geholpen.

Hi Marco, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. Super waardevol voor ons. We wensen je een hoop mooie telefoon gesprekken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Perfect, vakkundig en professioneel zoals het hoort

Van begin tot en met installatie en daarna natuurlijk het gebruik TOP

Hi, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! En super om te horen dat je zo goed geholpen bent door ons. Vinden wij erg belangrijk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

top !

Geen klachten !

Hi Darrel, Super bedankt voor je review. Heel leuk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Het omzetten van de ene provider naar Voys had even wat voeten in aarde i.v.m. het instellen van het belplan, maar de werknemers van Voys hebben ons fantastisch geholpen en we hebben nu de telefoon 'centrale' die we zo graag wilden hebben. Als er iets is, kunnen we meteen terecht en wordt het voor ons opgelost of leggen ze ons uit hoe we het zelf kunnen oplossen/aanpassen. Professioneel dat is het zeker.

Hi Janneke, Welkom bij Voys! Heel erg bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je zo top geholpen bent! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Heel servicegericht

Goede service.

Hi R, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je feedback. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Tot nu toe zeer tevreden.

Na eerst bij een foute provider gestart te zijn, nu over op Voys. En ik moet zeggen, niets anders dan dat alles correct wordt afgehandeld en geregeld. Telefoondienst met nummer was in enkele dagen in gebruik. De bediening en instellingen zijn eenvoudig, maar je kan ook complexere instellingen voor wat betreft de routering van het telefoonverkeer instellen. Al met al zeer tevreden (pas 1 maand in gebruik)

Hi Chris, Wat fijn om te horen dat je zo'n goede eerste indruk hebt. We streven er naar dit zo te houden natuurlijk. Op naar veel mooie gesprekken! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

heel goed

heel goed, omdat er snel gereageerd wordt door steeds dezelfde personen.

Hi Henk, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. We streven er naar bij Voys om de klant zoveel mogelijk bij een en dezelfde persoon te laten uitkomen. Om het zo persoonlijk mogelijk te maken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Account super snel gemaakt, knappe portal waar je dingen goed kunt instellen en eigenlijk out of the box al top geconfigureerd.

Hi Jeroen, Super bedankt voor je review! Wij worden heel blij van zulke enthousiaste reacties. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Aangeschaft en gelijk bereikbaar.

Belangrijkste: Klantenservice is klantvriendelijk en denk met je mee.

Hi Duran, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je feedback. Waardevol! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Hi Ruben, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Heldere communicatie

Positieve ervaring met accountmanager. Liep wat stroef bij de overstap naar Voys. Wat niet aan Voys lag. Snel en daadkrachtige actie vanuit Voys bij de overgang. Sneller dan verwacht.

Hi Ingmar, Tof dat je een review achter hebt gelaten voor ons. Dank je wel daar voor. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Ik zal dit ook zeker doorgeven aan de desbetreffende collega. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

strak geregeld

communicatie met Voys loopt makkelijk en soepel, instellen van de "centrale" is wel even werk maar als alles er in staat werkt het prachtig en een waslijst aan mogelijkheden.

Hi Wouter, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je feedback. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

prima, zeer behulpzaam

Voor een leek zoals ik is het goed te doen, wel veel

Hi Yvette, Leuk dat je klant bent geworden en een review hebt achtergelaten! Goed om te horen dat het, ondanks dat het misschien wel wat veel is, wel goed te doen is voor ook minder technische klanten. Ik wens je veel goede gesprekken met ons platform. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

goed bereikbaar en behulpzaam

medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Hi Esmé, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Laten we dit vooral volhouden, mocht je ons weer nodig hebben. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Snelle reactie en super snelle levering

Na contact via de chat werden mijn vragen snel en goed beantwoord. Na dat wij de beslissing hadden genomen om de diensten bij Voys af te nemen is alles goed snel geregeld en hadden we zelfs de volgende al een werkende telefoon in huis.

Hi Berry, Wat leuk dat je een review hebt achter gelaten! Fijn om te horen dat alles zo snel geregeld was. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

lastig te installeren, maar geweldige support

zie boven

Hi Freek, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je onze support waardeert, dat vinden we erg waardevol. Hopelijk loopt nu, na installeren, alles soepel en kan je met veel plezier gebruik maken van onze diensten. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

ongebruiksvriendelijke app / onaangename communicatie

Redelijk complexe tool, had ik al vaak issues mee gehad. Support geeft dan altijd gedoe. Na jaren dat ze probleemloos automatisch hebben geincasseerd is er eenmaal iets misgegaan. De factuur van september stond open, maar die van oktober was al wel geincasseerd. Heb ik over gebeld omdat de facturen niet binnenkwamen waardoor het ons niet was opgevallen, maar vervolgens komt er toch een onaangename dreigbrief met kosten. Weer gebeld. Geen excuus of iets, want dat is hun ' geautomatiseerde systeem'. Ik kan deze partij bepaald niet adviseren.

Apps zijn traag en als je wilt opzeggen is het al helemaal drama

Vooral als je wilt opzeggen is het een drama en erg onduidelijk hoe dit werkt. Je denkt dat wanneer je je betaalde diensten opzegt je dan klaar bent. Maar je kan je diensten niet opzeggen zonder verplicht een of ander flexibel schakelen abbonoment af te sluiten. Dit kost je gelijk 15 euro aan eenmalige kosten en dan maandelijks weer 5 euro. Uiteindelijk opgezegd via een formulier op de website App was ook altijd traag en crashte vaak.

Hi Lucas, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. Dit is nooit de bedoeling geweest. We vinden het juist belangrijk dat ook opzeggen makkelijk moet kunnen. Dus dit is waardevolle feedback. We gaan hiermee aan de slag! De problemen die soms ontstaan met de app zijn bekend maar ook daar wordt hard aan gewerkt. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Net geen 10, omdat er intern een technisch issue was. Hierdoor moest ik een halve dag wachten op iets wat normaal in 10 minuten geregeld is. Verder super blij met de overstap naar Voys.

het doet wat het moet doen

netjes en compleet geleverd, 1 lijn, bij niet opnemen ontvang ik een mail, meer vooralsnog niet nodig

Wij zijn erg tevreden met het pakket van Voys. Ook zijn we erg tevreden over de service.

Blij met de mogelijkheden, maar de app is echt heel traag

Ik ben blij met de hele setup. Erg fijn dat de telefoon makkelijk gedeeld kan worden door het hele kantoor. Echter is het erg jammer dat de app zoooo traag is. Elke toets is ongekend traag en als er wordt opgenomen door via de Voys app te bellen horen mensen vaak pas na een tel mijn stem. Zou top zijn als dit in de toekomst nog net wat soepeler zou werken zodat iedereen helemaal mobiel kan werken en we nog makkelijker kunnen schakelen via de mobiele app

kan mooi zijn, als het staat.

het loopt nog niet echt goed, ik kan jullie volgens mij niet bereiken in het weekend.