Grotendeels tevreden

De lijn is soms wat schokkerig maar verder werkt het qua verbinding prima.

Hi Ilona, Welkom bij Voys. Dank je wel voor je kritische feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

We hadden veel eerder over moeten stappen

Na jarenlang gedoe met een van de grote telecomproviders eindelijk de overstap gemaakt naar Voys. Dit is soepel verlopen en we zijn er erg tevreden mee.

Hi Roy, Nogmaals welkom bij Voys! Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Functionaliteiten worden constant verbeterd.

Prettige aanbieder van telefonie-diensten. Hebben ons goed geholpen met advies en informatie voor een zorgeloze verhuizing naar een nieuw pand en de gelijktijdige overstap van deskphones naar webphone. Praktisch vlekkeloos verlopen. Verder tevreden over de functionaliteiten. Enige puntje van kritiek: Voor een aanbieder van telefonie diensten zijn jullie juist telefonisch niet altijd even bereikbaar. (Worden wel altijd teruggebeld).

Hi Tijs, Welkom bij Voys. Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Goed dat je aangeeft dat we niet altijd even makkelijk bereikbaar zijn, vinden we waardevolle feedback. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed, overzichtelijk

Een fijne & overzichtelijke website, erg gebruiksvriendelijk.

Hi Loes, Bedankt voor je review! Goed om te weten dat je blij bent met onze service. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Eind van deze maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede telefonie en gebruiksvriendelijk

Goede begeleiding bij het openen van een nieuw account en het opstellen van het belplan.

Hi Claudia, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en de moeite hebt genomen een review achter te laten. Dank je wel. Als er iets niet lekker loopt of als je ergens over twijfelt, bel ons dan gewoon. We staan klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Zeer goed maar mist voor ons iets erg belangrijks

Het is natuurlijk nooit leuk om in de wacht te staan en wij willen zelf voorkomen dat dit voor onze eindklanten gebeurt. Momenteel hebben wij een tv hangen waar de wachtrij statistieken worden weer gegeven, dit vereist wel fysieke aandacht en wordt nog wel eens door ons ontgaan. Het zou ons erg helpen als we de mogelijkheid om bijvoorbeeld een pop up in te schakelen die ons op de hoogte stelt dat er iemand in de wacht staat terwijl wij in gesprek zijn. Zo kunnen wij efficiënter schakelen en wordt onze eindklant tevredenheid verbeterd! Voor ons plezier zou het ook leuk zijn als we wat meer opties hebben kwa ringtones.

Hi Wessel, Bedankt voor het delen van je feedback. We nemen contact met je op om dit verder te bespreken. Wellicht kunnen we samen een oplossing verzinnen of is wordt het een future feature request. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Eind van de maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitstekende service, wel ingewikkeld om het belolan goed in te vullen

Om het belolan helemaal te door gronden ben je wel een stukje verder. Als er wijzigingen zijn dan bel ik naar Voys en dan helpen ze me het te realiseren

Hi Nicole, Mega leuk dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Dank je wel! Goed dat je feedback geeft op ons belplan. We nemen dit mee. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind van de maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Super dienstverlening, communicatie én klantenservice

Zo kan het ook! Wat een verademing is Voys. Mijn ervaringen met zakelijke telecom zijn niet best. Totdat ik met Voys ging samenwerken. Hele snelle dienstverlening, hele duideljke communicatie, hele vriendelijke medewerkers, hele duidelijke en praktische uitleg. Voys Freedom is ook erg handig, en werkt heel intuitief. Kortom, een zeer tevreden ondernemer bij wie de telefonische bereikbaarheid eindelijk gesmeerd loopt :)

Hi Patty, Wat leuk dat je klant bent geworden en wat fijn om te horen dat het nu al zo goed bevalt! Als er iets niet lekker loopt of als je ergens over twijfelt, bel ons dan gewoon. We staan klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitbellen

Iedere keer als ik klanten wil bellen en ze nemen op, dan hoor ik ze niet. En zij mij ook niet. Is vervelend. Moet iedere meer 2 keer bellen.

Hi Ilse, Dank je wel voor je kritische feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen. Mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Alles werkt goed en top ! Heel blij met de nieuwe telefoons.

Hi Gaby, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de nieuwe telefoons. Leuk! Bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

In 1 zin uistekend

Prima steady verbinding, eenvoudig in gebruik en makkelijk naar wens in te richten

Hi William, Bedankt voor je review. Tof om te horen dat je zo tevreden bent. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede bereikbaarheid met Voys

Wij hebben goede ervaring met Voys. Makkelijk in gebruik en prettige software, waar de instellingen eenvoudig te bereiken zijn. Wij zijn fan!

Hi Elke, Super bedankt voor je review. Leuk om te horen dat onze diensten je zo goed bevalt. Top. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Prima dienst voor zelfbeheersing van telefonie

Voor een mkb een prima provider met duidelijke interface voor het beheer van voip diensten voor werknemers. Nu inmiddels een paar jaar klant en zeer tevreden.

Hi Luka, Thanks voor je review! Top om te horen dat je blij bent met wat we doen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snelle service en innovatief

Altijd snel bereikbaar. Bellen je terug als er niet meteen iemand beschikbaar is. Dus je hoeft nooit aan de lijn te hangen voor een vraag. Goed technisch onderlegd personeel. Helpen goed mee (op afstand) bij het inrichten van je belomgeving. Staan ervoor open om nieuwe aanvullende functies te ontwikkelen. Een bedrijf zoals het hoort.

Hi Martin, Super leuk dat je een review hebt achtergelaten. Dank je wel. Goed om te horen dat je zo tevreden bent en de ontwikkelingen goed volgt. Als er iets niet lekker loopt of als je ergens over twijfelt, bel ons dan gewoon. We staan klaar om te helpen. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Niet geheel tevreden

Mijn collega en ik ervaren niet altijd een stabiele telefoon. De ene keer gaat deze wel over, de andere keer niet. Gelukkig hebben wij geen drukke telefonie, maar dat kan wel impact hebben.

Hi Jarzy, Bedankt voor het delen van je feedback. We nemen contact met je op om dit verder te bespreken. Wellicht is het simpel te verhelpen. Mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Systeem werkt goed, verbinding niet altijd top

Systeem van voys werkt prima, mooi schaalbaar en aanpasbaar aan eigen wensen. Helaas is de verbinding niet altijd top. Moeilijk om precies vast te stellen waar het aan licht natuurlijk maar feit is dat de oude voip daar minder last van had.

Hi Ronald, Dank je wel voor je feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen om te kijken naar een goede oplossing. Mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Professionele partij die voor je klaarstaat

Voys biedt een professionele dienstverlening en is goed bereikbaar bij vragen of als je hulp nodig hebt. Verder geeft de website veel informatie. Sinds kort gebruiken wij naast onze reguliere telefonie ook de webphone. Dit bevalt goed.

Hi Romy, Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. Leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de webphone. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Kwaliteit telefonie met goede service en hulp indien nodig.

Al jaren erg tevreden over de telefonie van Voys. De service is goed en bij vragen is de klantenservice altijd vriendelijk en behulpzaam.

Hi Bart, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de diensten van Voys. Leuk! Bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede dienst en goede service

De systemen werken goed en zijn ook gemakkelijk in te richten en te onderhouden. Toch een vraag, dan is er een goede en vriendelijke klantenservice.

Hi Nico, Tof dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Als er iets niet helemaal lekker gaat of als je vragen hebt, laat het ons weten. We zijn hier om te assisteren. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Geween geweldig!

Een 1 woord: geweldig. In alles een 10! service, gebruiksgemak, flexibiliteit.

Hi Ruben, Echt super bedankt voor je review! Kort maar krachtig, precies waar we van houden. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Helemaal top!

Stabiel, betrouwbaar, bereikbare persoonlijke en meedenkende helpdesk en zeer betaalbaar!!!

Hi Johan, Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Als er iets niet helemaal lekker gaat of als je vragen hebt, laat het ons weten. We zijn hier om te assisteren. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Super handig en gemakkelijk in gebruik.

Beste keuze ooit om over te stappen naar Voys.

Hi Bas, Bedankt voor je toffe review! Goed om te weten dat je blij bent met onze diensten. Als er iets niet lekker loopt of als je ergens over twijfelt, bel ons dan gewoon. We staan klaar om te helpen. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Als alles goed is ingesteld geen problemen

Alles werkt prima, service is perfect, als ik ergens niet uitkom is er telefonisch altijd iemand bereid om te helpen

Hi Claudia, Nice dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Dat waarderen het enorm! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Al jaren tevreden klant

We maken al jaren gebruik van Voys en we zijn zeer tevreden met de diensten en support. Vooral het gemak van het Freedom portaal waarmee je alles zelf kunt beheren en aanpassen.

Hi Leo, Bedankt voor je toffe review! Goed om te horen dat je blij bent met onze service. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijn programma met een paar tekortkomingen.

Werkt fijn. Minder is dat we regelmatig problemen hebben met pop-ups, of vooral het niet krijgen van pop-ups. Een ander klein puntje is dat je na het opnemen vaak nog 2l3 keer vrij hard een beltoon hoort, waadoor je vaak mist wie je aan de telefoon hebt.

Hi Remy, Dank je wel voor je kritische feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Lubeckweg 2

9723 HE Groningen