Fijne en goede VOIP partij!

Een aanrader als het gaat op VOIP telefonie.

Hi Jonghaur, Wat super dat je een mooie review hebt achter gelaten. Dank je wel daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Gewoon goed

Hoe complex je structuur ook is, de oplossing van Voys geeft antwoord. De kwaliteit is goed, de apps zijn duidelijk, de webphone werkt fantastisch en zelfs oude bureautoestellen zijn te koppelen.

Hi Edwin, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat Voys goed aansluit bij je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Tevreden met de overstap naar Voys

Telefoonnummer over laten zetten naar Voys. Zonder problemen, snelle en vlotte afhandeling. Goede ondersteuning vanuit Voys. Zeer tevreden.

Hi Marijke, Leuk dat je klant bent geworden en heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Zeer waardevol. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant andere ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

even wennen, maar leuk

Fantastische hulpvaardigheid. Oneindig veel mogelijkheden maar even goed uitzoeken hoe het moet, juist door de vele instelmogelijkheden. Ik had ervaring met Zoiper en hoopte een soortgelijke ervaring met Voys. Het werkt wat anders en ik ga het meemaken. Support en benadering persoonlijk, hou ik van.

Hi Dirk Jan, Welkom bij Voys! Bedankt voor je review. Mocht je er nou niet helemaal uit komen met al die mogelijkheden dan helpen we je uiteraard graag. We wensen je in ieder geval een goede bereikbaarheid. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Kan niet beter.

Men snapt hier vanaf de eerste zin wat ik wil en vijf minuten later is het geregeld.

Hi Harrie, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en bedankt voor het achter laten van een review. Tof om te horen dat we je als klant goed begrijpen en snel actie kunnen ondernemen. Dit is waardevol! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Ideale oplossing

het belplan ingericht naar eigen wensen, dus geen telefoon meer na openingstijden. Dit geeft mij rust in mijn werk waardoor ik me beter kan concentreren op lastige vraagstukken buiten de tijden van bereikbaarheid. Ook de voicemails via mail bevallen me erg goed.

Hi Lonneke, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Wat goed om te horen dat Voys goed aansluit bij je wensen. Rust en een betere concentratie zijn mooie doelen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Perfecte, veelzijdige oplossing om telefonisch bereikbaar te zijn

We hebben Voys ingezet voor een hulplijn bij een migratietraject. Een aanpasbaar belplan met eigen berichten en een belgroep met verschillende opties (web/app/mobiel) bood hiervoor een ideale oplossing.

Hi Gert-Jan, Welkom bij Voys! Super bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat Voys een goede oplossing bied voor jou bedrijf. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Alles goed geregeld. Fijn telefonisch contact.

Hi W, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Heel erg bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Super goed en snel geholpen. Helemaal doorheen gepraat, echt fijn!

Hi Kristel, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Vlekkeloze portering en prima service / op weg hulp!

Na jarenlang in een groot en taai contract gezeten te hebben bij een landelijke provider hebben we onze VoIP telefonie ondergebracht bij Voys. Wat een verademing: je krijgt precies wat je nodig hebt om self-service de telefonie helemaal naar eigen inzicht in te delen. Vaste toestellen, bellen via een webphone desktop applicatie en via een smartphone app, het werkt vlekkeloos. Daar waar in het begin de leercurve iets te steil dreigt te worden staan de medewerkers van Voys klaar om je te helpen. Ook de instructievideo's en de hulp via de website is prima!

Hi Marc, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. En wat tof dat je een mooie review voor ons hebt achtergelaten. Heel erg bedankt daar voor. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Heel tevreden: snel geregeld, werkt top en is goed betaalbaar.

Heel tevreden: snel geregeld, werkt top en is goed betaalbaar.

Hi Alfons, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Goed om te horen dat je zo tevreden bent ook. Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Erg wennen

We moeten nog erg wennen, hij gaat te snel op voicemail. Ook zou ik graag een ander voicemail tekst erin willen. Ik snap dat ik alles online kan regelen, maar daar is het toch wel even zoeken naar alles. Groet Gerdine Hairfashion Maarssen

Hi Gerdine, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat nog niet alles soepel verloopt. Wij kunnen je hier vast en zeker bij helpen. Ik vraag een collega om contact met je op te nemen zodat we je beter kunnen helpen je goed bereikbaar te maken. Met vriendelijke groet, Linda

Fijne contacten en prettige communicatie

Je wordt telkens keurig te woord gestaan en op weg geholpen. Top!

Hi W, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Wat tof dat je een review achter hebt gelaten. Bedankt daar voor. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Tot nu toe werkt alles prima

nog niet uitgebreid getest, maar ben zeker tevreden.

Hi M, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. Mocht dit niet het geval zijn, of mocht je nog vragen hebben bel of mail dan gerust. Met vriendelijke groet, Linda

geweldige App

de App is lekker makkelijk in gebruik.

Hi Mo, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. Super waardevol voor ons. We wensen je een hoop mooie telefoon gesprekken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

PRIMA

Alles is prima verlopen . Ben ook tevreden met het meermaals contact opnemen met ons om te vragen of alles goed verloopt en of er nog hulp nodig is.

Hi Tjark, Welkom bij Voys. Super bedankt voor je review! Wij worden heel blij van zulke enthousiaste reacties. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fantastisch!

Hi Glenda, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

snel en correct alles verwerkt

Advies gevraagd over de abonnementsvormen. Duidelijke uitleg gekregen en snel verwerkt.

Hi Trudy, Welkom bij Voys! Bedankt voor het schrijven van een review. Top! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede service, eenvoudige installatie

Er wordt zeer snel gereageerd op vragen via de support.

Hi Bruno, Leuk dat je klant bent geworden. We waarderen het enorm dat je een review hebt achter gelaten. Dank je wel daarvoor. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

beste zakelijke telefonische oplossing

Al geruime tijd was ik opzoek naar een dienst of app met sluitingstijden zodat ik na werktijd ook daadwerkelijk vrij ben. Per toeval een advertentie op facebook in contact gekomen met Voys. ze konden mij met een scherpe prijs het ideale pakket aanbieden. Geen contracten of verborgen addertjes onder het gras maar eerlijke en heldere service en dagelijks opzegbaar vriendelijke en meehelpende klantenservice die snel meekijkt wat jou probleem is zodat mijn (telefoon server ) goed draait naar eigen wens

Hi Rudolf, Welkom bij Voys! Super leuk dat je een review hebt achter gelaten. Wat goed om te horen dat Voys zo goed bij jouw bedrijf past. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je bevriende-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt allemaal goed, alleen het is zoveel dat wij het nog niet 100% begrijpen

Er zijn zoveel opties en instellingen waar wij geen verstand van hebben. Hebben jullie een filmpje met een uitleg?

Hi Cristoffer, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Er zijn zeker wel een paar filmpjes met goede uitleg over hoe bepaalde dingen werken. Ik zal je er zo even een een paar toesturen. Mocht je daarna nog steeds vragen hebben mag je ons uiteraard bellen. We leggen je graag het een en ander uit. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Top Service

Wij gebruiken Voys nu sinds een weekje en zijn aangenaam verrast. Bij het opstarten en op zetten van de belplannen en gebruikers hadden we even wat uitzoekwerk (maar dit lag aan ons en niet aan Voys) Telkens snel en gehoed geholpen, zowel telefonisch als via de mail. TOP Klantenservice! Wij zijn erg tevreden, en benieuwd welke functies wij nog gaan ontdekken. :)

Hi Amaury, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en bedankt voor je mooie review. Heel waardevol. Mocht je hulp nodig hebben bij het ontdekken van die functies, weet je ons te vinden! ;) Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snel en gemakkelijk systeem en goede service

Heel erg goed geholpen met alle vragen die we van te voren hadden. Het installeren van het systeem ging heel snel en gemakkelijk. De webphone werkt perfect!

Hi TinyTronics, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel mooie telefoon gesprekken toe. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Bellen via Voys is professioneel en makkelijk, op kantoor en thuis.

Zeer tevreden tot nog toe. We kunnen nu ook makkelijk vanuit huis werken en zijn erg blij me deze mogelijkheid.

Hi Els, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Doet wat beloofd is

Geen enkele aanpassing nodig. Werkt meteen.

Hi Hans, Wat super dat je een review hebt achter gelaten. Dank je wel daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/