Goede bereikbaarheid met Voys

Wij hebben goede ervaring met Voys. Makkelijk in gebruik en prettige software, waar de instellingen eenvoudig te bereiken zijn. Wij zijn fan!

Prima dienst voor zelfbeheersing van telefonie

Voor een mkb een prima provider met duidelijke interface voor het beheer van voip diensten voor werknemers. Nu inmiddels een paar jaar klant en zeer tevreden.

Snelle service en innovatief

Altijd snel bereikbaar. Bellen je terug als er niet meteen iemand beschikbaar is. Dus je hoeft nooit aan de lijn te hangen voor een vraag. Goed technisch onderlegd personeel. Helpen goed mee (op afstand) bij het inrichten van je belomgeving. Staan ervoor open om nieuwe aanvullende functies te ontwikkelen. Een bedrijf zoals het hoort.

Niet geheel tevreden

Mijn collega en ik ervaren niet altijd een stabiele telefoon. De ene keer gaat deze wel over, de andere keer niet. Gelukkig hebben wij geen drukke telefonie, maar dat kan wel impact hebben.

Systeem werkt goed, verbinding niet altijd top

Systeem van voys werkt prima, mooi schaalbaar en aanpasbaar aan eigen wensen. Helaas is de verbinding niet altijd top. Moeilijk om precies vast te stellen waar het aan licht natuurlijk maar feit is dat de oude voip daar minder last van had.

Hi Ronald, Dank je wel voor je feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen om te kijken naar een goede oplossing. Mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Professionele partij die voor je klaarstaat

Voys biedt een professionele dienstverlening en is goed bereikbaar bij vragen of als je hulp nodig hebt. Verder geeft de website veel informatie. Sinds kort gebruiken wij naast onze reguliere telefonie ook de webphone. Dit bevalt goed.

Hi Romy, Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. Leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de webphone. Als er iets niet helemaal lekker werkt, bel ons dan gerust. We zijn er voor je! Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Kwaliteit telefonie met goede service en hulp indien nodig.

Al jaren erg tevreden over de telefonie van Voys. De service is goed en bij vragen is de klantenservice altijd vriendelijk en behulpzaam.

Hi Bart, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de diensten van Voys. Leuk! Bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede dienst en goede service

De systemen werken goed en zijn ook gemakkelijk in te richten en te onderhouden. Toch een vraag, dan is er een goede en vriendelijke klantenservice.

Hi Nico, Tof dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Als er iets niet helemaal lekker gaat of als je vragen hebt, laat het ons weten. We zijn hier om te assisteren. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Geween geweldig!

Een 1 woord: geweldig. In alles een 10! service, gebruiksgemak, flexibiliteit.

Hi Ruben, Echt super bedankt voor je review! Kort maar krachtig, precies waar we van houden. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Helemaal top!

Stabiel, betrouwbaar, bereikbare persoonlijke en meedenkende helpdesk en zeer betaalbaar!!!

Hi Johan, Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Als er iets niet helemaal lekker gaat of als je vragen hebt, laat het ons weten. We zijn hier om te assisteren. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Super handig en gemakkelijk in gebruik.

Beste keuze ooit om over te stappen naar Voys.

Hi Bas, Bedankt voor je toffe review! Goed om te weten dat je blij bent met onze diensten. Als er iets niet lekker loopt of als je ergens over twijfelt, bel ons dan gewoon. We staan klaar om te helpen. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Als alles goed is ingesteld geen problemen

Alles werkt prima, service is perfect, als ik ergens niet uitkom is er telefonisch altijd iemand bereid om te helpen

Hi Claudia, Nice dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Dat waarderen het enorm! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Al jaren tevreden klant

We maken al jaren gebruik van Voys en we zijn zeer tevreden met de diensten en support. Vooral het gemak van het Freedom portaal waarmee je alles zelf kunt beheren en aanpassen.

Hi Leo, Bedankt voor je toffe review! Goed om te horen dat je blij bent met onze service. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijn programma met een paar tekortkomingen.

Werkt fijn. Minder is dat we regelmatig problemen hebben met pop-ups, of vooral het niet krijgen van pop-ups. Een ander klein puntje is dat je na het opnemen vaak nog 2l3 keer vrij hard een beltoon hoort, waadoor je vaak mist wie je aan de telefoon hebt.

Hi Remy, Dank je wel voor je kritische feedback. We nemen dit serieus en zullen binnenkort contact met je opnemen. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Duidelijk systeem en heel fijn en snel contact met de klantenservice!

Het installeren ging heel soepel en het is makkelijk in gebruik. We hebben in de 2 jaar dat we het gebruiken wel wat issues gehad, maar het contact met de klantenservice verliep altijd heel soepel en vooral ook heel snel. Over het algemeen zijn wij erg tevreden!

Hi Alexia, Tof dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent ondanks wat issues in het verleden. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede geluidskwaliteit in een ergonomische app

Sterke geluidskwaliteit en zelden tot nooit last van storingen. Bellen met de VOYS app is voor onze organisatie erg prettig vanwege onderstaande (standaard opties) • doorschakelen naar collega’s • instellen van het keuze-menu is erg prettig en wij hebben ervoor gekozen de ingesproken berichten zelf in te spreken voor een persoonlijke touch in ons keuzemenu • de keuze om calls binnen te laten komen op een smartphone, dect-toestel of een laptop zorgt voor een hoge mate van flexibiliteit en een verhoogde bereikbaarheid. Zijn er ook verbeterpunten? • het overschakelen van 5G naar WiFi of andersom zorgt voor een wegvallende verbinding. • gemiste oproepen verschijnen niet altijd in het scherm “recente oproepen” • tijdens een actief gesprek is het niet gemakkelijk terug te gaan naar het menu in de VOYS app. Hier moeten we wachten op het verbreken van de verbinding waarna het menu weer volledig toegankelijk is. • video-calls lijken nog niet mogelijk Conclusie: VOYS is een prettige voice-over-IP app voor zakelijk gebruik. Hier en daar wat ontwikkel-mogelijkheden die de app nog vollediger zouden kunnen maken. Ik maak dagelijks met veel plezier en een heldere kwaliteit gebruik van de app (zowel op speaker, wireless headphones of in-ears

Hi Bas, Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review. Heel erg waardevol. De verbeterpunten heb ik meteen doorgegeven. We houden je graag op de hoogte van de ontwikkelingen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed en makkelijk te gebruiken

Goed product met heel veel mogelijkheden

Hi Mirjam, Super leuk dat je een review hebt achtergelaten. Dank je wel. Goed om te horen dat je tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijne en behulpzame medewerkers

Alle telefoons worden netjes doorgeschakeld, ook wordt weergegeven welk bedrijf belt. Het instellen van het beplan is wat complex, maar hier helpen ze goed bij.

Hi Maud, Fijn om te horen dat je altijd goed geholpen wordt. Dat is top. Ook goed dat je aangeeft dat je het belplan wat complex vind. Dit is waardevolle feedback die we zeker mee zullen nemen. We vinden het belangrijk te blijven ontwikkelen voor onze klanten. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijn om mee in de praktijk mee te werken. Thuis werken is zeer goed ontwikkeld. Zou geen betere organisatie weten

Hi Aniek, Bedankt voor je review. Super om te horen dat je zo tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt heel erg gemakkelijk

Wij gebruiken vooral de webphone en hier zijn we heel erg over te spreken. Het is gemakkelijk in gebruikt en alles is makkelijk in te stellen via Freedom. Ook is de klantenservice van Voys altijd aardig en behulpzaam!

Hi Doris, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de webphone. Leuk! Bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede telefoon en duidelijk

De telefoons zijn makkelijk, goed hoorbaar en duidelijk. Zeker een aanrader

Hi Gaby, Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Gebruiksvriendelijk

Dienst werkt uiterst gebruiksvriendelijk. Iemand zonder ervaring kan hier zo gebruik van maken.

Hi Jill, Leuk om te horen dat onze diensten je zo goed bevalt. Top. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Prima systeem

Telefoon centrale bevalt prima. Mis echter dat je een buitenlijn in de wacht kunt zetten en deze op een ander toestel weer op kunt nemen. Dit is erg lastig.

Hi Heleen, Bedankt voor je review. Goed dat je aangeeft dat je wat mist. Ik zie dat mijn collega je al een mail heeft gestuurd met informatie. Mocht dit niet zijn wat je zoekt mag je ook altijd je wensen doorgeven op voys.nl/verbeteringen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede service en het systeem werkt perfect

Een bedrijf waar de service voorop staat, makkelijk bereikbaar is en waarvan het systeem perfect van werkt. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een storing is geweest

Hi Job, Tof dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

De beste die er zijn

Heel transparant in de kosten, opties en service.

Hi Luuk, Super bedankt voor je review. Kort maar krachtig! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/