Perfect, zeer goede begeleiding en helpdesk!

Hi Anouk, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Voorlopig alles dik in orde

We zijn nog niet helemaal opgestart maar het contact met Thijs verloopt heel soepel , hij is erg bereid om ons te helpen met al onze vragen.

Hi Renee, Leuk dat jullie klant zijn geworden. Welkom. Heel erg bedankt voor jullie review. Ik zal het zeker delen met Thijs. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.be/uitnodigen/

Makkelijk gebruik voor professionele organisatie

Voys is een overzichtelijk instrument om onze telefonie binnen het bedrijf op een professionele manier in te richten. De app en dashboard zijn heel overzichtelijk en de uitleg daarbij wordt in begrijpelijke taal gegeven Door een leuk dynamisch team.

Hi Erwin, Leuk dat jullie klant zijn geworden bij Voys en bedankt voor je mooie review. Het was me een genoegen jullie te onboarden. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijn, vriendelijk en no-nonsense

Effectieve en vriendelijke service. Vanaf het eerste moment tot de daadwerkelijke portering een goede begeleiding.

Hi Sam, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Super leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent. Dat horen we graag. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

super

Alles is goed geregeld. Doorschakeling gebeurt automatisch. Geen actie van ons uit nodig. Ook als je hulp nodig hebt, of vragen hebt, is Voys goed bereikbaar. Ik ben er tevreden!

Hi Liz, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Fijn om te horen dat Voys goed aansluit bij je wensen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

dat was makkelijk

Wat ziggo in een maand niet voor elkaar kreeg is Voys binnen 12 uur gelukt. Communicatie was fijn en eenvoudig, implementatie net zo.

Hi Jaap, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. En wat super dat je zo'n mooie review hebt achtergelaten. Dank je wel daarvoor. Heel fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en Voys aansluit op je wensen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

zeer goed en helder systeem

Makkelijke installatie en makkelijk in gebruik

Hi Marieke, Welkom bij Voys, leuk dat je klant bent geworden. Bedankt voor je review. We vinden het leuk om te lezen dat je het systeem als makkelijk ervaart. Dat is absoluut ons streven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Een geweldige oplossing voor ons bedrijf!

Het product biedt precies wat wij nodig hebben en daarnaast is de service zeer goed; complimenten! :)

Hi Stefano, Leuk dat je klant bent geworden van Voys. Fijn om te horen dat onze oplossing zo goed aansluit bij jullie wensen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Top team !

Aangeraden door mijn schoonbroer om telefonie bij Voys.be te plaatsen in plaats van het gesukkel met Telenet langer te doorstaan. Vanaf eerste contact met Jonas, overheen de support bij opstellen van de belplannen, tot en met de nummeroverdracht, kunnen we Voys alleen maar aanbevelen aan wie nog twijfelt om op VOIP over te stappen. Nog nooit zo'n heldere gesprekken gevoerd aan telefoon !

Hi Peter, Welkom bij Voys. Super bedankt voor je review, leuk om te horen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.be/uitnodigen/

Ik werd deskundig geholpen door voys. De afspraak was eenvoudig te maken.

Hi Marlene, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Op een mooie samenwerking. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede assistentie bij de onboarding!

Na het aanschaffen van de diensten werd er meteen de optie geboden om gebruik te maken van assistentie bij de onboarding. Vervolgens overal doorheen gelopen waarna we het zelf in konden stellen zoals we wilden.

Hi Ruben, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom. Super om te horen dat je de assistentie tijdens de onboarding als goed hebt ervaren. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Een en al tevreden, precies wat ik zocht

Goede ervaring, sluit aan bij mijn wensen.

Hi Vino, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat onze diensten precies zijn wat je zocht. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt soepel en tot nu toe zeer tevreden

Net overgestapt naar Voys. Werkt tot nu toe allemaal vlekkeloos en zeer tevreden. Ook met de online beheeromgeving en het instellen van een belplan is zeer gebruikersvriendelijker.

Hi Reinier, Leuk dat je klant bent geworden. Wat fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda

Ik ben zeer tevreden

Hi Murat, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Perfecte schaalbare oplossing voor telefonie

Voys doet exact wat het moet doen. Beheren en reguleren van telefonie. Het systeem is uitermate gebruiksvriendelijk en biedt mogelijkheden van basis tot zeer gevorderd. Daardoor is dit pakket uitstekend geschikt voor zowel de kleine bedrijven met 1 of 2 nummers en toestellen, tot complete callcenters waarbij er gewerkt moet worden met wachtrijen en keuzemenu's. Het is erg fijn dat je alles zelf kunt beheren en als je er even niet uitkomt is er de service-afdeling die de instellingen voor je kan doen. In het verleden de telefonie bij KPN afgenomen, maar daar nemen ze de termen gebruiksvriendelijkheid en service een stuk minder serieus.

Hi Floris, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. En wat een super fijne review dit. Goed om te horen dat je zo te spreken bent over Voys. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

geen ideale start

In twee weken hebben we nu al twee keer vervelende issues ervaren. Vorige week kregen we de tijdelijke Voicemail ivm twee sluitingsdagen niet geregeld, ook de support lijn snapte niet wat er fout stond in het belplan, na wat verschuivingen deed hij het uiteindelijk wel. Overigens is de supportlijn dus ook super, we worden snel teruggebeld bij een vraag. Vandaag was er alleen een bug waardoor ons geluid steeds weg viel

Hi Sam, Leuk dat je klant bent geworden, welkom! Wel jammer om te horen dat je zo stroef moet starten. Dat is niet hoe het zou moeten natuurlijk. Wel fijn om te horen dat de support iig goed bevalt. Ik begreep dat mijn collega Anne de bug voor je in de gaten houd. Ze zou graag met je in contact komen. Wellicht kan je haar terugbellen (zie mail van 11-07) Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda

Het heeft onze bereikbaarheid flink verbeterd.

Hi Dennis, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Goed om te horen dat jullie bereikbaarheid flink verbeterd is. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Paar kinderziektes maar werkt vrij simpel en overzichtelijk

Idem, en uitstekende service van vanuit Voys zelf.

Hi Tomás Jan, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed geholpen!

Hi, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Zeer prettige afhandeling, communicatie en uitleg

Mijn ervaring is positief van begin tot eind. Overstap ging precies zoals gepland. Als goed. Wij wilde met de tennisclub een eenvoudige voip oplossing hebben en die hebben we bij VoYS gevonden. Alleen we hadden ons niet gerealiseerd dat werkelijk elk toestel een voip account nodig had. Dat maakt het onnodig duur voor ons. Dus terug naar 1 telefoon. Maar goed - dat werkt ook.

Hi Harold, Welkom bij Voys! Wat leuk dat je klant bent geworden en dat je een mooie review hebt geschreven voor ons. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Helemaal goed!

Zeer klantvriendelijk, helder in de uitleg en niet duur.

Hi Bea, Leuk dat je klant bent geworden, welkom! Heel fijn dat je een mooie review voor ons hebt geschreven en dat je erg tevreden bent. Top! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Alle verloopt vlekkeloos van aankoop tot in gebruik name

Hi Janny, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat alles goed is verlopen bij aanvang. Mocht je alsnog ergens tegenaan lopen, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede service en uitstekende software

Ik heb vanaf het eerste moment goed contact gehad met Voys, er wordt snel en inhoudelijk gereageerd. Dat is heel fijn. We zijn ook erg te spreken over de kwaliteit van de software, zowel in beheer als voor de gebruikers van de VOIP accounts.

Hi, Welkom bij Voys! Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Hier zijn we erg blij mee. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Top systeem met top service!

Programma met eindeloze mogelijkheden, waardoor je als kleine organisatie toch een professionele telefooncentrale hebt. Geweldig geholpen bij de opstart. We hebben het directe telefoonnummer gekregen van Dion (van Voys), zodat we alles met een persoon konden afstemmen. Dion heeft er zelfs extra werk van gemaakt om ons het perfecte algemene voip nummer te kunnen geven. Daarnaast word je ook snel en goed te woord gestaan bij de servicedesk voor al je vragen mbt de instellingen. Al met al een fijne ervaring!

Hi Niels, Wat leuk dat je klant bent geworden! Welkom. Super bedankt voor je waardevolle review. Die kan Dion mooi in zijn zak steken. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snel geregeld, ingesteld en fijne contact

Ik ervaar Voys als een vriendelijk en vakkundig bedrijf. Snelle antwoord op mijn vragen.

Hi Monique, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je vriendelijk en vakkundig bent geholpen. Dat is ons streven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/