Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Voor mij als semi digibeet mooi in Jip en Janneke taal alles uitgelegd

Hi Ivar, Welkom bij Voys! Wat leuk dat je klant bent geworden. Super dat je een review hebt achtergelaten, heel erg bedankt daarvoor. Fijn om te horen dat het allemaal goed te begrijpen is. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer mag twee maanden gratis de Voys-diensten gebruiken. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Wederom geen enkel commentaar

Dit is hoe klantenservice hoort te zijn!

Hi Michiel, Welkom bij Voys! Super leuk dat je een review hebt achter gelaten. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt op zich prima

Af en toe is de verbinding wat slecht.

Hi Eugene, Welkom bij Voys. Wat jammer om te horen dat de verbinding soms wat slecht is. Wellicht is het een idee dat een support collega eens met je mee kijkt? Misschien is het met een simpele handeling snel opgelost. Je kan ze bereiken op +31507009920. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Prima service, slimme mensen

Erg goed geholpen bij het instellen van de telefoon op ons kantoor. Er werken bij Voys allemaal prettige (en vooral ook slimme) mensen. Ik heb dat erg positief ervaren!

Hi Bas, Welkom bij Voys en bedankt voor het achter laten van een review! super dat je zo goed geholpen bent. Dat is ten alle tijden ons streven. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Eenvoudig, snel en het werkt!

Eenvoudig, snel en het werkt!

Hi Sinan, Wat super dat je een mooie review hebt achter gelaten. Dank je wel daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Heel snel geregeld!

Na de offerte aanvraag heb ik binnen 24 uur al een offerte ontvangen. Ik heb dezelfde dag nog de offerte ondertekend en kreeg na 15 minuten al een mail met de vervolgstappen. Daarna kreeg ik ook gelijk een mail dat de vaste telefoon die ik erbij had besteld, al is verzonden. VoIP werkt ook super, dus ben erg tevreden!

Hi Latisha, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en bedankt voor je review. Ik wens je een hoop mooie telefoongesprekken toe. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Snel geregeld!

Een fijne ervaring nu al met Voys! Altijd spannend om de overstap te maken in de hoop dat alles goed gaat! Complimenten voor de medewerkers bij Voys, duidelijke uitleg zeer vriendelijk en alle tijd voor je bedankt! Het bellen en de gemakken die we nu al ervaren van Voys zijn super.

Hi Xavier, Welkom bij Voys en bedankt dat je een review achter hebt gelaten. Waarderen we enorm. Super om te horen dat de overstap goed is bevallen. Laten we zorgen voor een fijne samenwerking. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Snelle doeltreffende hulp.

Na de initiële informatie ronde, was ons telefoon plan snel geregeld. En gelijk werkend opgeleverd. Aanmaken van een extra account had wat vragen, maar deze werden snel en doeltreffend opgevolgd. Nu is ons bedrijf op onze mobiele telefoons bereikbaar onder een vast nummer. Dit gaat onze klant contact momenten een heel stuk verbeteren.

Hi Paul, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze diensten en je bereikbaarheid. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Handig systeem

Prettig systeem, het was even zoeken hoe het nou precies werkt maar als je het door hebt werkt het ook top. Snelle service (mailcommunicatie bij vragen).

Hi Leonieke, Wat leuk dat je een review hebt achtergelaten. Dank je wel hiervoor. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

goed, snel en hoffelijk geregeld

naar 1 belletje stond met 2 dagen mijn netwerk met 3 nummers klaar om gebruikt te worden

Hi Martien, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Ons doel is om de klant altijd met zorg en aandacht te informeren. Fijn om te horen dat je dus goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Prima geregeld

In het begin sceptisch echter het werkt perfect

Hi Gerard, Welkom bij Voys! Super leuk dat je een review hebt achter gelaten. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

De service is echt super

Als je belt krijg je meteen iemand aan de lijn die er ook echt verstand van heeft, je word echt super geholpen.

Hi Marco, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. Super waardevol voor ons. We wensen je een hoop mooie telefoon gesprekken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Perfect, vakkundig en professioneel zoals het hoort

Van begin tot en met installatie en daarna natuurlijk het gebruik TOP

Hi, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! En super om te horen dat je zo goed geholpen bent door ons. Vinden wij erg belangrijk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

top !

Geen klachten !

Hi Darrel, Super bedankt voor je review. Heel leuk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Het omzetten van de ene provider naar Voys had even wat voeten in aarde i.v.m. het instellen van het belplan, maar de werknemers van Voys hebben ons fantastisch geholpen en we hebben nu de telefoon 'centrale' die we zo graag wilden hebben. Als er iets is, kunnen we meteen terecht en wordt het voor ons opgelost of leggen ze ons uit hoe we het zelf kunnen oplossen/aanpassen. Professioneel dat is het zeker.

Hi Janneke, Welkom bij Voys! Heel erg bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je zo top geholpen bent! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Heel servicegericht

Goede service.

Hi R, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je feedback. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Tot nu toe zeer tevreden.

Na eerst bij een foute provider gestart te zijn, nu over op Voys. En ik moet zeggen, niets anders dan dat alles correct wordt afgehandeld en geregeld. Telefoondienst met nummer was in enkele dagen in gebruik. De bediening en instellingen zijn eenvoudig, maar je kan ook complexere instellingen voor wat betreft de routering van het telefoonverkeer instellen. Al met al zeer tevreden (pas 1 maand in gebruik)

Hi Chris, Wat fijn om te horen dat je zo'n goede eerste indruk hebt. We streven er naar dit zo te houden natuurlijk. Op naar veel mooie gesprekken! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

heel goed

heel goed, omdat er snel gereageerd wordt door steeds dezelfde personen.

Hi Henk, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. We streven er naar bij Voys om de klant zoveel mogelijk bij een en dezelfde persoon te laten uitkomen. Om het zo persoonlijk mogelijk te maken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Account super snel gemaakt, knappe portal waar je dingen goed kunt instellen en eigenlijk out of the box al top geconfigureerd.

Hi Jeroen, Super bedankt voor je review! Wij worden heel blij van zulke enthousiaste reacties. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Aangeschaft en gelijk bereikbaar.

Belangrijkste: Klantenservice is klantvriendelijk en denk met je mee.

Hi Duran, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je feedback. Waardevol! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Hi Ruben, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Heldere communicatie

Positieve ervaring met accountmanager. Liep wat stroef bij de overstap naar Voys. Wat niet aan Voys lag. Snel en daadkrachtige actie vanuit Voys bij de overgang. Sneller dan verwacht.

Hi Ingmar, Tof dat je een review achter hebt gelaten voor ons. Dank je wel daar voor. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Ik zal dit ook zeker doorgeven aan de desbetreffende collega. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

strak geregeld

communicatie met Voys loopt makkelijk en soepel, instellen van de "centrale" is wel even werk maar als alles er in staat werkt het prachtig en een waslijst aan mogelijkheden.

Hi Wouter, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en heel erg bedankt voor je feedback. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

prima, zeer behulpzaam

Voor een leek zoals ik is het goed te doen, wel veel

Hi Yvette, Leuk dat je klant bent geworden en een review hebt achtergelaten! Goed om te horen dat het, ondanks dat het misschien wel wat veel is, wel goed te doen is voor ook minder technische klanten. Ik wens je veel goede gesprekken met ons platform. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

goed bereikbaar en behulpzaam

medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Hi Esmé, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Laten we dit vooral volhouden, mocht je ons weer nodig hebben. Op een mooie samenwerking! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda