Werkt ontzettend goed

Zeer tevreden, zou het iedereen aanbevelen.

Hi Ronald, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Goed om te horen dat je het anderen zou aanraden, vertel het vooral verder en lees onderaan dit bericht wat je dat oplevert. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Service op maat

Super snel alles geregeld. Zelf een migratie naar een ander CRM systemen ging vlekkeloos. Alle telefoontjes/contact momenten in een overzicht.

Hi Paco, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat de overstap zo goed is bevallen. Dat horen we uiteraard graag. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed geholpen om nummer te verhuizen

Uitstekende service en meedenken vanuit Voys om ons telefoonnummer te verhuizen en in gebruik nemen.

Hi Thijs, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Wat tof dat je een review achter hebt gelaten. Bedankt daar voor. Goed om te horen dat de portering en alles daar om heen goed verlopen is. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed, wel goed internet nodig

Vanuit Thailand bel ik met voys omdat tarieven anders te duur zijn. Werkt allemaal naar behoren. Goed wifi is wel vereist!!

Hi Wesley, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Fijn om te horen dat de diensten van Voys goed werken. Zelf aan de andere kant van de wereld. Als ik het goed heb maak je nu gebruik van de app op je mobiel. Wellicht is het nog een optie om de softphone op je laptop/computer te gebruiken? Bel ons gerust als je hier meer informatie over wil. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

kan werken aan verbetering

Het team kan beter zijn best doen om een nieuwe klant te helpen. En niet dat de klant iedere keer als eerste moet bellen en vragen.

Hi Frank, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Goede feedback kunnen we altijd waarderen dus bedankt daarvoor. Dit nemen we zeker mee. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

zeer vlotte communicatie met Rick (en BE collega)

Na mijn aanvraag verliep alles zeer vlot. Zelfde dag account in orde. Toestel was er dag 2, dus prima geregeld. 1 x technische ondersteuning nodig gehad omdat ikzelf iets aan instellingen had gewijzigd, werd onmiddellijk opgelost (doorverwijzing van BE collega naar NL helpdesk) Bel kwaliteit is uitstekend. Er zijn handleidingen voorzien online, en deze zijn makkelijk te volgen via de portal (freedom) Tot dusver zeker een aanrader,

Hi Stefan, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Super dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij de start. Dat vinden we fijn om te horen natuurlijk. Helemaal dat je er ook nog een mooie review over hebt geschreven. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk.

VOIP was nieuw voor mij en andere websites maakte het door de vele opties, apps van derden en onderscheid in apple/windows ingewikkeld uit zien. Ondanks dat ze duurder leken heb ik gekozen voor Voys omdat het er zo duidelijk uit ziet. Achteraf blijkt dat het gemak alleen maar meer wordt door het programma dat ze gebruikten. Allemaal heel duidelijk. Ook blijkt achteraf dat ik helemaal niet duurder uit ben. (Ik dacht dat iedereen waar ik de telefoon naar wilde doorschakelen een gebruiker was en daar apart voor moest betalen. Dat blijkt niet zo te zijn dus achteraf nog een financiële meevaller) Blije klant! Mijn Verticale Tuin.nl

Hi Wouter, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Heel erg bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je onze portal goed begrijpt en deze goed aansluit op je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed en eenvoudig werkend systeem en makkelijk naar wens in te stellen. Erg blij met de webphone waardoor bellen met een bureau telefoon niet meer nodig is. Gewoon een headsetje aansluiten op de computer en klaar! Waar je ook bent met bijvoorbeeld een laptop. Tevens een fijne klantenservice.

Hi Hans, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! En ontzettend bedankt voor je review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Fijn om te lezen dat we de juiste oplossing voor je kunnen bieden. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

We zijn super tevreden over voys

Hi Bernd, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dt je zo tevreden bent. Kort maar krachtig. ;) Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Onboarding en offboarding niet best

Dat dus

Gekregen wat wij vroegen en zelfs meer

Compleet telefoonpakket met zeer veel en goede mogelijkheden.

Hi Ton, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys, welkom! Goed om te horen dat je zo tevreden bent en heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Gabriëlle Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Niet alle gesprekken bereiken mij.

Van 20 gesprekken heb ik 5 kunnen ontvangen, voor de rest krijg ik een melding van ‘niet bereikbaar’ via voicemail.

Hi An, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Zo te lezen gaat het nog niet helemaal goed. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je gesprekken mist. Ik kon helaas niet achterhalen namens welk bedrijf je een review achter hebt gelaten, anders had ik mijn collega's gevraagd contact met je op te nemen. Zou jij ons kunnen bellen? Dan kunnen we even met je meekijken en naar een oplossing zoeken. Je kan ons bereiken op +31 50 700 9920. We horen graag van je! Ook als je andere vragen hebt natuurlijk. Met vriendelijke groet, Linda

Het opzetten was zo gebeurt met wat hulp.

Prima, alles werd goed opgepakt en afgeha

Hi Jacob, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en een review hebt achtergelaten. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

De android app blijft crashen.

De android app werkt niet op mijn samsung galaxy s20. Blijft continu crashen. Ook na herinstallatie. Erg jammer. Heb ook jullie support omtrent de app problemen doorgelopen. Helaas geen oplossing.

Hi Zakaria, Oei, dat is niet zo mooi om te horen! Ik heb mijn support collega's gevraagd of ze even contact met je kunnen opnemen. Wellicht hebben zij een goede oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Alles goed

De overgang is perfect gegaan.

Hi Bette, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Goed om te horen dat de overgang soepel is verlopen. Dat is belangrijk. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Wat een onhandige app..

Anno 2022 vindt ik het een erg onhandige app, veel dingen kun je niet vanaf je telefoon regelen, maar moet je heel omslachtig via de website doen. Als een bedrijf wat snel wil schakelen en vaak onderweg is, mis ik echt features die bij veel andere apps al jaren de norm zijn. Het is wellicht leuk als eenmanszaak, maar niet als dynamisch bedrijf met meerdere personeelsleden. En het vreet meer batterij dan de gemiddelde app. Er is letterlijk niet 1 feature binnen Voys die beter werkt dan op andere apps. Voys geeft hetzelfde gevoel als Prime Video: Netflix bestaat al jaren, het werkt. Leer van wat er al is, van wat werkt, en geef het je eigen twist. Probeer het wiel alsjeblieft niet opnieuw uit te vinden als je niet van plan bent hem rond af te werken.

Hi Denise, Bedankt voor het achter laten van een review! Waardevolle feedback is altijd welkom. Ik zal dit zeker delen met de juiste collega's. Mochten we je nou kunnen helpen met handige oplossingen waardoor je wellicht onderweg minder bezig hoeft te zijn met je bereikbaarheid en je je kan richten op andere zaken, bel ons dan gerust op 050 - 700 9920. Met vriendelijke groet, Linda

top geholpen en zeer tevreden

IK ben heel goed en snel geholpen en was na 1 dag al online met mijn VOIP account. werk makelijk en indien gewenst krijg je ook nog goede backup via de helpdesk.

Hi Lex, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys en dat je een review hebt achtergelaten voor ons. Ook super om te horen dat je zo tevreden bent met onze diensten en met onze collega's. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Zeer gebruiksvriendelijk, vergemakkelijkt het hele proces van de telefonie. Absoluut een aanrader!

Hi team More, Welkom bij Voys! Leuk dat jullie voor ons hebben gekozen. Goed om te horen dat het aansluit bij jullie wensen. Mochten er nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Na 1 week ben ik erg tevreden!

Het gebruik van een welkomstwoord, Het gebruik van een antwoordapparaat om mensen in de wacht te zetten, Het gebruik van verschillende voicemailberichten op één dag, Dat bevalt uitstekend voor een 'klein' tandartspraktijk!

Hi Mari, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Super dat je een review hebt achter gelaten. Waardevol. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Geweldige service

Ik ben echt super geholpen. Ik kon de dienst uitproberen zonder verdere verplichtingen.

Hi Gerard, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Goed om te horen dat je zo tevreden bent ook. Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Good experience, easy setup and quick migration

Subscription was easy, setup was easy and porting of numbers as well. Only downside was that there was a mistake made by the porting provider who ported the numbers one week early.

Hi Mirko, Nice that you became a customer and thank you very much for leaving a review. Very valuable. If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch. Kind regards, Linda

snel overschakkeling zonder enkel probleem alles is vlot verlopen

alles in orde

Hi, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Goed om te horen dat de overgag naar Voys goed is verlopen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Heel blij mee!

Maak veel gebruik van de App en Webphone (icm. een headset). Geen gedoe meer en ik kan gemakkelijk doorschakelen naar een collega.

Hi HP, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Goed om te horen dat ons product aansluit bij je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Niet goed!

Wij maken hoofdzakelijk gebruik van de app, en deze werkt gewoon slecht. Raar gedrag van de app onder Android. Bluetooth moet uit, terwijl dit voor heel veel andere zaken gebruikt wordt!! Al met al gewoon ontevreden.

Hi Michel, Jeetje, wat vervelend om te horen dat het zo stroef verloopt! Dat is niet zo mooi. Ik zie wel dat mijn collega er al bovenop zit. Laten we hopen op een goede oplossing zodat jij weer optimaal bereikbaar bent. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Linda

Snel, makkelijk en precies wat we zochten

Telefonisch contact gehad met Linda om te vragen of ons idee mogelijk was bij Voys. Dit was gelukkig het geval. Binnen 2 dagen over van K** naar Voys wat super soepel verliep. Geen minuut off line geweest en goede hulp ontvangen met het instellen. Aantal keren gebeld en altijd vriendelijk geholpen. Zeer tegen op gezien om over te gaan en nu spijt dat we dit niet veel eerder hebben gedaan. In een woord Geweldig!

Hi Marco, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en bedankt voor het achter laten van een review. Tof om te horen dat je zo tevreden bent. Dit is waardevol! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/