Duidelijk systeem en heel fijn en snel contact met de klantenservice!

Het installeren ging heel soepel en het is makkelijk in gebruik. We hebben in de 2 jaar dat we het gebruiken wel wat issues gehad, maar het contact met de klantenservice verliep altijd heel soepel en vooral ook heel snel. Over het algemeen zijn wij erg tevreden!

Hi Alexia, Tof dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent ondanks wat issues in het verleden. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede geluidskwaliteit in een ergonomische app

Sterke geluidskwaliteit en zelden tot nooit last van storingen. Bellen met de VOYS app is voor onze organisatie erg prettig vanwege onderstaande (standaard opties) • doorschakelen naar collega’s • instellen van het keuze-menu is erg prettig en wij hebben ervoor gekozen de ingesproken berichten zelf in te spreken voor een persoonlijke touch in ons keuzemenu • de keuze om calls binnen te laten komen op een smartphone, dect-toestel of een laptop zorgt voor een hoge mate van flexibiliteit en een verhoogde bereikbaarheid. Zijn er ook verbeterpunten? • het overschakelen van 5G naar WiFi of andersom zorgt voor een wegvallende verbinding. • gemiste oproepen verschijnen niet altijd in het scherm “recente oproepen” • tijdens een actief gesprek is het niet gemakkelijk terug te gaan naar het menu in de VOYS app. Hier moeten we wachten op het verbreken van de verbinding waarna het menu weer volledig toegankelijk is. • video-calls lijken nog niet mogelijk Conclusie: VOYS is een prettige voice-over-IP app voor zakelijk gebruik. Hier en daar wat ontwikkel-mogelijkheden die de app nog vollediger zouden kunnen maken. Ik maak dagelijks met veel plezier en een heldere kwaliteit gebruik van de app (zowel op speaker, wireless headphones of in-ears

Hi Bas, Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review. Heel erg waardevol. De verbeterpunten heb ik meteen doorgegeven. We houden je graag op de hoogte van de ontwikkelingen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed en makkelijk te gebruiken

Goed product met heel veel mogelijkheden

Hi Mirjam, Super leuk dat je een review hebt achtergelaten. Dank je wel. Goed om te horen dat je tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijne en behulpzame medewerkers

Alle telefoons worden netjes doorgeschakeld, ook wordt weergegeven welk bedrijf belt. Het instellen van het beplan is wat complex, maar hier helpen ze goed bij.

Hi Maud, Fijn om te horen dat je altijd goed geholpen wordt. Dat is top. Ook goed dat je aangeeft dat je het belplan wat complex vind. Dit is waardevolle feedback die we zeker mee zullen nemen. We vinden het belangrijk te blijven ontwikkelen voor onze klanten. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijn om mee in de praktijk mee te werken. Thuis werken is zeer goed ontwikkeld. Zou geen betere organisatie weten

Hi Aniek, Bedankt voor je review. Super om te horen dat je zo tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt heel erg gemakkelijk

Wij gebruiken vooral de webphone en hier zijn we heel erg over te spreken. Het is gemakkelijk in gebruikt en alles is makkelijk in te stellen via Freedom. Ook is de klantenservice van Voys altijd aardig en behulpzaam!

Hi Doris, Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de webphone. Leuk! Bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede telefoon en duidelijk

De telefoons zijn makkelijk, goed hoorbaar en duidelijk. Zeker een aanrader

Hi Gaby, Super leuk dat je een review hebt geschreven. Dank je wel daarvoor. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Gebruiksvriendelijk

Dienst werkt uiterst gebruiksvriendelijk. Iemand zonder ervaring kan hier zo gebruik van maken.

Hi Jill, Leuk om te horen dat onze diensten je zo goed bevalt. Top. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Prima systeem

Telefoon centrale bevalt prima. Mis echter dat je een buitenlijn in de wacht kunt zetten en deze op een ander toestel weer op kunt nemen. Dit is erg lastig.

Hi Heleen, Bedankt voor je review. Goed dat je aangeeft dat je wat mist. Ik zie dat mijn collega je al een mail heeft gestuurd met informatie. Mocht dit niet zijn wat je zoekt mag je ook altijd je wensen doorgeven op voys.nl/verbeteringen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede service en het systeem werkt perfect

Een bedrijf waar de service voorop staat, makkelijk bereikbaar is en waarvan het systeem perfect van werkt. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een storing is geweest

Hi Job, Tof dat je een review hebt achtergelaten. Bedankt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

De beste die er zijn

Heel transparant in de kosten, opties en service.

Hi Luuk, Super bedankt voor je review. Kort maar krachtig! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Eind volgende maand maken we de winnaar van de Epos headset bekend. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega-ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt top!

Werkt super, snel geregeld allemaal.

Hi Jordy, Welkom bij Voys en bedankt voor je review! Op een mooie samenwerking. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitstekende en vlotte ervaring met Voys

Onze overstap naar Voys als nieuwe VOIP-partner was een schot in de roos voor onze start-up. De installatie verliep verrassend eenvoudig en snel, mede dankzij de uitstekende onboarding en ondersteuning van het Voys-team. Een speciale vermelding voor Thijs, wiens persoonlijke benadering echt het verschil maakte. Voys biedt veel waar voor je geld, met diensten die perfect aansluiten bij onze behoeften. Kortom, een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare VOIP-oplossing, waar je zelf ook graag de set-up in handen kan nemen.

Hi Max, Welkom bij Voys! Wat leuk dat je klant bent geworden. En heel erg bedankt voor je mooie review. Ik zal Thijs de complimenten zeker doorgeven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.be/uitnodigen/

Snel geholpen! Zelfs nog hulp gekregen met het instellen van de balplan

Hi Niek, Welkom bij Voys. Leuk dat je de onboarding als positief hebt ervaren. Goed om te horen. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Ideaal

Ik ben zeer tevreden met het gebruik van Voys. Het belplan is simpel in te stellen en voorkomt dat klanten niemand aan de telefoon krijgen. Ook werk/privé is goed gescheiden door het gebruik van voicemails die je zelf kunt personaliseren.

Hi Jenka, Wat fijn om te horen dat Voys zo goed aansluit bij je wensen. Top! En super dat je een mooie review hier over hebt geschreven. Dank je wel! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Staat 100% voor je klaar!

Robbert Jan belde naar aanleiding van eerdere telefoontjes m.b.t. de koppeling tussen Voys en ons CRM pakket Simplicate. Hij belde hoe alles beviel omdat hij zag dat wij nog niet allemaal intern er gebruik van maakte. Bij ons waren de features allemaal nog niet helemaal duidelijk. Hierna een uitgebreide uitleg ontvangen hoe alles werkt en een digitale rondleiding gekregen door het programma zodat we nu 100% alle features weten. Kortom top ervaring!

Hi Charneal, Super bedankt voor je mooie review. Ik zal Robbert-Jan deze ook zeker even doorsturen. :) Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed geholpen

Bij het instellen van Bubble goede hulp gehad. Alles ging via teamviewer dus ik hoefde zelf niks te doen, helemaal top!

Hi Toby, Super tof dat je een review achter hebt gelaten. Dank je wel! Dit wordt heel erg gewaardeerd. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goeie service

Bij het opstellen een paar probleempjes gehad. Echter was dit met de hulp van Voys zeer snel opgelost! topservice

Hi Peter, Welkom bij Voys! Leuk dat jullie klant zijn geworden. Goed om te horen dat de opstart problemen snel verholpen waren. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.be/uitnodigen/

Vriendelijke kundige begeleiding, fijne functionele software.

De begeleiding bij opstarten van nieuwe klant is super, persoonlijk, behulpzaam en snel. Het aanbod van een persoonlijke onboarding sessie is top, alsook de uitvoering daarvan. De software voor beheer en zelfhulp is top, makkelijk te gebruiken en voorzien van nuttige informatie en uitleg per onderdeel. De onboarding sessie gaf daar bovenop nog nuttige tips om echt handig en goed de inrichting te verbeteren. De combinatie mogelijkheden van fysieke deskphones met webphone en mobiele apps werkt makkelijk. De online handleidingen voor instellen van verschillende typen deskphones is top, daarmee kon ik onze oudere yealink toestellen prima instellen. Al met al een hele grote verbetering ten opzichte van onze voorgaande VoIP provider, op gebied van technische mogelijkheden, beheeromgeving, persoonlijke kundige en vriendelijke begeleiding.

Hi Ralph, Leuk dat jullie klant zijn geworden en super bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je de persoonlijke onboarding een goede toevoeging vond. Dat is waardevolle informatie voor ons. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Handige service, last van vorige eigenaars nummer

Handige dienst met vele services. Ik wordt gebeld door mensen die ander bedrijf moeten hebben (vorige nummer-eigenaar). Ook staat ons nieuwe nummer onder Google onder niet (meer) bestaand bedrijf.

Hi Stefan, Welkom bij Voys, leuk dat je klant bent geworden. Ik lees dat je wat problemen ervaart met je telefoonnummer. Wellicht is het handig om even contact op te nemen met mijn support collega's? Dat kan op +31 50 700 9920. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Enorme service!

Ik heb contact opgenomen met meerdere partijen, maar deze steekt er echt met kop en schouders bovenuit. Ze bieden een uitstekende, op maat gemaakte service waarbij je alleen betaalt voor wat je nodig hebt.

Hi Luuc, Wat leuk dat je klant bent geworden. Welkom! En heel erg bedankt voor de mooie review. Super. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Perfect, zeer goede begeleiding en helpdesk!

Hi Anouk, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Voorlopig alles dik in orde

We zijn nog niet helemaal opgestart maar het contact met Thijs verloopt heel soepel , hij is erg bereid om ons te helpen met al onze vragen.

Hi Renee, Leuk dat jullie klant zijn geworden. Welkom. Heel erg bedankt voor jullie review. Ik zal het zeker delen met Thijs. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.be/uitnodigen/

Makkelijk gebruik voor professionele organisatie

Voys is een overzichtelijk instrument om onze telefonie binnen het bedrijf op een professionele manier in te richten. De app en dashboard zijn heel overzichtelijk en de uitleg daarbij wordt in begrijpelijke taal gegeven Door een leuk dynamisch team.

Hi Erwin, Leuk dat jullie klant zijn geworden bij Voys en bedankt voor je mooie review. Het was me een genoegen jullie te onboarden. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Fijn, vriendelijk en no-nonsense

Effectieve en vriendelijke service. Vanaf het eerste moment tot de daadwerkelijke portering een goede begeleiding.

Hi Sam, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Super leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent. Dat horen we graag. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat; als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je collega-ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Lubeckweg 2

9723 HE Groningen