geen ideale start

In twee weken hebben we nu al twee keer vervelende issues ervaren. Vorige week kregen we de tijdelijke Voicemail ivm twee sluitingsdagen niet geregeld, ook de support lijn snapte niet wat er fout stond in het belplan, na wat verschuivingen deed hij het uiteindelijk wel. Overigens is de supportlijn dus ook super, we worden snel teruggebeld bij een vraag. Vandaag was er alleen een bug waardoor ons geluid steeds weg viel

Hi Sam, Leuk dat je klant bent geworden, welkom! Wel jammer om te horen dat je zo stroef moet starten. Dat is niet hoe het zou moeten natuurlijk. Wel fijn om te horen dat de support iig goed bevalt. Ik begreep dat mijn collega Anne de bug voor je in de gaten houd. Ze zou graag met je in contact komen. Wellicht kan je haar terugbellen (zie mail van 11-07) Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda

Het heeft onze bereikbaarheid flink verbeterd.

Hi Dennis, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Goed om te horen dat jullie bereikbaarheid flink verbeterd is. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Paar kinderziektes maar werkt vrij simpel en overzichtelijk

Idem, en uitstekende service van vanuit Voys zelf.

Hi Tomás Jan, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed geholpen!

Hi, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Zeer prettige afhandeling, communicatie en uitleg

Mijn ervaring is positief van begin tot eind. Overstap ging precies zoals gepland. Als goed. Wij wilde met de tennisclub een eenvoudige voip oplossing hebben en die hebben we bij VoYS gevonden. Alleen we hadden ons niet gerealiseerd dat werkelijk elk toestel een voip account nodig had. Dat maakt het onnodig duur voor ons. Dus terug naar 1 telefoon. Maar goed - dat werkt ook.

Hi Harold, Welkom bij Voys! Wat leuk dat je klant bent geworden en dat je een mooie review hebt geschreven voor ons. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Helemaal goed!

Zeer klantvriendelijk, helder in de uitleg en niet duur.

Hi Bea, Leuk dat je klant bent geworden, welkom! Heel fijn dat je een mooie review voor ons hebt geschreven en dat je erg tevreden bent. Top! Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Alle verloopt vlekkeloos van aankoop tot in gebruik name

Hi Janny, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat alles goed is verlopen bij aanvang. Mocht je alsnog ergens tegenaan lopen, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goede service en uitstekende software

Ik heb vanaf het eerste moment goed contact gehad met Voys, er wordt snel en inhoudelijk gereageerd. Dat is heel fijn. We zijn ook erg te spreken over de kwaliteit van de software, zowel in beheer als voor de gebruikers van de VOIP accounts.

Hi, Welkom bij Voys! Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Hier zijn we erg blij mee. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Top systeem met top service!

Programma met eindeloze mogelijkheden, waardoor je als kleine organisatie toch een professionele telefooncentrale hebt. Geweldig geholpen bij de opstart. We hebben het directe telefoonnummer gekregen van Dion (van Voys), zodat we alles met een persoon konden afstemmen. Dion heeft er zelfs extra werk van gemaakt om ons het perfecte algemene voip nummer te kunnen geven. Daarnaast word je ook snel en goed te woord gestaan bij de servicedesk voor al je vragen mbt de instellingen. Al met al een fijne ervaring!

Hi Niels, Wat leuk dat je klant bent geworden! Welkom. Super bedankt voor je waardevolle review. Die kan Dion mooi in zijn zak steken. Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snel geregeld, ingesteld en fijne contact

Ik ervaar Voys als een vriendelijk en vakkundig bedrijf. Snelle antwoord op mijn vragen.

Hi Monique, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je vriendelijk en vakkundig bent geholpen. Dat is ons streven. Mocht er ondanks alles toch iets niet lekker werken of mocht je vragen hebben, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Over gang ging soepel in overleg

Naar nu net over te zijn gestapt naar Voys is zéér vriendelijk verlopen.Ook de werking van het systeem werkt prima .Ook info genoeg gekregen . Alvast bedankt

Hi Jeroen, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden en ook nog een review achter hebt gelaten. Dank je wel, leuk om te horen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je andere ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

Binnen zeer korte tijd actief en geïnstalleerd

Na kort overleg over onze eisen en wensen hadden we binnen zeer korte tijd een passende offerte. Na bevestiging waren we dezelfde dag nog 'up-and-running' en de nodige instellingen/configuraties doorgevoerd. Het systeem stelt je in de mogelijkheid zelf flexibel balschema's te maken en naar eigen wens aan te passen. Top.

Hi Thijs, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Heel erg bedankt voor je review. Goed om te horen dat alles verloopt zoals gehoopt. Mocht dit niet het geval zijn, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Geweldige service en fijn dat ik een zakelijk nummer heb

Eerder al met Voys gewerkt en dat was erg prettig. Met mijn nieuwe onderneming weer gekozen voor hun dienstverlening en een eigen zakelijk nummer.

Hi Thomas, Leuk om te horen dat Voys goed is bevallen en je weer voor ons hebt gekozen. Dank je wel. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitstekende service en communicatie

We zijn pas kort klant bij Voys maar tot nog toe verloopt alles zeer netjes. Diensten werken goed en we zijn zeer tevreden over de communicatie.

Hi Jorn, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles goed verloopt. Mocht dit niet het geval zijn, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Gemakkelijk overstappen, uitgebreide mogelijkheden

Het overstappen naar Voys was zo geregeld. In vergelijk met mijn vorige aanbieder is het veel moderner. Online is alles gemakkelijk in te stellen, belplannen, doorschakelen etc. Ook de Voys app voor mobiel werkt prima, bellen vanaf je mobiele telefoon met het nummer van je vaste lijn, ideaal gewoon. Ik ben dus erg tevreden.

Hi Rob, Leuk dat je klant bent geworden. Welkom bij Voys. Super fijn om te horen dat de overstap snel geregeld was en dat Voys goed aansluit op je wensen. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Loopt nog niet volgens wens

Op dit moment voldoet het nog niet geheel aan de verwachtingen, kan gewoon de opstart zijn of teveel wensen. Nog even afwachtend dus.

Hi Fred, Welkom bij Voys en bedankt voor het achterlaten van een review. Dat het nog niet helemaal werkt zoals zou moeten is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met mijn collega's van support op +31 50 700 9920. Zij kijken graag mee wat er aan de hand is. Mocht je nog andere vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda

Zeer behulpzaam

Hi Angelique, Leuk dat je klant bent geworden. Welkom! Fijn om te horen dat je onze service als behulpzaam hebt ervaren. Dank je wel. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed, helaas deed de telefoon het niet direct, maar 29 december heeft iemand via teamviewer de telefoon in werking gezet.

Hi Yvonne, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Goed om te horen dat je de volgende dag al bent geholpen en van onze diensten gebruik kon maken. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

top service van Jonas!

We hadden met de praktijk een probleempje met de app op de gsm van 1 van onze medewerkers. Gebeld naar Voys België en Jonas heeft ons stap voor stap door de procedure geleid. Voys Nederland is ook altijd erg vriendelijk en hulpvaardig, maar Jonas ging nog net dat stapje verder door samen nog eens ons hele plan te overlopen, dingen te schrappen die niet meer van toepassing waren, en andere zaken te optimaliseren, waardoor wij terug het bos door de bomen zien. Top service van een topkerel! Dank u wel!

Hi Katrien, Ontzettend bedankt voor je mooie review. Ik heb het meteen doorgegeven aan Jonas uiteraard. Leuk om te horen dat onze klanten net zo tevreden zijn met hem als wij zelf. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons (of Jonas ;) ) gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.be/uitnodigen/

Mooi systeem en goede helpdesk

Het systeem doet precies wat we nodig hebben, en we zijn goed op weg geholpen door een van de medewerkers.

Hi, Bedankt voor je review. Dank je wel. Goed om te horen dat het precies doet wat je nodig hebt. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Mooi systeem, prima service

Het systeem is even simpel als doeltreffend. Een prima manier om onze binnenkomende telefoontjes af te handelen

moeilijk

nooit iemand bereikbaar aan de telefoon. Mensen vragen in 1 telefoongesprek mijn klantnummer tot wel 3x Veel vragen door mensen die de telefoon opnemen en nergens verstand van hebben. Van Bubble heeft niemand verstand, alleen Anna en die krijg je niet te pakken.

moeilijk

Voys is een top telefonie service kan als ik vragen heb bij hun terecht en verders niks te klagen maar er is altijd ruimte voor verbetering zeg ik altijd

Hi Tobias, Super bedankt voor je review. Leuk om te horen. En uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering. Mocht je daar voorbeelden van hebben, dan horen we dit uiteraard graag. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/