Mooi systeem en goede helpdesk

Het systeem doet precies wat we nodig hebben, en we zijn goed op weg geholpen door een van de medewerkers.

Hi, Bedankt voor je review. Dank je wel. Goed om te horen dat het precies doet wat je nodig hebt. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Mooi systeem, prima service

Het systeem is even simpel als doeltreffend. Een prima manier om onze binnenkomende telefoontjes af te handelen

moeilijk

nooit iemand bereikbaar aan de telefoon. Mensen vragen in 1 telefoongesprek mijn klantnummer tot wel 3x Veel vragen door mensen die de telefoon opnemen en nergens verstand van hebben. Van Bubble heeft niemand verstand, alleen Anna en die krijg je niet te pakken.

moeilijk

Voys is een top telefonie service kan als ik vragen heb bij hun terecht en verders niks te klagen maar er is altijd ruimte voor verbetering zeg ik altijd

Hi Tobias, Super bedankt voor je review. Leuk om te horen. En uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering. Mocht je daar voorbeelden van hebben, dan horen we dit uiteraard graag. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Very easy to sign up and use

Was recommended a different company by a friend of mine, but they wanted to phone and arrange things but I don't really have time for that. I just wanted to have it arranged immediately. So we signed up with Voys and indeed within 5 minutes we had an active phone number. Calls to Belgium were disabled by default but an email to the customer service was simple and this issue was quickly resolved. It simply works, calls work, the voicemail works and we did not need hours to set it all up. It took max 20 mins, including sorting out the BE calls. Very happy and also very fairly priced :) - Nogga Europe

Hi Sophia, Thank you for your review and welcome to Voys. Nice of you to become a customer. How good to hear that Voys is so well liked and suits your needs. If you have any further questions or are unsure about anything, feel free to call us. Kind regards, Linda By the way, as a Voys customer you can invite fellow businesses to join us as well. You will both benefit! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Meegedacht en flexibele response

Op fijne manier abonnement aangepast aan gewijzigde situatie.

Hi Jos, Bedankt voor je mooie review. Dank je wel. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Ik ben heel tevreden

Het belplan is op afstand voor mij aangepast en werkt heel goed. Extra uitleg gekregen hoe ik het zelf makkelijk kan aanpassen. Heel fijn.

Hi Tommy, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Dat horen we graag. Mocht je nog vragen hebben of kom je ergens niet uit, bel ons gerust. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Prima service. Overgang vlot geregeld.

Hi, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden en een review hebt achtergelaten. Dank je wel daarvoor. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Uitstekend!

De overstap ging vlekkeloos en het instellen van de belplannen is erg gemakkelijk en goed te begrijpen. Wij zijn tot dusver zeer tevreden over het platform en de ondersteuning!

Hi Mitchell, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat fijn om te horen dat de overstap zo goed is bevallen en dat Voys begrijpelijk is voor je. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Bedrijf komt diensten niet na

Ik beveel dit bedrijf niet aan! Op hun site staat onbeperkt bellen/ gesprekken ontvangen want uit bellen kan ik geen eens! Maar ontvang via de app helemaal geen inkomende gesprekken dus moet continu via mij telefoon doorschakelen. Waardoor ik dus maandelijks boven die blijkbaar 500 minuten kom ( dus niet onbeperkt zoals ze klanten doen geloven) en moet opeens nu maar 83 euro per maand gaan betalen waar ik voor eens 23 euro per maand betaalde! Dus omdat hun die bug niet willen verhelpen waardoor de app totaal niet werkt niet moet jij als klant maar even 60 euro per maand meer gaan betalen!! Uit henzelf hebben ze meerdere nummers gekoppeld aan mij platform zonder mijn toestemming overigens! Heb consumenten bond ingeschakeld en hebben zei beloofd hiernaar te gaan kijken want blijkbaar ben ik dus niet de enige die klachten daar neer hebben gelegd over dit bedrijf! Kies voor een ander bedrijf mensen want op andere sites scoren ze maar een lullige 2.2 procent aan reviews zoveel klachten zijn er over Voys!! Bellen naar hun heeft geen zin want je komt er niet doorheen!

Hi Maria, We hebben je gisteren een email gestuurd waarin we hebben aangegeven dat we je meerdere malen hebben aangeboden om te helpen maar dat we geen reactie van je ontvangen. Helaas kunnen wij dan ook niet heel veel meer voor je betekenen. Mocht je geen gebruik willen maken van onze support, dan moeten we helaas concluderen dat onze telefonie oplossing niet past bij de wensen van jouw bedrijf en ben je vrij om over te stappen naar een andere provider uiteraard. Met vriendelijke groet, Linda

Gebruiksvriendelijk systeem en makkelijk in te stellen

Als leek heb ik onze flows volledig zelf kunnen instellen. Het is gemakkelijk in gebruik en een helder en transparant systeem. Wij zijn erg content met het gebruik van Voys.

Hi Henrico, Bedankt voor je review en welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat Voys zo goed bevalt en past bij jou wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Erg handig systeem

Kost even om wegwijs te worden maar superhandig om op meerdere telefoons, via de pc/webphone etc bereikbaar te zijn.

Hi Wietse, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Top om te lezen dat je zo tevreden bent en al aardig door hebt wat er allemaal mogelijk is. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Het belt fijn!

Het belt fijn maar er zijn nog zeker een heel aantal verbeterpunten. zoals oa. het synchroniseren van contacten uit het adresboek van je Mac. Piep in je oor bij het ophangen. functionaliteiten in de mobiele app. Als wens een functionaliteit om met voys te bellen in safari om de Mac beleving optimaal te houden. (een echte Mac gebruiker, gebruikt liever geen Chrome)

Hi Patrick, Welkom bij Voys. Leuk dat je klant bent geworden! Bedankt voor je waardevolle review. Feedback is altijd goed om te ontvangen. Waardevol. Ik zag dat je mijn collega Linda ook nog hebt gemaild over bovenstaande. Ik ga er vanuit dat zij dit verder zal oppakken. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Hele goede ervaring met voys

Fijn systeem, fijne communicatie oftewel het werkt top

Hi Johnny, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. En wat een mooie review heb je achtergelaten. Kort maar krachtig. Dank je wel! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Snelle een goede klantenservice

Goede uitleg, snelle reacties, behulpzaam en het belangrijkste, het systeem werkt top! Ik kan nu zorgeloos vanuit de andere kant van de wereld bellen met mijn klanten.

Hi Inge, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Wat goed om te horen dat de verwachtingen en wensen die je had daadwerkelijk goed uitpakken en passen bij de diensten die wij leveren. FIjn! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Service zoals het hoort!

Had er al eerder ervaring mee, top bedrijf met goede service.

Hi Joost, Welkom bij Voys. Leuk dat je (weer) klant bent geworden! Goed om te horen dat de service nog steeds is zoals je van ons gewend bent. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Werkt ontzettend goed

Zeer tevreden, zou het iedereen aanbevelen.

Hi Ronald, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Heel erg bedankt voor het achterlaten van een review. Goed om te horen dat je het anderen zou aanraden, vertel het vooral verder en lees onderaan dit bericht wat je dat oplevert. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Service op maat

Super snel alles geregeld. Zelf een migratie naar een ander CRM systemen ging vlekkeloos. Alle telefoontjes/contact momenten in een overzicht.

Hi Paco, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Wat goed om te horen dat de overstap zo goed is bevallen. Dat horen we uiteraard graag. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed geholpen om nummer te verhuizen

Uitstekende service en meedenken vanuit Voys om ons telefoonnummer te verhuizen en in gebruik nemen.

Hi Thijs, Leuk dat je klant bent geworden bij Voys! Welkom. Wat tof dat je een review achter hebt gelaten. Bedankt daar voor. Goed om te horen dat de portering en alles daar om heen goed verlopen is. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Goed, wel goed internet nodig

Vanuit Thailand bel ik met voys omdat tarieven anders te duur zijn. Werkt allemaal naar behoren. Goed wifi is wel vereist!!

Hi Wesley, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Fijn om te horen dat de diensten van Voys goed werken. Zelf aan de andere kant van de wereld. Als ik het goed heb maak je nu gebruik van de app op je mobiel. Wellicht is het nog een optie om de softphone op je laptop/computer te gebruiken? Bel ons gerust als je hier meer informatie over wil. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van: jij krijgt een Coolblue-bon ter waarde van 50 euro, je bevriende ondernemer krijgt 50 euro korting. https://www.voys.nl/uitnodigen/

kan werken aan verbetering

Het team kan beter zijn best doen om een nieuwe klant te helpen. En niet dat de klant iedere keer als eerste moet bellen en vragen.

Hi Frank, Welkom bij Voys en bedankt voor je review. Goede feedback kunnen we altijd waarderen dus bedankt daarvoor. Dit nemen we zeker mee. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

zeer vlotte communicatie met Rick (en BE collega)

Na mijn aanvraag verliep alles zeer vlot. Zelfde dag account in orde. Toestel was er dag 2, dus prima geregeld. 1 x technische ondersteuning nodig gehad omdat ikzelf iets aan instellingen had gewijzigd, werd onmiddellijk opgelost (doorverwijzing van BE collega naar NL helpdesk) Bel kwaliteit is uitstekend. Er zijn handleidingen voorzien online, en deze zijn makkelijk te volgen via de portal (freedom) Tot dusver zeker een aanrader,

Hi Stefan, Wat leuk dat je klant bent geworden bij Voys. Welkom! Super dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij de start. Dat vinden we fijn om te horen natuurlijk. Helemaal dat je er ook nog een mooie review over hebt geschreven. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Trouwens, als Voys-klant kun je collega ondernemers uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten. Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk.

VOIP was nieuw voor mij en andere websites maakte het door de vele opties, apps van derden en onderscheid in apple/windows ingewikkeld uit zien. Ondanks dat ze duurder leken heb ik gekozen voor Voys omdat het er zo duidelijk uit ziet. Achteraf blijkt dat het gemak alleen maar meer wordt door het programma dat ze gebruikten. Allemaal heel duidelijk. Ook blijkt achteraf dat ik helemaal niet duurder uit ben. (Ik dacht dat iedereen waar ik de telefoon naar wilde doorschakelen een gebruiker was en daar apart voor moest betalen. Dat blijkt niet zo te zijn dus achteraf nog een financiƫle meevaller) Blije klant! Mijn Verticale Tuin.nl

Hi Wouter, Welkom bij Voys! Leuk dat je klant bent geworden. Heel erg bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je onze portal goed begrijpt en deze goed aansluit op je wensen. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda Wist je dat je als Voys-klant bevriende ondernemers kan uitnodigen om zich ook bij ons aan te sluiten? Daar profiteren jullie dan allebei van! https://www.voys.nl/uitnodigen/

Helperpark 292 9723ZA Groningen