Heel tevreden

Informatie vooraf betreffende wanneer wordt bezorgd is heel nuttig. Werd netjes volgens aangemelde tijd bezorgd.

Zeer vlotte aankoop, topverzending

Fijne site, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Snel gevonden wat we wilden. Dag na bestelling geleverd.

Weer prima

Makkelijk mailcontact. Snelle levering, prima pannen.

Gemakkelijk besteld, goed afgeleverd

Tijd voor nieuwe koekenpannen, hier al de vorige ook besteld. Helaas was een bepaalde lijn uit de handel, daarover gechat met medewerker. Uiteindelijk twee pannen gekozen waar ik tevreden over ben.

Superservice en mooie pannen maar niet verzorgd verstuurd

De communicatie verliep supergoed, verzending vlot en mijn eerste ervaringen met de pannen zijn top. Enig minpuntje: 1 pan zat “ondersteboven in de doos waardoor deze gescheurd was aan de plek waar de steel er uit komt. En bij de glamour pan zat de steel uit de doos. Toch wat slordig als je iets als kado wil afgeven.

Bestellen en bezorging zonder problemen er zijn geen klachten te vermelden.

Very good service

Fast order, good delivery, top products

Super kwaliteit

Ik was op zoek naar een specifieke bestekset. Eerst snelle reactie per chat. Daarna telefonisch vriendelijk en hulpvaardig. Meprastore en mepraproducten: top!

Prachtige pannen

Snelle levering en bijzonder mooie pannen!

De mooiste pannen met innovatieve coating

Wij hebben al jaren deze pannen in gebruik. We begonnen met een set koekenpannen maar toen we doorhadden hoe mooi ze zijn en goed presteren wilde we ook echt alles hebben. Kookpannen, hapjes pan, steelpannen, grillpan nog een koekenpanset en alle mogelijke opzetstukken (stoom en pasta). We hebben ook ervaren hoe degelijk de service van mepra is als je vragen hebt. We hebben zoveel vrienden en gasten overtuigd dat mepra niet vergelijkbaar is met alle andere pannen van BK en Tefal bijvoorbeeld. De bodem en coatings zijn van hoge kwaliteit super hitte distributie en ze blijven mooi. De verchroomde buitenkant is ook als een spiegel zo mooi en dat blijven ze ook.

Perfect !

Perfect !

Achat de 2 Poêles

Site internet très bien agencé et facile d’utilisation. Livraison très rapide et bien emballée. Produit super, très bonne conductivité, légère, n’attache pas du tout, à voir la résistance dans le temps. Merci à vous !

goed product, fijne service

Het bestelde product werd vanwege de Covid- maatregelen vertraagd geleverd. De communicatie hierover was tijdig en duidelijk. Het product is inmiddels in goede orde ontvangen.

goede produkte

Goede produkten, goede informatie

Top bedrijf

Ondanks tijdelijke problemen met de voorraad steeds keurig op de hoogte gehouden. Pannen zijn top. Ik gebruik ze iedere dag.

Geweldige Service

De service en medewerking die wij van Mepra-store kregen gaan de 5 sterren ver te boven. Zoiets kom je tegenwoordig nog zelden tegen. Als wij 7 sterren of meer mochten geven hadden wij dat zeker gedaan. Wij kunnen Mepra-store aan iedereen van harte aanbevelen. Bravo!!!

snelle levering en goed product

uitstekend product en snelle levering

Fast and reliable

Perfect service and delivery - thank you!

I was satisfied

The order was processed very quickly

Zeer goed.

Ik wilde graag kwamlitatief goed bestek en kwam na veel zoeken bij Mepra uit. Via de e-mail heb ik uitstekend contact gehad met Deby om een en ander door te nemen qua mogelijkheden. Zij heeft mij erg goed geholpen. Het bestek is van uitstekende kwaliteit. Het mag in de vaatwasser en de coating is van hoogstaande kwaliteit. Al met al, een aanrader.

Top in everything! I am a fan.

For the second time I order a set of Mepra and I will recommend your brand to everyone. Quality is great, the shipping, the packing everything!

Slecht

Tot aan vandaag de 23e december nog steeds niet geleverd. Het verhaal op de site: levering de volgende dag is na ruim 14 dagen bla,bla.

Terrible experience

Prices vary across colors, photos are of terrible quality and the delivery did no arrive on time

• Would you recommend us? No

Topproduct

Wij hebben jaren geleden 4 verschillende maten koekepannen van Mepra gekocht en deze x bezochten wij de site omdat wij 1 vd pannen moesten vervangen. Wij koken op inductie en in het begin waste ik de pannen op de hand af maar uiteindelijk ook in de vaatwasser en daar kunnen ze prima tegen (niet zoals bij andere merken) Wij hebben in het verleden verschillende merken anti aanbak pannen geprobeerd, ook de bekende Tefal pannen maar de kwaliteit is niet te vergelijken met Mepra. Binnen een jaar waren de meeste anti aanbaklagen alweer stuk en moesten we ze weer vevangen, een duur grapje... Mepra heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en nu was er ook een mooie aanbieding. Voor ons is het duidelijk, er komt geen ander merk meer in onze keuken!