Product nog niet bezorgd

Het bestelde product zou op voorraad zijn. Ik had het besteld voor een verjaardag. Het is nu 13 dagen later en het product heb ik nog steeds niet. De verjaardag is al lang voor bij.

zeer goed

Blij verrast met de pasta cadeautjes in de doos.

Uitstekende service!

Sinds enkele jaren gebruiken we hoogwaardige anti aanbak pannen van Mepra. Helaas ontstond er een probleem met de pannen. Na hierover te hebben geïnformeerd bij Mepra kregen we ongevraagd 2 nieuwe pannen aangeboden. Echt een top service!

Goed geholpen en prachtig bestek

Netjes afgeleverd en bestek is prachtig.

Snelle service en verzending goed verzorgd aangekomen.

Ik heb de mooie stoompan van mijn vriendin gekregen, zij zegt dat het de beste is uit de test, maar heb het nog niet gebruikt. Het is een mooi product en zal zeker met heel veel plezier gaan gebruiken.

Uitstekende on-line shop met snelle bezorging

Twee pannen besteld van Mepra vanwege de goede recenties. Waren heel snel bezorgd en degelijke kwalititeit.

Topservice

Er werd niet moeilijk gedaan over mijn klachten en via een uitstekende communicatie is een oplossing gevonden voor het probleem.

Het zou prettig zijn als er een tijd aangegeven wordt wanneer het bestelde artikel geleverd kan worden. Nu wacht je een paar dagen en dan ontvang je het eerste bericht over mijn bestelling.

Vervangende koekenpan

Na een paar maanden geleden gebeld te hebben dat binnen de garantietermijn de antiaanbaklaag aan de randen losliet, werd mij verteld dat dit door oververhitting kwam en derhalve niet onder de garantie zou vallen. Na 3 maanden nog eens gebeld te hebben, wilden ze toch coulance betrachten en mij een kleine korting geven op een nieuwe pan. Het kan dus wel.....

zeer goed

Een goede service en betrouwbaar. Tevens gratis verzenden en retourneren van de artikelen. Dat kom je niet vaak tegen.

Super service.

Had een pan besteld 24 cm, bleek geen voorraad en fabriek was ook nog dicht. Werd zonder probleem een 28 cm gestuurd.

Mooie wokpan, wokt prima

Vlees, groente glijdt goed door pan. Mooie hoogte pan. Netjes afgeleverd, ingepakt

Prachte pannen

Goede pannen, snelle levering en als dat even langer duurt door geen voorraad goede updates.

Good quality products, good service and very quick delivery

See above

Goede service, nette levering en fijne pannen!

Goed!

Zeker een aanbeveling

Perfecte snelle levering

Snelle reactie op vragen en vervolg van de leverantie. Goed op de hoogte gehouden.

Zelfs boven mijn verwachtingen

Snel geleverd. Onvoorstelbaar goed ingepakt. Kwalitatief hoogstaand materiaal Klasse uitstraling Beslist goede prijs-kwaliteitverhouding

Snelle service en kwalitatief goede pannen

Bestelling is snel binnen en een aantal pannen die ik al een paar maanden heb zijn nog perfect.

Super tevreden

Duidelijke site, met stoompannen waar ik naar opzoek was voor inductie. Pannen overtroffen mijn verwachtingen. Vlotte bezorging.

Alles in orde

Goede firma en correcte levering

Fijn contact, en super mooie product. Bedankt voor de geweldige service. :-) toppie

Prachtige pannen

Mooie verdeling op de inductie was hier erg benieuwd naar maar voldoet prima.

Excellent materiaal

Levering = ok