Excellent materiaal

Levering = ok

Aan te bevelen.

Uitermate positief. H

Slechte service en garantie

Er wordt aangegeven dat er 10 jaar garantie is, dit geldt alleen voor de onderdelen. Voor het overige geldt 2 jaar. helaas net na 2 jaar gebruik gereclameerd dat de pan niet meer voldoet aan de kwaliteitseisen. Ondanks het nette gebruik en alle voorzorgsmaatregelen is de pan versleten. Dit gemeld bij de klantenservice en ze wuifde de klacht weg , dit zou aan mijn gebruik liggen. Helaas niet de medewerking gekregen die ik had verwacht van dit bedrijf. Ondanks de goede aanprijzing van het product heb ik dit niet als positief ervaren. Ik zou de pan niet nog eens bestellen. Het enige positieve van de aankoop was de snelle levering.

De pannen heb ik nog niet gebruikt, maar de levering was snel. Ik kreeg in plaats van de bestelde pan een hele pasta box met een kookboekje, vergiet en tang erbij. Erg lief bedoeld, maar ik gebruik dat niet en heb er een ander blij mee gemaakt. Misschien een idee om een kadootje naar keuze te laten uitkiezen? Verder kan ik geen minpunten vinden.

Super mooie pannenset

Koperen Pannenset "Toscana" gekocht. Super pannen!

Great service

Cxxx

• Would you recommend us? No

Fijne pannen

Ik verbaas me eigenlijk dat Mepra pannen zo beperkt verkrijgbaar zijn. Na jaren van intensief gebruik was de koekenpan aan vervanging toe. Voor ons geen twijfel, weer een Mepra. Mooi in design en fijn in gebruik. Mepra store heeft aantrekkelijke prijzen en verzendt netjes en snel.

Keurige levering

Keurige levering. Goed verpakt.

Great price and fast delivery

We ordered some high-end mepra copper cooking ware and it was handled very fast, good packaging and nothing to complain. Would definitely order from them again.

goed!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, de volgende dag in huis, gewoon goed!

Fast and efficient service

My emailed was answered fast and with a professional explanation.

uitstekend

Set Cake Fork 6 Pcs Firenze Oro Nero Set 2 Serving Spoon Firenze Oro Nero Cake Server Firenze Oro Nero Mooie besteksetjes, handig in gebruik, alles klopt zoals op de foto's, snelle levering. Zeer tevreden!

De eerste twee pannen die ik bestelde, kwamen een dag later binnen. Ze zaten goed verpakt. Ik heb daarna nog twee andere pannen besteld. Dit duurde wat langer. Ik kreeg een bericht van Mepra dat een pan die ze wilde versturen beschadigd was en dat de volgende dag weer pannen binnen zouden komen en ze mijn bestellingen konden versturen. Prima service

Top kwaliteit

Heb set van 3 koekepannenbesteld waarvan 1 maat helaas niet voorradig. Kreeg 2 keuzes: -of maat groter (prijsverschil voor rekening van Mepra). -de missende maat bleef in backorder tot dat levering weer mogelijk is. Ik zeg top. Ook zeer goede kwaliteit pan.

Belofte nagekomen. Gied advies

Echt heel klantvriendelijk en geweldig!

Erg goede, snelle en nette communicatie met Roy. Er kon een soecifieke wens vervult worden. Helaas kon uiteindelijk 1 van de producten toch niet geleverd worden, maar er werd keurig een alternatief geboden of mijn geld terug. Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke producten, maar als ze net zo goed zijn als de klanten service dan bestel ik heel graag vaker bij dit bedrijf. Een echte aanrader! Aline

Uitstekende service.Komt

Komt belofte na met na levering.ert

Supergoede kwaliteit en snel geleverd

We zijn blij met onze nieuwe pan. Goede kwaliteit kost wat maar dan heb je ook wat. Weg met die giftige teflon pannen, bij Mepra vind je een goed alternatief.

Uitstekende ervaring

De pannenset die ik bestelde bleek op dat moment uitverkocht en ik kreeg de keuze tussen wachten of een duurdere set pannen voor hetzelfde bedrag.Heb voor het laatste gekozen en ben er zeer tevreden over. Zowel over de pannen als de ervaring die ik klant ervoer.

Pan was niet leverbaar, goed (beter) alternatief werd aangeboden en snel geleverd. Eerste baksel zonder olie/vet en niet aangebrand :-).

Goede communicatie

Goede en snelle communicatie dat product 1 dag later bezorgd zou worden.

Mooie pan. Snelle levering.

Duurdere pannen gekregen ,omdat de pannen die ik besteld had niet op voorraad was Nog bedankt Pannen bakken goed

Mooi gekleurd bestek

Leuk al die kleurtjes van het fantasia bestek Ook leuk dat je het in setjes kan kopen zodat je allemaal verschillende kleurtjes hebt liggen en ieder gezinslid zijn eigen kleur heeft

Topkwaliteit en meer dan service

Ik had 2 Mepra Fantasia Stone koekenpannen besteld vanwege de goede recensies, geschiktheid voor inductie, vaatwasserbestendig, keiharde kreamische boden etc. Ik kreeg na enkele uren het bericht van Mepra Store-nl dat sinds die ochtend de pannen uit voorraad waren. Ze boden me aan ter vervanging een duurdere pannenset te sturen (Style by PIinfaria). Ik ging akkoord en een dag later had had ik ze binnen, perfect verpakt en wat een mooie en ook fantastische pannen zijn dit! Zeer tevreden en super service!

Chamavenlaan 234

7312 HK Apeldoorn