Laden reviews...
Laden reviews...
37 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen vooral de kwaliteit van de thee en de variëteit aan producten. De levering wordt meestal als snel en betrouwbaar genoemd, met aandacht voor veilige verpakking. Sommige reviews melden problemen met verpakking of voorraad, maar de klantenservice reageert doorgaans snel. Al met al een positieve waardering met ruimte voor verbetering in voorraadbeheer en verpakking.
Nice tee with a super taste
Beveelt aan
29 May 2026
Alexander
Schkeuditz
Netjes geleverd en ik heb voor mij en een kennis hele lekkere thee ontvangen. Tot de volgende keer.
Beveelt aan
15 May 2026
Rita
Land van Cuijk
De kwaliteit van de thee valt erg tegen. Dit valt het sterkste op bij de jasmijn thee. Ook de witte thee met sinaasappel valt tegen. Het zijn verpulverde theeblaadjes waardoor je veel thee restjes in je kop hebt en het een rommelige thee ervaring is. Heel jammer dat het zo tegenvalt. Dit nodigt niet uit om nog een keer een bestelling bij jullievte plaatsen.
Beveelt niet aan
11 May 2026
Anita
Zutphen
Beste Anita,
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring.
Het spijt ons oprecht te horen dat de kwaliteit van de thee niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Wij gaan de bevindingen dan ook direct terugkoppelen naar de fabrikant, zodat zij de kwaliteit van deze specifieke partij kunnen onderzoeken.
Het spijt ons te lezen dat dit niet meer uitnodigt om opnieuw bij ons te bestellen. Hoewel we begrijpen dat je vertrouwen nu geschaad is, vinden we dit erg jammer omdat we naast deze fabrikant ook nauw samenwerken met vele andere leveranciers.
We hopen dan ook dat je ons in de toekomst wellicht nog een kans gunt om kennis te laten maken met de rest van ons assortiment.
Met vriendelijke groet,
De Theespecialist
Ik was op zoek naar biologische losse thee. Kwam op jullie site terecht. De keus is ruim en de afhandeling van de bestelling was goed en vlot!
Beveelt aan
3 May 2026
Marion
Geerdijk
top
Beveelt aan
1 May 2026
Greet
Ridderkerk
Ik had een vraag gesteld via de mail en daar heb ik keurig antwoord op gekregen. De theeplanten die ik heb besteld zijn heel mooi en doen het goed
Beveelt aan
6 April 2026
Cristina
Alphen aan den rijn
Ik ben er erg blij mee. Je proeft de puurheid! En dan de geur! Heerlijk Ik was helemaal blij verrast.
Beveelt aan
5 April 2026
Ina
Loozen
De mokken zijn vrij en uit drinken is heerlijk
Beveelt aan
19 March 2026
Henny
IJmuiden
Die Kanne habe ich für meine Schwester bestellt. Sie ist noch original verpackt, weil sie im Juni dann nach Sizilien mitgeht. Ich habe mich aber sehr gefreut, das ich die gleiche Kanne bei Euch entdeckt habe, wie sie meiner Schwester kaputt gegangen war... vielen Dank
Beveelt aan
20 February 2026
Anke
Stadum
Alles was goed verpakt en netjes bezorgd. Heel fijn dat ze thee van de English teashop verkopen.
Beveelt aan
8 February 2026
Marijse
Lottum
Alleen is er met het pakket gegooid, de doosjes waren bijna allemaal beschadigd.
Beveelt aan
29 January 2026
Ingrid
Mdam
Kunnen jullie niets aan doen.
Beveelt aan
22 January 2026
Teunis
Dordrecht
Mooi theepotje. Geschikt voor 2 a 3 koppen. Prachtige kleur
Beveelt aan
6 January 2026
zacharias
Rotterdam
Mooie set waar alles inzit wat je nodig hebt. Snelle verzending en levering.
Beveelt aan
14 December 2025
Esmee
-
Redelijk snel en netjes geleverd. Eindelijk mijn set compleet. De blauwe theebus is overal uitverkocht, de Gouden en zwarte had ik al langer.
Beveelt niet aan
14 December 2025
Sandy
Nijmegen
Goede communicatie, snel geleverd
Beveelt aan
14 December 2025
Jacqueline
Badhoevedorp
Es gab keinerlei Probleme beim Bestellvorgang und der Versand hat auch nicht sehr lang gedauert.Die Ware war sehr gut verpackt und es gab auch noch 2Beutel gratis. Sehr zu empfehlen!!!
Beveelt aan
12 December 2025
Michael
Obing
Correcte levering, en een fijne goede afhandeling ivm retour.
Beveelt aan
4 December 2025
Arie
Nieuwendijk
Zeer mooie en originele adventskalender van beren-thee. Heel goed verpakt ook.
Beveelt aan
27 November 2025
Angele
RIEMST
Beste Angele,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je pakket nog niet is bezorgd.
We vinden het alleen erg jammer dat er direct een review is geplaatst zonder eerst contact met ons op te nemen. Wanneer je ons had geïnformeerd, hadden we meteen kunnen nagaan wat er misgaat bij de vervoerder en een onderzoek kunnen laten starten.
Het is momenteel een extreem drukke periode door de feestdagen waardoor alle vervoerders te maken hebben met vertragingen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je pakket gewoon geleverd moet worden.
We ontvangen graag je gegevens per e-mail, zodat we dit alsnog kunnen uitzoeken en je verder kunnen helpen. We staan klaar om het op te lossen.
Met vriendelijke groet,
De Theespecialist
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Mijn pakket zou geleverd worden met PostNL, maar het wordt steeds uitgesteld. Ik heb intussen contact opgenomen met de orderdesk en kreeg snel reactie. Er werd contact opgenomen met PostNL. Door stakingen zal mijn pakket later zijn dan gepland. Ik wacht geduldig af.
Beveelt aan
27 November 2025
Sarra
België
Beste Sarra,
Bedankt voor je review en jammer om te lezen dat je bestelling nog niet is bezorgd. Wij begrijpen heel goed dat dit voor frustratie zorgt, zeker in deze drukke periode waarin de vervoerders vaker vertraging hebben.
We willen wel graag iets toelichten. Er is via geen enkel kanaal contact met ons opgenomen. Op onze website staat ook geen Whatsapp optie vermeld waardoor we helaas niet op de hoogte waren van jouw bericht of bezorgdheid. Als we hadden geweten dat er iets misging, hadden we dit natuurlijk meteen voor je uitgezocht en contact opgenomen met PostNL.
Het is voor ons dan ook erg jammer dat er direct een negatieve review is geplaatst zonder ons eerst te benaderen. Problemen met de bezorging lossen wij altijd graag en zo snel mogelijk op maar daarvoor hebben we wel de mogelijkheid nodig om te helpen.
We zullen contact opnemen met PostNL om te informeren waar het fout gaat en waarom jouw bestelling nog niet is bezorgd.
Met vriendelijke groet,
De Theespecialist
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De thee smaakt niet naar jasmijn. Ikproef alleen groene thee en dat is niet lekker
Beveelt niet aan
21 November 2025
A
Amsterdam
Beste,
Dank je wel voor je review, ook al was je ervaring helaas niet positief. Jammer dat de smaak niet is wat je had verwacht. Deze thee wordt veel verkocht en we hebben er nog niet eerder klachten over ontvangen. Jasmijnthee heeft van nature een zachte, subtiele bloemen smaak aan de groene thee waardoor het soms minder uitgesproken kan zijn dan gedacht.
Met vriendelijke groet,
De Theespecialist
Leuk elke dag thee
Beveelt aan
21 November 2025
Arda
Klarenbeek
Netjes en goed verpakt tegen beschadiging mijn bestelling ontvangen. De theeblikjes met een mooi Oosters motief. En helemaal perfect, met een dubbele sluiting. Zodat mijn losse thee zeker vers blijft.
Beveelt aan
10 November 2025
Florence
Den Haag
Leuke producten, vooral de thee accessoires. Snelle verzending. Een producten was verkeerd geleverd, netjes is het juiste product nagestuurd
Beveelt aan
6 November 2025
Marleen
Boekel
Duidelijke website en snelle levering. Perfect!
Beveelt aan
28 October 2025
Kristel
Ulicoten
Raedeckerstraat 3
5623EX Eindhoven
Branch
Horeca, Food
Specializations
Thee, Dranken
Webshops