Filters

8

Praktisch opgestelde site

Gemakkelijke site, vlotte bestelling en levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima chat contact, advies en levering

Prima contact en advies.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet positief

De bestelling is niet volledig, er mist een pakje thee

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, We waarderen het dat je tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen elke vorm van feedback. Ook begrijpen wij dat het erg vervelend is om niet de volledige bestelling te ontvangen. Het is jammer dat er niet eerst contact met ons is opgenomen voordat er een negatieve beoordeling is achtergelaten. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, De Theespecialist

8

Prima

De thee smaakt prima. Ik had er iets meer van verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
2

Alter Restbestand

Der Tee ist nur noch bis Ende März haltbar. Scheinen die alten Restbestände zu sein. Schade!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hello Janina, Thank you for sharing your feedback with us. Your opinion is very valuable to us. We are sorry to hear that you are disappointed with the THT date of the tea. We would like to emphasize that this tea is offered at a significant discount due to the March THT date. This is also clearly stated in the initial product description If you have any further questions , we are always at your service. Kind regards, De Theespecialist

10

Zorgvuldig verpakt en vlot geleverd

!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne smaak , zuiver , puur .

Bij het openen was een zakje geschuurd, heb de inhoud weggedaan. Succes met de onderneming. Vr.gr. Réjeanne van Poll

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snel geleverd,

Thee besteld en de volgende dag in huis. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet Mevr J Blok.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Top

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik wil mijn geld terug

Ik die bestelling nog niet ontvangen ik weet niet wat de reden is dat ik niet heb ontvangen ok hartelijk dank ik wil mijn geld terug

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Saian, Bedankt dat je contact opneemt. Op 8 januari is jouw bestelling afgegeven bij een DHL pakkettenpunt. DHL heeft de bestelling op 9 januari opgehaald. Uit de track en trace informatie blijkt dat DHL heeft geprobeerd de bezorging uit te voeren maar dit niet heeft kunnen voltooien. Je bestelling wordt nu doorgestuurd naar een DHL afhaalpunt. Als het goed is wordt je ook per email op de hoogte gehouden van het bezorgproces van DHL. Op dit moment wordt er geen terugbetaling verricht aangezien je bestelling nog steeds in het bezorgproces zit. Mocht je besluiten de bestelling niet te willen behouden, dan kun je deze retourneren. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, De Theespecialist.

4

De thee levering is nog niet binnen

Dit is de zoveelste keer dat DHL zegt een pakket niet te kunnen bezorgen terwijl we gewoon thuis zijn en de bel niet is gegaan. Zijn wij hier nu uniek in of klagen meer mensen over DHL? Ze duwen overal kaartjes in de brievenbussen en dumpen vervolgens alle pakketjes bij het afhaalpunt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robert, Bedankt voor het delen van je feedback. We begrijpen volledig dat de ervaring vervelend is en willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het spijt ons om te horen dat een paar chauffeurs bij DHL het voor iedereen lijken te verpesten. Om ervoor te zorgen dat dit probleem wordt aangepakt, zullen we direct een melding hiervan maken bij DHL. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet. De Theespecialist

10

Fast delivery, good quality

The delivery arrived very fast. The tea and the tea pot was packaged well and arrived in perfect quality.

  • Would you recommend us? Yes
1

Nog geen thee gekregen

Ik heb wel de thee besteld betaald maar ik heb nog steeds niks binnen dus er klopt iets niet vriendelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Trees, Dankjewel voor de tijd die je hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen elke vorm van feedback zeer op prijs. Het klopt zeker dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je plaatst namelijk op zondagochtend 24 december een bestelling. Aangezien wij gesloten zijn en pas weer geopend zijn op woensdag 27 december, is dit ook de eerstvolgende werkdag dat bestellingen worden verwerkt. Jouw bestelling is op 27 december verwerkt en afgegeven bij een DHL punt. Als wij de track en trace bekijken zien wij dat jouw bestelling vandaag wordt bezorgd. Volgens onze informatie is dit binnen de verwachte termijn van 2 dagen. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet. De Theespecialist

10

Dik tevreden

Snelle en nette service, het product voldoet aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Dank je wel voor je beoordeling en het delen van jouw positieve ervaring. We kijken ernaar uit je de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, De Theespecialist

10

Dankeschön.Sehr zufrieden .

Vielen lieben Dank für die schnelle Lieferung. Alles gut verpackt angekommen. Der Tee schmeckt sehr lecker. Groetjes

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Guten Morgen! vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre positive Erfahrung. Wir freuen uns darauf, Sie beim nächsten Mal wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Der Teespezialist

10

Ziet er fantastisch uit.

Prima op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ellen, Dank je wel voor je beoordeling en het delen van jouw positieve ervaring. We kijken ernaar uit je de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, De Theespecialist

10

Produkt op tijd en volgens specificaties afgeleverd.

Alles volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Jozef, Dank je wel voor je beoordeling en het delen van jouw positieve ervaring. We kijken ernaar uit je de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, De Theespecialist

5

bestellen gaat snel alleen bezorgen laat te wensen over

na 5 dagen nog steeds mijn bestelling niet in huis. dpd laat verstek gaan slechte organisatie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Riet, Hartelijk dank voor het delen van je feedback. We waarderen elke vorm van feedback. We zien dat DPD momenteel bezig is met het verwerken van je bestelling. Normaal gesproken vinden leveringen binnen 2 dagen plaats. Echter gezien de huidige uitzonderlijke drukte, kan het zijn dat de bezorging langer duurt dan gebruikelijk. We begrijpen dat dit vervelend is en willen je laten weten dat dit geen specifiek probleem is bij DPD maar momenteel geldt voor alle vervoerders. Wij begrijpen het belang van een snelle levering en waarderen je geduld in deze situatie. We houden de track en trace informatie in de gaten. Mochten je verdere vragen hebben, staan we klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet. De Theespecialist

10

Snelle levering

Ik mis een Nederlandse beschrijving van de theeen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ilse, Bedankt voor het delen van je review. We waarderen elke vorm van feedback. In principe moet er op al onze theeën (in dit geval) Thes de la Pagode de ingrediënten in het Nederlands op het doosje moeten staan. Helaas is dit specifieke product momenteel uitverkocht wat ons verhindert om dit te na te kijken. Zou je naar [email protected] een foto van de achterkant kunnen sturen? Met vriendelijke groet, De Theespecialist

10

Uitstekend

Het pakketje kwam keurig netjes aan en de service was echt heel goed. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste José, We waarderen het dat je tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen elke vorm van feedback. Ook begrijpen wij dat het wachten op een bestelling soms vervelend kan zijn, vooral in deze drukke tijden. Op 22-11 hebben we jouw bestelling meteen verwerkt en overgedragen aan DHL. Dezelfde dag heeft DHL het opgehaald. Helaas hebben we geen invloed op het bezorgproces van DHL en erkennen we dat vertragingen soms onvermijdelijk zijn, vooral tijdens drukke periodes. Wij vinden het daarom ook spijtig dat je een beoordeling van 2 hebt gegeven zonder de ontvangst van je bestelling af te wachten of contact met ons op te nemen voor het eventueel opstarten van een onderzoek. DHL zal er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Mochten er nog vertragingen optreden of mocht je andere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Mvg De Theespecialist

10

Keurig verzorgd allemaal

Goede communicatie toen bleek dat er niet voldoende voorraad was. Ik bestel er twee of drie keer per jaar ‘n grote hoeveelheid, en altijd ben ik er even blij mee !

  • Aanbevelen? Ja
6

Duur

Goeie service maar beetje duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel geleverd prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Snel en goed afgehandeld. Alleen jammer dat ze versturen met dhl. Daarom geen 5 sterren. Geef de klanten een keuze.

  • Aanbevelen? Ja
10

korrekt bestellt, schon blitzschnell hier

der "Halsliebetee" ist mein absoluter Teefavorit. Da ich den im Einzelhandel nicht mehr finden konnte, hab` ich ihn direkt beim Theespecialist in den Niederlanden bestellt. Und kaum geschehen - schon da. Völlig unkompliziert SUPER!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.