Prima bedrijf.

Snel, correct en daardoor dik in orde.

Hele snelle, goede service

Makkelijk online bestellen, snelle bezorging van een mooi ingepakt pakje (wat een luxe gevoel) en een lekker zakje thee extra. Jammer alleen dat ik geen antwoord heb gekregen op mijn mail met de vraag hoe ik de kortingscode voor 5% korting kon ontvangen (aangezien ik mij had ingeschreven voor de nieuwsbrief).

Zeer tevreden met alles.

Ze hebben uiteraard de beste merken thee en bestellen en leveren kan niet beter. Je wordt zelfs persoonlijk op de hoogte gehouden van je order. Goede toko!

FIJNE THEE JUIST ZOALS BESCHREVEN MAAR NOG BETER VAN SMAAKT

zie hoger

Goede thee

Ik had losse rooibos thee besteld. De thee smaakt heerlijk en de levering ging goed.

Snelle levering.

Op woensdag besteld en een dag later binnen. Dit hebben ze goed voor elkaar.

Keurig en op tijd

Mijn bestelling werd de volgende dag bezorgd. Fijn.

Mooie theedoos als geschenk!

Cadeaublik "Luxury Tea Collection" met 72 theezakjes gekocht. Mooi en origineel geschenk. Na telefonisch afspraak zelf afgehaald. De ontvanger was er erg blij mee!

Beste Willem, bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat de ontvanger blij is met het product.

goede thee

ik hoop dat de rooibos thee goedis voor je

Goede service en een echte plant veilig bezorgd

Ik had nog nooit van een theeplant gehoord . Ik gaf hem cadeau. Goed verpakt en een goed verhaal uitleg erbij

De bestelde thee werd snel geleverd. Prima op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Hardwerkende jonge ondernemers

De thee, mokken en planten zijn hier in goede staat afgeleverd. Op de site kon ik echter niet ontdekken, hoe nu thee te maken.

Het bevalt ons goed

Wij vinden de thee lekker en daarom hebben wij weer besteld

veel keus, ook toebehoren, goede kwaliteit, prijs redelijk

Snelle levering, mooi Nederlands product.

De thee is mooi ingepakt, leuk voor jezelf of als cadeau te geven.

Helemaal top

Snelle levering en de juiste thee.

Helemaal top

Goede thee, veel keuze, en snelle levering!

Netjes

Nemen met je contact om dingen te vragen.

Super tevreden

Superblij met mijn glazen theekan en lichthouder.

Geweldig !

Erg overzichtelijke website en goede hoeveelheid mogelijkheden om te betalen . De levering was erg netjes en wat ook super fijn is ,is dat je het voor verzending kan laten inpakken waardoor je het ook direct heel.leuk naar een ander kan sturen als cadeautje. De prijs kwaliteit verhouding is ook echt goed .

super snel, zowel geleverd als reactie

na de bestelling kon ik het pakketje dezelfde dag nog ophalen.

Prachtige theedoos, goed verpakt.

Kado voor mijn vrouw, ze is er zeer blij mee. Kwaliteitsproduct en ook nog goed en veilig verpakt.

Snel en lekker

Zeer goed verpakt mooie geschenkset

Zoals gewend!

Mijn vragen vòòr aankoop werden snel en deskundig beantwoord. Zowel het bestellen als de afhandeling van de levering verliep helemaal naar wens. Wat ik erg op prijs heb gesteld, is de aankondiging van elke stap in het proces: steeds heldere info en ik weet wat er volgt.

Ze hebben me onmiddellijk opgebeld omdat 1 product niet in voorraad was. Alles is na 1 week mooi op tijd geleverd. De Theespecialist is een echte aanrader.