bestellen gaat snel alleen bezorgen laat te wensen over

na 5 dagen nog steeds mijn bestelling niet in huis. dpd laat verstek gaan slechte organisatie

Goedemorgen Riet, Hartelijk dank voor het delen van je feedback. We waarderen elke vorm van feedback. We zien dat DPD momenteel bezig is met het verwerken van je bestelling. Normaal gesproken vinden leveringen binnen 2 dagen plaats. Echter gezien de huidige uitzonderlijke drukte, kan het zijn dat de bezorging langer duurt dan gebruikelijk. We begrijpen dat dit vervelend is en willen je laten weten dat dit geen specifiek probleem is bij DPD maar momenteel geldt voor alle vervoerders. Wij begrijpen het belang van een snelle levering en waarderen je geduld in deze situatie. We houden de track en trace informatie in de gaten. Mochten je verdere vragen hebben, staan we klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet. De Theespecialist

Ik mis een Nederlandse beschrijving van de theeen

Beste Ilse, Bedankt voor het delen van je review. We waarderen elke vorm van feedback. In principe moet er op al onze theeën (in dit geval) Thes de la Pagode de ingrediënten in het Nederlands op het doosje moeten staan. Helaas is dit specifieke product momenteel uitverkocht wat ons verhindert om dit te na te kijken. Zou je naar [email protected] een foto van de achterkant kunnen sturen? Met vriendelijke groet, De Theespecialist

Het pakketje kwam keurig netjes aan en de service was echt heel goed. Ik ben zeer tevreden.

Beste José, We waarderen het dat je tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen elke vorm van feedback. Ook begrijpen wij dat het wachten op een bestelling soms vervelend kan zijn, vooral in deze drukke tijden. Op 22-11 hebben we jouw bestelling meteen verwerkt en overgedragen aan DHL. Dezelfde dag heeft DHL het opgehaald. Helaas hebben we geen invloed op het bezorgproces van DHL en erkennen we dat vertragingen soms onvermijdelijk zijn, vooral tijdens drukke periodes. Wij vinden het daarom ook spijtig dat je een beoordeling van 2 hebt gegeven zonder de ontvangst van je bestelling af te wachten of contact met ons op te nemen voor het eventueel opstarten van een onderzoek. DHL zal er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Mochten er nog vertragingen optreden of mocht je andere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Mvg De Theespecialist

Keurig verzorgd allemaal

Goede communicatie toen bleek dat er niet voldoende voorraad was. Ik bestel er twee of drie keer per jaar ‘n grote hoeveelheid, en altijd ben ik er even blij mee !

Duur

Goeie service maar beetje duur.

Snel geleverd prima kwaliteit.

Snel en goed afgehandeld. Alleen jammer dat ze versturen met dhl. Daarom geen 5 sterren. Geef de klanten een keuze.

korrekt bestellt, schon blitzschnell hier

der "Halsliebetee" ist mein absoluter Teefavorit. Da ich den im Einzelhandel nicht mehr finden konnte, hab` ich ihn direkt beim Theespecialist in den Niederlanden bestellt. Und kaum geschehen - schon da. Völlig unkompliziert SUPER!

Snel en goed, lekker!

Snelle levering, lekkere thee

Netjes ingepakt en een snelle levering.

Leuke advent kalender , snel en goed geleverd

Schnell und zuverlässig

Schnelle und direkte Kommunikation.

Goed, snelle levering

Snelle levering de thee die ik zocht was hier het goedkoopste ook en super leuk dat er nog 2 andere proef zakjes in de doos bijgesloten zaten

Zeer tevreden!

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering Zeer goed verpakt ! (ik had theeservies besteld) Gelijk aan de afbeeldingen op de site

Klantvriendelijk

Snelle, persoonlijke levering met zelfs een klein cadeautje.

Goede thee behoeft een krans

Heerlijk, mijn eigen thee weer eens gevonden voor een prima prijs.

mooie theeplant

leuk en origineel cadeau gevonden

Beste Charlotte, Dat is jammer om te horen. Jij hebt zelf ook een track & trace ontvangen. Zoals je kunt zien is jouw order meteen de eerste werkdag verstuurd. Helaas lijkt jouw order ergens te blijven hangen bij DHL. Dat is is heel vervelend, maar daar hebben wij ook geen invloed op helaas. Het enige wat wij daarin kunnen betekenen is een onderzoek op laten starten. Ik hoor graag of we dit voor je in gang mogen zetten? Alvast bedankt.

Informatieve site, duidelijk. Clustering of vindbaarheid van topics kan nog iets verbeterd worden

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Fijn dat we een goede lekkere biologische thee hebben gevonden. De blaadjes zijn iets "minder gerold" dan we hadden gehoopt maar dat doet aan de smaak of kwaliteit niets af. Wij zullen beslist nog een andere smaak proberen.

Snelle levering en goed en mooi product. Leuk een theezakje bij de thee tip.

Heel netjes en goed verpakt. Levertijd vlot.

Prima site Top

Snel bestelling ontvangen Top bedrijf

Snelle levering, mooie thee

Alles goed: snel ontvangst, mooie verpakking, gelukkig natuurlijke buideltjes. Maar qua Jasmijnthee beleving een zesje. Althans als ik de eerste reactie van mijn vrouw mag geloven. We proberen nu overal de Jasmijn in de hoop dat ik voor haar de lekkerste Jasmijn vind. Gaat dus om smaak. Succes. Ik zal zeker nog wel bij u bestellen. Alleen niet de Jasmijn.

De theetipjes waren uitstekend verpakt. Ze zijn ook nog eens hartstikke leuk! Super bedankt!

Hoi Anouk, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons. Wat fijn dat de theetips bevallen :) Met vriendelijke groet, De Theespecialist

Zeer snelle levering, prima service

Deze webshop levert snel en biedt een prima service. Altijd leuk om hier én bij hun andere webshops te bestellen!

Beste Roel, Fijn om te horen dat je op beide webshops van ons geslaagd bent :) Mvg De Theespecialist

Woenselsestraat 352

5623 EG Eindhoven