korrekt bestellt, schon blitzschnell hier

der "Halsliebetee" ist mein absoluter Teefavorit. Da ich den im Einzelhandel nicht mehr finden konnte, hab` ich ihn direkt beim Theespecialist in den Niederlanden bestellt. Und kaum geschehen - schon da. Völlig unkompliziert SUPER!

Snel en goed, lekker!

Snelle levering, lekkere thee

Netjes ingepakt en een snelle levering.

Leuke advent kalender , snel en goed geleverd

Schnell und zuverlässig

Schnelle und direkte Kommunikation.

Goed, snelle levering

Snelle levering de thee die ik zocht was hier het goedkoopste ook en super leuk dat er nog 2 andere proef zakjes in de doos bijgesloten zaten

Zeer tevreden!

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering Zeer goed verpakt ! (ik had theeservies besteld) Gelijk aan de afbeeldingen op de site

Klantvriendelijk

Snelle, persoonlijke levering met zelfs een klein cadeautje.

Goede thee behoeft een krans

Heerlijk, mijn eigen thee weer eens gevonden voor een prima prijs.

mooie theeplant

leuk en origineel cadeau gevonden

Beste Charlotte, Dat is jammer om te horen. Jij hebt zelf ook een track & trace ontvangen. Zoals je kunt zien is jouw order meteen de eerste werkdag verstuurd. Helaas lijkt jouw order ergens te blijven hangen bij DHL. Dat is is heel vervelend, maar daar hebben wij ook geen invloed op helaas. Het enige wat wij daarin kunnen betekenen is een onderzoek op laten starten. Ik hoor graag of we dit voor je in gang mogen zetten? Alvast bedankt.

Informatieve site, duidelijk. Clustering of vindbaarheid van topics kan nog iets verbeterd worden

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Fijn dat we een goede lekkere biologische thee hebben gevonden. De blaadjes zijn iets "minder gerold" dan we hadden gehoopt maar dat doet aan de smaak of kwaliteit niets af. Wij zullen beslist nog een andere smaak proberen.

Snelle levering en goed en mooi product. Leuk een theezakje bij de thee tip.

Heel netjes en goed verpakt. Levertijd vlot.

Prima site Top

Snel bestelling ontvangen Top bedrijf

Snelle levering, mooie thee

Alles goed: snel ontvangst, mooie verpakking, gelukkig natuurlijke buideltjes. Maar qua Jasmijnthee beleving een zesje. Althans als ik de eerste reactie van mijn vrouw mag geloven. We proberen nu overal de Jasmijn in de hoop dat ik voor haar de lekkerste Jasmijn vind. Gaat dus om smaak. Succes. Ik zal zeker nog wel bij u bestellen. Alleen niet de Jasmijn.

De theetipjes waren uitstekend verpakt. Ze zijn ook nog eens hartstikke leuk! Super bedankt!

Hoi Anouk, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons. Wat fijn dat de theetips bevallen :) Met vriendelijke groet, De Theespecialist

Zeer snelle levering, prima service

Deze webshop levert snel en biedt een prima service. Altijd leuk om hier én bij hun andere webshops te bestellen!

Beste Roel, Fijn om te horen dat je op beide webshops van ons geslaagd bent :) Mvg De Theespecialist

Bestellen gaat erg gemakkelijk en de levering is snel. De Numi thee is heerlijk!

Ik bestel al een hele tijd Numi thee bij de theespecialist en ik ben erg tevreden over de site, de levering en het product.

Goede website,snel ontvangen

Tevreden want ik heb nu plant die ik graag wil vlot bezorgd na bestelling. Jammer dat de plant beschadigd binnen kwam maar ga er vanuit dat het goed komt

Alles Bestens.

Schnelle Lieferung, alles ok. Vielen Dank.

heel goed

duidelijke uitleg op de website makkelijk te bestellen en een zeer snelle levering

Goede service en fijne produkten

Geen op- of aanmerkingen

Snelle levering in goede verpakking!

Goede ervaring. Zeer aan te raden!