Prima bezorging, maar wel verkeerde thee

Bestellen verliep soepel en bezorging was prima. Theeplant was goed verpakt. Ik had alleen citrus thee besteld en groene thee ontvangen. Doordat het een cadeau was voor de volgende dag, kon ik niks meer regelen.

Hoi Annemieke, Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je bij jouw bestelling een verkeerde thee hebt ontvangen. Desondanks hopen we je nog eens terug te zien in onze webshop.

Scheve plant ontvangen

Ik was helemaal enthousiast over een theeboompje. Helaas ontving ik een scheef boompje, mede doordat de takjes in een te krappe doos waren gepropt. Reactie van het bedrijf was dat het zo hoort, en dat het wel weer bij trekt. Heel vreemd.

Beste Gemma, De theeplant wordt door ons altijd liggend in een doos ingepakt. Dit om te voorkomen dat bij levering/bezorging de theeplant door heel de doos geschud wordt en niet heel aankomt. Dit doen wij al jaren zo. De theeplant trekt inderdaad weer recht wanneer jij deze in een andere pot doet. Of is nu gebleken dat dit niet het geval is? Mvg

TOP

Vorstelijke thee, deze Chun-Cha thee, voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De beste die ik tot op heden heb gedronken!

Heel prettig

Fijn en snel contact duidelijk heel prettig

Snel, correct en duur

Bestelling en bezorging verliepen probleemloos. Ik kon niet rechtstreeks bij Local tea bestellen. Een zakje thee van 25 g is hier ruim een euro duurder dan bij local tea zelf.

Het is zeker waard

Nog nooit zo goede thee gedronken

Prima bedrijf.

Snel, correct en daardoor dik in orde.

Hele snelle, goede service

Makkelijk online bestellen, snelle bezorging van een mooi ingepakt pakje (wat een luxe gevoel) en een lekker zakje thee extra. Jammer alleen dat ik geen antwoord heb gekregen op mijn mail met de vraag hoe ik de kortingscode voor 5% korting kon ontvangen (aangezien ik mij had ingeschreven voor de nieuwsbrief).

Beste Leslie, Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je geen antwoord op je email gekregen heb. Mocht je een volgende keer weer bestellen, laat het ons weten. We zullen je dan alsnog de kortingscode sturen of de korting aanbieden.

Zeer tevreden met alles.

Ze hebben uiteraard de beste merken thee en bestellen en leveren kan niet beter. Je wordt zelfs persoonlijk op de hoogte gehouden van je order. Goede toko!

FIJNE THEE JUIST ZOALS BESCHREVEN MAAR NOG BETER VAN SMAAKT

zie hoger

Goede thee

Ik had losse rooibos thee besteld. De thee smaakt heerlijk en de levering ging goed.

Snelle levering.

Op woensdag besteld en een dag later binnen. Dit hebben ze goed voor elkaar.

Keurig en op tijd

Mijn bestelling werd de volgende dag bezorgd. Fijn.

Mooie theedoos als geschenk!

Cadeaublik "Luxury Tea Collection" met 72 theezakjes gekocht. Mooi en origineel geschenk. Na telefonisch afspraak zelf afgehaald. De ontvanger was er erg blij mee!

Beste Willem, bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat de ontvanger blij is met het product.

goede thee

ik hoop dat de rooibos thee goedis voor je

Goede service en een echte plant veilig bezorgd

Ik had nog nooit van een theeplant gehoord . Ik gaf hem cadeau. Goed verpakt en een goed verhaal uitleg erbij

De bestelde thee werd snel geleverd. Prima op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Hardwerkende jonge ondernemers

De thee, mokken en planten zijn hier in goede staat afgeleverd. Op de site kon ik echter niet ontdekken, hoe nu thee te maken.

Het bevalt ons goed

Wij vinden de thee lekker en daarom hebben wij weer besteld

veel keus, ook toebehoren, goede kwaliteit, prijs redelijk

Snelle levering, mooi Nederlands product.

De thee is mooi ingepakt, leuk voor jezelf of als cadeau te geven.

Helemaal top

Snelle levering en de juiste thee.

Helemaal top

Goede thee, veel keuze, en snelle levering!

Netjes

Nemen met je contact om dingen te vragen.