Super tevreden

Superblij met mijn glazen theekan en lichthouder.

Geweldig !

Erg overzichtelijke website en goede hoeveelheid mogelijkheden om te betalen . De levering was erg netjes en wat ook super fijn is ,is dat je het voor verzending kan laten inpakken waardoor je het ook direct heel.leuk naar een ander kan sturen als cadeautje. De prijs kwaliteit verhouding is ook echt goed .

super snel, zowel geleverd als reactie

na de bestelling kon ik het pakketje dezelfde dag nog ophalen.

Prachtige theedoos, goed verpakt.

Kado voor mijn vrouw, ze is er zeer blij mee. Kwaliteitsproduct en ook nog goed en veilig verpakt.

Snel en lekker

Zeer goed verpakt mooie geschenkset

Zoals gewend!

Mijn vragen vòòr aankoop werden snel en deskundig beantwoord. Zowel het bestellen als de afhandeling van de levering verliep helemaal naar wens. Wat ik erg op prijs heb gesteld, is de aankondiging van elke stap in het proces: steeds heldere info en ik weet wat er volgt.

Ze hebben me onmiddellijk opgebeld omdat 1 product niet in voorraad was. Alles is na 1 week mooi op tijd geleverd. De Theespecialist is een echte aanrader.

Ik had een kado besteld, thee box met vulling. Een thee soort niet op voorraad keurig gebeld en overlegd boor andere keuze ivm snelle levering. Bestel zeker nog een keer hier!

Ruime keuze en snelle verzending

Mooie en duidelijke website. Veel keus in de betere theemerken. Bestellen gaat soepel en eenvoudig en de verzending gaat zeer snel.

Lekkere thee, goede communicatie

Één van de weinige winkels waar losse thee van de garden serie te krijgen is. Meteen tien blikjes earl grey besteld en een jasmijn/peer om uit te proberen. Er werd al snel telefonisch contact opgenomen om te overleggen dat niet alles op voorraad was. Zoals afgesproken werd alles keurig een weekje later bezorgd, en ben ik heel blij met beide smaken!

Helemaal top

DHL had de eerste bezorging verprutst maar de Theespecialist heeft de bestelling meteen kosteloos opnieuw verstuurd!

Heerlijke thee, snelle levering

Deze webshop heeft een uniek arrangement en een overzichtelijke webshop. Daarom vind ik het prettig om hier te bestellen.

Helaas wat fouten

Producten zijn zeker leuk! Helaas was men vergeten mijn persoonlijke tekst toe te voegen zodat de persoon die van mij het cadeau ontving niet wist dat het cadeau van mij was en ook mijn bericht dus niet had gekregen. Zat tevens een fout in de berekeningen van de shop, het factuurbedrag was onjuist. Ik kreeg dus een verkeerd bedrag op het besteloverzicht/factuur.

snelle afhandeling

probleemloos afgehandeld een verademing

Pluspunten

Snelle service, keurige afhandeling van een klein misverstand.

Niets!

Pluspunten

Mailing wanneer een product niet in voorraad is, en of het een probleem is als er wat later geleverd word

Geen

Pluspunten

Ik bestelde mijn plant en het werd intact geleverd op korte tijd. Alles verliep correct zoals het hoort.

Pluspunten

snelle en zorgvuldige levering. Fantastische producten.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering en heerlijke thee

de zakjes die ik besteld had, de zogenaamde lekvrije zakjes van smart tea, werken niet goed, ik zou die uit het assortiment halen. ( ze zijn te hoog waardoor je niet goed in het water komt en geen lekkere thee kan maken, moet ze eigenlijk er helemaal in gooien maar dan gaat de thee eruit, dus werkt niet, miskoop)

Pluspunten

Ruim assortiment Fijne communicatie over de bestelling Snelle verzending

Pluspunten

Duidelijke website, prima producten, zeer tevreden

Pluspunten

Goede website, makkelijk om te zoeken wat ik nodig heb. Bestelling en betaling verliepen probleemloos en snel thuis afgeleverd.

Pluspunten

Helemaal prima. Netjes, op tijd en goeie thee.

Pluspunten

Erg lekkere thee! Ook heel goede advies gehad via de telefoon en nuttige tips van een ervaren medewerker.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

veel soorten thee, ziet er leuk uit, maar.....

Later levering/nog niet binnen!

Woenselsestraat 352 5623 EG Eindhoven

31 (0)6 29 436 796