Goed..

Goed maar hij kon perfect zijn.

Tegen verwachting in

Verbaasd was ik over de email van Matrabike met de vraag hoe m'n E-Bike beviel. Nou als ik 'm al had, dan had ik iets kunnen vertellen maar de fiets is er nog niet. Op 18 september besteld met de leverdatum (3 tot 5 dagen) gekozen uit hun lijst voor 25 september. Ik zag al op 23 september dat de orderstatus niet veranderde en ben maar gaan bellen, want de 25ste zou ik zorgen dat ik thuis was. Maar er werd al snel gezegd dat het een voorkeursdatum was... eh nee het was een door Matrabike voorgestelde leverdatum waar ik mijn keuze in maak. Dus maximaal 5 dagen (minimaal 3) maar helaas. Ik moet zeggen dat ze me meerdere keren hebben terug gebeld, heel netjes. Op 25 september wijzigde de orderstatus, dat de fiets klaar was en opgehaald moest worden door de transporteur. Deze status heeft de order nog. Ik ben nog niet gebeld door de transporteur, dus de fiets is nog niet eens onderweg. Maar Matrabike stuurt me wel een mail met de vraag hoe de fiets bevalt, dat is storend. Ik heb de fiets nog niet maar had 'm wel al moeten hebben.

Goede service.

Ik heb deze fiets nu enkele maanden en ik vind het een prima fiets je kunt er veel op meenemen dus eigenlijk een Hollandse ezel. Ik ben heel tevreden over deze fiets.

Prijs gunstig. Levering niet goed

Op 14 september fiets besteld. Vandaag 25 september nog niets gehoord over bezorgdata

Mooie prijs alleen jammer dat de beloofde levertijd niet word nagekomen

Als ikzelf op de 5e werkdag moet vragen hoelaat de fiets word afgeleverd en vervolgens niet word teruggebeld en dus voor een 2e keer moet bellen om dan van andere medewerker te horen te krijgen dat ie net bij het afleverbedrijf is gezet en morgen word geleverd vind ik de gang van zaken een beetje teleurstellend.

Onderhand al terug voor reparatie.

Geachte heer/mevrouw, Ik heb op 9 september mijn fiets van jullie ontvangen. Op jullie website staat dat dit frame geschikt is voor iemand tot 1.84m en ik ben zelf 1.77m. Ik heb het zadel op mijn hoogte ingesteld en nu heeft de stang het frame krom gebogen. Ook is deze fiets met een verkeerd standaard bij mij geleverd. Ik heb een verstelbare standaard besteld voor op de achterbrug van de fiets en heb een verstelbare middenstandaard gekregen. Tijdens het fietsen komt mijn hak constant tegen de standaard aan. Daarnaast ben ik van mening dat mijn voorband verkeerdom is gemonteerd en zijn ze na het oppompen van de band het ventieldopje er vergeten op te draaien. 10 september heb ik de fiets teruggebracht bij een filiaal in Hoofddorp voor reparatie en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen bericht gehad over hoe we dit gaan oplossen. Graag hoor ik zo snel mogelijk van jullie. Met vriendelijke groeten, Bart van Beelen 0622621120

Snelle levering en een prima fiets

Kan deze fiets aanbevelen.

Fiets (nog) niet ontvangen

Fiets nog niet ontvangen Verzonden net DHL, en verschillende berichten : pakket kwijt, adres niet goed. DHL verwijst naar Matrabike (ik ben niet hun klant...), matrabike naar DHL Klantenservice Matrabike vriendelijk maar kan niets meer doen dan verwijzen. Gevraagd om te escaleren bij management en verteld dat ik ruim een week later toch wel op de fiets wil fietsen Kan op dit moment dus niet aanbevelen maar hoop nog vertast te worden door service ed

Tevreden over de e bike.

Matra top, koplamp slecht

Top geregeld, mooie fiets. Voor dit bedrag een koplamp die Gwen licht geeft op een losse batterij onacceptabel.

Super fiets voor goedkope prijs , snelle levering

fiets niet geleverd , geld is niet teruggegeven

Ik heb geen fiets en geen geld ! Matrabike heeft geen respect van de klanten en volg niet de regels!

Teleurgesteld , fiets moet naar de werkplaats

Mooie fiets maar niet direct beschikbaar Mooie fiets gekocht via de webwinkel en snel ontvangen type Vogue Elite Plus N8 op 22-8 . Helaas heeft hij een gebrek ,tikken in de achternaaf voelbaar in voet op pedalen. In overleg met de technische dienst versnelling opnieuw afgesteld . Afstellingspunten zaten op een andere plek dan het infofilmpje doet vermoeden. Tikken bleven echter aanhouden , ook na de versnelling opnieuw afstellen. Technische dienst gaf aan dat de fiets terug naar de werkplaats moest en die zou worden opgehaald, is inmiddels opgehaald op 29-8 . Wanneer ik mijn fiets terugkrijg kon niemand antwoord op geven wel zsm . Ik kom hier verder op terug. Jammer , je koopt een nieuwe fiets wat niet in orde is en moet er nog een tijd op wachten. Jammer dat ik via het web een fiets moest kopen , een winkel van Matrabike is niet in de buurt van Weert.Dan was dit euvel wellicht sneller verholpen Dit is pure pech , Reeds eerder kocht ik een fiets bij Matrabike en deze was 100 % in orde . Klantenservice en technische dienst uiterst vriendelijk en snel te woord gestaan. IK geef een 3 ster voorlopig in afwachting van duur van de reparatie en hoe snel ik mijn fiets terug ontvang. Jammer dat mij niet is aangeboden de fiets direct om te ruilen. Was in mijn ogen een betere service geweest wat hoog in het vaandel staat bij Mattrabike . Je koopt toch geen nieuwe fiets om direct weer terug te sturen naar de werkplaats omdat hij niet in orde is. Update ******* Vandaag 5-9 heb ik mijn gerepareerde fiets terug ontvangen. Reparatie is uitgevoerd . Volgens reparatierapport is de achteras- en zijn de versnellingen opnieuw afgesteld . Euvel is verholpen , harde tikken zijn weg . Een mooie stevige transportfiets een absolute aanrader. Met 8 versnellingen en een gratis krat en telefoonhouder tijdens de actie. Na teleurstelling in het begin toch volle tevredenheid achteraf . Hartelijk dank.

Mooie fiets en snelle levering

Prima online fietsenwinkel

Duidelijke website, goed geprijsd en een vlotte levering.

De afbeelding op de site klopte niet helemaal met het aangeprezen artikel. Desalniettemin een mooi product tegeneen mooie prijs.

Elke belofte is waargemaakt EN ik krijg leuke reacties op het werk en onderweg !

Ik heb enige tijd getwijfeld(toch een investering) maar ben zéér tevreden dat ik toch heb toegehapt. Alle details klopten, vriendelijke vrouw aan de lijn om het transport te regelen, behulpzame toffe gast die de levering gedaan heeft. Een boodschappenmand als welkom én nuttig geschenk. Dit was echt een vlotte aankoop en levering. Goed zo !

Garantie / service kost geld en maakt de fiets duur..

We hebben nu 2 maanden een nieuwe fiets, helaas kraakt het stuur of balhoofd zo erg dat er niet meer op te fietsen valt. Voor garantie is de keuze opsturen of naar de dichtstbijzijnde winkel. Voor ons betekent dat minimaal €55,- aan kosten. Dus hou daar rekening mee als je bij matrabike koopt. Wel een landelijke marketing en sales maar alleen lokale service. Kruideniers mentaliteit helaas.

Ontevreden en teleurgesteld

De fiets wordt niet op aangegeven datum afgeleverd en week eerder bij de buren terwijl dit wordt aangegeven als niet wenselijk ivm onze vakantie en dochter moet goed op fiets worden ingesteld. Bij thuiskomst kon onze dochter nog niet eens 5 meter fietsen ivm schavende en haperende geluiden en banden die klemmen. Zo ook gedeelte van kettingkast viel 3 keer eraf... De fiets gaat ongebruikt de garage in en dochter zeer ontstemd met haar verjaardagscadeau wat niet te gebruiken is... gelijk gemeld bij Matrabike, nu wachten op terugkoppeling!

Nog niet gehald

Geen idee want ik besteld van 1 week geleden en ze zeggen mijn fiets pas volgende week komen, dus ik moet gewoon wachten voor bijna 3 weken 🙈

Beste meneer/mevrouw Velserbroek, Dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u zo lang moet wachten op uw bestelling. We zouden graag willen uitzoeken wat er precies aan de hand is, om dit vervolgens op te lossen. Zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice of uw ordernummer vermelden in uw review? Mail: Klantenservice@matrabike.nl Tel: +31416 342012 Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Matrabike

Alles netjes gemonteerd

Op vrijdag 16 aug de fiets mogen ontvangen, alles netjes gemonteerd zo als afgesproken.

zeer slecht

Ik heb 2 sloten besteld. Bij het ene hangslot zaten geen sleutels En van het tweede hangslot brak bij de 2e keer open en sluiten de sleutel af. zie dan ook graag een nieuw slot tegemoet

Beste heer Leene, Dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het AXA slot een paar mankementen had. Graag zouden wij dit samen met u willen oplossen. Zou u wanneer mogelijk, contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Mail: Klantenservice@matrabike.nl Tel: +31416 342012 Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Matrabike

Leuk fietsje voor een prima prijs

Ik heb het Stokvis n3 vouwfietsje gekocht voor gebruik op vakantie met de caravan. De bestelling ging vlot evenzo de levering op een dag van mijn keuze. De prijs was scherp. Bij ontvangst heb ik er meteen een ringslot op gesleuteld en een echt kop en achter-lampje. Er zaten enkel reflectoren op. Voor mijzelf is het fietsje eigenlijk te klein. Maar ik wil geen grote fiets aan m'n caravan hangen en we zijn niet van plan er grote toertochten mee te maken.

Snel geleverd, goed product, erg tevreden.

2 Popal electr. vouwfietsen besteld voor aan boord van ons schip. Wilden een lage instap en een leuke kleur. Popal voldeed daaraan. Hebben veel vouwfietsen gehad maar deze voldoen perfect, voelen stevig en solide aan en zien er leuk uit. Snel en volgens afspraak geleverd. Dit in tegenstelling tot de 2 draagtassen die ik nodig heb om de fietsen aan boord op te bergen. Matrabike levert deze niet. Kwam hiervoor terecht bij HollandBikeShop. Wel ca. € 140,- betaald maar na 2 weken nog geen tassen, geen uitleg, geen excuus. Lekker bedrijf. Opgelicht?? Matrabike, iets voor jullie! Lever de tassen bij de fietsen erbij!!

Heel simpel besteld betaald en 3 dgn later op zaterdagmorgen geleverd vriendelijke chauffeur 😁😁

Internet deed bij mij moeilijk dus klantenservice gebeld . Super vriendelijk personeel. Ze hebben mij gelijk geholpen om als nog mijn bestelling te kunnen doen . 3 dagen later was mijn bestelde mountainbike binnen . Keurig volg afspraak . Ben super tevreden de volgende keer koop ik hier graag weer