Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle verzending, prima ontvangen en goede specificatie ondanks dat de fiets wat zwaarder was dan beschreven.

Wachten, wachten en nog eens wachten.

Ik heb een fiets geleverd gekregen waarbij het slot ontbrak. Het slot werd nageleverd. Dit zou de volgende dag zijn. Uiteindelijk duurde het drie dagen. Toen ik het ontving, bleek er geen bevestigingsmechanisme aanwezig te zijn. Ik wacht nu nog op dit mechanisme... Ik heb de fiets twee weken geleden ontvangen en ik heb er nog geen enkele keer op kunnen fietsen. De telefoon wordt door MatraBike niet opgenomen. Ik voel me een beetje bedonderd.

Mooie geweldige fiets

Mooie degelijke fiets.

leuk om mee te rijden comfy

DE fiets rijdt goed ,batterij laadt goed op en werkt goed mee,enkel het schakelen naar de laatste 2 versnellingen laat soms op zich wachten (duurt soms een 3-tal seconden vooraleer hij doorschakelt) Voor de rest geen klachten, prachtige aankoop,geleverd op de juiste dag EEN AANRADER

Fiets van goede kwaliteit, leveringsafspraak ging mis

De fiets hebben we gekocht voor onze 16 jarige dochter, wat aan aan haar conditie wil doen. Voor als nog met goed voldoet hij hier prima aan. Op de website hadden we aangevinkt dat er op zaterdag geleverd zou worden en dat we vooraf een bericht van de transporteur zouden krijgen. Dit ging ergens mis bij Matra. uiteindelijk werd de fiets op dinsdag geleverd. Overigens werd hier door de transporteur erg goed over gecommuniceerd.

Ik heb een xtreme fiets vsn 26 inch gekocht.

Il heb me fiets goed en mooi ontvangen zoals afgesproken. Maar het blijkt dat de achterrem schijf niet goed is gesteld door de mo teur. En dat vind ik heel jammer en gevaarlijk.

geen achterlicht reflector brak af

Wel kennis van zaken noodzakelijk bij eigen montage verder prima

Top fiets

Fiets lekker goede kwaliteit

Goede keuze

Prachtige fiets,alleen om te plooien zit veel te vast Voor de rest goed ingepakt.

Niet doen! Ellendige firma, zeer slechte service.

Bespaar uzelf een hoop ellende en bestel NIET bij Matrabike. Wij hadden een fiets besteld voor Sinterklaas. Ruim twee weken later was deze nog niet geleverd. Ik heb één keer een hele dag en twee keer een middag tevergeefs thuis zitten wachten op een fiets die maar niet kwam. Telkens moeten bellen, standaard reactie dat ik teruggebeld zou worden wat Matrabike vervolgens nooit deed. Afspraken komt Matrabike niet na. Uiteindelijk heb ik de bestelling moeten annuleren omdat wij op vakantie gingen en Matrabike wederom zich niet aan de afspraak hield de fiets te bezorgen. Daarna weer twee keer moeten bellen en vier weken moeten wachten om mijn geld terug te krijgen. Doe uzelf dus een plezier en bestel NIET bij Matrabike.

De bestelling nooit ontvangen

Spijtig genoeg heb ik deze bestelling nooit ontvangen. Ik ben vorige week een correspondentie gestart met dpd, tot op heden heb ik hier nog niks op ontvangen.

alles is naar wens verlopen en ben goed op de hoogte gehouden.

Het is een heel mooi plooifiets en van zeer goede kwaliteit en met de korting op de fiets een zeer correcte prijs. Wel een min punt is dat de twee pedalen niet invouw zijn alleen maar recht maar dat kun je zelf nog veranderen. het is de eerste keer dat ik bij matrabike een fiets heb gekocht en ben blij van de goede service die ik heb mogen ervaren en de snelle levering wand op 3 dagen was míjn fiets hier en alles was goed verpakt in de doos en goed aan huis geleverd zodat hij volledig nieuw uit de doos heb kunnen halen zonder een krasje aan wat ik zeer belangrijk vind. ik zal zeker in de toekomst nog bij matrabike een fiets kopen. bedankt aan het matrabike team voor de goede service en snelle levering.

Euh, slecht

Anderhalf jaar terug een fiets gekocht, een e-bike Cross San-Remo, na aankoop geen extra batterij meer te verkrijgen, wanneer ik naar de winkel ga waar ik mijn fiets heb aangekocht, met mijn kapotte batterij, geeft die persoon mij de raad om mijn batterij te laten reviseren bij een externe maatschappij die helemaal niks met matrabike te maken heeft, ik heb hier gekocht omdat ik dacht, goeie fiets, goeie prijs, maar heb nu gemerkt dat ik voor dezelfde prijs een Batavus kon kopen met dezelfde eigenschappen, maar waarschijnlijk met een beter service, ik ga die fiets ergens achterlaten in de hoop dat men hem gaat stelen, want verkopen kan ik niet

Slechte communicatie

Na anderhalve week wachten nog steeds niets gehoord of en wanneer mijn fiets wordt bezorgd Niet zoals het hoort

Superfiets en zeer vlotte service!!

Ik zou meteen opnieuw een fiets bestellen via jullie! De fiets zelf is top!! Rijdt zeer soepel en vlotjes. Het is een zeer prachtige fiets.

Pefecte fiets

heb al eerder een fiets bij jullie gekocht prima fiets voor weinig

Zeer fijne fiets

Het is een fijne fiets en ook zeer goede service

Prima levering van een mooie en degelijke fiets

Tevreden op alle gebied. De levering en de fiets beantwoorden volledig aan wat op basis van de beschrijvingen verwacht mocht worden.

De fietsen lijken me prijs-kwaliteit een goede aankoop, reeds 2 MTB tochten er mee ondernemen en dat loopt goed ! 1 bemerking bij onze bestelling : het houdertje van het voorlicht van 1 van de 2 fietsen ontbrak bij de bestelling. Zouden jullie dit kunnen nasturen ? Alvast dank op voorhand. Wim Viaene

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij doen er alles aan om goede fietsen te leveren en dat u tevreden bent. Ik adviseer u contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Matrabike

Bizar slecht

Ontzettend slechte service fiets valt nog niet na een maand uit elkaar en als je belt dan kunnen ze hem ophalen en laten maken maar dan betaal je wel zelf de ophaalkosten en de bezorgkosten ronduit belachelijk voor mij nooit meer

Beste Kellie, Naar aanleiding van een telefonische gesprek met onze klantenservice, geven wij nogmaals aan dat onze klantenservice aan bepaalde voorwaarden houdt wat betreft service én bepaalde kosten die eventueel bij komen. Wij hebben u ook een oplossing aangeboden. Hier bent u helaas niet op ingegaan. Het aanbod staat nog steeds open. Mocht u in de toekomst nog van gedachte veranderen dan kunt u met ons contact opnemen. Met vriendelijke groet, Team Matrabike

Slechte service

Heb 2 weken geleden al een fiets besteld en betaald en zou binnen 5 dagen geleverd worden. Ik wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Elke keer als ik bel zullen ze het gaat uitzoeken en zo terugbellen maar dit gebeurt dus elke keer niet. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ben benieuwd of en wanneer ik mijn geld teruggestort krijg !

Mooie fiets

Mooie fiets voor een betaalbare prijs er zat wel een klein slag in het wiel maar daar hebben we geen hinder van dus we hebben het zo gelaten aangezien de prijs ook vrij goedkoop was.

Goed..

Goed maar hij kon perfect zijn.

Tegen verwachting in

Verbaasd was ik over de email van Matrabike met de vraag hoe m'n E-Bike beviel. Nou als ik 'm al had, dan had ik iets kunnen vertellen maar de fiets is er nog niet. Op 18 september besteld met de leverdatum (3 tot 5 dagen) gekozen uit hun lijst voor 25 september. Ik zag al op 23 september dat de orderstatus niet veranderde en ben maar gaan bellen, want de 25ste zou ik zorgen dat ik thuis was. Maar er werd al snel gezegd dat het een voorkeursdatum was... eh nee het was een door Matrabike voorgestelde leverdatum waar ik mijn keuze in maak. Dus maximaal 5 dagen (minimaal 3) maar helaas. Ik moet zeggen dat ze me meerdere keren hebben terug gebeld, heel netjes. Op 25 september wijzigde de orderstatus, dat de fiets klaar was en opgehaald moest worden door de transporteur. Deze status heeft de order nog. Ik ben nog niet gebeld door de transporteur, dus de fiets is nog niet eens onderweg. Maar Matrabike stuurt me wel een mail met de vraag hoe de fiets bevalt, dat is storend. Ik heb de fiets nog niet maar had 'm wel al moeten hebben.

Goede service.

Ik heb deze fiets nu enkele maanden en ik vind het een prima fiets je kunt er veel op meenemen dus eigenlijk een Hollandse ezel. Ik ben heel tevreden over deze fiets.