Waardeloze winkel, waardeloze service, goedkoop = duurkoop

Wees gewaarschuwd mensen! Dit is een waardeloos bedrijf met belabberde service. Blijf hier ver vandaan! Op 22 April heb ik voor mijn moeder een e-bike besteld voor haar verjaardag. Onze teleurstelling was groot toen we erachter kwamen dat die fiets niet op tijd leverbaar was voor haar verjaardag, terwijl het gewoon op voorraad stond vermeld op de site. De weken daarop zijn we echt constant aan het lijntje gehouden... Vele malen gebeld, gemaild en enorm veel energie aan kwijt geweest. Bijna 1.5 maand later werd op 2 Juni eindelijk geleverd. Helaas zat er geen documentatie bij en bleken de versnellingen niet goed te werken. "Of we niet gewoon even langs de fietsenmaker konden gaan?" NEE! Zo werkt dat niet. Als je na weken eindelijk die fiets levert en er vervolgens ook nog eens iets aan mankeert, dan dien je er als leverancier alles aan te doen om dit te herstellen... dit laat je niet aan de klant over. Na gebruik te hebben gemaakt van mijn herroepingsrecht duurde het nog eens een maand voordat ik na aandringen eindelijk het geld terug had. Dit terwijl het wettelijk binnen 2 weken teruggestort moet worden. Al met al met stip de slechtste ervaring die ik ooit met een bedrijf heb mogen meemaken....

accu vervangen In januari 2019 twee stokvis e-bike gekocht, uitstekende prijs/prestatie. Helaas na een jaar en twee maanden accu van een van de fietsen helemaal dood. Accu op gestuurd met benodigde papieren naar Matrabike voor onderzoek, na zorgvuldig testen bleek de accu helemaal verloren, kreeg van Matrabike een nieuwe accu opgestuurd ( GRATIS !!! ) Top service verdient een dikke 10 Rob van Putten leiden

goede service,

Alles prima. Behalve rem hand hendel verkeerd afgesteld.

Goeie service Super goeie fiets en betaalbaar

Te weinig km kunnen rijden met een volle batterij

Beste, bij jullie review is er sprake van 120 km's rijden met een batterij van 14 ah, maar bij mij kunnen er maar 60 km's gereden worden en dat op stand 4 a 5. Dus volgens mij veel te weinig zoals beloofd. Mvg Kris

Deskundigenadvies

Bij mijn eerste bezoek aan matrabike geholpen door een verkoper informatie voor de beste keuze. Online de fiets besteld duidelijk terug koppeling wat de status is van de bestelling. Net en snelle service.

Een mooie bike

de fiets werd netjes in elkaar aangeleverd.

Snelle levering, helaas is de fiets niet voor mij persoonlijk afgesteld. Verder goede fiets

De fiets heb ik online besteld. Deze kon dezelfde week nog geleverd worden. Helaas werd de fiets gekeverd zonder enige gebruiksaanwijzing en werd deze niet persoonlijk afgesteld. Na contact klantenservice kreeg ik de fiets in werking. Als de gebruiksaanwijzing er direct bij had gezeten was me veel speurwerk bespaart gebleven. Verder een mooi en prima fiets voor deze prijs.

Bestelling gedaan van elektrische fiets. Heel tevreden over, correcte levering, vriendelijke en heldere uitleg gekregen van de afleveraar! Waar voor mijn geld.

Fiets bevalt prima - service erg slecht!

Onlangs een nieuwe racefiets gekocht bij Matrabike. Al snel bleek dat er een slag in het voorwiel zat. Contact opgenomen met de klantenservice en het probleem aangegeven. Zij vertelde mij doodleuk dat ik maar even naar de vestiging van hen moest komen om er naar te laten kijken. Om precies te zijn, een 1 uur en 40 minuten rijden. Aangegeven dat ik dat te lang rijden vond voor een slag in mijn wiel. De beste meneer gaf als alternatief aan dat ik het wiel ook wel op kon sturen, maar dan moest ik zelf de verzendkosten betalen! Daar heb ik maar voor de gepast en ik ga zelf wel naar een fietsenmaker in de buurt. Echt geen goede service voor dat geld en een aanbod online.

Didn't receive my product

I received a couple of messages telling that the product was gonna be delivered, but they found problems everytime and did not let me know. I had to constantly call to the transport company and after a few days(!) they answered me telling that my bike was damaged. Now I have no idea when i'm gonna get it.

Slecht

Ik moest lang wachten op mijn bestelling. Na meerdere malen bellen konden ze het artikel opsturen alleen klopte de kleur niet zoals omschreven. Na 2 weken wachten ben ik hier mee maar akkoord gegaan. Kreeg geen track en tracecode. Hier moest ik ook meerdere over bellen. Op de klantenservice wordt je in de wacht gezet en dan wordt de lijn na 15 min verbroken keer op keer. Toen ik eindelijk het artikel heb ontvangen bleek het artikel incompleet te zijn. En dan mag ik het retourneren maar de verzendkosten zijn voor eigen rekening. En kan je weer 2 weken wachten voordat je geld terug gestort krijgt. Ik ben nu dus 5 weken verder en ik kan nu verder gaan zoeken en ben €12 kwijt aan verzendkosten. Ik ga hier dus nooit meer wat bestellen.

slechte winkel, slechte kwaliteit

ik heb een half jaar geleden een mountainbike gekocht bij deze winkel. hij werd echt veel te laat geleverd en ik besloot uiteindelijk maar een iets kleinere van hetzelfde type te kopen. toen de fiets aankwam bleek hij door te trappen, ik heb gebeld naar matrabike maar die wilden het niet oplossen. ik ging naar de plaatselijke fietsenmaker en die wilde het wel oplossen(gewoon versnellingen afstellen, dus het werk van Matrabike), dat koste 20 euro, ik bel naar Matrabike en na lang aandringen heb ik de helft vergoed gekregen. na drie maanden kreeg ik een probleem met het stuur, de fiets kon niet meer sturen, ik heb gemaild naar Matrabike en die konden dat verhelpen maar als ik de fiets naar hun wilde sturen kostte dat 55 euro, blijkt er dus dat in de europese wet staat dat de winkel dat moet betalen. ze hebben gezegd dat ze dat ook op de site zouden aanpassen, niet gedaan, dus weer lekker onbetrouwbaar. uiteindelijk is dit wel verholpen. een half jaar na aankoop brak de ketting plotseling! Matrabike wilde eigenlijk weer geen garantie geven maar ze stuurden toch een tussenstukje die de fietsenmaker er op moets zetten, waardeloos want de fietsenmaker vind dit niet fijn omdat er tussendoor ook een paar kleine reperaties zijn geweest. hij verkoopt liever fietsen dan dat hij reperaties doet. ze hebben ook nog eens enorm slechte service. al met al dus geen aanrader. en tot slot: toen ik hier eerder een negatief review plaatste hebben ze me gebeld of ik hem wilde weghalen, dan zou ik een fietstas krijgen. lekker onbetrouwbaar weer, mensen omkopen voor je goede bedrijfsnaam.

Ongelofelijk slechte service

Ik heb hier een fiets besteld en betaald. Ik kreeg direct na bestelling een mail binnen dat de order was vertraagd. Na 6 dagen heb ik zelf moeten bellen om te horen te krijgen dat de fiets nooit onderweg was, want ze hebben hem niet. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Om het verhaal af te ronden kreeg ik later een mail binnen of ik een review wilde schrijven over de bestelde fiets. Dikke middelvinger voor Matrabike.

Prima fiets

Ik heb de 2 fietsen nu ongeveer 1 week 1 voor me broer en de andere voor mij ik vind goede beginnen de mountainbike fietsen misschien dat ze ook wel goed zijn voor de wat betere mountainbikers zeker een aanrader

Snelle en correcte levering

10-06 besteld en 16-06 geleverd. Top!

Voor de tweede keer op rij, erg blij.

Jaren geleden al een keer een fiets bij Matrabike besteld. Nu werd het tijd voor een elektrische (fiets). Die werden (2 stuks!) supersnel geleverd met alles er op en er aan. Helaas heb ik nog nooit een nieuwe fiets gehad waarbij ik meteen tevreden ben met het zadel. Dus ook nu weer een ander zadel erop, maar verder is alles top!

Aan het wachten

Ik heb nog steeds geen telefoontje ontvangen om de levering te bespreken. De leverancier zou dus bellen om een leverdatum af te spreken, maar dit is nog steeds niet gebeurd.

Ik heb de fiets nog niet ontvangen.

Ik heb gebeld omdat Ik niets hoorde van Mantra, de order was ontvangen, maar door drukte nog niet gemonteerd. Nog een weekje geduld werd gevraagd. Een week later nog geen bericht of afspraak met de koerier.. Het is een verjaardagskado, dus ik word nu toch een beetje benauwd of het nog op tijd gaat komen.

Fiets rijd perfect

Snel geleverd en fiets lijkt me perfect Alleen jammer dat het incompleet was om dat e het ringslot van 20euro erbij gekocht moest worden

Teleurgesteld!!

Krijg ik een vraag hoe mijn aankoop bevalt!!?? Heb nog steeds geen fiets!!!! Een beetje gek toch!

makkelijk uitzoeken, prijs kwaliteit goed, snel verzonden

zeer ontevreden

Ls, Twee weken geleden (29 mei) heb ik online een e-bike besteld. Het ordernummer is 9013234708, factuurnummer is 2020004965. Op de website stond een levertijd van 4 tot 6 werkdagen, ivm met corona kon dit iets langer duren. Dit laatste vind ik sowieso vreemd aangezien andere webwinkels (bol.com/coolblue, enz) hier ogenschijnlijk geen last van hebben, en hun (eigen) leveranciers wel binnen de afgesproken tijd kunnen leveren. Op jullie website heb ik aan kunnen geven wanneer mijn voorkeursdatum is van levering. Ik heb 5 juni aangegeven. Vervolgens krijg ik een mail waarin staat dat de leverancier mij zal bellen over de exacte datum en tijd. Ik dacht met het aangeven van de voorkeursdatum dat dit de dag van levering zou worden en dat ik vervolgens gebeld zou worden over het tijdstip. U begrijpt het al: geen levering en weg snipperdag! Vervolgens kan niemand van uw organisatie mij vertellen waar de fiets zich momenteel bevindt (fabriek? magazijn? leverancier?) een vreemde gang van zaken. Type ik het ordernummer in op jullie website bij "orderstatus" lees ik dat de fiets op "dit moment 100% rijklaar wordt gemaakt en eventuele accessoires ook netjes worden gemonteerd". Dit bericht dateert overigens van 30 mei!! Vreemd aangezien i in een eerdere informatie te horen heb gekregen dat de fiets zelf afgemonteerd moest worden. Kortom; u ziet waarom ik zwaar ontevreden ben over de gang van zaken tot nu toe. Maar een paar dingen zijn nu wel duidelijk. Tot nu toe geen enkel bericht wanneer ik de fiets kan verwachten en de verrassing voor onze dochter voor haar verjaardag valt helemaal in duigen. En dat laatste vind ik persoonlijk heel erg kwalijk. Uw reactie afwachtend, met vriendelijke groeten, Rob Salawan Bessie, een teleurgestelde vader.

Eerste keer dat ik een fiets online bestel, website en specificaties zijn zeer duidelijk, zeer goede service, vriendelijke bezorging. Ik heb het fiets zelf gemonteerd ( ik ben mechanieker) :-) Maar het zou misschien goed zijn voor andere mensen om een Nederlandstalige instructie boekje bij te voegen . Dus fiets rijd super goed, zeer tevreden ik ga het zeker aan anderen aanraden . Sportieve groeten, Sam Collin