goed produkt

Prima fiets voor gunstige prijs.Levering was wel even dingetje maar dat lag aan vervoerder

Welke fiets???

Ik heb de fiets nog niet. Heb jullie 2 mails gestuurd . Geen reactie. Dus bij deze: waar blijft mijn fiets???

Would never buy from them again

I was consulting my purchase with the company before buying, was told not true informations. Bike got delivered almost completely not assembled, when I was assured that I need to only attach the steering and pedals. I needed to assemble it myself, the front wheel is not aligned and it has a bent, gears are not calibrated and they shift by themselves and the brakes are not oiled. After contacting the service, they want me to pay for pick up and additionally for making bike usable. They do not feel sorry for giving me wrong information. I am deeply dissatisfied, both with the bike and with their customer service.

Bestelling 6/5/2020 nummer 3199068

Wij hebben de fiets nog steeds niet ontvangen !!!!!

Nieuwe electriche fiets

Op 29/05/20 nieuwe fiets gaan breien in Rumst wel slechte verkoper eerst op de we site gaan kijken Ohh wat leuke fietsen Dacht ik keek naar de maat en daar staat bij 1,52 tot 1,78 ik ben 1.62 dus dacht oh dat is een leuke fiets maar nee paste niet voor me Ik ging een ander moddel passen dat ging ook niet en zo heb ik nog een paar gepast ik raakte belange niet met mijn tenen aan de grond Ik vroeg aan de verkoper kan het zadel niet naar beneden maar kon maar 2 cm voor de baterij ik dacht Ale geen enkele fiets past mij En die zegde niets over zadel pin totaal niet dus kocht toch maar een fiets Die maandag belde ik omidelijk naar het kantoor en in melde dit en die mens van het kantoor vertelde me dat hij moest door geven dat da een ander zadel pin op moest komen die verkoper was iemand kent niets van fietsen en behulpzaam al zeker niet Hij had dan ook beloofd dat mijn fiets in die Eelde week nog geleverd zou worden totaal niet het geval ze hebben vandaag eindelijk mijne fiets gebracht zonder compensatie wel jammer de fiets doet het goed gelukkig maar de bezorging heefd me ook de raad gegeven om tot in Gent te komen en dat ga ik alvast doen mij zien ze niet meer in Rumst Die doet zijn job niet goed Gelukkig de kerel van Gent een supper mens goede uitleg over de fiets echt alles Echt top en matabike jullie hebben prachtige fietsen voor jong en oud

Zeer goede fiets voor prijs

De fiets is goed, alleen zou het stuur wat hoger mogen zijn. Vaak last van de onderrug, heb geen idee hoe je die omhoog krijgt.

Goede fiets maar levering was moeizaam

Bij het kopen 2 juni opgegeven voor levering en deze werd bevestigd. Helaas heeft DHL diverse, naar mijn idee, met rara smoezen zoals drukte met kerst steeds uitstel van levering aangegeven. Hij is afgelopen vrijdag uiteindelijk geleverd. Ook heb heb aan jullie mails gestuurd en daar heb ik tot op heden geen reactie op gekregen. Jammer.

Zwaar beschadigde verpakking.

De beschadiging aan fiets was alleen een gebroken koplamp. Ik wacht nog op een nieuwe koplamp die nageleverd zou worden. Als dat goed afgehandeld wordt komt er een beoordelings sterretje bij. M.vr.gr. GertJan Bakker.

Slechte service

2 weken geleden fiets gekocht, nu nog niet ontvangen! Staat dat 3/5 werkdagen levertijd is. 2x iemand gesproken krijg nog steeds geen duidelijk antwoord wanneer ik fiets kan verwachten. En als je 2e x iemand spreekt krijg je te horen u kunt onze vervoerder bellen....wat een service. Jammer

heb nog geen fiets ontvangen

hallo de fiets is nog niet geleverd dus kan er nog geen oordeel over hebben. wel vind ik dat het nu wel lang duurt voor er bericht komt wanneer de fiets bezorgd wordt. we hadden de fiets voor onze zoon bestelt die in emmen woont.

Héél slechte service

Op 15 mei fiets besteldv (én volledig betaald) bij Matrabike en gekozen voor bezorging op woensdag 27 mei. Dinsdag 26 mei mail ontvangen om een review te schrijven over het produkt. Dat is al wat vreemd als je het produkt nog niet binnen hebt. Verder zou ik mail krijgen met informatie over de bezorging. Tot nu toe (einde dag 27 mei) is dat nog niet gebeurd. Twee keer gebeld met Matrabike, maar na 5 minuten wachten wordt er opgehangen. Derde keer wel iemand aan de lijn gehad die beloofde om terug te bellen. Ook dat is nog niet gebeurd. Dat noem ik héél slechte service

Bijzonder goed

Twee E-Bikes besteld. De levering werd iets langer dan geplanned, ivm Corona, maar kregen ter compensatie twee mooie fietstassen cadeau. Chapeau!

Prima geleverd binnen de afgesproken levertijd.

Eerst gebeld wat de levertijd zou zijn, en deze belofte zijn ze nagekomen.

Een goede fiets voor deze prijs, kan het aan bevelen voor aspirant toertochten.

Ik schaf nog wel race schoenen aan en clips op de pendalen aan. Wat er nu aan de pendalen zit is lastig om de schoenen in te steken.

Snelle en goede service!

Onlangs een racefiets bij Matrabike gekocht. Erg snelle levering en goed advies over de montage. Vooral ook goede ervaringen met de klantenservice. Top mannen!

service van Matrabike is ondermaats

14 dagen geleden dames en herenfiets geleverd (Vogue premium N7 en Vogue glamour N8). Bij de damesfiets bleek de batterij niet nieuw (sporen van gebruik zichtbaar, krasjes, reflectorlicht toonde sporen van een val). We hebben dit onmiddelijk gemeld na levering. Nieuwe batterij laat nog steeds op zich wachten. De fietsen zijn ook niet goed afgesteld, krakend geluid bij fietsen. We hebben al verscheidene malen telefonisch contact opgenomen maar achten nog steeds op een hersteller voor oppuntstelling en nieuwe batterij voor de damesfiets. Teleurstellend om zo aan je vakantie te beginnen.

Duurt te lang

Ik vind het te lang duren voordat de fiets geleverd word eerst zou die 11 mei komen toen 14 mei. En nu heb ik de fiets nog niet...!

Het super fijne fietsgevoel weer terug

Makkelijk mijn keuze kunnen maken en kunnen bestellen. Netjes afgeleverd zoals vermeld. Kon er gelijk op gaan zitten en fietsen maar!! Wat een ervaring t.o.v. mijn oude fiets. Trapt lekker licht, comfortabele zit op een goed zadel, een goed afgewerkte fiets, naast een super aantrekkelijke prijs. Een echte aanrader.

Slechte informatie wat betreft levering

5 mei elektrische fiets besteld en betaald en je kon zelf de dag van levering kiezen. Hele dag gewacht op wat blijkbaar niet zou komen. Na een telefoontje van mijn kant werd er verteld dat de fiets nog in elkaar gezet moest worden en tzt wel zou komen. We zijn bijna een week verder en nog geen bericht van jullie kant...

Info over fiets heel goed

Mijn ervaring met matrabike heel goed juist nu is het gewoon wat langer wachten op de fiets wat jammer is maar daar kunnen de mensen ook niet aan doen dus voor de rest kan ik nu nog niet zeggen want heb mijn fiets nog niet maar als ik hem deze week heb ga ik zeker verder zoover mijn ervaring Grt nino

Heel blij met mijn nieuwe fietstas die dezelfde kleuren heeft als mijn fiets

Heerlijke fiets!

Ik wilde geen degelijke electrische fiets,dus heb ik deze besteld,lekker stoer!! En hij fietst heerlijk!!!

Lange oncopleete levering

Ik heb meerdere keren een fiets bij jullie besteld en dat ging erg goed alleen deze keer was het lang wachten plus er zijn spullen niet geleverd waar wel voor betaald is das wel jammer van daar dat het niet zoon beste beoordeling is

Een hele fijne fiets voor een goede prijs.

Een goede en degelijke fiets voor een heel redelijke prijs. Mijn zoon van bijna 12 is er heel blij mee.