Prachtig passend ondergoed

Prima Prima Prima

Best product

Goede pasvorm Goede kwaliteit

Prima kwaliteit

Correcte levering, kwantitatief goede producten voor prima prijs.

uitstekend

Levering volgens afspraak

goed geholpen

vriendelijk te woord gestaan en snelle levering

Is de bestelde maat niet aanwezig, dan wordt er een adequate oplossing gezocht. Heel klantvriendelijk.

Supersnel en goed

Voor het eerst 2 pyama's besteld van het merk Robson. Daar 1 van de bestelde pyama's niet meer leverbaar was werd er telefonisch kontakt met mij gezocht. Dit vind ik nog eens een hele goede service. En de bestelling werd snel geleverd.

Super snelle en nette levering

Snelle levering en precies als beloofd.

Na bestellen snel bevestiging en de dag erna waren de shirts onderweg. Prima kwaliteit.

Snel en overzichtelijk!

Het ondergoed draag ik al jaren omdat het goed blijft zitten. Ik had wel het idee dat het materiaal iets dunner is geworden maar een voordeel is dat je het niet ziet onder de kleding. Ik ben heel tevreden!

Mooi ondergoed

Goede verzorging, en uitvoering van het geleverde product.

Zeer tevreden over kwaliteit van de kleding. Precies wat ik wilde.

Had iets nodig met een kraag. Dit is voor mij perfect om te dragen. Beschermt mijn keel plus dat het ook nog eens als gegoten zit. Geeft ook "warmte" aan mijn rug.

snel en correct

snel en correct, zeker de moeite weer waard

Snel

Snel en goed verzorgd!

Snelle en goeie afhandeling van mijn bestelling. En een kaartje in de doos met bedankt wat ik zelf erg op prijs stel.

Top !!

Mijn ervaring van super ondergoed is top ! Snelle levering , duidelijke communicatie en goede kwaliteit !!

enorm klantvriendelijk!

Nadat ik 2 artikelen wilde ruilen werd het verschil in kosten (in mijn voordeel) niet aan mij doorberekend. Heel zeldzaam en grote klasse.

Goeie kwaliteit en snel geleverd

Goeie kwaliteit en snel geleverd

Mijn man draagt alles naar volle tevredenheid!

Zitten perfect

Hemdjes voor m’n dochter zitten perfect

Mijn bestelling was niet helemaal compleet maar er zat een keurig briefje bij met een excuus melding ! Ook zat er een klein presentje bij de bestelling . Vlotte levering !

Super super goed!!

Ik had 2 stuks besteld in maat M. Ik ontving ,n M en ,n L. Werd meteen goed geregeld. Ze stuurden ,n M en ik kon de L in de doos retour doen. Met excuses en ,n extraatje. Helemaal geweldig.

Perfect !

Vandaag besteld morgen geleverd. Ideaal