goede service

Het pakje kwam iets laat aan en dan maak je de doos open zit er een handgeschreven briefje in met excuses, dat maak je niet vaak meer mee, TOP!!

Was wel lastig op de site om de juiste kleuren te kizen

Niet het ondergoed dat ik zocht

Ik was op zoek naar Bodylook ondergoed, zoals dat werd verkocht bij de Makro. Ik vond dit ondergoed op superondergoed.nl maar het zijn niet de originele. Ik voel het aan de stof en aan de pasvorm. Jammer.

Hallo beste Arjan, Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. U heeft Bodylook boxers gekocht bij ons. U geeft aan te denken dat deze niet echt zijn. Wij kunnen u met zekerheid vertellen dat wij enkel en alleen echte producten verkopen en geen replica! De Bodylook boxers zijn bij ons een zeer gewild artikel en zijn 100% echte Bodylook. Ik weet niet wat voor Bodylook u bij de Makro kocht maar ze waren er vroeger ook met meer polyester. Misschien heeft u destijds deze andere soort gehad. Al geruime tijd zijn dit nog de enige heren boxers van Bodylook die wij kunnen inkopen. En zoals gezegd is men hier super tevreden over. Jammer dat u ons beoordeelt op iets wat u werkelijk verkeerd inschat. Mocht u het alsnog willen retourneren, dan kan dat natuurlijk mits de boxers ongedragen, ongewassen en nog in originele nieuwstaat verkeren. Verder hoop ik dat wanneer u ze toch behoudt, u erachter zult komen dat de Bodylook boxers toch echt wel fijn dragen en mooi blijven. Mvg. Robert - Superondergoed.nl

Veel keuze, snelle levering en goede kwaliteit!

Het pakket is er snel en goed bezorgd. Voldoet aan de eisen.

goed en snel

goed en snel

Goede service en snelle levering

Geheel conform bestelling en voorspelde leveringstijd geleverd

Fijn product, uitstekende service

Ik had tien bamboo boxers voor mijn zoon besteld. De levering was wat vertraagd maar daar werd ik keurig van op de hoogte gehouden. Zelfs eenmaal door Robert gebeld met het voorstel om voor een niet-geleverde kleur een andere te kiezen. Bij de aflevering bij ons thuis zat er zelfs een hamdgeschreven notitie met excuses. Ik ben bijzonder tevreden en mijn zoon Is blij met de fijne boxers.

Prima product, goede service Superondergoed helaas verpakt in plastic zak

Het product en de levering zijn goed in orde. De verpakking een plastic zak per T-shirt is heel onnodig milieu belastend. Met een papieren manchet was ik al meer dan tevredenen geweest. Superondergoed heeft mij uitgelegd dat de leverancier Beeren op deze wijze zijn producten verpakt. Ze hebben mij eerste review doorgestuurd naar Beeren Het product is 5 sterren, de verpakking 0 sterren.

Hallo, Vriendelijk bedankt voor de positieve herbeoordeling. Uw review betreffende de verpakking van de producten gaat naar de fabrikant. Wellicht dat daar in de toekomst meer rekening mee gehouden kan worden. Nogmaals dank voor de order en heel veel plezier met de aankopen. Mvg. Robert

Goed advies goed product

Fijn geholpen aan de tel. Goed op hoogte gehouden dat product iets later kwam. Fijne draag comfort.

Heel goed.

Vlotte levering. Artikel was niet op voorraad. Ben gebeld en snel opgelost. Aardige man aan de telefoon.

Vriendelijk en goed opgelost

Helaas ontving ik het verkeerde product, deze bleek ook niet meer voorradig. Vriendelijk aan de telefoon en goede oplossing door vergelijkbaar artikel op te sturen en retoursticker voor verkeerde artikel.

uitstekend

Prima website, volop keuze. Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Snelle levering van goed materiaal

Keuze op website is goed, bestellen ging gemakkelijk, levering in een dag of 2 en het geleverde materiaal is van goede kwaliteit. Maatvoering is altijd even uitkijken. Ga ik vaker gebruik van maken!

Goede levering, maar niet juiste product

Goede website en snelle levering. Bij aankomst van de 10 onderbroeken bleken het andere te zijn dan die besteld, niet van het merk en dus ook niet van de stof die we gewend zijn, maar van dat elastis he rekbare spul zonder dubbele lagen. Manlief heeft die handel gelijk aangetrokken en is nog niet ontevreden ik hoop dat dat over een half jaar nog zo is...

Hallo beste Annemarie, Ik heb getracht u meerdere malen telefonisch te benaderen, helaas kregen wij geen contact. Ook via de mail hebben wij u gevraagd wat er fout is gegaan om dit op te lossen voor u. Helaas hebben wij nog niets van u vernomen. Mocht u alsnog graag iets gewijzigd hebben dan horen wij het graag. Kan ook als reactie op dit bericht van Kiyoh. Wij hebben service hoog in het vaandel staan dus laat gerust iets weten. Mvg. Robert Superondergoed.nl

Goede Kwaliteit shirts. Snelle levering

Super goede kwaliteit en hele snelle levering maar heb alleen 3 verkeerde items binnen gekregen. Namelijk normale witte tshirts ipv witte hemden. Graag informatie hoe dit nu verder gaat.

Hallo beste Roberto, Heel vervelend om te horen dat wij u niet de juiste artikelen hebben geleverd! Uiteraard gaan we dat oplossen! U krijgt van ons een mail met betrekking tot dit probleem en wij zullen zorgen dat u alsnog de juiste hemden ontvangt en de ontvangen shirts kosteloos aan ons kunt retourneren. Excuses alvast voor alle ongemak! Mvg. Robert

Supergoed en kwalitatief ijzersterk

Bovenstaande zegt genoeg

Prima webwinkel!

nog verzend optie via PostNL afhaalpunt toevoegen.

Snelle verzending en net iets goedkoper

Snelle verzending, goed verpakt. Duidelijke website

Prachtig mooi ondergoed

Super, snel geleverd en prijs/kwalitei goed.

Zeer tevreden over de prijs / kwaliteit en snelheid van levering.

Snel goed materiaal

Over snelheid en bezorging niets te klagen. Hemden van katoen besteld. Bijna perfect, alleen jammer dat er een scherp en stug synthetisch labeltje op de rugzijde zit wat veel irritatie veroorzaakt. Gelukkig kun je dat er zelf gemakkelijk uitknippen. Misschien handig om i.p.v. een label de tekst op het katoen te drukken.

Wat een goede service en kwaliteit

Duidelijke website