Bestelling werd zeer snel geleverd en de shirts zijn v@n zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden mee.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam met het kiezen van het product! Alleen jammer dat retourkosten voor eigen rekening is.

Snel besteld snel geleverd goede kwaliteit

Snelle verzending, mooie shirts!

Snelle verzending, mooie shirts. Moet nog uittesten op het werk of het thermoshirt warm is.

Zeer tevreden over service en levering

Product komt overeen met de aankoop.

Teveel e-mails

Door het aantal e-mails wordt de communicatie onoverzichtelijk en geeft verwarring. Ik miste hierdoor een belangrijke e-mail en kreeg daardoor heel laat geleverd.

Hallo beste klant, Jammer dat u het zo ervaren heeft. Wanneer wij door een probleem de levering moeten uitstellen willen wij de klant zo goed mogelijk op de hoogte houden van de stand van zaken. Dan kan het zijn dat we meerdere mails sturen. Als u dat als vervelend heeft ervaren spijt ons dat natuurlijk. We krijgen helaas vaak te maken met instanties en bedrijven waar we zelf achter de informatie aan moeten en dat heeft ons doen besluiten om juist onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden. We doen ons best een goede service te bieden en krijgen hier gelukkig vaak vele complimenten over. Wij hopen in elk geval dat uw aankopen bevallen en u er veel plezier aan beleefd! Met vriendelijke groet, Robert

Onderhemd bevalt uitstekend

Goede lengte en goede kwaliteit.

Snel bezorgd, goede prijs en kwaliteit is super! Echt een aanrader!

snelle levering en prima service

goede ervaring.

uitstekend

Het kan niet beter

Helemaal goed

Goede communicatie en netjes verpakt verzonden.

Super service!

Mooi pakket binnengekregen. T-shirts waren niet wat we verwacht hadden en zijn teruggestuurd.en geld is teruggestort. Hemden zijn perfect. Hartelijk dank.

Ongelooflijk wat een fijne slips!

De slips dragen heerlijk, nu gewassen en ik ga even kijken hoe de slip nu is. Indien onveranderd snel bijbestellen !! Marjo

Snelle levering, prima product

Snelle levering. Prima producten. 4 shirts besteld waarvan 1 in de verkeerde maat werd geleverd. Over gemaild en direct geld teruggestort gekregen met persoonlijke mail: prima afwikkeling.

Bestelling geplaatst en bijna binnen 24h geleverd. Geweldig toch. En keurig verpakt . Complimenten voor jullie.

Goede kwaliteit lekker lange hemden

Goede ervaring, jammer dat pakket later kwam omdat dhl zijn werk niet deed. Hemden fijne kwaliteit en lekker lang erg blij mee.

Ruime keuze en prima service.

Door de ruime keuze aan ondergoed, kun je altijd vinden wat je nodig hebt. Als er toevallig iets mis gaat met een bestelling wordt het gelijk opgelost. Helemaal Top zou ik zeggen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de bestelling. De voorraad was op maar er werd hard aan gewerkt. Dit bleek want met maar 1 dag "vertraging" is de bestelling geleverd. Prima kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi ondergoed van goede kwaliteit

prima, geen op en of aanmerkingen

keurig verpakt en verzonden

goede artikelen bij niet goed geld terug snelle terugstorting.klasse!

Ik zocht thermo ondergoed voor mijn dementerende moeder van 94.Prima assortiment, dus ik dacht goed gehandeld te hebben.Helaas wilde ze het niet aantrekken en wil ze alleen haar oude (jaren oude ) lange onderbroeken aan. Feit is dat ze in de beginfase van het dementeren zit ,dus het is haar niet aan te rekenen. Heel fijn dat het geld snel werd teruggestort. Zeer beleefde mail erbij. Klasse en ik beveel uw winkel zeker aan!

mijn bestelling werd 1 dag vertraagd, maar was verder heel goed verzorgd

Mijn bestelling was 1 dag vertraagd, maar was verder goed verzorgd.

Fijn ondergoed vind mijn dochter en supersnel geleverd!

Primap

Prima verzorgd