Geweldig fijn!

Hele fijne shorts bestel van Beeren mijn man is er erg blij mee.

Heel positief

De levering was snel en de communicatie helder. Toen bleek dat ik het product in de verkeerde maat had ontvangen werd dat heel snel en vriendelijk opgelost. Erg servicegericht. Ik ben een tevreden klant dus.

iet voor herhaling vatbaar

Het is voor mij niet prettig. Gezien mijn leeftijd 85,jaar, kwalitatief ook slecht. Volgende keer beter, gr. Mevr. Zorgman.

Hallo best klant, Erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet bevalt. Graag zouden wij daarover met u in contact willen komen. Wij hebben reeds een mail gestuurd en gebeld maar krijgen geen gehoor en geen reactie. Graag zouden wij met u in contact komen om te kijken wat we kunnen betekenen. U heeft iets besteld van het merk Beeren wat toch wel bekend staat om de goede kwaliteit, dus verbaasd het ons dat u niet tevreden bent. Graag horen wij iets van u om te kijken wat het probleem is. Mvg. Robert 0403046474

P

Een hempje was een beetje geel de rest is goed

Supergoed

Snelle levering en supergoede kwaliteit

Heel goed En een snelle levering!!!!

Prima verzorgd

N.v.t.

Goed geholpen en vlotte afhandeling

Na telefonisch overleg en vragen alles duidelijk voor mij.

Super kwaliteit en hele snelle levering

Super mooie kwaliteit en goeie pasvorm Zal blij zijn als jullie zaterdags weer op de markt in Schaijk staan

Goede ervaring.

Goede ervaring, anders kom je toch niet steeds terug.

- Goed. - Telefonisch netjes en correct te woord gestaan.

Andere dag al bezord

Mooi ondergoed en snelle bezorging

Superondergoed.nl levert een uitstekende service in levering en afwikkeling in geval van retouren. Ik vind ze erg klantvriendelijk.

Correct, meedenkend en een snelle levering.

Mijn ervaring is dat ze correct zijn, ook als er iets niet op voorraad is proberen ze met een goede oplossing samen met de klant eruit te komen. De levering is super en ook heel snel.

Goede website, snelle levering en goede kwaliteit

ik ben heel tevreden .

prima ervaring het was de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Goed.

Ik ben reuze blij met de slips zitten prima!

Super service!

Beeren hemden besteld voor mijn zoon. Snel in huis en passen perfect.

Ben er heel erg blij mee

Ben er heel erg blij mee

Snelle levering goede kwaliteit

Super snelle levering maatomschrijving is duidelijk.

Snelle levering.

Dag erna geleverd , goed verpakt, fijne kwaliteit broekjes.

duidelijke site, goede producten en een snelle levering!

De site is heel overzichtelijke met duidelijke omschrijving van de producten en ze komen hun afspraken na! Kortom een aanrader!