Snelle Levering, makkelijk contact en prima herenondergoed

zeer efficient

Goed op de hoogte gehouden over de verzending

Korrekt berichtgeving over levering. Mooi product

Geweldig, correct

Fijne manier om thuis te bestellen, na betaling werd alles gelijk in werking gezet, SUPER !

Snel geleverd, hele goede kwaliteit

Zeer comfortabel

Ja, de twee thermo t shirts bevallen zeer goed. Ze zijn zeer comfortabel. Het is daardoor aangenaam nu ik een dun truitje draag. (in plaats van kortgeleden nog zomerkleding) De dagen zijn koeler en mijn thermostaat staat nog steeds op 14 graden! En dat komt ook mede door de thermo tshirts. Kortom … ik beveel deze t-shirts aan.

Redelijk

De bestelde producten waren weliswaar in orde, maar het was wel behoorlijk vertraagd. De communicatie hierover was vriendelijk maar nalatig. Ik moest er namelijk steeds zelf achteraan.

Hallo beste klant, Excuses dat we u niet goed genoeg op de hoogte hebben gehouden. Dat is normaal toch wel een sterk punt van ons maar waarschijnlijk is het door drukte niet gegaan zoals het hoort. We zullen dit zeker oppikken om dit in de toekomst te voorkomen. Toch fijn om te horen dat alles verder naar wens is. Mvg. Robert

Heel goed en netjes afgehandeld

Er waren enige problemen met de online bestelling maar na een telefoontje, waarin ik heel vriendelijk te woord werd gestaan, werd het probleem gelijk opgelost en had ik zeer snel mijn bestelling. Ik ben dan ook zeer tevreden over alles.

Mooi heren ondergoed

Prachtige kwaliteit. Mooi elestisch. De maten vallen normaal. De levering gaat snel. Tevreden over de prijzen ook.

Goede service en goede kwaliteit onddrgoed.

super!

Ik had verkeerde artikelen ontvangen, maar dit was supersnel opgelost. Fijn ook dat retouretiket!

Alles werd netjes geleverd netjes en goed verpakt. In een woord erg uitstekend.

Top sevice

We werden steeds op de hoogte gehouden ivm de bestelling en de tekorten. Van zodra onze bestelling verzonden was, kregen we ook hiervan weer een melding. Door omstandigheden was de bestelling niet compleet en binnen de paar dagen stond het teveel weer terug op de rekening. Bij de levering zat een zeer vriendelijk woord van uitleg. De producten zijn top en passen perfect!

Snelle levering en ondergoed van hele goede kwaliteit

Mooie website, snelle reactie en goede kwaliteit ...

Super betrouwbaar

Betrouwbaar grote inzet om te helpen en super service

vlot geleverd

Heel goeie kwaliteit, ik ben tevereden

Ik had 4 je geleden ook ondergoed bij jullie gekocht en nu weer dat is goed bevallen. Dank voor de g

De afhandeling is perfect. Dank I wel. Met vriendelijke groet, Corrie Heijkoop.

Bestelling ok, levertijdopgave grote farce.

T-shirts ok, want heb die al vaker gekocht. Opgave van levertijd slaat nergens op. Op uw site stond aangegeven, op voorraad. Tevens vermeld uw site; indien op voorraad vandaag verstuurd. Ik heb mijn bestelling dinsdagmiddag 15:55 geplaatst allees zou voorradig zijn, dus verwacht ik de bestelling volgende dag of uiterlijk de dag erna te ontvangen. Is pas vrijdag bezorgd. Lag niet aan DHL want de zending is pas donderdag om 15:08 aangemeld. In de de bestellingsbevestiging staat dat je een mail met bevestiging ontvangt met daarin een link naar voortgang van de bestelling. Mail wel ontvangen maar geen link. Conclusie; Klant misleidende informatie op de site voel mij daardoor niet serieus genomen. Helaas bent u niet de enige internetshop die zich zo geraagt. Advies: Hou je klanten op z'n minst op de hoogte als je de levertijd niet kan na komen, nog beter hou je site up to date!! vrgr HWV

TOP! uitstekende klant begeleiding.

Goede prijzen, snelle verzending. In het hele proces word je op de hoogte gehouden via email. TOP!

Snel en op tijd !

Snel geleverd. Toppie.

Makkelijk En goed

Makkelijk En goed

Snelle levering, goede service

Ik had een hemd met een gaatje er in. Direct een nieuwe opgestuurd gekregen, zonder gedoe.

Snelle levering en ik ben blij met mijn ondergoed!

Hallo beste Ellen, Nadat we direct contact met u opgenomen hadden bleek dat het niet ging om de bestelling die u bij ons gedaan had maar een bestelling elders die u niet geleverd heeft gekregen. Onze bestelling is goed ontvangen bij u hebben wij begrepen, en wij hopen dat het allemaal bevalt. Veel plezier met de artikelen en graag tot een volgende keer! Mvg. Robert

Goede kwaliteit

Goede prijs/kwaliteits verhouding.