Een tevreden mens

Snelle levering. Jullie hebben je best gedaan om mij te bereiken , maar ik neem de telefoon niet op van onbekende. Dit had ook via de mail gekund. Maar is prima zo.

Netjes en snel

Het ondergoed is netjes verpakt en snel geleverd, en ook leuke prijs in mijn geval. Er werken behulpzame en aardige mensen bij dit bedrijf.

Goeie pasvorm

De onderbroeken zitten heerlijk, kruipt niet tussen je billen.

Mooie producten, snelle levering!

Veel keus, goede kwaliteit, goede prijs, snelle levering.

zeer goede kwaliteit en top communicatie

excellent

Makkelijk te bestellen en goede producten

Goede service , snelle levering, prima prijzen.

Ik ben erg tevreden. Er was een model onverwacht niet leverbaar. Ik werd hierover gebeld en kreeg een mail met alternatieven inclusief foto’s zodat ik meteen kon kiezen en mijn order alsnog die dag verzonden werd.

Keurig en snel geleverd, twee bestellingen in één pakket, top!

Prima shirts

De service is heel goed!

Ruime keuze, goede kwaliteit en prijs en snelle levering.

Een goede website waar je snel vindt wat je wilt. Het hele proces van aankoop en levering gaat snel

Beste ooit, grote namen vallen in te niet.

Kwaliteit , goed aanspreekbaar leuke prijs

Jarenlang deed ik met mijn partijtje t shirts van superondergoed.nl ik was dan ook blij om bij mijn zoektocht deze verkoper weer tegen te komen met jawel nog steeds mijn geliefde merk inmiddels. Vriendelijk en beleefd aanbevolen.

Was een overzichtelijke site

Ik kon heel makkelijk vinden wat is zocht met een paar handelingen was het klaar

Zit goed

Fijn dat ze wat hoger zitten

Vlotte correcte service

Vlotte correcte service

Zonder meer topkwaliteit.

draag al vanaf de zestiger jaren beeren ondergoed. de fabriek spond toe in onze toenmalige woonplaats Weert.

uitstekend ondergoed

Goede kwaliteit ondergoed voor een heel reële prijs.

Gewoon top.

Hele goede service

Kwaliteit en een hele goede service, direct contact en oplossingsgericht bij een fout van mijn kant. Kan het iedereen aanbevelen om hier te kopen

Fijn ondergoed en snelle levering, bedankt.

Slecht

Onderbroeken besteld in maat L en komen in de buurt van een S. Geen aanrader!!!!!

Hallo beste Audrey, Heel vervelend dat u niet tevreden bent over de ontvangen artikelen. We hebben even gekeken naar de bestelde artikelen en daar mag op zich niets raars aan zijn. Deze slips verkopen we echt heel veel zowel online als in onze winkel, gewoon aan de maat wat men altijd heeft. Maat L= maat 42 Het zijn corrigerende slips dus dragen die wat strakker als gewone slips U heeft natuurlijk altijd de mogelijkheid om ze te ruilen (mits ze nog nieuw zijn uiteraard) we willen u ook eventueel adviseren over de maat, dit gaat misschien beter telefonisch. U kunt ons daarvoor altijd even benaderen 0403046474. Dus aarzel niet maar neem gerust contact op. Mvg. Robert

Zeer correct

Snelle levering kwaliteit goed

Voorbeelden van drie stuks gekocht. Snelle levering. Kwalitatief goed. Alleen jammer dat de elastiteit verschilt. Zwart en huidskleur zijn minder elastisch dan de witte. Hierdoor zit de witte lekkerder.

Zit prima en ziet er mooi uit.

Prettig

Snelle levering, netjes verpakt en omschrijving klopt.

Mgr Berkvensstraat 11

5757 BG Liessel