Prima kwaliteit/prijs verhouding

Duidelijke site,vooral prettig te lezen dat ik 1 maat groter diende te bestellen i.v.m. smaller uitvallen van de T- Shirts

Goede website

Direct gevonden wat ik zocht. Goede pasvorm. Goede prijs kwaliteit.

Geweldig prima levering

Zelfs persoonlijk door superondergoed gebeld dat de levering een dag later kwam door fouten levering van de fabriek heel netjes daarvoor nog bedankt

It's OK.

The shirts I bought are normally packed in individual plastic zipper bags. I cannot imagine why the store had to open some of those bags to leave ... hoy? or wooden splinters? caught on the fabric of the shirts inside. Not dramatically bad, but this is certainly not what you expect on your new undershirts.

Ondergoed/Topjes voor mijn dochters besteld. Maat klopt. Super kwaliteit en snelle levering. Hier bestel ik zeker weer.

Geweldige service!!!

Fijn dat de prijs zo scherp is, dat wat je besteld je ook binnenkrijgt dus de website voorraden zijn up to date. Ook erg leuk dat je een ander type onderbroek cadeau krijgt om uit te proberen. Volgende keer kunnen we die dan bestellen. Ruime betaal mogelijkheden. En een Super snelle levering!!

zeer goed

niets op aan te merken

Prima service!

Ik had een bestelling geplaatst, en werd keurig gebeld omdat er niet genoeg voorraad was. Er werd verteld wanneer er weer voorraad was en dat dan dus mijn bestelling opgestuurd zou worden of ik kon ervoor kiezen om een andere kleur van het bestelde te nemen. Prima hoor! Ik had geen haast, dus ik heb gewacht en toen kwam mijn bestelling binnen een paar dagen. Echt fijn om even gebeld te worden over de stand van zaken. Ik plaats mijn bestelling de volgende x weer hier.

Prima levering en service

Voor de eerste keer online bestelling geplaatst in verband met Corona. Alles was keurig netjes verpakt en snel geleverd..... erg blij met de bestelde hempjes van zeer goede kwaliteit.

Goed produkt en zeer snelle levering.

Goed product en goede bestel- en bezorg informatie. Ik kan het aanbevelen.

Prima webshop

Prima ondergoed

Super, zoals de naam al zegt!

Persoonlijk advies en direct verstuurd, geweldig!!!

Betrouwbaar en prima kwaliteit!!

De bestelling is snel geleverd. De producten waren al bekend bij ons van vorige leveringen. Topkwaliteit!

Ik heb er totaal geen klachten over

Ik zou als het nodig is de volgende keer weer bij jullie een bestelling plaatsen .

oke

zeer net ondergoed voor redelijke kwaliteit

Goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Supergoed

Snelle en correcte levering met updates. In plaats van zelf naar de markt te gaan heb ik nu mijn favoriete slips keurig thuisbezorgd.

Snel besteld,Snel bezorgd gewoon goed

Gewoon goed zoals het hoort

Prima product, lekker lang

X

Prima kwaliteit, levering zou iets eerder kunnen

Prima kwaliteit, levering zou iets eerder kunnen

Goede kwaliteit!

Al jaren hemden van Berten en onderbroeken van JM zeer goede kwaliteit blijft mooi na vele wasbeurten

IK HEB ZE EERST GEKOCHT BIJ EEN MARKTKRAMER

NU heb ik ze terug gevonden heel GOED dank u .

super snelle levering van goede producten

super snelle levering van goede producten