Goede kwaliteit, snelle levering. Super klantvriendelijk. Zeker aan te raden, wij bestellen er sowieso weer. Voor mijn buurman lange onderbroeken besteld, hij is helemaal blij.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Snelle levering.

Nadat ik hier de grootste maat.. XL besteld had zag ik bij de originele leverancier dat XXL ook een optie was. Alsnog besteld en de XL hier retour verzonden. Nu hopen op een snelle afwikkeling.

Hallo beste klant, Jammer dat de maat niet geschikt was. De maat die u bestelde was en is op dit moment de grootste. Hij bestaat wel in een maat groter en die hebben we normaal ook alleen zijn deze niet voorradig bij de fabriek en zo ook bij ons niet. Deze zijn uitverkocht en daardoor staat deze maat niet geactiveerd in de webshop. Wanneer u die elders wel heeft kunnen bestellen heeft u geluk dat deze daar nog wel voorradig is, of men heeft de voorraad niet actueel in de shop. Toch bedankt voor uw bestelling en graag tot een volgende keer! Mvg. Robert

Prima verzorgd en goeie kwaliteit tot nu toe. Moet nog wel afwachten of de wasmachine effecten geen roet in het eten gooien.

Goed, contact kan beter.

Had besteld ivm snel nodig. Kreeg wel bevestiging maar geen verzendbericht. Mail gestuurd waarop niet werd gereageerd. GEprobeerd te bellen, geen medewerker te pakken, idem na het weekend. Na 3de poging telefonisch contact (5 dagen na plaatsen bestelling) telefonisch contact gehad. Toen was het probleem snel verholpen en de volgende dag in huis. Toen weer helemaal tevreden.

Goede en snelle levering

Zeer tevreden over de kwaliteit van de thermohemden.Netjes verpakt en snel geleverd.

Prima betaalbaar ondergoed, en ook nog eens snel bezorgd.

Klantvriendelijk

Aardige en sympathieke man aan de telefoon gehad die alles gedaan om het probleem op te lossen.

perfecte service

snelle en persoonlijke service, kwaliteit goed

Super tevreden!

Alles naar wens en snel geleverd.

Ondergoed is van slechte kwaliteit, elastiek laat los

Er hangen lossen draden en elastiek. Met zo'n lossen draad gaat ook de elastiek los in de was. Er waren problemen met het ondergoed van Lunatex wat geleverd was. Hier hebben ze bij Superondergoed heel goed op gehandeld. Ik was in de veronderstelling dat er met reacties nooit veel gedaan werd, maar in dit geval moet ik ze bij superondergoed de complimenten geven. Ze hebben dit naar mijn tevredenheid erg goed opgelost. Daarom zal ik in de toekomst graag gebruik maken van hun site.

Hallo Mieke, Vervelend te horen dat de kwaliteit niet goed is van de gekochte artikelen. dat horen we niet graag en daar willen we zeker iets aan doen. Zou je ons even een bericht kunnen sturen welke bestelling het betreft en welk product, dan willen wij het graag oplossen voor je. Excuses voor het ongemak! Mvg. Robert, Superondergoed.nl

Er was iets misgegaan, maar dit is op een fijne manier ogelost

Hallo beste klant, Nogmaals excuses dat er iets niet goed is gegaan bij uw bestelling. Wij hebben u hier gisteren telefonisch over benaderd en toen bleek dat de extra artikelen van een andere bestelling niet makkelijk door u terug konden worden gestuurd, hebben wij u deze artikelen gratis geschonken om er verder geen werk mee te hebben en uw kleinzoon zou deze artikelen wel kunnen gebruiken gaf u aan. De rompslomp kunnen wij daarom niet zo goed begrijpen!? Wij dachten dit toch vooral voor u netjes en makkelijk te hebben opgelost. Hopelijk zijn alle artikelen verder goed en zien we u weer terug in onze webshop. Mvg. Robert

Snelle verzending, goede prijs en erg tevreden met de kwaliteit van het ondergoed. Zat precies zoals ik verwachtte. Fijn.

Mooie pasvorm, behaaglijk en goede lengte.

Prima om ergens obder te dragen.

Mooie spullen

Erg mooie spullen. Prijs kwaliteit/verhouding is goed. Snelle levering. Zeer tevreden.

De stof van de broekjes vind ik een beetje aan de dunne kant. Maar goed.....t kan er mee door....

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit besteld product

Tevreden over snelle levering en goede kwaliteit

Was prima in orde met leveren en kwaliteit

Super aardig en keurig te woord gestaan!

Helaas was mijn bestelling niet geheel leverbaar maar na telefonisch overleg met klantenservice werd mijn bestelling deels geleverd en deels geld geretourneerd. Super snel afgehandeld en vriendelijk geholpen.

Perfect!

Er was een probleem met de levering van DHL maar dat is keurig opgelost.

Heerlijke hemden!

Hemden bevallen prima! Ik wil er nog wel een.

Top was niet meer leverbaar, kreeg gewoon een andere (luxere!) toegestuurd. Top service!

Eigenlijk goed zitten hemden Geen blotebillengezicht meer Zit zo mooi

Zoals vorige keren uitstekend

Goede kwaliteit en keurig op tijd bezorgd Waarvoor dank

Pakket kwam snel en met de juiste spullen

Prima verzorgt