Gezocht naar de goedkoopste mogelijkheid voor de door mij gezochte artikelen gevonden bij Superondergoed.nl. Snelle en correcte levering.

Zeer goede service

Reageert snel, goede service, mooi ondergoed

Behulpzaam, vriendelijk en bereikbaar, super service

helaas retour moeten sturen

Goed product, echter niet geschikt voor mij. Grootte en artikel is niet voor mij bestemd.

Heel fijne webshop

Snel alle artikelen geleverd

Snel

Mooi verpakt en snelle levering. De shirts waren van mooie kwaliteit

Super vlot en vriendelijk

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Daarna heb ik via de webshop besteld en de volgende morgen had ik het al in huis!

Uitstekend ondergoed

Alles goed ontvangen. Heel goed.

snelle en correcte levering

mooi verlopen

Snelle levering en telefonisch bereikbaar!

Op maandagochtend bestelling geplaatst maar zag dat ik de verkeerde maat had ingevuld. Meteen gebeld en de maat kon nog aangepast worden. Dinsdagmiddag is de bestelling afgeleverd. Super!

Bestelling prima geleverd

De bestelling was iets vertraagd. Ik ontving daar keurig een mail over. Ondergoed was netjes verpakt en de vertraging was uiteindelijk maar een dag. Ik ben zeer tevreden en van plan vaker te bestellen.

Past heel goed

Mijn scrotum blijft HEEL goed op zijn plaats. Hebt u hetzelfde model in iets dunnere stof?

Goede service en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snel en prachtig en prijs goed

Goed materiaal, snelle levering. Goede prijs

Precies het juiste artikel geleverd van wat ik had besteld, keurig op tijd en netjes verpakt.

Juiste product, goede communicatie. Ik bestel hier volgende keer weer. Aanrader.

Prima voor herhaling vatbaar

Ik gebruik het al vele jaren, eerder voer het ononderbroken een andere vlag maarde kwaliteit en het draag comfort is onveranderd goed.

Supergoed verzorgd

Keurig verpakt, goede service

Goed geleverd wat ik besteld heb

Duidelijke web-site en dat wat ik besteld heb goed en volgens afspraak geleverd.

Betrouwbaar

Goed ondergoed en goed en vriendelijk contact.

Perfekt.Zou t niet anders kunnen verwoorden.

Perfect!

Product, perfect. Levering, perfect. Communicatie/contact, perfect. 100% aanrader!

Snel prima service

Bestelling gemakkelijk Prima site met goede producten