Besteld, snel fijne artikelen in huis. Wat wil je nog meer.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs en snel geleverd

Supersnel en goed.

Zeer snel geleverd,netjes verpakt. Kortom top.

J & C ondergoed. Heel fijn ondergoed

Hele goede pasvorm. Naar meerdere keren dragen en wassen blijft de pasvorm nog goed. Koop dit al jaren omdat het fijn ondergoed is. Mijn man wil geen ander als alleen deze. Hopenlijk blijft dit nog lang zo. Wij zijn er heel te vrede over

Super vlot geleverd.

Ik wist ook wel bij wie ik het kocht. Ben als vertegenwoordiger van Lunter uit Bolsward vaak bij de Fam v. Oosterhout geweest. Groetjes Bauke

Snel bezorgd

Goed verpakt. Genoeg mails en vlot bezorgd

Snelle levering.

Perfecte services

Idem

Snelle en correcte levering

In een woord PRIMA

Prima geregeld

Hallo beste klant, Erg vervelend dat uw pakket met uw bestelling bij de vervoerder vertraging oploopt. Kunt u misschien uw bestelnummer doorgeven aan ons dan kunnen wij een onderzoek laten starten naar deze verzending. U kunt ons mailen of bellen, dan gaan wij voor u aan de slag. Excuses voor dit ongemak! Met vriendelijke groet, Robert

Het ziet er goed uit en het zit lekker

Zeer goede service

De shirts zijn snel en netjes geleverd tegen een redelijke prijs

De dames thermoshirts van Beeren zien er goed uit, zijn lekker lang, zitten lekker en hebben een goede pasvorm.

Snelle vlotte levering.

Snelle vlotte levering.

Fijne club

Redelijk

Ik moest er week opwachten ,maar heb er wel informatie gekregen

Hallo beste klant, Excuses dat we u hebben moeten laten wachten op uw bestelling. Onze voorraden weten we behoorlijk goed op peil te houden en wanneer we iets niet hebben krijgen we dat vaak één dag later weer aangevuld. In deze periode van slechte aanleveringen maken wij het helaas steeds vaker mee dat de bevoorrading niet is zoals gewend en dat er vaak enkele dagen tussen zit voordat we geleverd krijgen. In dat geval kunnen we zelf ook helaas later leveren en ontstaat er een vertraging. We willen de klant dan toch zo goed mogelijk informeren en deze gerust te stellen dat het goedkomt. Hopelijk was dat bij u ook het geval. Nogmaals excuses voor de vertraging, we hopen dat uw aankopen bevallen en dat we u weer eens mogen begroeten in onze shop! Mvg. Robert

Idinsdag heb ik het ontvangen en het was in orde

Als het goed is moet ik het geen twee keer schrijven he

Hallo beste klant, Zoals reeds telefonisch met u besproken is er waarschijnlijk door het weekeinde en de 2e pinksterdag een vertraging opgelopen. Volgens de track&trace wordt het pakket vandaag bij u bezorgd in Belgie. Excuses voor de vertraging, maar het komt zeker in orde. Mocht u het ontvangen hebben dan zou het fijn zijn dit even te bevestigen via ons emailadres info@superondergoed.nl Alvast hartelijk dank en nogmaals excuses voor de vertraging! Mvg. Robert

Ik ben zeer tevreden. Keurig en vlot geleverd en eindelijk weer fijn zittend ondergoed.

goede service

overzichtelijke site. snel besteld en geleverd.

Prima als altijd.

Snelle bezorging. Goede kwaliteit!

Ondanks dat de fabrikant de gewenste kleur niet kon leveren werd ik gebeld en besloten een andere kleur te nemen waarna de bestelling de volgende dag in huis was

Mooie heren t-shirts van prima kwaliteit.

De t-shirts passen perfect. De maat klopt. Mooie stevige kwaliteit. Blijven ook na het wassen perfect.

Het was prima

Netjes en snel