Uitstekend.

Kwaliteit en prijs in goede verhouding. Snelle levering.

Super!!

Na de 1ste keer dragen, wil ik niet anders meer! Super kwaliteit en héérlijk warm. Top!

Super goed

Snelle levering Goede kwaliteit

fijn shirt, mooie stof en snelle zending

Allereerst mijn complimenten met het fijne shirt en de snelle levering. Het stemde mij prettig dat ik het al na 2 dagen thuis afgeleverd kreeg. Keurig in een stevige door met nog een zakje erbij van Abanderado. Het shirt heb ik de volgende dag (zondag)direct aangetrokken omdat ik een dag op de motor moest afleggen van 650 Km en het fris (6C), met een enorme bak water, zou worden. Maar helaas trok het shirt te veel op (in armen en lengte) dus toch te klein gekocht, jammer. Nu heb ik het betreffende zakje bekeken en daar staat op vermeld dat er toch ook nog grotere maten te verkrijgen zijn, namelijk 2XL en 3XL. Via uw website staan deze maten er niet bij anders had ik direct 3XL besteld. Mocht deze maat toch nog te krijgen zijn dan wil ik deze graag wel 2 keer bestellen. Geen klagen maar wellicht betere maatvoering op de website. Met hartelijke groet JJ Heemskerk

goed afgelevert

geweldig

super snelle levering en keurig verpakt

Tevreden na snelle reactie nav negatieve beoordeling

Na de negatieve beoordeling tav. de hoge retourkosten, werd er heel snel per mail gereageerd, waarna het bedrijf met een tegemoetkoming kwam, waarmee ik tevreden ben. Lees dus de retourvoorwaarden goed voor je iets bestelt, want ik had ze niet goed geïnterpreteerd. De kwaliteit van de producten leek goed, maar maat s viel erg groot uit. De snelle reactie van het bedrijf was voorbeeldig. Ik had lange onderbroeken besteld in de kleinste maat en die bleken veel te groot. Retourneren bleek weer op eigen kosten, wat ik niet had verwacht. Geen onderbroeken, maar wel tien euro armer.

Hallo beste klant, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw retouren. Echter in onze algemene voorwaarden en bij ons retourenbeleid staat toch duidelijk vermeld dat u zelf de kosten van het retourzenden moet dragen. Dit had u dus vooraf kunnen weten. Aangezien wij het voor u ook vervelend vinden, zeker omdat de artikelen reeds in de kleinste maat geleverd zijn en dus niet kleiner te leveren zijn, willen wij aan u de door u betaalde verzendkosten van de heenverzending á € 3,95 vergoeden. Wij hopen dat dat voor u de pijn wat verlicht. Liever hadden we u dezelfde artikelen een maat kleiner gestuurd, maar dat is er niet dus dat gaat gewoonweg niet. Wij hopen dat wij u hiermee toch enigszins tegemoet zijn gekomen. Mvg. Robert

super

fijne snelle levering en super thermo shirt

juiste maat Vlotte levering

Gewoon goe

Vlot besteld ontvangen en zit ook prima

Geweldig snel in huis!

Hele fijne en snelle levering!

Het mailtje dat de artikelen niet op voorraad waren en dus een paar dagen later zouden komen was niet verstuurd. Daarvoor werd excuus aangeboden. Later werd ik teruggebeld over hoe en wat er zou opgestuurd worden, En er zat nog een briefje met uitleg bij de bestelling. Dus al me al hele goede service.

Topseller

Goede kwaliteit en super service! Bedankt.

Erg fijn bedrijf. Prima producten. Ruilen geen probleem.

Slecht

Ik ben reuze tevreden over de service en het vriendelijk contact. De bestelling is op de afgesproken dag geleverd. We hadden even een miscommunicatie omdat ik geen mail had ontvangen maar deze bleek wel verstuurd, ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, klasse!

Hallo beste klant, Nadat we telefonisch contact met u hebben opgenomen, bleek dat de door ons gestuurde mails niet in uw mailbox zijn aankomen, maar echter wel verstuurd waren. Ons contact was erg prettig en verhelderend waarbij u begrip toonde voor de situatie. De bestelde artikelen zijn verstuurd en goed aangekomen bij u, dat bleek uit uw tevredenheid. Dank voor uw begrip en sympathie, het was prettig zaken doen met u. Wij hopen dat wij u nog vaker in onze webshop mogen begroeten en wensen u veel plezier met uw aankopen! Met vriendelijke groet, Robert www.superondergoed.nl

Goede kwaliteit ondergoed.

Goede kwaliteit supersnel en keurig op tijd geleverd.

Goede producten, duidelijke communicatie

Mijn zoon is heel blij met zijn nieuwe t-shirts, mooie pasvorm en ze zijn ook goed uit de wasmachine en droger gekomen (dus ik ook tevreden). Helaas waren niet al mijn bestelde producten op voorraad, maar superondergoed.nl heeft me goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Daar kunnen anderen nog wat van leren!

Bestelling goed en snel geleverd.

Het bestelde werd de volgende dag op de afgesproken tijd geleverd.

Echt tevreden

Prima bedrijf!

Samen met patient van mijn afdeling lange witte onderbroeken besteld. Het is snel geleverd en mijnheer is tevreden.

Uitstekende kwaliteit , pasvorm & vormgeving

Goede , snelle levering & een prachtig prudukt

Goede en snelle bezorging

Perfect!

Artikelen zoals afgebeeld en verwacht. Juiste levertijd en goede service!

Goed, snel en kwaliteit

Okidoki