Bestelling wordt correct en snel afgehandeld.

Bestelling wordt snel in behandeling genomen en Verzonden.

Product top. Levering BAGGER!!!!

De T-shirts zijn top en ik heb ze voor de tweede maal besteld. Echter voor de tweede maal is het pakketje gewoon beneden in de algemene ruimte afgeleverd. De verantwoordelijke daar vertelde nog dat ik op de 3e verdieping woon maar daar had de bezorger geen zin in. Er is een lift maar dat was denk ik ook teveel....... SCHANDE!!!! U als leverancier betaald voor een correcte levering en ik hoop dat u wederom een bezwaar maakt anders veranderd er nooit iets.

Hallo beste Mark, Fijn dat onze artikelen bevallen, maar erg vervelend dat de desbetreffende koerier het niet bij u aan de deur aflevert. We gaan er weer een melding van maken, en hopen van harte dat hier iets mee gedaan wordt. Wij wensen u veel plezier met uw aankopen! Mvg. Robert Superondergoed.nl

Snel en correct. Goede qualiteit. Tot de volgende keer.

Fijn en snel geregeld.

Aan te bevelen om te bestellen

Heerlijk zacht

Lekker ouderwets

Snelle levering.

Erg vriendelijk en meedenkend. Prettig contact. Ik kan het bedrijf aanraden!

Goede dienstverlening werd goed op de hoogte gehouden. Verzenden ook heel vlug.

Past perfect

Artikel was niet in voorraad, het duurde enkele weken toen werd het alsnog bezorgd.

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering.

snel en goed

Beeren Herman Brood hemden besteld. Standaard prijs. Vlot geleverd.

Betrouwbare webshop

Hemdjes gevonden, precies wat ik zocht. Bij verzending iets misgegaan, maar na persoonlijk contact werd dit zeer snel en prettig opgelost.

Mooi ondergoed en snelle levering

Mooi ondergoed en snelle levering

Perfecte en snelle levering

En ook tegen actieprijs te bestellen

Zie venster!

mijn ervaringen met het ondergoed vind ik heel goed. Ik gebruik ze al vele jaren,en heb ze voorheen altijd bij Sengers in Tilburg gekocht maar helaas is er die zaak niet meer. Heb op Google gezocht en ben bij jullie uit gekomen. Ben zeer tevreden over de bestelling

Prima verpakt geleverd. Aanrader

snel verkregen

goede service en goede kwaliteit van het gekochte product

Heel tevreden, alles gaat goed bij Superondergoed.

Makkelijk bestellen, en snel geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding en Goede service.

Zeer tevreden over de kwaliteit van boxershort

DE eerste keer besteld snel geleverd zeer goede kwaliteit

Supersnelle en correcte levering!

Fantastisch dat Superondergoed!

Thermohemdjes van de Beeren voor mijn man besteld. De volgende morgen al in huis. Ze zijn echt super!