Top product

Snelle leveri g

Redelijk goed

Er was 1 onderbroek bij waar vlekken in zaten.Het leek wel modder.Ik heb hem uitgewassen,maar de vlekken waren er nog niet uit.

Ben zeer tevreden

Goed product, snelle levering.

Het product betreft Beeren ondergoed, wat wel had mogen vermeld is dat de hemden van het merk Beeren, bijzonder smal en lang uitvallen, iets dat ik nergens heb kunnen lezen wat wel belangrijk is voor het postuur van de persoon. Ruilen geef alleen maar kosten.

prima service en meedenken

OKÉ

Helemaal tevreden.

Beeren ondergoed besteld voor mijn vader. Mooie naadloze kwaliteit, mooie kleuren. Ook de verwerking en afhandeling perfect. Ik ben een erg tevreden klant. Ik zou hier zo weer bestellen.

Goede service en snelle levering

Goede service snelle levering een top bedrijf erg tevreden

Zit super fijn

Goede levering

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering en aangenaam om dragen

De naam super ondergoed is treffend. Ik vind het super van kwaliteit

Snelle en attente afwikkeling

Je wordt gebeld als er bijzonderheden zijn met de bestelling. Vriendelijke, leuke omgang met de klant

Plezierige ervaring

Kreeg email omdat bestelde artikel nog niet bij hun op voorraad was met melding wanneer wel. Vlot geleverd cfm voorspelling. product is naar wens. Pasvorm en materiaal.

Kwalitatief heel goede producten, hygiënisch verpakt en snelle verzending. Duidelijke communicatie niet alleen over de producten echter ook wat betreft de verzending en het volgen van de bestelling.

Goede betaalbare kwaliteit

Kwalitatief goede shirts tegen een scherpe prijs geleverd door een betrouwbaar bedrijf!

Superondergoed.nl heeft gelukkig nog dat katoenen goed wat ik nodig heb top..!

Mijn ervaring met superondergoed.nl was heel soepel.

Aangezien een deel van mijn bestelling niet leverbaar was werd ik gebeld of ik wat langer wilde wachten hierop of dat deel van de bestelling wilde annuleren. Ik heb een paar dagen later gemaild of het tweede deel in een maatje groter geleverd kon worden en zonder problemen kreeg ik dit thuisgestuurd. Kortom, goede service met korte lijntjes.

Super goed

Goed geholpen en goede service.

Zit perfect met veel steun.

Goede service.

Goede service.

Slecht

Hey viel erg tegen het corrigerend ondergoed, slap,niet corrigerend.

Hallo beste Marjan, Vervelend dat uw aankoop niet het gewenst effect heeft. Mocht u in het vervolg ergens aan twijfelen dan kunt u ons gerust bellen. Is het zo dat u meerdere slips besteld heeft en u er slechts één geprobeerd heeft dan kunt u de andere uiteraard ook retourneren of ruilen tegen een strakkere variant, want er zit wel verschil in soort en merk. We horen het graag als we u daarbij nog kunnen helpen. Mvg. Robert

Prima,!!!!

Erg tevreden

Ruime keus en vlotte levering.

super!

snelle levering en heerlijke t shirts, goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Alerte reactie van Superondergoed.

Een foutje in de bestelling werd door Superondergoed op meer dan correcte wijze hersteld. Een voorbeeld voor vele webshops.