Prima verzorgd

Goede ervaring

Online bestelling en levering van boxershorts werd goed gecommuniceerd.

Voor tweede keer besteld. Weer een snelle levering. Vorige keer klopte de bestelling niet, maar snel opgelost.

Prima service!

Online besteld en super snel in huis! Zeer goede kwaliteit ondergoed. Ik blijf hier bestellen.

Supergoed!

De thermohemdjes van Beeren zijn heerlijk warm en goed van kwaliteit.

Ze dragen geweldig

Voor herhaling vatbaar.

Betrouwbare winkel en zeker een aanrader! Snelle levering en qua prijs de voordeligste. Goede aankoop blij mee zal zeker een tweede keer bestellen.

Alles prima verlopen!

Alles prima verlopen voldoende duidelijke mails omtrent de voortgang.

Snelle levering en eenvoudig te bestellen

Kwaliteit ondergoed snel mogelijk bestellen Levering is binnen 3dagen

TOP

Snel en goede prijs.

Ondanks de "verkeerde "bezorger, toch 5 sterren, wegens de kwaliteit van de spullen.

Een luie bezorger, neem voortaan Post NL! . Cijfer ondergoed : 9

Snel en goed.

Makkelijk bestellen, snelle levering en in één keer goed.

supergoede kwaliteit vandaag besteld morgen in huis.

Vandaag besteld, Morgen in huis. Netjes verpakt. Goed geleverd. Volgende keer bestellen we weer bij superondergoed.nl

Snelle en goede levering

De set die ik besteld had online bleek niet leverbaar te zijn en ik werd dezelfde dag nog gebeld met een nieuw voorstel. De dag erna had ik de onderbroeken al in huis, goede kwaliteit en goed draagcomfort.

Vlotte afhandeling en levering

Kwaliteit en snelheid

Kwaliteit en snelheid

Nog steeds niets ontvangen dus beoordelen?

Het ligt waarschijnlijk niet aan de leverancier, maar aan DHL dat vele steken laat vallen. Eerst melden ze dat afgeleverd is met handtekening, vervolgens retour afzender ...

Hallo beste klant, Het blijkt dat de door u ingevulde adresgegevens niet correct waren. Het pakket is inmiddels opnieuw verstuurd naar u. We hebben u een verzoek tot herbeoordeling gestuurd, het zou prettig zijn wanneer u ons opnieuw beoordeelt daar wij hier geen schuld aan hebben. Alvast hartelijk dank en veel plezier met de aankopen! Mvg. Robert Hallo beste H. Onze excuses dat het met de levering niet goed is gegaan via DHL. We hebben uw pakket inderdaad retour ontvangen en zullen het opnieuw versturen. Via een persoonlijk bericht zullen wij de bij ons bekende adresgegevens nog even controleren voordat we het opnieuw versturen. U ontvangt hierover spoedig een mail van ons. We zorgen in elk geval dat het goed komt! Met vriendelijke groet, Robert

grandioos

Nou ja Goede wijn behoeft geen krans

Zeer positief

Vlotte en goede service

Alles is toch goed gekomen

DHL zou zaterdag 30-9-bezorgen tussen 2 en 6 uur. gewoon niet gekomen. Gelukkig is ons pakket met prima slips op een ander tijdstip bezorgd.

Hallo beste klant, Heel vervelend dat de bezorging door DHL niet naar wens is. Daar hebben wij helaas geen grip op. Het heeft ook vaak met betreffende chauffeur te maken of met de werkdruk. Ook met PostNL hebben we ooit dezelfde ervaring gehad. Onze excuses dat het daardoor vertraagd is, al kunnen we er zelf niets aan doen. Wel jammer dat u ons daarmee als onvoldoende beoordeeld. We doen altijd ons best het zo snel mogelijk te bezorgen echter zijn wij afhankelijk van onze vervoerders. Hopelijk komt het alsnog snel bij u aan. Mvg. Robert

Respons prima, maar voor beoordeling van het product is meer tijd nodig

zie boven!

Prima ervaring.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Heerlijk zachte thermohemden, houden zich goed in de was.