Alles is toch goed gekomen

DHL zou zaterdag 30-9-bezorgen tussen 2 en 6 uur. gewoon niet gekomen. Gelukkig is ons pakket met prima slips op een ander tijdstip bezorgd.

Hallo beste klant, Heel vervelend dat de bezorging door DHL niet naar wens is. Daar hebben wij helaas geen grip op. Het heeft ook vaak met betreffende chauffeur te maken of met de werkdruk. Ook met PostNL hebben we ooit dezelfde ervaring gehad. Onze excuses dat het daardoor vertraagd is, al kunnen we er zelf niets aan doen. Wel jammer dat u ons daarmee als onvoldoende beoordeeld. We doen altijd ons best het zo snel mogelijk te bezorgen echter zijn wij afhankelijk van onze vervoerders. Hopelijk komt het alsnog snel bij u aan. Mvg. Robert

Respons prima, maar voor beoordeling van het product is meer tijd nodig

zie boven!

Prima ervaring.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Heerlijk zachte thermohemden, houden zich goed in de was.

Heb al een aantal jaren deze boxershorts en ben gewoon erg tevreden.

Ze staan mooi en vooral ze zitten fijn.

Prima ondergoed

Ik heb hier al vaker ondergoed voor mijn man gekocht. Prima ondergoed van goede kwaliteit. Na jaren moet het toch vervangen worden.

Fantastisch!

Supersnelle levering. Ik kon zelfs halverwege mijn bestelling nog aanpassen, echt een heel positieve ervaring!

Geen communicatie

Geen reactie op mail na teleurstellende levering

Hallo beste klant, Allereerst onze excuses want door samenloop van omstandigheden is er bij u wat fout gegaan. Uw mail is mij ontschoten daar wij op de dag van uw mail erg veel nieuwe handel binnen hebben gekregen en daardoor niet alle mailing op dat moment hebben kunnen verwerken. Normaliter doe ik dat dan in de avond maar dit keer is dat er niet van gekomen en is uw mail weggezakt in mijn lijst. Dat had niet mogen gebeuren maar toch was dat het geval. Onze excuses hiervoor! De voorraad van de artikelen was niet juist zoals we u in de persoonlijke mail hebben toegelicht. Wij willen u graag op de hoogte houden betreffende nieuwe voorraad en levering indien u dit wenst en u een compensatie aanbieden voor deze gemaakte fout! Nogmaals welgemeende excuses voor alle ongemak en hinder! Mvg. Robert

snelle nette levering

Zoals altijd snelle nette levering

Minder goed

Excuses voor het ongemak. Uw bestelling was juist voor het weekend en de voorraad was door verkoop in onze fysieke winkel harder geslonken dat online zichtbaar was. We hebben direct bijbesteld en vervolgens uw bestelling enkele dagen later kunnen versturen. U krijgt de bestelling vandaag binnen. Nogmaals excuses voor dit ongemak en de vertraging! Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan uw aankopen. Mvg. Robert

Juiste en snelle levering

netjes en snel

erg tevreden

Perfect!

Probleemloos zoeken, vinden en bestellen! Correcte levering, Op naar de volgende bestelling!

Aanrader

Is voor mijn vader ivm koude benen maar uitstekend en kan goed onder z’n lange broek aan prima kwaliteit

Blij mee

Snelle levering Goede pasvorn Goede kwaliteit

Levering

Probleem met levering opgelost

Hallo beste klant, Onze excuses voor dit voorval! Wij hebben het even nagekeken en gezien dat het pakket door ons verstuurd is en daarna ook is ingescand door DHL, maar vervolgens stil is komen te staan. We hebben zojuist een onderzoek aangevraagd naar dit pakket. Dit kan enige dagen duren voordat hier een reactie op komt, maar wij kunnen u verzekeren dat wij het altijd oplossen voor u. Voor nu moeten we even afwachten wat het onderzoek uitwijst om vervolgens hierop te reageren. Zoals gezegd zullen wij zorgen dat het hoe dan ook wordt opgelost. Excuses voor dit ongemak en de vertraging! Mvg. Robert Met vriendelijke groet, Robert www.superondergoed.nl

Snelle, correcte levering!

Prima kwaliteit, naar verwachting geleverd, prijs/kwaliteit prima.

Fijn ondergoed!

Perfecte levering van de super passende onderbroeken van Lunatex.

Perfecte levering van de super passende onderbroeken van Lunatex.

Super !

eindelijk "mijn" vertrouwde merk boxershorts kunnen vinden en natuurlijk direct besteld. Vlotte levering. Alleen dat de buren die het pakket van SUPERONDERGOED in ontvangst namen nu grappen maken over wat ik wel niet voor mijn vrouw heb gekocht... spannend hoor ! Graag volgende keer anoniem, is dat mogelijk ?

Past perfect,en zit heerlijk

Snel

Top Top

Zeer hoge service en top kwaliteit

Perfecte levering en communicatie

Bestelling geplaatst, melding ontvangen van een latere levering en ontvangen

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehoudrn van het hele bestel/verzendproces.

Super ondergoed!

Blij met mijn bestelde slips. Passen goed, zacht materiaal en heel snel geleverd.

Mgr Berkvensstraat 11 5757 BG Liessel