snelle verzending van het bestelde

de verzending gebeurde de dag erna, besteld na 17 h. Maar dankzij de Belgische post toch praktisch een week geduld moeten oefenen.

Goede levering van een prima product

Goed op de hoogte gehouden via de email, wanneer het verzonden was. Hadden 2 verschillende telefoonhoesjes waren ook prima in orde.

Snelle en keurige levering van een goed hoesje

Snelle levering via brievenbuspost. Het pakje pastte echter nietvin de brievenbus maar de bezorger was zo vriendelijk om het aan de deur aan te bieden.

Snelle levering en goede service! Goed verpakt en mooi hoesje

Snelle verzending. Prima prijs.

Snelle verzending. Prima prijs.

Snel, correct en naar tevredenheid

Snel, correct en naar tevredenheid

Prima service, prima resultaat, volgende dag geleverd

Verder zijn er geen woorden voor (nodig) ;-)

Tijdig geleverd wat ik besteld heb.

Tijdig en correct geleverd wat ik besteld heb .

Wat een kut service

Wel een mail krijgen of ik dit bedrijf wil beoordelen?? Ik heb mijn bestelling Nog niet binnen na een week. En voor 17uur besteld vandaag verzonden. Op mail komt geen antwoord en telefonisch contact werd ik niet klantvriendelijk geholpen.

Moto G5 hoesje goed aangekomen

Past precies, snel verzonden en in uitstekende staat gearriveerd. Enige opmerking zou zijn om minder plastic te gebruiken.. Echte klant recensie, Heip

Prima case. De kleur vind ik ietsje saai wel. Bezorging was snel en goed.

Lange levering

Heb na 8 dagen nog niks ontvangen.

Positief

Snel levering

Goede kwaliteit product en snelle levering

De kwaliteit van het door mij bestelde product is goed en de levering ervan verliep héél snel. Ik ben dik tevreden!

Zeer snelle levering en service

Zeer tevreden klant Toppie

Reageren niet op mail.

ze beloven " voor 17:00 uur besteld, zelfde dag verzonden" we zijn nu 4 dagen verder nog niks verzonden enof ontvangen en ze reageren niet op mail.

Snelle levering van een nieuwe hoes voor mijn al wat oude Huawei!

Precies wat ik zocht en voor een redelijke prijs.

Prima webshop!

Ze hadden wat ik moest hebben, ik mis alleen factuur in pdf bestand. Maar leuk verpakt en was super snel verzonden.

Snel, makkelijk en prima

Hoesje gekocht voor oud model smartphone. Prima.

Prima prijs voor goed produkt

........en op tijd geleverd

Klantservice is onbestaand, totaal geen opvolging

Bestelling is na 2 weken nog steeds niet geleverd. Verschillende mails gestuurd maar geen enkele reactie ontvangen!

prima product

Ik heb een oude Sony en had een nieuw hoesje nodig..BestCases had precies wat ik zocht, leuke kleur en mooie prijs. Binnen twee dagen in huis!

Uitstekende producten en snelle bezorging :)

Ben zeer tevreden, het ging allemaal vlotjes en pakketje was goed verpakt en zag er goed verzorgd uit!