Nette prijs en snel geleverd

Mooie prijs en snel geleverd. Jas was ook goed verpakt en communicatie goed!

Snelle en correcte levering, goed verpakt de dag na bestelling geleverd

Vriendelijke klantenservice!

Erg snel en vriendelijk behandeld door de klantenservice. Wordt zeer gewaardeerd!

netjes

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Mooie aanbieding via de site, volgende dag al geleverd. Prima!

Slechte service

Had een jas gekocht en een dag later was dezelfde jas afgeprijsd Heb een mail gestuurd maar helaas konden ze niets voor mij betekenen. Jammer! Bij andere winkels online weet ik dat dat wel gedaan word.

Zeer snelle levering van het product.

Artikel is prima. Verpakking scheurt snel open. Deze was stuk bij levering.

Prima geregeld

Na bestelling snelle levering

Eenvoudig bestelproces en snelle levering

Een duidelijke omschrijving van producten en eenvoudig bestelproces.

snelle en correcte levering

Geen problemen, snelle levering

Prima prijs en vlotte levering

Schaatsen gekocht via de website. Waren laag geprijsd vergeleken met andere websites. Geleverd volgens afspraak.

Snelle actie, hoge verzendkosten

Ik had mijn bestelling snel binnen. Maar het was een dun pakket wat prima door de brievenbus gepast had waardoor ik de verzendkosten hoog vind.

Bestelproces vlekkeloos zoals je mag verwachten. Aflevering prima. Goed geïnformeerd over verzending.

Geleverd zoals het hoort.

Geen bijzonderheden. Gewoon goed

Top webshop

Vlotte afhandeling van de order.

Kon het gezochte artikel snel bestellen en 2 dagen later al in huis

Snelle levering en leuke aanbieding!

Snelle levering, goed verpakt en leuke aanbieding van Viking combi noren.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Eerste keer hier online besteld. Erg tevreden.

Goed geadviseerd!

Telefonisch ben ik goed geadviseerd en de levering was super snel! Ik kan de webshop zeker aanbevelen.

2 broeken besteld , 1 broek was te klein, opgebeld voor een retour etiket want zat niet bij de bestelling, krijg ik een antwoordnummer zodat dat ik het retour kan zenden en mijn geen verzendkosten kost, nou dat vind ik echt heel netjes, mijn complimenten.

Zeer snelle service.

Eerst vraag gesteld over dure transportkosten naat België, zonder antwoord. Product dan toch gekocht met een zeer snelle service tot gevolg. Jas was de dag erna op bestemming.

Wat je hebt besteld krijg je niet.

Ik had bij dit bedrijf via internet een ijskrabber besteld met 100% antifries. Maar kreeg een hele andere op gestuurd. Tenue van FCG afgebeeld. Zetten op internet wel de goede maar sturen gewoon een ander. Jammer dit.

Snelle levering .