Goede prijs, Goede service

Sinner zonnebril met korting. Snel Verzonden en ontvangen. Helemaal goed.

Alles prima gegaan

Site, verzending, product: allemaal dik in orde

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Aanrader

Prima communicatie, snelle verzending!

Goed bezig

Smeekte verzending, veel keuze. Bij retour snel bedrag teruggestort.

Tevreden over de aankoop

Probleemloos

retour

als je een pakje retour stuurt zijn de kosten voor de klant dus dat is een keer maar nooit weer,,,

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling over het retourbeleid en waarderen uw eerlijkheid. Zoals duidelijk vermeld staat in onze voorwaarden, zijn de kosten voor retourneren voor rekening van de klant. Echter, wij bieden ook een gratis retourmogelijkheid aan in onze fysieke winkels in Roden, Sneek, en Heerenveen. We nodigen u graag uit om van deze optie gebruik te maken indien dit voor u haalbaar is. We hopen dat u, ondanks deze ervaring, toch de mogelijkheid zult overwegen om ons in de toekomst weer te bezoeken. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken via [email protected]. Met vriendelijke groet, Sander

Prima broek en snelle verzending

Naar wens

Vlot geleverd en toen bleek dat een prijs van een artikel niet klopte, werd e.e.a. onmiddellijk gecorrigeerd.

Snel, efficient en correct

Snelle levering zonder beschadigingen.

Zeer snel

Hele snelle levering en goedkoop!

Vlot geleverd

Schoenen besteld die ik op de bekende plekken niet meer kon vinden. Het pakket werd vlot en correct geleverd.

Uitstekend!

Snelle levering, perfecte schaatsen! Dank!

Snelle en nette verzending

Top geregeld.

Heb mijn bestelling goed kunnen plaatsen en werd zeer correct en zorgvuldig op de hoogte gehouden van de verzending en de levering. Alles netjes op tijd. Heb één artikel geretourneerd wat zeer netjes is verwerkt en ook hier weer gecommuniceerd. Zo zouden alle webwinkels moeten werken.

Netjes en snel

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Snel bezorgd

Mooie jas

Top!!

Na een foutje in verzending warm welkom in de winkel in Heerenveen , aanbevelenswaardig om daar ff heen te gaan, Niels is klantvriendelijk en loste het op kreeg juiste broek en die was nog ietsje duurder maar daar sprak hij niet eens over , stilzwijgend gebaar naar klant , deze mensen snappen wat een klant verdient, en je ziet hier het perfecte voorbeeld van een klacht is een kans, ik kom zeker nog een x daar , klasse Niels!!

Levering heel snel

Snelle nette levering

Perfect geregeld

Duidelijke site snel geregeld goed verpakt.

snel en netjes geleverd

Mijn bestelling heb ik geretourneerd maar dat komt omdat ikzelf niet goed heb opgelet. Retour naar tevredenheid verwerkt.

Prima levering, slechte service

Het pakket kwam snel en netjes maar als je ze belt zijn ze maar op bepaalde dagen bereikbaar (voor vragen over online bestelling) en terugsturen is voor eigen rekening. Dus ik heb al €16 aan retourkosten gehad zonder een broek te hebben. Vind ik erg jammer en niet servicegericht. Zou me inderdaad tegenhouden om hier nogmaals wat te bestellen.

Dinsdag besteld. Woensdag binnen

Bedrijfsgegevens

Dracht 5658

8442 BS Heerenveen

0513 - 622418

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.