Snelle levering, verpakking had iets beter gekund.

Kwaliteit van producten voldoet aan de verwachting.

Snelle en correcte afhandeling

Bestelling snel afgehandeld. Prima prijs voor het product.

Goedkoop en snel geleverd

Ik was op zoek naar een bepaald type joggingbroek. Intersport de Leeuw bleek veruit het goedkoopst en had de broek op voorraad. Gelijk besteld en keurig geleverd. Door Corona-drukte werd de bezorging 1 dag later, maar daar werd ik keurig over geïnformeerd. Prima service!

Gemakkelijk en snel

Overzichtelijke website en spullen werden, ondanks Coronavirus, snel geleverd.

Slecht

Online besteld. Op tijd opgestuurd maar helaas zat de beveiligingstag er nog aan!

Zeer klantvriendelijk!

Het artikel dat ik besteld had, was uitverkocht. Ik werd gebeld om de alternatieven te bespreken. Zeer klantvriendelijk en goede service!

Uitstekend!

Mijn helm van HMR was nerges zo goedkoop als bij hun en snelle levering echt uitstekende service!

Bestelde jas was er snel

Bestelde jas was er snel

snelle levering en goede kwaliteit

Je wordt na het plaatsen van de bestelling goed op de hoogte gehouden over het verdere traject. Goede kwaliteit van de producten.

Snel accuraat!

Supersnelle levering zonder problemen en product is top!

supergoed en supersnel!!

De maat klopte perfect, De bestelling was er snel. Kortom : perfect!!

perfecte levering

product voldeed aan verwachting

Snelle levering en kwaliteit en maat als beloofd.

Super goed en snelle levering

Ik werk prima geholpen telefonisch met mijn vragen.

gebruiksvriendelijk en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering van de producten. bij een vraag een snel een reactie ontvangen

Top- snelle levering

Product is als omschreven, past goed en levering was snel! niets op aan te merken

Prima prijzen en levering

De ski jas die ik besteld had, was nergens goedkoper. Levering was de dag na bestelling. Dus prima service!

Snelle levering. Na het retour sturen van 1 van de artikelen ook snel weer geld op mijn rekening gestort gekregen. Prima!

Snelle en net verpakte levering. Helaas waren de bestelde goederen niet goed passend dus alles geretourneerd. Ook dit werd snel en netjes afgehandeld. Geld kwam snel weer retour.

Snelle levering!

Ik heb zondagavond een bestelling geplaatst, en dinsdag had ik hem al! De website is duidelijk, de kleur en de maat van de skipulli is gelukkig goed, ik hoef het niet terug te sturen, want dan moet je helaas wel betalen voor de verzendkosten. Dus al met al erg tevreden met jullie!

zeer tevreden

de website is duidelijk, maar liep wel vaak vast. snelle ontvangst dus dit was top.

Belangrijk dat te levering snel was. Alleen als grote min punt vindt ik dat als het artikel niet past en dan retour gestuurd dient te worden, je zelf de verzend kosten van de retour zending moet betalen.

Snelle levering en goeie service

Mijn skipully had een fabrieksfoutje, geen probleem, kon het kosteloos retourneren en had binnen een paar dagen een nieuwe (goeie) pully. Thnks medewerkers van De Leeuw👍

Hoge korting en snelle levering!

In een woord: top!

Prachtige Icepeak skijas maat 152

Prachtige Icepeak skijas besteld voor mijn dochter, maat 152. Die maat in combinatie met de kleur zwart was overal uitverkocht. Nu nog besteld voor een mooie prijs ook! Snel geleverd! Heel blij mee!