Snel geleverd, super communicatie, goede prijs

Op woensdag ochtend een jas besteld en op donderdag ochtend binnen, klasse. Heldere communicatie, constant een update van de zending. Een aanbieding is ook echt een aanbieding en geen klein beetje korting. Grote klasse.

prima.

Snel geleverd en een retourformulier erbij.Alleen niet gratis terugsturen dat is bij sommige andere winkels wel het geval.Dan krijg je een antwoordnr.Ik bestel hier dus alleen als ik zeker weet dat de maat goed is.

Ruime keuze en betaalbaar

Voor het eerst bij deze site besteld. Proces verliep soepel en bijna goed. Alleen de beloofde afleverdatum werd niet gehaald. Toch net op tijd voor onze wandelvakantie Lowa-schoenen binnen.

Probleem snel en goed opgelost

Ik had een internetbestelling laten bezorgen in Roden. Dat was niet helemaal goed gegaan. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht. Super service van het personeel in Roden. Ondertussen kreeg ik ook nog een goed advies, zodat ik toch nog met een mooie bikini naar huis kon.

Mooie actie, snelle levering

Mooie actie, afgeprijsde artikelen, snelle levering, goede communicatie. Erg tevreden!

Snelle levering voor nette prijs

Zondagavond besteld en dinsdag in huis. Scherpste prijs via internet. Keurig verpakt.

Afwachten

Sorry dat ik de mail waarin u om ons huisnummer vroeg niet heb gezien/gelezen. Dit heeft voor ons en voor jullie voor nogal wat verwarring gezorgd. Hoe ons verdere contact is en jullie service, dat kan ik nu nog niet beoordelen. Wel bedankt voor de geleverde service tot hier toe. Gr. Fam. Schreurs

Prima prijs, algemene voorwaarden kunnen beter

Ik heb nieuwe Brooks hardloopschoenen besteld. De prijs was prima, maar ruilen binnen 8 dagen is niet meer van deze tijd. Aangezien de levering 4 dagen duurde ipv de toegezegde 1 dag blijft er dan nog maar weinig tijd over om te ruilen. Ter vergelijking, bij Decathlon heb je 365 dagen de tijd om te ruilen.

Gewoon goed

Goed, goedkoop en een snelle levering.

Ze zijn beeldig

Ze waren er erg snel

Ik ben in afwachting van de bestelling en schoenen.

Ik heb een bestelling gedaan van Salomon Speedcross Vario 2 40,5. Betaald maar nog geen bevestiging ontvangen.

Goedkoop. En bovendien goed, snel en gratis geleverd

Ik vond hier bergschoenen van het type dat ik wilde in mijn maat, goedkoper dan elders. Bezorging aan huis was ook nog gratis, en snel en goed.

Snelle, volledig en correcte antwood op mijn verzoek

Heel behulpzaam

Mooie producten voor n mooie prijs

Zeer tevreden, al miste ik een bevestiging van mn aankopen. Maar alles netjes thuisgestuurd met hon erbij.

Prima service.

De mooiste skort heb ik nu .

Knudde, niks ontvangen en dan al een enquête

Idem

Zoals het hoort.

Eenvoudig te bestellen, goede prijzen en snelle verzending.

Levering

Levering in 24 uur zelfs voor een echt geweldige zaterdag. Echt serieus.

Snelle verzending

Product snel in huis.

Topservice

Snel, goed verpakt, overzichtelijke site

verradt

Goed assortiment en goede service

Goed assortiment, snelle levering, goede communicatie

Na 2 dagen nogsteeds geen bevestigings mail ontvangen

Ik heb schoenen besteld maar ben nogsteeds na 2 dagen geen bevestigings mail ontvangen. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice maar na nogsteeds geen antwoord gehad

Verkeerde kleur gestuurd! Schoenen gaan terug!

Zie boven!!!