Jammer dat je geen orderbevestiging krijgt per mail. Zo weet je niet of alles goed gegaan is.

Slecht

Ik heb de verkeerde spullen geleverd gekregen,kan gebeuren,heb het teruggestuurd en hoop op de goede levering!

Verzending kan beter

Verzending kan beter, doosjes waar de thermosetjes in zaten waren helemaal ingedrukt en gescheurd.

Slechte kwaliteit

Beste Ik heb 2 dezelfde artikels gekocht, nl aluminium pitchfork. Eén artikel is volledig misvorm toegestuurd. Zeer slechte afwerking en kwaliteit.

Netjes op tijd bezorgd, product zoals verwacht Ad

Snel overzichtelijk

Duidelijk en snel

Snelle levering, scherp geprijsd

Sportschoenen gekocht welke snel werden geleverd en die ook scherp waren geprijsd

Zeer goede en snelle service.

Goede en snelle service.

super snel geleverd

Niets meer en minder dan prima!

Op tijd geleverd, maar matige service.

Mijn product was uiteindelijk te klein, waardoor ik deze graag terug wilde sturen. Tot mijn verbazing zouden deze kosten voor eigen rekening zijn, hetgeen bijna nergens meer het geval is, waardoor ik hier ook geen rekening mee had gehouden. In combinatie met de verzendkosten die ik reeds betaald had, zou ik dan 12 euro verlies maken op een vest dat ik terug zou sturen, wat neerkomt op circa 1/4e van de verkoopprijs. Er staat dan doodleuk ‘je kan het ook terugbrengen bij een van onze filialen’, maar bij het uitzoeken daarvan blijkt dat het niet bij een regulier Intersport filiaal kan, maar bij een filiaal in Groningen/Friesland moet. Onmogelijk als je in Amsterdam woont. En dan heb je ook nog maar 14 dagen om hierover te beslissen Ipv 30. Zeer matige service.

Reibungsloser Ablauf, schnelle Lieferung!

Definitiv zu empfehlen!

Beste prijs en informatie over product

Idem

Snelle.levering maar vervolgens zit er een alarm op

Bij binnenkomst jas blijkt het alarm er nog aan te zitten. Telefonisch contact gehad en we konden de jas terug sturen om het alarm eraf te laten halen. Beetje jammer, bent er toch weer druk mee. Geluk dat wij het op tijd gezien hadden anders hadden wij waarschijnlijk aankomende winter een probleem gehad.

Prima site en optijd geleverd

goed en snel geholpen

zeer snel geholpen, levering binnen een dag, waar ik wel op gehoopt maar niet op gerekend had. Prettige ervaring van een bedrijf dat zijn woord dus houdt

Niks ontvangen

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wel bericht gehad van PostNL dat deze bezorgd zou zijn op het juiste adres, was op het moment ook thuis, maar er is helemaal niks geleverd.

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Onduidelijk en niet op tijd.

Na de bestelling op de site krijg je geen orderbevestiging en/of factuur gestuurd per e-mail. Er komt alleen een betalingsbevestiging binnen, maar het is niet duidelijk dat deze van Intersport is. En verder wordt het artikel niet op de dag van bestelling verstuurd, hoewel dit wel aangegeven wordt op de site.

prina

alles geleverd volgens belofte

goede service in alle opzichten

Goede duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering en produkten waren goed verpakt, kortom: top!

Had levering eerder verwacht

De levering was prima. Tijdens het bestellen werd er echter aangegeven dat de bestelling maandag geleverd zou worden, maar is uiteindelijk een dag later geworden. Maakt op zich niet zoveel uit, maar mijn zoon had de schoenen eerder nodig..

Prima afgehandeld

Besteld, volgende dag geleverd

Heel snelle levering

Mijn bestelling zijn de volgende dag geleverd. De prijs was ook goedkoper dan elders.

Tevreden klant !

Ruime keuze op website, bijzonder snelle levering

Mooie schoenen en snel bezorgd

Mijn bestelling kwam snel , mooie schoenen!