Goede jas op tijd geleverd

Goede, duidelijke, nette service

Vlotte en uitstekende afhandeling van bestelling!

Snel e´ gemakkelijk

Geen reactie op poging tot contact

Er is iets misgegaan met de bestelling. Geen reactie op poging tot contact. Jammer!

Snel en goed geleverd.

Goede website en snelle levering. Voortgang van het bestel- en leverproces wordt telkens gemaild. En - niet onbelangrijk- het goedkoopste voor de wandelschoenen die ik wilde kopen! Enige verbeterpunt is dat de mails op het eerste oog wat onoverzichtelijk overkomen.

Keurig verpakt en snel verzonden

Snel en goed geregeld

Prima winkel, bestelling vlot afgehandeld.

Snelle levering.

Goede prijs snelle afhandeling

Goede prijs voor artikel . Snelle afhandeling door jullie dus prima . Post NL als bezorger een drama !

Bestelling snel binnen

overzichtelijke site.

Snelle levering van de bestelling. Goede kwaliteit van het product

Levert hun spullen niet op tijd

‘Voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis’ adverteren ze. Nou helaas, 2 dagen later pas. Als excuus: ‘Het komt van 2 filialen en we zijn afhankelijk van Post NL’. Ga dan niet zeggen dat het de volgende dag in huis is, want als je daar op rekent en je grijpt mis.

Bestellen, betalen, leveren, klaar!

Valt weinig over te zeggen, enkel: alles perfect geregeld/ gegaan.

Mooie prijs. Snelle levering

Snel en korrekt

Diverse mail ontvangen om me op de hoogte houden van de zending

Via de algemene Intersport webshop een jas besteld waar eigenlijk een binnenjas bij hoort. Toen ik de jas ontving, ontbrak de binnenjas helaas. Contact gezocht met de verzendende Intersport welke direct opzoek zijn gegaan naar het binnenjasje. Helaas was deze niet te vinden. Een week later kreeg ik alsnog positief bericht dat het binnenjasje gevonden was!

Zeer correct en snelle levering

Goede actie wat betreft de prijs voor mijn product. Daarnaast snelle reactie op mijn vraag per mail nav de bestelling. Product werd snel geleverd. Dankjewel!

Snelle zending tegen de laagste prijs

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering en de goedkoopste

Volgende dag geleverd en dat ook nog eens voor de laagste prijs die ik kon vinden, helemaal top!

Prima geregeld

Vlotte levering

Goed en snel

Skipak besteld en de volgende dag in huis!

Snelle levering en goed product

Fijne schaatsen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Prijs en levertijd goed

Prijs en levertijd goed

Keurig geregeld, maar ook vreemd

Was vrijdagochtend bij Intersport in Roden voor nieuwe voetbalschoenen. Had daar een aantal jaren terug ook voetbalschoenen gekocht. Wilde weer dezelfde. Zwarte Hummelschoenen (Nappa Nero). Daar was alleen maat 46 voorradig voor € 79,90. Teleurstelling. Toen maar thuis via internet besteld bij Sportdeal. Wat schetst mijn verbazing. De schoenen worden geleverd via Intersport. Reclameren kan via Intersport Roden. Waarom werd mij die ochtend niet de mogelijkheid geboden de juiste maat via een andere vestiging te verkrijgen? Vreemd. Heb nu wel de schoenen die ik gaar wilden en ook nog € 11,00 goedkoper.