Prima in orde

Helaas was de rits stuk , in afwachting van de nieuwe broek Mail verkeer was uitstekend

Snel bezorgd en goed verpakt goeie schoenen ik hou van aanbiedingen

We zochten deze schoenen. Kochten voor een prima prijs op rekening en bij aankomst betaald. Top

Snel geleverd, goede aanbieding

Mijn nieuwe Brooks ghost v14 voor een super scherpe prijs dat gevonden. Super snel verzonden en keurig ontvangen. Ga zeker weer bij hun online kijken als ik wat nodig heb

Regeren niet op mail

Op de website van intersport staat dat retourneren gratis is. Ze horen niet bij intersport. Vandaar dat ik verzendkosten moet betalen voor het retourneren. Dit staat niet duidelijk op de site. Ze reageren niet op een vraag via de mail.

Goede aanbieding, helaas toch het verkeerde maat. Retour keurig afgehandeld binnen een week

Snelle en nette levering!

Top product, snelle levering!

Prima prijs, top product en nog een snelle levering ook.

Goed en snel

Gemakkelijk en snel .duidelijke foto’s die overeen komen met het geleverde product

prima service

Verkeerde maatschoenen was toegestuurd maar direct opgelost. Prima service en vriendelijke klantenservice.

Levering

Ik wist niet dat ik wat bestelde bij intersport (omdat naam is veranderd van deze intersport) ik vind ze er allemaal top en behulpzaam, maar nu blijkt dat ik wat besteld heb online 4 dgaen geleden en ik heb het nog niet...terwijl ik ernaast woon! Dit zien ze bij het inpakken en hadden dan of een mail kunenn sturen, haalt u uw bestelling op, of langs kunnen brengen in 10 stappen... het is nu kennelijk op de post gegaan. En ik heb het nog steeds niet ontvangen. Aanbevelen als winkel? Ja Aanbevelen als levering? Nee

Snelle levering, hele goede prijs! Top Service, heel blij mee.

Goede levering, administratief goed geregeld en bezorging op tijd

Levering binnen enkele dagen, administratieve bevestiging en kreeg info over bezorging

Top levering

Goed product, correcte communicatie

slecht

Had een zwarte tas besteld en bevestigd, krijg een paarse. Weer retour, en naar de post, kortom gezeik

Rugzak besteld! Levering kwam binnen een dag! Betaling makkelijk! Helemaal blij

Mijn ervaring is goed

Snel geleverd en product is goed aangekomen ben er zeer blij mee

Servicegericht en snelle verzendinig

Een paar ski's besteld via de webshop. Na een uur werd ik gebeld waarbij ik vermoedde dat de ski's misschien niet meer op voorraad zouden zijn. Niks was minder waar. Er werd gebeld met de vraag of de bindingen wellicht nog afgesteld moesten worden. Oog voor detail dus en servicegericht. Top!

verkeerde product ontvangen

verkeerde product ontvangen maar was toevallig ook een mooi sweatshirt dus ik heb m maar gehouden

Snelle service en bezorging

Prima prijs/kwaliteit

Na wat zoekwerk op internet kwam ik uit bij Intersport de Leeuw voor een merkzonnebril (Sinner). Was daar voor exact het zelfde model/type beduidend goedkoper dan bij andere aanbieders. Binnen 4 dagen (oa door tussenliggende feestdagen) prima verpakt ontvangen. Dus tevreden over prijs, kwaliteit en verzending.

Voldoet aan alle verwachtingen

Voldoet aan al mijn verwachtingen

Super snelle service, fijn optijd je bestelling te krijgen

Ski-jas nodig voor op zwarte broek. Vond heel snel een mooie lutha jas en in mijn maat. Had maar 4 werkdagen en koningsdag er tussen maar zaterdag besteld, dinsdag in huis. Mooie jas, erg tevreden en super service!

Vriendelijk, vragen worden naar tevredenheid beantwoord.

Prettig geholpen bij het kopen van wandelschoenen. goed geadviseerd en mooie, goed passende wandelschoenen gekocht.

Prima en snel

Zeer snelle levering en de prijs was goex