Mega snelle levering. Product zoals verwacht.

Zeer nettjes

Mooi geprijsd en krijgt er een bon bij

Goeie aanbieding.

Goeie aanbieding.

Supersnelle levering

Goede prijs, snelle levering, geweldige after sales

Prima winkel

Groot assortiment, scherpe prijzen

Verkeerde product geleverd

Ik kreeg het verkeerde product geleverd, daarna werd mij gevraagd of ik dan zelf even naar Roden (Drenthe) wou rijden om het om te komen wisselen (vanuit het noorden van friesland..

Snelle levering en keurig verpakt.

Niets ontvangen

Na een week nog niets ontvangen. Misschien morgen.

Geen communicatie

Retourzending ingewikkeld

Zending was ok maar retourzending ingewikkeld, doos niet geschikt, retouradres onduidelijk

Goed & spoedig verstuurd en mijn bestelling in goede orde ontvangen. Niks mis mee! Thanks!

Ik krijg al wel een mail maar nog helemaal niets ontvangen terwijl het er gisteren al zou zijn!

Zie bovenstaande

Super webshop!

Een mooie duidelijke webshop! Erg tevreden met mijn aankopen.

Heb verschillende feters

Heb twee verschillende feters

Geweldig snel mijn bestelling geleverd!

In de avond besteld en volgende dag al ontvangen en product is zoals omschreven. Ben erbij mee!

Beschamend

Maandag besteld en betaald, nu vrijdagavond en nog steeds niets ontvangen! Artikel op voorraad, vandaag besteld, morgen geleverd. Schaatsen besteld, maandag valt dooi in, niet meer nodig.

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen.

Werkelijk fantastisch.

Nike vapormax waar ik al weken naar zoek stonden bij jullie in de uitverkoop, in de goede maat! Keurig verpakt en erg snel in huis. Topservice en een topproduct geleverd, hartelijk dank!

Slecht klantenservice

Mijn bestelling wordt niet op de tijd verstuurd. En ze antwoorden nooit tegen mijn vragen. Erg slecht service.

Snelle en goede afhandeling van retourzending

De schaatsen die ik had besteld vlak voordat de ijspret in Nederland begon werden al de volgende dag geleverd, in tijd om nog even te kunnen schaatsen. Op zich zaten de schaatsen goed (type Nijdam semi-soft boot voor senioren) doch helaas bleek er een fabrieksfoutje te zijn met de schaatsen, er zaten kieren bij het harde plastic deel en de schaatsijzers. Ik heb Intersport direct gebeld en de zaak werd snel en netjes afgehandeld, tot mijn opluchting.

Prima klantenservice

Een mooi jack besteld maar helaas was het niet de juiste jas voor mij. Het was een snelle afhandeling en ook prima ter woord gestaan door de medewerkers.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Snelle bezorging.

Jammer dat er een schaats geen schaatsbescherming strip heeft. En die van mijn man een maat te groot opgestuurd zijn. Wel snel en vlot bezorgd.

snel opgestuurd

Mijn bestelling was snel opgestuurd, helaas was de maat niet goed, maar de nieuwe maat is al weer onderweg.

Jammer dat een deel van mijn bestelling niet geleverd wordt zonder melding.

Geen melding ontvangen dat een deel niet leverbaar is. Gek genoeg wel voordat ik mijn bestelling heb ontvangen een mail dat ik geld terug ga krijgen. Het had fijn geweest als jullie me op de hoogte hadden gebracht dat een gedeelte van de bestelling niet leverbaar was.