Snel geleverd en volgens verwachting

Overzichtelijke site, makkelijk besteld en snel geleverd. Goede indruk!

leuke aan biedingen voor de dure merken.

leuke aanbiedingen laatst Adidas superstar gekocht voor een leuke prijs. Snelle levering prettige site

Alles goed gegaan !

Snelle levering, en overzichtelijke site super handig. Helaas pas ik mijn broekje niet, maar op de site wordt duidelijk aangegeven hoe te retourneren. Super goede ervaring.

Nette en juiste levering

Makkelijk bestelproces en is geleverd zoals besteld.

Snel besteld en geleverd!

Voor 17.00 uur besteld en idd al de volgende dag in huis. Perfect!

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

Geen klachten!

Maar als ik 1 kritiekpunt mag geven, bij het invullen van mijn gegevens kwam ik enige tijd niet bij de betaalportal doordat ik iets, geen idee wat, niet goed deed. Op een gegeven moment lukte het wel.

Sneller service, laagste prijs voor mijn hardloop schoenen en geen verzendkosten

Voordelige prijs en betrouwbare leveringen

Meindl wandelschoenen besteld welke met 170 euro aanzienlijk goedkoper waren dan andere aanbieders (190-205 euro). Levertijd was 1 week maar dat kwam vooral door drukte bij PostNL.

Netjes en goed

Jammer dat het niet in een pakket verzonden werd, dat zou verzendkosten schelen.

Prima ervaring voor herhaling vatbaar

Erg klantvriendelijk.

Online bestelling gedaan en nadien had ik toch nog een vraag. Telefonisch contact opnemen was geen enkel probleem. Werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook was er een goede sales op de Nike sneakers die ik wilde. Levering de volgende dag al.

Volgens verwachting

Snelle levering!

Snelle levering vd bestelling.

Snelle service eerlijke prijs

betalen voor retourzending in corona tijd

ik vind het jammer dat je in deze corona tijd moet betalen voor het retour zenden van artikelen. ik bestel meer producten zodat ik thuis kan passen en dan moet ik bijbetalen voor het retoursturen.

Alles netjes geregeld,verzonden en geleverd .

Voor de eerste x besteld op deze site. En er kunnen er zo nog meer volgen.

Levering ging super snel en naar verwachting!

Na bestelling, snel geleverd gekregen en voor een mooie prijs. Goede ervaring!

Het is een snelle levering, maar ik zou het wel handig vinden als het net als Zalando geregeld zou zijn (dus een retoursticker en formulier erbij waarom ik het terug stuur) nu moest ik bij PostNL 7,25 euro betalen om retour te sturen en gebeld en gemaild of het zo wel kon. Scheelt een hoop tijd voor ons allebei. Ik weet nog niet of ik de 7,25 euro terugkrijg, ik wacht op een antwoord. Alsnog bedankt voor de goede service verder!

Prima schoenen, snel geleverd

Schoenen zitten fijn en maat valt normaal. Snel geleverd, dus prima service.

goed geregeld

Vlotte levering. geen problemen

super

heel fijn geholpen, snelle service!

trop chere

livraison cher, retour cher rien n'est avantageux au bout du compte