Mooie skihelm en snel geleverd. Ook prima verpakt

Fijn om te horen Daniëlle! Veel plezier met skiën!

Na internetaankoop super aftersale-service

Na internetaankoop super aftersale-service

Bedankt voor je positieve review Chris!

goede heldere website. goede aanbieding. Snel geregeld en goede opvolging door post.nl

Bedankt voor deze positieve review Rob!

Gewoon goed!

Nette en snelle afhandeling van de bestelde artikelen. Ook retour was duidelijk. Wel jammer dat je daar voor moest betalen

Bedankt voor je review Susan!

Zie omschrijving

Gewoon duidelijk / goed en snelle verzending. Ik had verkeerd mijn adres ingevuld maar dit pakte de klantenservice zeer snel op. Fijn dat er nog bedrijven zijn die gewoon leveren en service bieden. Geen 10 omdat ik voor 42 euro ging bestellen en vanaf 50 euro geen verzendkosten zijn. Dit is mijn fout maar als ze mij hierop hadden geattendeerd hadden ze een dikke 10 gekregen!

Wat een mooie review! Bedankt!

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Bedankt Joke!

super

fantastische website en winkels, snelle levering

Bedankt voor deze super mooie review Jan!

Goed en goedkoop een dikke 10

Bedankt voor deze mooie review Greet! Hier doen we het voor!

Bedankt voor de review Eddy!

Mooie schoen voor mooie prijs

Mooie schoen, mooie prijs en goede bezorging en info.

Bedankt voor je positieve review Nicole!

Super snel geleverd

Besteld en de volgende dag in huis Top!

Bedankt voor je positieve review!

Goed, mooie kwaliteit zoals verwacht!

Snelle levering (alleen met het vervoerdersbedrijf fout gegaan, maar daar kan Intersport niets aan doen), mooie kwaliteit jas, ben er blij mee!

Fijn dat de jas goed bevalt. Veel plezier ermee!

Snelle correcte levering

Heldere website

Bedankt voor het vertrouwen Renate!

Beschadigd artikel

Ik heb een skibril besteld maar die kwam met een beschadiging op het vizier aan. Contact gezocht en keurig geholpen.

Beste Bram, Wat vervelend om te horen dat de skibril beschadigd is. Ik wil dit graag met je oplossen! Hoe heb je contact gezocht met ons? Ik kan geen e-mail van je vinden. Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] zodat we dit kunnen oplossen? Ik hoor graag even van je. Vriendelijke groet, Sander

Na eerst wat problemen te hebben gehad met een niet leverbaar product, is dit vervolgens keurig opgelost.

Zeer slecht

In de doos van de schoenen die waren besteld zat een verkeerd paar schoenen. Reden die werd opgegeven was dat een klant de schoenen had gekocht,maar niet de doos had meegenomen. Er is toen door de zaak een ander type schoen in de doos gedaan. Er is niet aangeboden alsnog moeite te doen om wel de bestelde schoen alsnog te leveren. Het bedrijf heeft niet gecontroleerd of de correcte schoen in de doos zat.

Goedemorgen Paul, Dit is erg vervelend om te horen. De schoenen die bij ons op de website staan liggen ook in de winkels. Waarschijnlijk zijn de verkeerde schoenen in de doos gekomen en deze naar u verstuurd. Hiervoor heb ik mijn excuses aangeboden. Ook heb ik u voorzien van een antwoordnummer om de schoenen kosteloos terug te sturen. Ik heb navraag gedaan bij Meindl maar de schoenen kon ik helaas niet meer geleverd krijgen. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Vriendelijke groet, Sander

5 sterren bedrijf

snel en correct levering.Goed communicatie betreft levertijd.Gewenst artikel behoorlijk afgeprijsd.Zeer tevreden klant!

Fijn om te horen Allison!

Prima prijs en snelle verzending

Bedankt voor de positieve review!

Het bestellen en leveren van de Meindl schoenen verliep heel goed.

Bedankt voor je positieve review Margreet!

Snelle service en goedkoop

Wandelschoenen gekocht voor €172, overal elders het zelfde merk voor €192-€232

Goed om te horen Rein! Bedankt!

Perfect geregeld

Vest gekocht met 33% korting, binnen 24 uur in huis, perfect!

Fijn dat je zo positief bent Erik. Top!

Snelle Actie

Zocht voor een kennis van mij een paar Lowa's Innox Pro in Olive. Nou zijn die al niet meer leverbaar bij Lowa zelf dus internet afgespeurd tot ik deze bij Intersport zag in de goede maat. Direct maar even gebeld of deze dan ook werkelijk op voorraad zijn. Netjes te woord gestaan en uitgelegd dat alleen de werkelijke voorraad bij hun op de site staat. Tip aan andere klanten: ( bel altijd of iets in voorraad is voordat je besteld) Dus gelijk besteld en de volgende dag al in huis.

Handige tip Vincent! Bedankt voor je review.

Snelle verzending

Mijn bestelling was voorradig en de volgende dag al in huis.

Bedankt voor je positieve beoordeling Mirjam!

Goed opgelost

Bedankt Silvia!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Fijn om te horen dat alles goed was. Bedankt Mieke!