Top product voor een goede prijs Heel snel geleverd Top service!!!

Bedankt voor je positieve review Joann!

Prima service, direct geleverd

Fijn dat alles goed verlopen is Wouter!

Besteld, volgende dag in huis

Bedankt Maya!

Racket was heel goed ingepakt + snelle levering!

Bedankt voor deze positieve review Els!

Perfect!

Mooie producten en snelle levering

Fijn om te horen Henk!

Alles gut

Schneller Versand, alles gut

Zeer goed, alles correct !

Zie boven.

Erg snelle levering voor een mooie prijs

Donderdag besteld en vrijdag al geleverd. Duidelijke informatie betreffende product en de levering.

Bedankt voor de positieve review Simone!

Erg vriendelijk, niet opdringerig en goed geholpen

Zie bovenstaande

Fijn dat je goed geholpen bent Mirjam! Bedankt!

perfecte uitvoering

snel en betrouwbaar

Bedankt voor het vertrouwen en de positieve review William.

Levering volgens afspraak.

Product is sneller geleverd dan verwacht. Goed verpakt.

Goed om te horen Jim!

Geweldige snelle service

Na mijn bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden van de bestelling. Deze werd snel en netjes geleverd.

Goed om te horen Melissa! Bedankt voor je review.

Prima product en goede levering

Product prima zoals ik had gehoopt. Snelle en goede verzending.

Bedankt voor de positieve review Harry!

Snelle levering. Duidelijk tijdstip van levering.

Beste klantenservice EVER

Ik bestelde de verkeerde maat en belde om te ruilen. Ik kreeg meteen een retourticket en binnen 4 werkdagen na retour sturen had ik de goede maat alweer binnen. Supervriendelijk en meedenkend en een hele goede prijs

Wat een fantastische review Floortje! Hier doen we het voor! Bedankt.

Goede ervaring

Makkelijk bestellen ruime keuze snelle verzending Echt top

Snel geleverd en fijn geholpen

Bedankt voor deze 10 Alexander! Goed om te horen.

Scherpe prijs en snelle levering

Ik heb een set spikeball bij intersport de Leeuw besteld omdat zij een scherpe prijs hadden. Het bestellen ging eenvoudig en ik kreeg direct een bevestiging in de mail en bezorginformatie. Mijn bestelling kwam direct de volgende dag binnen. Alles prima in orde

Bedankt voor de mooie woorden Femma! Veel plezier met de spikeball set!

Verkeerde maat gestuurd

5 dagen moeten wachten en toen bleek het de verkeerde maat

Goedemiddag Jose, Er was in deze periode inderdaad wat vertraging bij de pakketten van PostNL. Vervelend dat ook nog per ongeluk de verkeerde maat naar je is opgestuurd. Onze klantenservice is altijd bereikbaar om dit op te lossen. Wil je een mailtje sturen naar onderstaand e-mail adres? [email protected]

Prima short!

Zending goed verzorgd. Jammer dat Post NL zo vertraagd aflevert.

Bedankt voor de positieve review Jan! Het is inderdaad erg vervelend dat het soms wat langer duurt voordat de zending aankomt maar gelukkig is het binnen gekomen. Vriendelijke groet, Barth

Mooie slippers voor een keurige prijs

De slippers snel gevonden op de website. Foto, s zijn duidelijk. Scherp geprijsd. Snelle levering. Producten waren zoals omschreven.

Bedankt voor je mooie beoordeling Jan!

Netjes geleverd alleen post nl had wat vertraging verder prima!

Beste Mike, Bedankt voor je positieve review en bedankt voor je begrip dat verzending wat langer kan duren! Vriendelijke groet, Sander

Zending nog niet ontvangen.

Deze zou dinsdag jl geleverd worden maar niet gebeurd. Als ze komen stuur ik deze terug.

Beste Robert, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt me om te horen dat uw pakket vertraagd was. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de levering niet volgens planning verloopt. In deze periode van drukte bij PostNL kunnen er helaas vertragingen optreden in de verzendingen. Hoewel dit buiten onze controle ligt, begrijpen we dat het nog steeds een ongemak voor u kan zijn. We zijn echter blij te horen dat uw pakket inmiddels is bezorgd, zoals te zien is via de track&trace code. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben over uw bestelling, staan we graag voor u klaar om u verder te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Sander

Teleurstellend

10 juni een bestelling geplaatst, vandaag, inmiddels 16 juni nog altijd geen bericht van dat de bestelling verzonden is.

Beste Mike, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback en mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de verzending van uw bestelling. Ik begrijp dat het frustrerend is om te wachten op een update over de verzending, vooral wanneer er al enige tijd is verstreken. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zou ik graag wat meer informatie willen hebben over uw bestelling, zoals het bestelnummer of uw naam, zodat ik het voor u kan nakijken. Ik wil u verzekeren dat wij streven naar een snelle en efficiënte verzending van bestellingen. Mocht er in dit geval een vertraging zijn opgetreden, dan spijt het ons oprecht. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u een duidelijkheid te bieden over de status van uw bestelling. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik kijk ernaar uit om van u te horen, zodat we dit probleem kunnen aanpakken en uw bestelling zo spoedig mogelijk kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Sander