Zending nog niet ontvangen.

Deze zou dinsdag jl geleverd worden maar niet gebeurd. Als ze komen stuur ik deze terug.

Beste Robert, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt me om te horen dat uw pakket vertraagd was. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de levering niet volgens planning verloopt. In deze periode van drukte bij PostNL kunnen er helaas vertragingen optreden in de verzendingen. Hoewel dit buiten onze controle ligt, begrijpen we dat het nog steeds een ongemak voor u kan zijn. We zijn echter blij te horen dat uw pakket inmiddels is bezorgd, zoals te zien is via de track&trace code. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben over uw bestelling, staan we graag voor u klaar om u verder te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Sander

Teleurstellend

10 juni een bestelling geplaatst, vandaag, inmiddels 16 juni nog altijd geen bericht van dat de bestelling verzonden is.

Beste Mike, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback en mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de verzending van uw bestelling. Ik begrijp dat het frustrerend is om te wachten op een update over de verzending, vooral wanneer er al enige tijd is verstreken. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zou ik graag wat meer informatie willen hebben over uw bestelling, zoals het bestelnummer of uw naam, zodat ik het voor u kan nakijken. Ik wil u verzekeren dat wij streven naar een snelle en efficiënte verzending van bestellingen. Mocht er in dit geval een vertraging zijn opgetreden, dan spijt het ons oprecht. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u een duidelijkheid te bieden over de status van uw bestelling. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik kijk ernaar uit om van u te horen, zodat we dit probleem kunnen aanpakken en uw bestelling zo spoedig mogelijk kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Sander

Keurig afgeleverd

Bedankt voor de positieve review Robert! Daar doen we het voor.

Keine Lieferung

Lieferung wurde vom Händler storniert - Geld dann nach Nachfrage erstattet. Zumindest schnelle Antwort auf Email

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Bedankt voor de positieve review Birgit!

Goed product

Tevreden over bestelde product, maar het verzenden via Postnl verliep niet goed. Het pakket kwam bij een pakketpunt in Friesland terecht ipv het pakketpunt bij ons in de buurt. Intersport kon daar niets aan doen en uiteindelijk is het pakket na 5 dagen alsnog bezorgd.

Beste AdB, Er was inderdaad een foutje gemaakt bij het postkantoor helaas. Fijn dat het pakket toch is aangekomen! Bedankt voor de positieve review. Vriendelijke groet, Sander

Keurig.

Helemaal niets op aan te merken. Goede communicatie gedurende het hele bestel en bezorgproces.

Bedankt voor de positieve review Petra! Erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Sander

Probleem opgelost

Golfrokje gekocht. Na 1 week nog niet binnen. Volgens post nl bezorgd maar niet bij mij. Interspersed de leeuw heeft het gelukkig goed opgelost. Bedankt voor de service.

Bestelde producten zijn snel opgestuurd en bezorgd

Snelle levering, vlotte terugbetaling

Ik kreeg mijn pakket snel geleverd. Helaas was de maat te krap bij de teen Retour gezonden, maar moest zelf de verzendkosten betalen. Dat vond ik eigenlijk niet meer van deze tijd. Wel snelle terugbetaling. Dus al met al tevreden.

goede prijs

snelle bezorging

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen.

Slecht

Wacht al dagen op mijn pakket

Duidelijke website en snelle levering

Mooie jas, zit echt lekker

Hij heeft even op zich mogen wachten, de jas zou afgelopen dinsdag geleverd worden en het is nu vrijdag. Afijn, hij is binnen en zit top

Snel en duidelijke info

Ik ben helemaal blij met Intersport de Leeuw. Ze hadden mijn favoriete wandelschoenen nog en hebben ze snel opgestuurd en ik werd ook nog goed op de hoogte gehouden. Top!

Snel, vriendelijk

Pakket werd snel bezorg. Met e-mail goed op de hoogte gehouden

Snelle & correcte service

Snelle behandeling & correcte service en levering

Snel en goed geleverd

De volgende dag in huis. Goede prijs

Helemaal top

Heel blij met de skates en snel geleverd

Mooi rokje

Kwaliteit, pasvorm en kleur kwamen helemaal overeen aan mijn verwachting.

Bijna helemaal goed.

Mooi badmintonracket gekocht, voor een hele mooie prijs. Racket werd snel geleverd. Het enige wat zeker een punt van verbetering is, was hoe het racket was ingepakt. Geen beschermverpakking,alleen maar een omwikkelde plastic zakje. Geeft geen bescherming tijdens transport en geeft een zeer goedkope uitstraling van je toch dure aankoop. Gelukkig was het racket toch heel. Als de transportverpakking degelijker was geweest,was het 5 sterren geweest.

Vlotte levering door Intersport

Schoenen zijn mooi en zitten qua pasvorm top. Kleuren precies zoals op de website op de foto. In het weekend besteld, door Intersport vlot uitgeleverd op maandag, maar door Post.NL flink vertraagd en donderdag pas geleverd.

Mooie aanbieding

Leuke voetbalschoenen voor een mooie prijs !

Supersnelle levering en beste prijs

Lowa wandelschoenen gekocht, type Innox pro ws. Mijn vorige waren versleten dus nu een nieuw paar. Ik wist dan ook welke maat ik moest hebben ( maat groter dan normaal). Volgende dag al in huis. Dit was ook de beste prijs die ik op internet tegen kwam, kortom ik ben helemaal blij!

Dracht 5658 8442 BS Heerenveen

0513 - 622418