Filters

10

Goed advies en snelle levering

Ik kreeg voedingsadvies van dochter voor mijn eenjarige hond en heb dat voor het eerst besteld. Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Bestelling zeer snel kunnen ophalen

  • Aanbevelen? Ja
10

Handig online bestellen

Makkelijk om online te bestellen en te betalen. Later afhalen gaat super snel.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede kwaliteit en service

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige producten

Super advies en gezonde heerlijke producten mijn hond is helemaal blij

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Uitgebreid assortiment. Vakkundig advies. Besteld artikel kon al snel opgehaald worden. Duidelijke communicatie via mail. Vriendelijk en behulpzaam geholpen aan balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service

Super goeie service en alleen de beste kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hulp op maat

Verbeterde voeding voor de pup. En luisterend oor voor de dingen die je met n pup tegenkomt. Daar antwoord op geven en soms ook doorverwijzen naar andere ‘deskundigen’.

  • Aanbevelen? Ja
10

Handige website - makkelijk afhalen

Bestellen en betalen vissen website is makkelijk. Afhalen gaat ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk, deskundig

Ik ben goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Volgens afspraak verlopen

Makkelijk online besteld en prima geregeld ter plaatse met afhalen (steekkarretje beschikbaar gesteld door bedrijf).

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Makkelijk qua bestellen, snel en makkelijk contact en afhalen top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling stond snel klaar

's Avonds besteld en de volgende ochtend kreeg ik al een mail dat het klaar stond. Goed bereikbare afhaallocatie en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Welkom terug

Naar jaren zijn we terug Maar wat zo leuk was dat we naar die jaren nog herkend werden en ook onze honden en het voer wat ze aten. De laatste is in december overleden en nu hebben we een hond uit t asiel gehaald en daar over ook een mooi gesprek gehad. Het zijn echt mooie mensen die altijd met raad en daad en een leuke praatje er zijn voor mens en dier.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer aan te bevelen

Onlangs een handig Orbiloc safety lampje gekocht bij Meat & Bones. Dit was mijn eerste ervaring met deze afhaal winkel. Ik ben zeer vriendelijk geholpen, samen met de bescheidenheid van de verkoopster bleek ik een super leuk verassend kerst(pakket) tas (bestaan deze :) ?) voor mijn hond en het ‘baasje’ gekregen te hebben met daarin niet alleen handige reclame, en kortingsbonnen ook lekkere versnaperingen voor mijn hond. En dat terwijl mijn aankoop minimaal was. Het is een afhaal winkel, voor mij onbekend maar niet minder gewaardeerd, in tegenstelling. Bedankt Meat & Bones!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn en kundig advies.

Door het beschikbaar stellen van een aantal proefzakjes een goede keuze kunnen voor andere hondenbrokken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk besteld en opgehaald

Bestellen ging makkelijk; vriendelijke en kundige klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en advies op maat

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en uiterst klantvriendelijk

Wilde een nieuwe brok voor mijn senior hond en er werd heel goed geluisterd wat ik dan precies nodig heb en wilde bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke mensen

..

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Voor onze jonge hond met een gevoelige maag heb ik overleg gehad over de mogelijkheden en zelf een proefzakje gekregen om te testen of ze als kritische eter het lustte. Uiteindelijk de overstap gemaakt naar een andere brok en de overgang heel geleidelijk gemaakt. Ze eet met smaak haar graanvrije brokken en heeft bijna geen klachten meer. Ik was erg blij met de manier waarop er mee werd gedacht in het zoeken naar een oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede informatie

Duidelijke uitleg en informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel

Zeer vriendelijk geholpen en bestelling lag snel klaar! Goed en mooi assortiment

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer behulpzaam

Ik was hier voor de eerste keer, en ik ben fantastisch geholpen, en zeer goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijne webwinkel

Super fijn en snelle bediening. Ik bestel nu elke keer mijn kivo vlees het liefst hier.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Hoge Brug 40

6581 AJ Malden

06 - 16 04 36 21

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.