Ik kreeg voedingsadvies van dochter voor mijn eenjarige hond en heb dat voor het eerst besteld. Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen.
Bestelling zeer snel kunnen ophalen
Erg fijn om te lezen/weten, heel veel dank voor je review! Graag tot een volgende keer!
Makkelijk om online te bestellen en te betalen. Later afhalen gaat super snel.
Wauw, weer een mooie review! Hartelijk dank, daar zijn wij heel erg blij mee!
goed
ontzettend goed om te lezen dat je zo tevreden bent, dank je wel voor je review! Tot een volgende keer!
Super advies en gezonde heerlijke producten mijn hond is helemaal blij
Dank je wel Ilse voor je beoordeling. Blij om te lezen dat jij en je hond tevreden zijn. We zien jullie graag bij ons afhaallocatie in Malden.
Uitgebreid assortiment. Vakkundig advies. Besteld artikel kon al snel opgehaald worden. Duidelijke communicatie via mail. Vriendelijk en behulpzaam geholpen aan balie.
Super goed om te lezen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je review dat waarderen wij enorm, tot een volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden.
Super goeie service en alleen de beste kwaliteit.
Hier kunnen we toch niet anders dan met een BIG SMILE op reageren ;-) Dank je wel, fijn dat je het zo ervaren hebt! Tot snel!
Verbeterde voeding voor de pup. En luisterend oor voor de dingen die je met n pup tegenkomt. Daar antwoord op geven en soms ook doorverwijzen naar andere ‘deskundigen’.
Dank voor je review Gerry, echt heel erg fijn om te lezen. Het is altijd een plezier om mensen wegwijs te mogen maken en ze in contact te brengen met andere profs in onze branche. Tot snel bij onze afhaallocatie in Malden.
Bestellen en betalen vissen website is makkelijk. Afhalen gaat ook prima.
Dank je wel voor je review, je beschrijft precies onze werkwijze en de klantbeleving daarvan ;-) Graag tot een volgende keer bij onze afhaallocatie.
Ik ben goed en snel geholpen.
Super goed om te lezen Pim, dank voor je review!!
Makkelijk online besteld en prima geregeld ter plaatse met afhalen (steekkarretje beschikbaar gesteld door bedrijf).
Heel erg goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met het besteltraject en het ter plekke afhalen van jullie bestelling. Graag tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden.
Makkelijk qua bestellen, snel en makkelijk contact en afhalen top.
Wauw van zo'n review worden wij heel blij ;-) dank je wel! Dat is precies wat wij voor jou als klant willen bereiken.
's Avonds besteld en de volgende ochtend kreeg ik al een mail dat het klaar stond. Goed bereikbare afhaallocatie en vriendelijk geholpen.
Dank je wel voor je review, je beschrijft prachtig onze werkwijze en de klantbeleving daarvan ;-) Tot een volgende keer bij onze afhaallocatie.
Naar jaren zijn we terug Maar wat zo leuk was dat we naar die jaren nog herkend werden en ook onze honden en het voer wat ze aten. De laatste is in december overleden en nu hebben we een hond uit t asiel gehaald en daar over ook een mooi gesprek gehad. Het zijn echt mooie mensen die altijd met raad en daad en een leuke praatje er zijn voor mens en dier.
Hartverwarmende review, waarvoor onze dank! Mooi om jullie weer terug te zien en gesproken te hebben, geniet van jullie nieuwe aanwinst! [Sabine]
Onlangs een handig Orbiloc safety lampje gekocht bij Meat & Bones. Dit was mijn eerste ervaring met deze afhaal winkel. Ik ben zeer vriendelijk geholpen, samen met de bescheidenheid van de verkoopster bleek ik een super leuk verassend kerst(pakket) tas (bestaan deze :) ?) voor mijn hond en het ‘baasje’ gekregen te hebben met daarin niet alleen handige reclame, en kortingsbonnen ook lekkere versnaperingen voor mijn hond. En dat terwijl mijn aankoop minimaal was. Het is een afhaal winkel, voor mij onbekend maar niet minder gewaardeerd, in tegenstelling. Bedankt Meat & Bones!
Fijn dat de Orbiloc goed bevalt en heel erg leuk om zo'n mooie review te mogen ontvangen. Het was een groot plezier voor ons om alle klanten, ongeachte hun aankoopbedrag, een kersttas, gevuld met van alles, te kunnen geven! Wij (mijn partner en ik) werken al sinds 2012 met ons concept (webshop met afhaal), met veel liefde en plezier! Graag tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden [Sabine]
Door het beschikbaar stellen van een aantal proefzakjes een goede keuze kunnen voor andere hondenbrokken.
Dank je wel Jeannette, voor je beoordeling en dat je op deze manier, met proefzakjes, een voor jouw hond goede keuze hebt kunnen maken!
Bestellen ging makkelijk; vriendelijke en kundige klantenservice.
Heel erg goed en fijn om te lezen dat je overall tevreden bent Christian! Dank je wel voor je review.
-
Dank je wel Tom, voor je mooie beoordeling. Fijn dat we je op weg hebben kunnen helpen met je trouwe viervoeter.
Wilde een nieuwe brok voor mijn senior hond en er werd heel goed geluisterd wat ik dan precies nodig heb en wilde bereiken.
Heel erg fijn om te lezen dat we naar tevredenheid hebben kunnen helpen bij de keuze van de voeding. Geniet van de senior hond met al z'n charmes!
..
Hartelijk dank voor deze fijne review, graag tot een volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden.
Voor onze jonge hond met een gevoelige maag heb ik overleg gehad over de mogelijkheden en zelf een proefzakje gekregen om te testen of ze als kritische eter het lustte. Uiteindelijk de overstap gemaakt naar een andere brok en de overgang heel geleidelijk gemaakt. Ze eet met smaak haar graanvrije brokken en heeft bijna geen klachten meer. Ik was erg blij met de manier waarop er mee werd gedacht in het zoeken naar een oplossing.
Heel erg graag gedaan Suzanne, dank je wel voor je review. Je bericht raakt ons, want dit is precies waarom we onze klanten benaderen zoals wij benaderd zouden willen worden. Stap voor stap, 1 voor 1, niet overhaast. Uiteindelijk bepaald jouw hond alles en hebben jij en ik niets te vertellen ;-) Fijn weer blije hond en eigenaar! Tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden.
Duidelijke uitleg en informatie.
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Mochten in de toekomst vragen zijn stel ze gerust, dit kan ook via what's app, via de shop van ma t/m do tussen 10-16 uur staat het icoontje er. Geen chatbot - wij antwoorden altijd zelf. Graag tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden.
Zeer vriendelijk geholpen en bestelling lag snel klaar! Goed en mooi assortiment
Dank de complimenten Jeany! Deze nemen we uiteraard graag in ontvangst! Inmiddels hebben we de diverse smaken Darf brokken in onze shop staan. Tot een volgende bestelling!
Ik was hier voor de eerste keer, en ik ben fantastisch geholpen, en zeer goed geadviseerd.
Uiteraard dank voor deze mooie review, Ontzettend fijn om te lezen! Tot een volgende keer.
Super fijn en snelle bediening. Ik bestel nu elke keer mijn kivo vlees het liefst hier.
De Hoge Brug 40
6581 AJ Malden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.