Vriendelijk personeel, snelle levering. Ik vond het gebouw wel even lastig vinden via de navigatie, maar verder goed aangegeven.

Super snelle levering uit België

Wel wat duurder

goede service

goede service hebben verstand van waar zo over praten

Dank voor je review Miranda! Goed om te lezen dat je het zo ervaart!

Prima service!

Prima service!

Bedankt voor deze review we zijn blij dat we hebben mogen bijdrage aan de overstap naar een brok die in de buurt verkrijgbaar is. Dat het hond-lief mag smaken!

Prima zaak.

‘s Morgens het gewenste artikel besteld via de mail, ‘s middags al afgehaald. Enorme keus uit hondenvoer. De hond laten overstappen van Eukanuba op DARF-brokken. Bevallen goed. Zeer vriendelijke, servicegerichte mensen en de prijs valt ook nog eens mee. Ruim parkeren, ik zag dat er ook aan huis kan worden bezorgd. Wij komen zeker terug.

Heel erg fijn om te lezen dat u de kennismaking met ons, Meat and Bones, precies zo heeft ervaren als wij dit over willen brengen! Zijn er vragen over voeding dan kunt u daarvoor ook bij ons terecht. Graag tot ziens op onze afhaallocatie.

altijd perfect

ruime sortering van interessante rauwvleesproducten voor katten. Altijd uitstekende communicatie over de levering en correcte levering. Vriendelijk en behulpzaam. Ik ben al 10 jaar tevreden klant!

Wauw dank Marieke, trouwe klant van het eerste uur! Laat de katten maar lekker genieten!

Helpende, snelle reactie op vragen, mooie producten.

Echt fijn dat er laagdrempelig contact is. Wij zijn met onze hond recent overgestapt op andere brokken en kregen goed advies.

Prachtige reactie dank je wel Astrid. Heel erg fijn om te weten dat je onze service zo ervaart, dat is precies wat we willen bereiken!

Goede producten tegen redelijke prijs en een extra snackservice toegevoegd voor de hond!

Dat is een review waar wij heel blij van worden, dank Gerda dat je een review bij ons hebt achter gelaten.

Goed advies en producten

Wij wilden kijken of vers vlees iets voor onze hond zou zijn. Hier kregen we goed advies over en we zijn uiteindelijk vers vlees gaan voeren.

Heel erg goed dat jullie eerst informatie hebben ingewonnen, fijn dat we jullie daarbij hebben mogen adviseren.

Ik heb hier Brit brokken besteld en geitenpens kauwsnacks voor de honden. Bestelling ging goed en de levering was snel.

Laat de honden lekker genieten van de drie bestelde smaken Brit! Dank voor deze mooie review, dat waarderen wij enorm.

Super goed

Vlees is snel af te halen goede kwaliteit! Ook helpen ze je goed bij vragen over producten.

Erg fijn om te lezen dat jij en je hond tevreden zijn! Tot ziens bij onze afhaallocate, dank voor je review!

Goede kwaliteit, goede service. Poes is gelukkig!

Goede kwaliteit, goede service. Poes is gelukkig!

Super om te lezen, onze dank is groot dat je een beoordeling achtergelaten hebt!

Helemaal prima

Alles stond netjes klaar. De KVV was diepbevroren en alles netjes in een doos verpakt. Enige minpuntje voor mij zijn de afhaaltijden.

Dank voor de review, fijn dat u tevreden bent. We nemen nog even contact met u op per email.

Snelle en goede service!

Prima communicatie. Snel en flexibele service. Goede verpakking.

Daar worden wij blij van, dank voor deze review!

Mooie website, snelle service

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Ik had besteld en kon het vervolgens ophalen. De afhaalmogelijkheden zijn wisselend en niet zo ruim en pasten steeds niet bij wanneer ik kon. (met een pup ben ik nog niet zo flexibel). Dat maakte dat ik pas na een paar weken het op kon halen, dat was jammer. Eenmaal in de winkel werd ik heel prettig geholpen, dat was een fijne ervaring!

Dank voor je feedback! Wat jammer dat je het zo ervaart. We proberen juist om het voor iedereen zo passend mogelijk te maken door alles vooraf inzichtelijk te maken, zoals o.a. de afhaalmomenten. Naast de afhaalmogelijkheid van ma t/m do in de middag van 15.00-18.00 uur is er ook afhaal mogelijk op op woensdag- en vrijdagochtend van 11.00-12.00 uur! Mooi gespreid over de week. Uiteraard zijn honden van harte welkom bij ons, wist je dat we ook de mogelijkheid hebben om je hond (pup) bij ons te wegen? Altijd handig. We zien je graag bij ons terug, tot snel!

Prima en hartstikke snelle service

Hartstikke snelle service. Afhaallokatie ziet er netjes en ontvankelijk uit. Als mijn katten het KVV lekker blijven vinden, blijf ik het heel graag bij hun halen.

Wat worden wij blij van een review als deze! Dank je wel Yvonne, tot de volgende bestelling!

Super fijne mensen die met je meedenken en naar jou hond kijk!

Goed advies gekregen vooraf, welke brokken voor mijn 4 maanden labrador pup. Met goede service. Daarna een bestelling geplaatst en alles was er mega snel! Top!

Zo zie je maar wat er kan komen van 1 email sturen. Ik ben ontzettend blij dat jullie contact met ons hebben opgenomen en ik jullie heb mogen adviseren! Op een gezonde pup en een mooie toekomst samen! Tot snel!

Snel en correct geleverd.

Bedankt voor deze review, we stellen het zeer op prijs dat u dit voor ons heeft gedaan!

Gewoon bellen. Staat klaar en gied advies

Dank voor de review, fijn dat je tevreden bent!

"Klant is Koning"

Nadat ik mijn bestelling (zeer snel ontvangen) had gecontroleerd, bleek dat er vanuit de producent product gegevens waren gewijzigd. Een mail naar Meat & Bones , en nog dezelfde dag werd er kosteloos een extra gratis verpakking naar mij opgestuurd ! "Klant is Koning" is hier zeker van toepassing!!

Uiteraard lossen we dit op, alles blijft immers mensenwerk! Onze oplossing was het beste wat we u op dat moment konden aanbieden, fijn dat u zo positief bent over onze service. Graag tot ziens in onze webshop!

Onze hond smikkelt er lekker van

Eten moet lekker zijn en het hoogtepunt van de dag zijn hoor! Goed om te lezen dat dit voor uw hond geen enkel probleem is! Tot snel op onze afhaallocatie.

Kwaliteit

Altijd bereid een vraag te beantwoorden, deskundig advies! Vriendelijk en je word herkend.

Dank voor deze super mooie review, we doen ons best onze afhaalklanten te herkennen. Fijn om te lezen dat dit als prettig wordt ervaren. Tot een volgende bestelling.

De makkelijkste manier om aan hoogwaardig voer te komen.g

Vooraf bestellen uit het grote assortment en dan gemakkelijk en snel afhalen wanneer het.mij uitkomt. Super!

Dat is precies onze werkwijze mooi omschreven, hartelijk dank voor deze review heer Lemstra! We zetten met plezier een volgende bestelling voor u klaar.

Duidelijke website vriendelijk bij het ophalen van de bestelling goed vlees

Heel erg graag gedaan Femke, dank voor je review. Afgelopen week heb ik je hiervoor ook al persoonlijk bedankt ;-)