Fijn meedenkende mensen!

De beste mensen appte mij nog even voor de zekerheid of ik wel wist of dat de bestelling opgehaald moest worden. Doordat ik een nieuwe klant ben. Super!

Graag gedaan Samantha! Jij bedankt; voor je super review, daar zijn we erg blij mee.

Deskundig advies.

Prettige klantbenadering. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om tot een voedingsadvies te komen.

Hartelijk dank voor deze mooie review! Heel graag gedaan uiteraard.

Goede klantenservice

Ik had een verkeerde bestelling gedaan, dit werd heel snel opgelost.

Mooi om deze review in ontvangst te mogen nemen, waarvoor dank! Graag gedaan, ook dat hoort erbij ;-)

Ruime keuze gezond voer voor mijn hond en katten.

Meat & Bones heeft een zeer uitgebreid assortiment aan voer en snacks (zonder troep!) voor mijn hond en katten. Makkelijk te bestellen via de website en soms al dezelfde dag op te halen. Heel fijn!

Wauw, dank je wel Marloes voor je beoordeling, goed om te lezen dat je een tevreden hond en katten in huis hebt rondlopen ;-) We verwerken met plezier je bestelling, tot in Malden bij onze afhaallocatie.

Fijn advies, snelle verwerking bestelling, prettig contact

Fijn advies, snelle verwerking bestelling, prettig contact

Dank Nienke voor je mooie review! Feedback stellen we zeer op prijs ;-)

Ik had in de ochtend een bestelling gedaan en kon het 's middags al ophalen. Vriendelijke dame, en goede merken vers vlees.

Super veel dank voor je review! Dat is het voordeel van producten bestellen die op voorraad zijn, dan kunnen wij relatief snel eea voor je klaar zetten van ma t/m do ;-) Heel blij met deze 10 !

Fantastisch; meedenken en fijn advies

Voor mijn Duitse Herder die moeilijk op gewicht te houden was (omdat ze geen enkel merk brok lang lekker vond) contact opgenomen met Sabine. Ik kreeg een uitgebreide whatsapp terug vol met tips en adviezen over voeren en gedrag. Wauw!! Die heb ik ook opgevolgd en in goed overleg wat kleine hoeveelheden van divers voer besteld om te kijken wat ze zou lusten. Ik ben nu 3, 4 maanden verder met een gezonde hond, heel goed op gewicht, een blij en happy hond en een zeer blij en opgeluchte baas. Wat een fantastische service en enorme liefde voor je vak en andersmans dier heb je dan! Dankjewel!

;-) we gaan bijna naast onze schoenen lopen ;-) dank je wel Regine voor deze mooie review! Dit is precies waarom wij doen wat we doen en waarom doorvragen en overleg zo belangrijk is. Heel graag gedaan! ** algemene opmerking: zo zie je maar dat een quick-fix ook hier niet van toepassing is geweest, alles kost tijd... neem die tijd ervoor en geef je hond de tijd **

Buitengewone service

Op mijn verzoek voor advies voor een brokken voeding voor onze nieuwe hond werd heel snel en adequaat gereageerd. Op basis van onze informatie kregen wij vrijblijvend proefzakjes van verschillende geadviseerde brokkenvoedingen. De hond heeft daarna zelf met een proeverij een duidelijke keuze gemaakt uit de selectie. Zowel bij de proeverij als de overschakeling kregen we advies. Resultaat is een gezonde verantwoorde voeding waar ook de hond duidelijk voor gekozen heeft. Waarvoor onze dank.

Nou dit hadden wij niet mooier of beter kunnen wensen, wat een prachtige review! Uiteraard: heel erg graag gedaan. Fijn dat de proeverij geslaagd is! Hartelijk dank voor de feedback.

Makkelijk en snel

Gemakkelijk te bestellen via de website, voldoende aanbod, de bestelling stond snel klaar om op te halen en bij de locatie is parkeren makkelijk & vriendelijk personeel. Tot de volgende keer dus!

Wat fijn dat je het complete plaatje, bestelling plaatsen, afhalen e.d. als prettig hebt ervan! We zien je graag weer verschijnen bij onze afhaallocatie in Malden. Dank je wel voor je beoordeling!

Duidelijke en heldere communicatie, meedenkend, een hart voor dieren!

Ontzettend fijn en goed advies gehad voor onze jonge labrador waarvan we de ontlasting niet goed krijgen. Het blijft een zoektocht maar Sabine probeert hierin alles om te helpen. laagdrempelig contact via Whatsapp waarin ik al mijn vragen kon stellen en zeer veel goede info terugkreeg. Niet eens om producten te verkopen maar puur uit een goed hart voor in dit geval onze hond. Dank daarvoor Sabine! Ik kom zeker gauw weer langs voor een volgende bestelling.

Een hele mooie review mogen we in ontvangst nemen, dank je wel Patricia! Dat Odin maar mag genieten van al het lekkers en voeding zonder dat dit een al te groot effect op zijn ontlasting heeft. Tot een volgende keer en dank! Sabine

Wat een service en persoonlijke aandacht.

Goede service en persoonlijke aandacht. Heel prettig vond ik dat. Wel even goed plannen omdat ze juist in het weekend gesloten zijn.

Dat is precies wat wij proberen te bereiken! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Tot snel bij onze afhaallocatie in Malden!

Goed!

goed assortiment, correcte prijzen, vlotte service

Dat is een hele mooie beoordeling! Hartelijk dank hiervoor, geeft weer een extra smile voor de dag ;-)

Dubbel gevoel

Enerzijds vind ik het raar dat mijn bestelling niet met de post geleverd kon worden, dus één ster, anderzijds is het prima opgelost en kreeg ik mijn geld terug. Dus zit ik in het midden.

Dank voor de beoordeling, welke voor ons ook erg dubbel voelt. Dit aangezien wij ons uiterste best doen overal te vermelden op de shop en in het besteltraject dat wij alleen regionaal werken en dus niet landelijk bezorgen/versturen. Omdat er ook vaak toeristen bij ons bestellen en afhalen hebben wij bewust geen restrictie op postcode/woonplaats gezet zodat deze mensen ook hun vakantie fijn kunnen plannen voor hun hond die mee mag op vakantie en (speciale) voeding nodig heeft. Wij berekenen ook geen kosten voor het terugstorten van het betaalde bedrag, omdat vergissen menselijk is. Dan voelt een 6 toch wel erg laag.... jammer dat u het zo heeft ervaren.

Meedenkend

Hulpvaardig

Dank Joke voor de beoordeling, heel erg fijn ;-)

Mijn hond is gek op het vlees. Eet alles in 1x op. Ontlasting is goed. Energieke hond.

Dank je wel voor de beoordeling Sylvia, fijn dat het in de smaak valt bij je hond! Tot een volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden.

Super service!

Heerlijk, eindelijk een webshop/winkel in de buurt. Wel met voor mij onbekende merken. Maar wat een super service dat ze mij een aantal proefzakjes hebben meegegeven om het eerst uit te kunnen proberen! Geweldig!

Wat een blije en leuke review!! We hopen dat er iets in de smaak valt bij de kat(ten)! Succes met testen.

Goede service snelle afhandeling van de bestelling zeer eerlijk advies

Heel erg graag gedaan Jolanda, er gaat niets boven eerlijkheid! Dank je wel voor je review ;-)

Deskundig

Fijn advies via de telefoon alvorens ik via de site heb besteld. Ze denken echt met je mee. Fijne ervaring met vertrouwen.

Dank je wel voor je mooie review Regine, fijn dat we je hebben kunnen helpen!

zorgvuldige afhandeling en verantwoord hondenvoer

een zorgvuldige afhandeling en precies de tijd zoals aangegeven. Dit is goed en verantwoord hondenvoer.

Dank voor je review, heel graag gedaan de bezorging in Lent! Tot een volgende keer ;-)

Fijn geholpen

Goede uitleg over de produkten

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en fijn geholpen bent door ons! Hartelijk dank voor de review, dat waarderen we enorm.

Fijne mensen, goede spullen

Altijd vriendelijk, heldere communicatie. Mooie producten die op het eerste gezicht duurder lijken maar gezien de samenstelling dit zeker niet zijn. Kijk voor de gein maar eens naar de hoeveelheid vlees die er bij de producten in de supermarkt in zit, en dan bedoel ik niet alleen “eigen merk” Gevolg; ze hebben minder nodig met als bijkomend voordeel dat ook de kattenbak minder vol zit en minder stinkt…

Spijker op z'n kop Falco, we hadden het niet beter kunnen zeggen. Dank je wel voor je review! Laat jullie kat ervan genieten!

Snel geregeld via internet en stond al klaar met ophalen.

Prima ervaring.

Hartelijk dank voor de beoordeling, goed om te weten ;-) !

Fijn geholpen

Fijn geholpen en een snelle service naar 1 dag kon in mijn bestelling al ophalen

Dank je wel voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent!

Snelle levering van de producten

Graag gedaan, heel veel succes en plezier met de CaneCorso up, van ong. dezelfde leeftijd als onze pup Sola ;-) tot een volgende bestelling!

Een net bedrijf

Moet nu ondervinden of onze Balou het lekker vindt

Dank voor de beoordeling, we hopen dat het in de smaak valt bij Balou! Zo niet dan vernemen wij het ook graag om te zien of we u kunnen helpen bij het vinden van passende voeding voor Balou.

De Hoge Brug 40

6581 AJ Malden