Dubbel gevoel

Enerzijds vind ik het raar dat mijn bestelling niet met de post geleverd kon worden, dus één ster, anderzijds is het prima opgelost en kreeg ik mijn geld terug. Dus zit ik in het midden.

Dank voor de beoordeling, welke voor ons ook erg dubbel voelt. Dit aangezien wij ons uiterste best doen overal te vermelden op de shop en in het besteltraject dat wij alleen regionaal werken en dus niet landelijk bezorgen/versturen. Omdat er ook vaak toeristen bij ons bestellen en afhalen hebben wij bewust geen restrictie op postcode/woonplaats gezet zodat deze mensen ook hun vakantie fijn kunnen plannen voor hun hond die mee mag op vakantie en (speciale) voeding nodig heeft. Wij berekenen ook geen kosten voor het terugstorten van het betaalde bedrag, omdat vergissen menselijk is. Dan voelt een 6 toch wel erg laag.... jammer dat u het zo heeft ervaren.

Meedenkend

Hulpvaardig

Dank Joke voor de beoordeling, heel erg fijn ;-)

Mijn hond is gek op het vlees. Eet alles in 1x op. Ontlasting is goed. Energieke hond.

Dank je wel voor de beoordeling Sylvia, fijn dat het in de smaak valt bij je hond! Tot een volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden.

Super service!

Heerlijk, eindelijk een webshop/winkel in de buurt. Wel met voor mij onbekende merken. Maar wat een super service dat ze mij een aantal proefzakjes hebben meegegeven om het eerst uit te kunnen proberen! Geweldig!

Wat een blije en leuke review!! We hopen dat er iets in de smaak valt bij de kat(ten)! Succes met testen.

Goede service snelle afhandeling van de bestelling zeer eerlijk advies

Heel erg graag gedaan Jolanda, er gaat niets boven eerlijkheid! Dank je wel voor je review ;-)

Deskundig

Fijn advies via de telefoon alvorens ik via de site heb besteld. Ze denken echt met je mee. Fijne ervaring met vertrouwen.

Dank je wel voor je mooie review Regine, fijn dat we je hebben kunnen helpen!

zorgvuldige afhandeling en verantwoord hondenvoer

een zorgvuldige afhandeling en precies de tijd zoals aangegeven. Dit is goed en verantwoord hondenvoer.

Dank voor je review, heel graag gedaan de bezorging in Lent! Tot een volgende keer ;-)

Fijn geholpen

Goede uitleg over de produkten

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en fijn geholpen bent door ons! Hartelijk dank voor de review, dat waarderen we enorm.

Fijne mensen, goede spullen

Altijd vriendelijk, heldere communicatie. Mooie producten die op het eerste gezicht duurder lijken maar gezien de samenstelling dit zeker niet zijn. Kijk voor de gein maar eens naar de hoeveelheid vlees die er bij de producten in de supermarkt in zit, en dan bedoel ik niet alleen “eigen merk” Gevolg; ze hebben minder nodig met als bijkomend voordeel dat ook de kattenbak minder vol zit en minder stinkt…

Spijker op z'n kop Falco, we hadden het niet beter kunnen zeggen. Dank je wel voor je review! Laat jullie kat ervan genieten!

Snel geregeld via internet en stond al klaar met ophalen.

Prima ervaring.

Hartelijk dank voor de beoordeling, goed om te weten ;-) !

Fijn geholpen

Fijn geholpen en een snelle service naar 1 dag kon in mijn bestelling al ophalen

Dank je wel voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent!

Snelle levering van de producten

Graag gedaan, heel veel succes en plezier met de CaneCorso up, van ong. dezelfde leeftijd als onze pup Sola ;-) tot een volgende bestelling!

Een net bedrijf

Moet nu ondervinden of onze Balou het lekker vindt

Dank voor de beoordeling, we hopen dat het in de smaak valt bij Balou! Zo niet dan vernemen wij het ook graag om te zien of we u kunnen helpen bij het vinden van passende voeding voor Balou.

Vriendelijke en behulpzaam

Nette zaak en heel vriendelijke mensen die goede uitleg geven. We zijn zeer tevreden.

Bedankt voor je review Edith, fijn dat we je goed op weg hebben kunnen helpen met jullie pup! Veel plezier en geniet van elkaar.

Snelle afhandeling

Bestelling gedaan en kon het de eerstvolgende werkdag ophalen! Duidelijke communicatie via mail over het bestelproces.

Hartelijk dank voor deze mooie review! Tot een volgende bestelling.

Helemaal top!

Supervriendelijke mensen, die zelfs in een megadrukke periode toch tijd maken om het nodige advies te geven. Het advies was ook uitstekend: meteen in de roos! Hondje blij, wij blij :)

Graag gedaan Esther, we hopen dat jullie en Hummel een fijne puppy tijd samen gaan beleven en ook daarna natuurlijk! Lekker en goed eten, maar ook graag eten hoort daarbij, met de nodige uitdagingen ook voor jullie als eigenaren. Dank voor je vertrouwen.

Very good advices, perfect products!

Quite difficult to find appropriate treats for a sensitive dog but with the help of Sabine, we could find the perfect treats that our dog loves.

You are very welcome, our pleasure to suit your dogs needs. Thanks for the note, which we definately appreciate!

Zeer snelle service

Op de website staat duidelijk wanneer de bezorging is. En ze zijn ook zeer kundig. En ben blij dat ze nu ook in lent bezorgen!

Wat ontzettend goed om te lezen ;-) Dank je wel Wendy, Egbert komt graag in Lent de honden en katten van goede voeding, snacks e.d. voorzien.

Bestelling snel binnen

Mijn bestelling was snel binnen en ik werd erg goed op de hoogte gehouden van wat zij deden en hoe ver het was met de bestelling

Dank je wel Femmy voor deze mooie beoordeling! Egbert heeft het met plezier bij jullie afgeleverd. Graag tot een volgende keer!

Het personeel is super vriendelijk, enthousiast en meedenkend. Bestelling super snel gereed! Tevens laagdrempelig contact via Whatsapp mogelijk met snel reactie. Teckel pup die heel veel soorten voer weigerde, eet binnen no time het rauwvoer van Carnibest op tot het laatste restje!

Joehoe weer een happy hond! Ook heel leuk dat je zo enthousiast was dat er goed gegeten wordt dat je ons een filmpje hebt geappt van Oatly ;-) Tot snel! [Sabine]

liefde voor diervoeding

Altijd warmte in het korte contact van het afhalen van de bestelling

Ahhh dat is echt heel lief en fijn om te horen ;-) Dank je wel Bas, hele fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar!

Online bestellen gaat eenvoudig en snel. Bezorging netjes gecommuniceerd via de mail en op tijd. Vriendelijke bezorger.

Fijn dat je tevreden bent, dank voor je review! Egbert heeft het met plezier bij je gebracht.

Goed advies en snelle levering

Goede uitleg, erg vriendelijk en de bestelling stond heel snel klaar. Groot assortiment. Heel duidelijk en gemakkelijk contact.

Prachtige review dank, Annie! Heel graag gedaan, leuk je te mogen verwelkomen bij onze afhaal locatie in Malden.

Erg behulpzaam en vriendelijk.

Wat KVV besteld voor onze katten. Vrij snel al bericht dat het opgehaald kon worden. Kon in eerste instantie de ingang niet vinden, maar na whatsapp contact bleek ik bij het oude pand te staan. Foutje in Google Maps. Uiteindelijk wel de goede ingang gevonden en uitstekend geholpen. Zelfs na overleg de order aangepast, omdat er een andere mix beschikbaar was. Al met al zeer fijne service. Hier komen wij nog zeker terug.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je we zo goed van dienst konden zijn! Graag gedaan! Tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden.

Klantvriendelijke en overzichtelijke website, snelle service en goede productbeschrijvingen.

Onlangs voor het eerst bij Meat & Bones diepvriesvoer voor mijn hond besteld. We wilden overstappen van merk en leverancier. Na enig zoeken op internet kwamen we steeds weer uit bij Meat & Bones. Lekker dichtbij voor ons, een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en concrete en begrijpelijke productbeschrijvingen. De keuze was goed te maken!

Wauw wat een prachtige review, welkom bij Meat and Bones! Zijn er in toekomst vragen maak gerust gebruik van de chat functie via what's app. We helpen je graag. Tot de volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden. Bedankt!