Goed!

goed assortiment, correcte prijzen, vlotte service

Dubbel gevoel

Enerzijds vind ik het raar dat mijn bestelling niet met de post geleverd kon worden, dus één ster, anderzijds is het prima opgelost en kreeg ik mijn geld terug. Dus zit ik in het midden.

Meedenkend

Hulpvaardig

Mijn hond is gek op het vlees. Eet alles in 1x op. Ontlasting is goed. Energieke hond.

Super service!

Heerlijk, eindelijk een webshop/winkel in de buurt. Wel met voor mij onbekende merken. Maar wat een super service dat ze mij een aantal proefzakjes hebben meegegeven om het eerst uit te kunnen proberen! Geweldig!

Goede service snelle afhandeling van de bestelling zeer eerlijk advies

Deskundig

Fijn advies via de telefoon alvorens ik via de site heb besteld. Ze denken echt met je mee. Fijne ervaring met vertrouwen.

zorgvuldige afhandeling en verantwoord hondenvoer

een zorgvuldige afhandeling en precies de tijd zoals aangegeven. Dit is goed en verantwoord hondenvoer.

Fijn geholpen

Goede uitleg over de produkten

Fijne mensen, goede spullen

Altijd vriendelijk, heldere communicatie. Mooie producten die op het eerste gezicht duurder lijken maar gezien de samenstelling dit zeker niet zijn. Kijk voor de gein maar eens naar de hoeveelheid vlees die er bij de producten in de supermarkt in zit, en dan bedoel ik niet alleen “eigen merk” Gevolg; ze hebben minder nodig met als bijkomend voordeel dat ook de kattenbak minder vol zit en minder stinkt…

Snel geregeld via internet en stond al klaar met ophalen.

Prima ervaring.

Fijn geholpen

Fijn geholpen en een snelle service naar 1 dag kon in mijn bestelling al ophalen

Snelle levering van de producten

Een net bedrijf

Moet nu ondervinden of onze Balou het lekker vindt

Vriendelijke en behulpzaam

Nette zaak en heel vriendelijke mensen die goede uitleg geven. We zijn zeer tevreden.

Snelle afhandeling

Bestelling gedaan en kon het de eerstvolgende werkdag ophalen! Duidelijke communicatie via mail over het bestelproces.

Helemaal top!

Supervriendelijke mensen, die zelfs in een megadrukke periode toch tijd maken om het nodige advies te geven. Het advies was ook uitstekend: meteen in de roos! Hondje blij, wij blij :)

Very good advices, perfect products!

Quite difficult to find appropriate treats for a sensitive dog but with the help of Sabine, we could find the perfect treats that our dog loves.

Zeer snelle service

Op de website staat duidelijk wanneer de bezorging is. En ze zijn ook zeer kundig. En ben blij dat ze nu ook in lent bezorgen!

Bestelling snel binnen

Mijn bestelling was snel binnen en ik werd erg goed op de hoogte gehouden van wat zij deden en hoe ver het was met de bestelling

Het personeel is super vriendelijk, enthousiast en meedenkend. Bestelling super snel gereed! Tevens laagdrempelig contact via Whatsapp mogelijk met snel reactie. Teckel pup die heel veel soorten voer weigerde, eet binnen no time het rauwvoer van Carnibest op tot het laatste restje!

liefde voor diervoeding

Altijd warmte in het korte contact van het afhalen van de bestelling

Online bestellen gaat eenvoudig en snel. Bezorging netjes gecommuniceerd via de mail en op tijd. Vriendelijke bezorger.

Goed advies en snelle levering

Goede uitleg, erg vriendelijk en de bestelling stond heel snel klaar. Groot assortiment. Heel duidelijk en gemakkelijk contact.

Erg behulpzaam en vriendelijk.

Wat KVV besteld voor onze katten. Vrij snel al bericht dat het opgehaald kon worden. Kon in eerste instantie de ingang niet vinden, maar na whatsapp contact bleek ik bij het oude pand te staan. Foutje in Google Maps. Uiteindelijk wel de goede ingang gevonden en uitstekend geholpen. Zelfs na overleg de order aangepast, omdat er een andere mix beschikbaar was. Al met al zeer fijne service. Hier komen wij nog zeker terug.

De Hoge Brug 40

6581 AJ Malden