Klantvriendelijke en overzichtelijke website, snelle service en goede productbeschrijvingen.

Onlangs voor het eerst bij Meat & Bones diepvriesvoer voor mijn hond besteld. We wilden overstappen van merk en leverancier. Na enig zoeken op internet kwamen we steeds weer uit bij Meat & Bones. Lekker dichtbij voor ons, een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en concrete en begrijpelijke productbeschrijvingen. De keuze was goed te maken!

Wauw wat een prachtige review, welkom bij Meat and Bones! Zijn er in toekomst vragen maak gerust gebruik van de chat functie via what's app. We helpen je graag. Tot de volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden. Bedankt!

Wauw! Ik wist dus niet dat jullie in Malden zaten, nu wel! (Woon er pas zelf) Prijzen lager dan ik gewens was en een hele fijne en vriendelijke afhandeling. Jep! Jullie zien mij vaker terug!

Bedankt voor je review Leonie, welkom bij Meat and Bones en ook welkom in Malden! Tot een volgende bestelling, mocht je vragen hebben app ons gerust via de shop. Wij antwoorden altijd zelf, dus geen chat-bot ;-)

Goed advies en behulpzaam

Goed Advies gekregen, overgestapt naar ander merk wat jullie verkopen. Eerst kleine verpakking geprobeerd hierna grote, bevalt goed. Ook meedenken over vervangend vlees wat we elders bestelde.

Heel erg graag gedaan en met veel plezier, fijn dat er nu goed gegeten wordt. Van harte welkom bij Meat and Bones, hartelijk dank voor de review!

Betrouwbaar

Prettig bedrijf met prima vlees voor onze hond en goede bediening

Erg goed om te lezen dat u tevreden bent over de producten en onze werkwijze. Hartelijk dank voor de beoordeling. Tot snel bij onze afhaallocatie in Malden.

Goed geholpen

Goede uitleg en lekkere hondensnacks

Missie geslaagd, wat leuk en fijn om te lezen, hartelijk dank voor deze review!

Redelijk

Producten zijn prima. Ik vind de leveringskosten buiten proportie. Heel jammer.

Goed om te lezen dat u tevreden bent met de producten die wij hebben geleverd! Jammer dat u de leveringskosten als buiten proportie ervaart.

Flexibel en aardige klantenservice, goed advies gekregen

Dank voor je beoordeling, het is altijd fijn om samen te werken met de klant, ook dat hoort erbij!

Goede kwaliteit en service

Deskundige en vriendelijke medewerkers met goede kennis van diervoeding en -welzijn. Goede kwaliteit producten.

Een beoordeling om trots op te zijn! Dank je wel hiervoor, ontzettend fijn om te mogen ontvangen.

Lekkere en verantwoorde beloningen

Op zoek gegaan naar goede lekkere beloningen. Onze hond is kieskeurig. Gevonden bij Meat&Bones. Webwinkel duidelijk en makkelijk. Heel fijn geholpen bij het ophalen van de bestelling.

Mooie uitdaging voor een kieskeurige hond, fijn dat we jullie daarbij hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor de beoordeling Mieke! [zinsvolgorde aangepast door M&B]

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers.

Hier worden wij happy van en daar doen we het voor dank Dionne!

geweldig

Ze zijn een top bedrijf.

Wat ontzettend fijn om zo'n beoordeling te mogen ontvangen! Dank je wel Elise!

Netjes afgehandeld

Product was niet meer leverbaar, maar wel betaald. Dit is netjes en snel afgehandeld en terugbetaald.

Spijtig dat we niet hebben kunnen leveren, ondanks dat zijn we erg trots op deze review, dank Agniet, heel erg fijn om te lezen!

Zeer positief

Fijn contact. Met weinig informatie een goed advies. Meedenken. Proefzakjes kon ik dezelfde middag nog ophalen inclusief de geplaatste bestelling erbij. Kortom erg klantgericht en hart voor de honden. Veel kennis in huis.

Heel erg fijn dat je dit berichtje voor ons achter hebt gelaten! Dank je wel! Veel succes met kiezen.

Heel fijn en goede service.

Meat and bones is 'n prima online bedrijf met veel keus. Ook als je vragen hebt wordt er vrij snel gereageerd met goed advies.

Ontzettend goed om te lezen, onze dank voor je beoordeling Elly! Tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden

Ruime keuze

Snelle afhandeling, producten lagen zelfde dag nog klaar.

Goed te lezen dat je tevreden bent over onze order afhandeling!

Buitengewoon goed

Altijd goede ontvangst en altijd mee denken als je vragen hebt!!

Wauw...stil van! Dank je wel, tot de volgende bestelling!

Ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen. Net meebezig. Maar onze hond eet het smakelijk op.

Goed om te lezen dat er naar tevredenheid gegeten wordt! Dank voor de beoordeling!

Fantastische producten, bestelling ligt snel klaar

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, tot de volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden. Dank voor je beoordeling, daar zijn we erg blij mee!

Prima kwaliteit

Snelle afhandeling vd bestelling. Zowel het hondevlees als de service zijn prima!

Dank voor uw review, fijn dat u zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden.

Goed te gebruiken als beloningssnoepjes.

Wij gebruiken de brokjes als beloningssnoepjes en dat werkt goed.

Wat leuk om te lezen dat de trainingssnoepjes van Henne de welbekende zalmsnacks goed in de smaak vallen. Het is overigens geen voeding maar echt een beloning, dus dient deze gezien te worden als aanvullend op volledige voeding. Veel trainplezier en dank voor de beoordeling!

Bestellen, afhalen, advies allemaal top geregeld.

Allen maar positief!

Dit geeft een BIG SMILE op ons gezicht ;-) Dank voor deze mooie review, fijn u te mogen verwelkomen als klant.

Super advies, snelle levering!

Goed advies gekregen En de levering was keurig op tijd

Je inzet voor je hond is bewonderenswaardig! Je doet het goed! Fijn dat ik (Sabine) je heb kunnen (en mogen) helpen met Jolle!

gewoon goed

gewoon goed

Super reactie ;-) daar zijn wij heel erg tevreden mee! Graag tot een volgende bestelling!

super

echt klantvriendelijk

Wauw ;-) Dank voor deze beoordeling, dat is juist wat we graag bereiken, klantvriendelijk = klant tevreden! Tot een volgende bestelling.

Goede service en advies. Kwalitatief goede voeding.

Je wordt goed en persoonlijk geholpen. Met een pup in huis en veel vragen, is dat heel waardevol.

Dank voor deze prachtige beoordeling! Dat jullie pup een mooie en goede start mag hebben. Veel plezier met elkaar! Graag tot ziens bij onze afhaallocatie in Malden.