Fantastisch!

Onze Sammie is niet de makkelijkste eter. We zijn al een aantal keer veranderd van voer, en iedere keer wordt ik super goed geadviseerd door Sabine over welk voer we nu gaan proberen! Super fijne service, staat snel klaar om af te halen! Echt heel erg blij mee :)

;-) <- Big Smile van deze review dank je wel, super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het complete plaatje dat wij je kunnen bieden!

Persoonlijk en met aandacht. Service en kwaliteit al 10 jaar uitstekend. Breed assortiment.

:-)

Dank Bastiaan, trouwe klant van bijna het eerste uur. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en wij al 10 jaar je leverancier mogen zijn! Tot een volgende bestelling.... ;-)

Heb voor het eerst hondenvoer besteld. Werd keurig beantwoord via mail en het bestelde lag op tijd klaar. Ga zeker ook voor mijn andere honden voer bestellen.

Hier worden wij heel erg blij van, fijn te lezen dat u tevreden bent over het contact en het verloop van de bestelling. Graag tot een volgende keer bij onze afhaallocatie in Malden.

Ik spreek even namens Yoda, Menno en Conan Ze zijn alle 3 Happy met de snacks van Meat & Bones Zowel als bij de training,als tussendoor,en als ik weggaat krijgen ze wat lekkers van het assortiment dat ik onlangs heb gekocht op de overzichtelijke site van Meat & Bones

Het was dus feest toen alles binnenkwam ;-) Heerlijk dat we daaraan hebben mogen bijdrage. Dank je wel voor je mooie review Carolien.

snelle services!

Altijd alles wat ik nodig had mogelijk te bestellen. Sabine was altijd bereikt om advies te geven over een bepaalde keus. Super.

Heel erg graag gedaan! Super lief dat je nog een mooie beoordeling voor ons achterlaat in Nederland voor je definitief vertrekt. We wensen je een mooie, fijne toekomst! Succes en geniet! Bedankt dat we je als klant mochten ontvangen ;-)

Indien voorradig snel opgehaald

Sommige spullen niet voldoende op voorraad, dus kleinere bestelling

Hartelijk dank voor deze beoordeling! We nemen nog even contact met u op betreft onze voorraad, we zijn benieuwd waar u naar op zoek bent.

Wanneer je brokken besteld word het zo snel mogelijk geleverd

Jazeker! Egbert zorgt ervoor dat de pakketten goed verpakt en op tijd de deur uit gaan! Bedankt voor uw beoordeling.

Helemaal top

Via mijn uitlaatservice van de honden la brottie en route kwam ik bij Meat en bones. Mijn honden aten slecht de brokken en kregen ook echt veel brokken, zelfde gewicht als nu maar wel 3x zoveel. Dat maakte dat ze niet geduldig genoeg zijn om alles op te eten. Via de app spraken we over de honden, gewicht, ras, klachten en wensen. Als snel kwam er een brok die we konden proberen. Vanaf dag 1 eten ze deze brokken erg goed, ze eten ze meteen op, het is veel minder doordat het een vastere brok is. Ik ben super tevreden en mijn honden ook.

Wat een paar appjes al niet kan doen he! Fijn dat Linda van de uitlaat je doorgestuurd heeft, Linda. Hier worden wij ook heel erg blij van. Gisteren heeft Egbert de bestelling bij je bezorgd! Bedankt voor je beoordeling.

Professioneel, vriendelijk, vlotte service

Bij Meat & Bones verkopen zij producten die verantwoord zijn voor je huisdier. Met professionele kennis zullen zij je kunnen adviseren. Altijd vriendelijk en zij hebben een vlotte service.

Dank je wel Femke! Super bedankt voor je beoordeling.

Goed voedingsadvies

Via mail snel contact en keuze mogelijkheden qua voeding en kauwen gekregen voor een puppy.

Dank voor de beoordeling, fijn dat alles in de smaakt valt voor pup-lief!

kwaliteit en deskundigheid

Jaren geleden was ik al een tevreden klant en nu weer terug voor mijn huidige huisdieren.

Wat leuk je weer terug te zien Marieke! Egbert, mijn partner, heeft je geholpen bij de afhaal maar ik dacht al je naam te herkennen toen ik je bestelling klaargezet heb. Fijn je weer terug te zien, tot snel!

Heel erg goed!

Ik ben erg tevreden over Meat & Bones. Ik had, voordat ik ging bestellen, een aantal vragen gesteld via Facebook en daar werd snel op gereageerd en ook werd er tijd gemaakt om uitgebreid antwoord te geven op al mijn vragen. En toen ik een paar dagen later een bestelling had geplaatst kreeg ik al snel een mail dat de bestelling al klaar stond om af te halen. Toen ik de bestelling ging afhalen werd ik ook weer vriendelijk geholpen dus ik ben op alle vlakken super tevreden over deze winkel en raad hem zeker aan!

Wauw... we zijn er stil van Linda! Laat ze maar genieten van de eendagskuikens ;-) tot een volgende bestelling.

Duidelijke omschrijving website, grote parkeerplaats bij afhaal locatie, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit goed.

Ontzettend bedank voor de mooie review! Graag tot ziens in 2023!

Vriendelijk personeel, snelle levering. Ik vond het gebouw wel even lastig vinden via de navigatie, maar verder goed aangegeven.

Dank voor de beoordeling Anneke, fijn dat je tevreden bent. In deze donkere dagen ervaren we het zelf ook bij onze regionale bezorgronde dat eea soms wat lastig te vinden is. We hebben ons best gedaan, tot snel!

Super snelle levering uit België

Wel wat duurder

Even 1 kleine opmerking: wij zijn gevestigd in Malden in NL niet in België! Verder zijn wij natuurlijk super blij met deze review, waarvoor dank. Wij rekenen altijd verzendkosten, gratis verzending is in deze tijd niet meer haalbaar.

goede service

goede service hebben verstand van waar zo over praten

Dank voor je review Miranda! Goed om te lezen dat je het zo ervaart!

Prima service!

Prima service!

Bedankt voor deze review we zijn blij dat we hebben mogen bijdrage aan de overstap naar een brok die in de buurt verkrijgbaar is. Dat het hond-lief mag smaken!

Prima zaak.

‘s Morgens het gewenste artikel besteld via de mail, ‘s middags al afgehaald. Enorme keus uit hondenvoer. De hond laten overstappen van Eukanuba op DARF-brokken. Bevallen goed. Zeer vriendelijke, servicegerichte mensen en de prijs valt ook nog eens mee. Ruim parkeren, ik zag dat er ook aan huis kan worden bezorgd. Wij komen zeker terug.

Heel erg fijn om te lezen dat u de kennismaking met ons, Meat and Bones, precies zo heeft ervaren als wij dit over willen brengen! Zijn er vragen over voeding dan kunt u daarvoor ook bij ons terecht. Graag tot ziens op onze afhaallocatie.

altijd perfect

ruime sortering van interessante rauwvleesproducten voor katten. Altijd uitstekende communicatie over de levering en correcte levering. Vriendelijk en behulpzaam. Ik ben al 10 jaar tevreden klant!

Wauw dank Marieke, trouwe klant van het eerste uur! Laat de katten maar lekker genieten!

Helpende, snelle reactie op vragen, mooie producten.

Echt fijn dat er laagdrempelig contact is. Wij zijn met onze hond recent overgestapt op andere brokken en kregen goed advies.

Prachtige reactie dank je wel Astrid. Heel erg fijn om te weten dat je onze service zo ervaart, dat is precies wat we willen bereiken!

Goede producten tegen redelijke prijs en een extra snackservice toegevoegd voor de hond!

Dat is een review waar wij heel blij van worden, dank Gerda dat je een review bij ons hebt achter gelaten.

Goed advies en producten

Wij wilden kijken of vers vlees iets voor onze hond zou zijn. Hier kregen we goed advies over en we zijn uiteindelijk vers vlees gaan voeren.

Heel erg goed dat jullie eerst informatie hebben ingewonnen, fijn dat we jullie daarbij hebben mogen adviseren.

Ik heb hier Brit brokken besteld en geitenpens kauwsnacks voor de honden. Bestelling ging goed en de levering was snel.

Laat de honden lekker genieten van de drie bestelde smaken Brit! Dank voor deze mooie review, dat waarderen wij enorm.

Super goed

Vlees is snel af te halen goede kwaliteit! Ook helpen ze je goed bij vragen over producten.

Erg fijn om te lezen dat jij en je hond tevreden zijn! Tot ziens bij onze afhaallocate, dank voor je review!

Goede kwaliteit, goede service. Poes is gelukkig!

Goede kwaliteit, goede service. Poes is gelukkig!

Super om te lezen, onze dank is groot dat je een beoordeling achtergelaten hebt!