Goede kwaliteit, goede service. Poes is gelukkig!

Goede kwaliteit, goede service. Poes is gelukkig!

Super om te lezen, onze dank is groot dat je een beoordeling achtergelaten hebt!

Helemaal prima

Alles stond netjes klaar. De KVV was diepbevroren en alles netjes in een doos verpakt. Enige minpuntje voor mij zijn de afhaaltijden.

Dank voor de review, fijn dat u tevreden bent. We nemen nog even contact met u op per email.

Snelle en goede service!

Prima communicatie. Snel en flexibele service. Goede verpakking.

Daar worden wij blij van, dank voor deze review!

Mooie website, snelle service

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Ik had besteld en kon het vervolgens ophalen. De afhaalmogelijkheden zijn wisselend en niet zo ruim en pasten steeds niet bij wanneer ik kon. (met een pup ben ik nog niet zo flexibel). Dat maakte dat ik pas na een paar weken het op kon halen, dat was jammer. Eenmaal in de winkel werd ik heel prettig geholpen, dat was een fijne ervaring!

Dank voor je feedback! Wat jammer dat je het zo ervaart. We proberen juist om het voor iedereen zo passend mogelijk te maken door alles vooraf inzichtelijk te maken, zoals o.a. de afhaalmomenten. Naast de afhaalmogelijkheid van ma t/m do in de middag van 15.00-18.00 uur is er ook afhaal mogelijk op op woensdag- en vrijdagochtend van 11.00-12.00 uur! Mooi gespreid over de week. Uiteraard zijn honden van harte welkom bij ons, wist je dat we ook de mogelijkheid hebben om je hond (pup) bij ons te wegen? Altijd handig. We zien je graag bij ons terug, tot snel!

Prima en hartstikke snelle service

Hartstikke snelle service. Afhaallokatie ziet er netjes en ontvankelijk uit. Als mijn katten het KVV lekker blijven vinden, blijf ik het heel graag bij hun halen.

Wat worden wij blij van een review als deze! Dank je wel Yvonne, tot de volgende bestelling!

Super fijne mensen die met je meedenken en naar jou hond kijk!

Goed advies gekregen vooraf, welke brokken voor mijn 4 maanden labrador pup. Met goede service. Daarna een bestelling geplaatst en alles was er mega snel! Top!

Zo zie je maar wat er kan komen van 1 email sturen. Ik ben ontzettend blij dat jullie contact met ons hebben opgenomen en ik jullie heb mogen adviseren! Op een gezonde pup en een mooie toekomst samen! Tot snel!

Snel en correct geleverd.

Bedankt voor deze review, we stellen het zeer op prijs dat u dit voor ons heeft gedaan!

Gewoon bellen. Staat klaar en gied advies

Dank voor de review, fijn dat je tevreden bent!

"Klant is Koning"

Nadat ik mijn bestelling (zeer snel ontvangen) had gecontroleerd, bleek dat er vanuit de producent product gegevens waren gewijzigd. Een mail naar Meat & Bones , en nog dezelfde dag werd er kosteloos een extra gratis verpakking naar mij opgestuurd ! "Klant is Koning" is hier zeker van toepassing!!

Uiteraard lossen we dit op, alles blijft immers mensenwerk! Onze oplossing was het beste wat we u op dat moment konden aanbieden, fijn dat u zo positief bent over onze service. Graag tot ziens in onze webshop!

Onze hond smikkelt er lekker van

Eten moet lekker zijn en het hoogtepunt van de dag zijn hoor! Goed om te lezen dat dit voor uw hond geen enkel probleem is! Tot snel op onze afhaallocatie.

Kwaliteit

Altijd bereid een vraag te beantwoorden, deskundig advies! Vriendelijk en je word herkend.

Dank voor deze super mooie review, we doen ons best onze afhaalklanten te herkennen. Fijn om te lezen dat dit als prettig wordt ervaren. Tot een volgende bestelling.

De makkelijkste manier om aan hoogwaardig voer te komen.g

Vooraf bestellen uit het grote assortment en dan gemakkelijk en snel afhalen wanneer het.mij uitkomt. Super!

Dat is precies onze werkwijze mooi omschreven, hartelijk dank voor deze review heer Lemstra! We zetten met plezier een volgende bestelling voor u klaar.

Duidelijke website vriendelijk bij het ophalen van de bestelling goed vlees

Heel erg graag gedaan Femke, dank voor je review. Afgelopen week heb ik je hiervoor ook al persoonlijk bedankt ;-)

Goed advies gekregen vooraf, welke brokken voor mijn Franse Bulldog pup. Daarna een bestelling geplaatst en alles was er mega snel! Top!

Fijn om te lezen dat je zo goed op de rit bent met hond-lief na ons 10-minuten gesprek. Inmiddels ook al en grote verpakking van de brok meegenomen. Tot snel!

Goede kwaliteit, vriendelijke service

- De titel dekt de lading wel. - Ik zou meer biologische producten waarderen.

Qua biologische voeding (vers vlees) hebben we o.a. Carnibest BIO en Bandit in ons assortiment. Mocht je hulp nodig hebben bij je keuze, neem gerust contact met ons op.

Goed en snel

Makkelijk besteld en snel geleverd! Alleen jammer dat doglovers gold niet per post kan en dat de runderlong op dat moment op was. Verder helemaal prima.

Dank voor de review, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Het niet versturen van Dog Lovers Gold is een restrictie van het merk. Soms is er wel eens wat op, bijv. runderlong, dan kun je een waarschuwing aanzetten dat je bericht ontvangt per emal zodra wij de voorraad weer aanvullen en kun je er rekening mee houden met je bestelmoment. Hopelijk is het de volgende keer wel op voorraad voor je.

Super service! En uitstekende produkten!

Goede service, denkt met je mee, en adviseerd goed. Als een produkt niet op de website staat,stuur je een mailtje, en ze kijkten of het besteld kan worden!

Uiteraard zijn we je dankbaar voor je review Tiemke, wat een mooie woorden. Geniet van je kleine maatje en tot een volgende bestelling!

Een zeer tevreden klant

Altijd een correcte bezorging. Onze hond is dol op het vlees, voorkeur voor rund, en heeft in een ommezien zijn etensbak leeg. Wij zijn zeer tevreden en blijven zeker bij jullie bestellen.

BIG SMILE ;-) kregen we op ons gezicht toen we deze beoordeling van u zagen binnenkomen. Daar doen we het voor! Van harte welkom bij Meat and Bones! Mochten er in de toekomst vragen zijn mail ons gerust, we helpen graag.

Helemaal goed: contact en levering (afhalen).

Alles heel gemakkelijk en soepel: bestelling plaatsen en ophalen. Heel vriendelijk contact, reageren snel en persoonlijk.

Yeah, hier worden wij vrolijk van, heel veel dank voor deze prachtige review op Kiyoh! Dank u wel, we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

De bestelling werd snel geleverd en netjes verpakt met een extraatje erbij.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Alle credits voor Egbert hij pakt de dozen voor de POST NL zendingen altijd in! Graag tot ziens in onze shop!

Prima organisatie, snel en vriendelijk.

per email besteld, daar is snel en adequaat gehandeld.

Heel graag gedaan! Fijn dat u tevreden bent, dat is erg belangrijk voor ons. Zijn er in de toekomst vragen, dan vernemen we dit graag.

De bestelling werd snel verwerkt. De informatievoorziening daarna was goed. De bestelling was keurig verpakt, bijna als een cadeau. In de doos een persoonlijke touch en een verrassing voor de katten. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Kortom, een uitstekende ervaring.

Egbert verzorgd onze pakketten met veel liefde en plezier! Laat de katten ervan genieten. Bedankt voor deze prachtige woorden. Tot een volgende bestelling!

Mijn hond vindt ze super lekker

Lekkere, gezonde brok!

Kijk daar worden we natuurlijk heel erg blij van, dank je wel Jill voor je beoordeling!

Super goede service. Ze denken goed met je mee en de mails zijn erg uitgebreid

Goede en volledige communicatie daar staan we voor! Goed om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Dank voor de beoordeling.

De Hoge Brug 40 6581 AJ Malden

06 - 16 04 36 21