Super goede service. Ze denken goed met je mee en de mails zijn erg uitgebreid

Goede en volledige communicatie daar staan we voor! Goed om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Dank voor de beoordeling.

Geheel naar wens

Prima service, goed advies, meedenkend

Hartelijk dank voor deze beoordeling, daar doen we het voor! Tot een volgende bestelling.

Goede informatie en goed product

Snelle reactie op mijn vraag via de mai. Goed product(bandit nierdieet) mijn hond vind het lekker.

Yeah blije hond, blije eigenaar, wat ontzettend fijn dat we uw hond mogen voorzien van het nierdieet van Bandit. Tot snel!

Prima ervaring met bestelling

Netjes afgeleverd

Fijn dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze shop! Hartelijk dank voor de beoordeling dat waarderen we enorm.

Netjes en correcte levering, snel en volgens aangeven in bevestiging.

Website is overzichtelijk, de voorwaarden duidelijk en de levering is correct.

Complimenten voor Egbert, hij verzorgd altijd onze pakketten. Dank u wel voor uw beoordeling, we zien u graag terug in onze shop!

No nonsens, rechttoe rechtan

Via de website heb ik twee producten gekocht. Deze kon ik heel snel ophalen. Ook het ophalen ging prima! Prettige locatie met ruim voldoende parkeergelegenheid. Ik werd snel geholpen en gewoon rechttoe rechtan kreeg ik wat ik van te voren online gekocht had. Twee punten die voor verbetering vatbaar zijn: 1. Aanbod diepvriesproducten carnibest voor katten. Carnibest heeft meer opties in het assortiment, terwijl Meat & Bones één optie aanbiedt. 2. Diepvriesproduct Bandit (bio) voor katten. Product wordt verkocht als 480 gram maar bij thuiskomst gecontroleerd en dit bleek maar liefst 20 gram(!) minder in de verpakking te zitten, jammer!

Dank voor de beoordeling. Terecht dat u meldt dat we niet alle smaken van Carnibest voor de kat hebben. Dat klopt. In het verleden hebben we deze wel in het assortiment gehad, maar is er te weinig vraag naar. We vinden het dan ook echt zonde om deze prachtige voedingen weg te moeten gooien omdat deze over de datum gaan. We kunnen altijd de smaken per 20 x 500 gram voor u bestellen of 10 x 1000 gram; volle verpakkingen zijn te bestellen. Prijzen daarvan kunt u per email bij ons opvragen, of via het contact formulier. Betreft de Bandit verpakking, dit is een verpakking waarbij het etiket blijkbaar gewijzigd is. De inhoud is 465 gram bakje excl. verpakking totaal is het gewicht 480 gram. We gaan onze shop aanpassen, na contact met Bandit hierover gehad te hebben eerder deze week. Zijn er vragen of opmerkingen dan kunt u ons altijd mailen. Graag tot ziens.

Goed assortiment, kundige en vriendelijke mensen.

Groot assortiment vers vlees, kundige en vriendelijk personeel. Vraagt ook naar ervaring van voeding en bij een nieuwe klant zoals ik, waarom je de keuze gemaakt hebt voor type voeding. Prettig contact en behulpzaam.

Heel veel dank voor deze beoordeling! We zijn altijd erg nieuwsgierig en houden graag contact over de voeding. Zijn er vragen in de toekomst dan neem gerust contact op. We helpen graag. Tot snel bij onze afhaallocatie.

Geplaatste bestelling was zéér snel klaar!

Bestelling geplaatst vóór de middag. Al heel snel kreeg een berichtje dat de bestelling al klaar lag om op te halen. Super geregeld!

Prachtig compliment, onze dank is groot. Wij verwerken de hele dag door (ma t/m vr) bestellingen met alle liefde en plezier. We zien u graag terug in onze shop en bij de afhaallocatie. [Sabine]

Correcte communicatie en verzorgde aflevering!

Zeer tevreden en blij dat ik een webshop heb gevonden die CarniVoer 2 Go verkoopt. Betrokkenheid bij klant, snelle reactie op vragen. Top, ik kom terug!

Wauw! Bedankt voor deze mooie review, we doen altijd ons uiterste best de voorraad van Carnivoer2Go zo goed mogelijk op peil te houden. We zien u graag terug in onze shop. Mochten er vragen zijn dan weet u ons te bereiken. [Sabine]

Goede service en advies

Persoonlijke advies en fijne mensen.

Dit zegt genoeg: we doen ons werk met liefde en plezier! Hartelijk dank Dion, graag tot een volgende keer bij de afhaal in Malden.

Altijd zeer tevreden én super service en advies

Ben al zeer lang klant bij Sabine. Altijd zeer tevreden. Maar wat ik bijna nooit doe, heb ik nu gedaan. Een revieuw schrijven.... Nu was onze stabij Joeke al enige tijd niet lekker, en wilde niet eten. Al vele dierenarts bezoekjes gehad. Toen dacht ik.... laat ik Sabine eens mail sturen. Misschien weet zij raad. Nog geen 10 minuten daarna werd ik gebeld door haar. Alles door gesproken en heel fijn gesprek gehad. Super fijn geholpen en mee gedacht!!! Top ga zo door!! Groetjes M en poot van Joeke

Ach Mandy dank je wel, lief hoor dat je buiten je comfort-zone treedt om ons te laten weten dat je al jaren tevreden klant bent. De zorgen om Joeke kwamen zo binnen dat ik niet anders kon dan je even bellen en meedenken met je richting een oplossing. We hopen dat Joeke snel goed opknapt en de bossen van Groesbeek en omgeving weer onveilig kan maken ;-) Geniet van hem! Nogmaals: DANK!

Goede service en goed advies

In een telefonisch consult besproken hoe we onze hond die een slechte eter is toch de nodige voedingsstoffen binnen kunnen laten krijgen. Goed advies gekregen en meer inzicht in zijn eetpatroon. De tips werken ook. Ook goede service o.a. bij het reserveren en ophalen. Maar ook voor overleg en meedenken.

Graag gedaan Anneke, met wat vragen en antwoorden komen we vaak wel tot een passende oplossing. Fijn dat ik van dienst kon zijn met mijn gratis 10 minuten voedingsgesprek. Tot ziens in onze online shop en bij de afhaal in Malden.

Snelle levering/ophalen. Vriendelijke mensen bij het ophalen van mijn bestelling. Mooie winkel en goed advies. Het is wel allemaal een tikkie duurder dan normale koekjes maar dit is wel kwaliteit. Mijn hond geniet er volop van. Een echte aanrader

Dank je wel Rick voor je mooie beoordeling, fijn dat je tevreden bent met de gekochte producten!

Onlangs een bestelling geplaatst. Voor mijn product niet de goedkoopste aanbieder maar wel redelijk in de buurt zodat ikzelf even op kan halen en bezorgkosten bespaar.

Altijd handig zelf afhalen, dan kan een hoop (extra) kosten schelen! Tot een volgende keer, hartelijk dank voor de review, dat stellen we zeer op prijs!

Snel, handig en voordelig

Voorheen bestelde ik altijd online bij een andere partij. Ik was in de veronderstelling dit voor een goede prijs te kopen, tot dat ik een keer niet kon wachten op de verzendtijd maar een partij zocht waar je het kan afhalen. De helft goedkoper en sneller in huis!

Dank voor de mooie review! Van harte welkom bij Meat and Bones. Zijn er vragen dan mail of app ons we helpen graag ;-) tot snel!

Top!!

Goed verpakt, mooie porties en de hind wil niets anders meer.

Hond blij, baasje/vrouwtje blij ;-) ! Dank je wel voor je review.

Uitstekend bedrijf!

Uitstekend bedrijf, kwalitatief goede producten, goed verzorgd!

Hartelijk dank, tot snel bij de afhaal in Malden!

Heel erg tevreden en goede service

's Morgens mijn bestelling geplaatst en dezelfde middag kon ik het al ophalen. Goede service. Ik ben heel erg tevreden en zal jullie ook aanbevelen bij familie/vrienden en kennissen.

Hier krijgen we een BIG SMILE van! Dank Ellen!

Super snelle levering

Ik had gemaild en dezelfde dag lag de diepvries voeding voor de hond al klaar. Zo snel! Top!

Yeah! We zijn blij met zo'n mooie review, dank Karien. Zien we je snel weer bij de afhaal?

Duidelijke site, makkelijk bestellen.

Zie boven!

Dank Dirma voor de beoordeling, super!

Mooie producten met goede service

Via Dogs2School met Meat & Bones in aanraking gekomen. Mooie producten voor mijn pup.

Dogs2school een van onze sponsordoelen! Wat leuk, fijn dat u tevreden bent. Mochten er ooit vragen zijn, via de site kan een gratis 10 minuten voedingsgesprek geboekt worden. We helpen graag.

Professioneel maar wel gezellig en goede adviezen

Bedankt René, voor het achterlaten van deze waardevolle review!

Goede service en goede producten.

Winkel geeft goed advies en de hond vindt de producten lekker.

Blij dit te lezen, dank voor de review! Graag tot ziens in de shop en bij onze nieuwe afhaallocatie.

Snel en prettige communicatie

Het vlees is altijd snel beschikbaar. Als er iets niet te leveren is, wordt dat goed gecommuniceerd. Er worden alternatieven aangeboden of de bestelling wordt direct aangepast.

Super fijn om dit te mogen lezen, gisteren reeds persoonlijk bedankt bij het afhalen van de bestelling, bij ons in Malden. Communicatie vinden wij heel erg belangrijk.

Top service en goede producten

Top service en goede producten

Kijk daar doen we het voor, bedankt voor de beoordeling!

De Hoge Brug 40

6581 AJ Malden