Webshop reageert totaal niet meer op berichten

Ik had een vraag over een product en over het bestellen in het algeheel maar krijg geen reactie meer. Aangezien de meeste producten ineens uitverkocht zijn, ga ik ervan uit dat ze gesloten zijn?? Niet netjes in ieder geval en iets van je laten horen is zo slecht nog niet..

1 star: very bad, unacceptable

Positive

I have not received my order and nobody replies to my emails

Suggestions

Send my order

• Would you recommend us? No

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen; Op 29 december heb ik bij GreatBeautyBar een föhn besteld en betaald. Volgens hun website was en is de föhn op voorraad. Tot op heden hebben wij deze niet ontvangen. Bovendien wordt de telefoon bij herhaling niet beantwoord en wordt er niet gereageerd op e-mails. Inmiddels vrees ik dat er sprake is van bedrog en overweeg ik aangifte te doen.

Bestelde en betaalde goederen afleveren!!! Op 29 december heb ik bij GreatBeautyBar een föhn besteld en betaald. Volgens hun website was en is de föhn op voorraad. Tot op heden hebben wij deze niet ontvangen. Bovendien wordt de telefoon bij herhaling niet beantwoord en wordt er niet gereageerd op e-mails. Inmiddels vrees ik dat er sprake is van bedrog en overweeg ik aangifte te doen.

Pluspunten

Ik heb mijn pakketje 28 december besteld en ik heb nog steeds niks.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie producten

Ik wacht al heel lang op mijn bestelling. Ik heb een mail gekregen waarin stond dat ik binnen 2 dagen mijn bestelling zou ontvangen. Ik heb tot op heden niets ontvangen. Ik kan ook niet in contact komen met GreatBeautyBar omdat mijn e-mails niet worden beantwoordt en de telefoons niet worden opgenomen. Dit is niet klantgericht.

1 star: very bad, unacceptable

Suggestions

No product, no money back

• Would you recommend us? No

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Nog geen

Beter luisteren en beter lezen van orders Wel snel opgelost na gebeld te hebben

Pluspunten

Snelle klantenservice. Vriendelijke mensen. Ben goed geholpen met mijn vraag toen ik belde en daarna was mijn pakketje er snel.

Pluspunten

Weryfikacja fast delivery and very good product

Pluspunten

Snelle levering. Netjes en stevig verpakt.

Zelf geen klachten. Las een aantal reviews waarin werd aangegeven dat inhoud stuk was. Wellicht beter om in doosjes te verpakken en als pakketpost te leveren ipv envelop. Envelop gaat de brievenbus is en de val is best hoog.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Sneller reageren op mail en ook graag telefoon opnemen

Pluspunten

Het verzenden van het pakketje door het bedrijf ging snel.

Ik betaalde via overschrijving en het duurde enkele dagen voordat ik een track&trace kreeg en de betaling van mijn factuur. Het pakketje werd door GLS verzonden en ik kreeg 3 dagen telkens de melding dat het pakketje meegenomen was door de koerier en het ging toekomen, telkens geen pakketje gezien. Uiteindelijk na 4 dagen had ik het pakketje ontvangen. Ik raad het bedrijf aan om niet meer met GLS te verzenden. Zo houdt u de klanten tevreden over jullie service.

Pluspunten

Professional

Non

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

In totaal heb ik drie bestellingen op de zelfde dag geplaatst. Twee bestellingen heb ik netjes en snel ontvangen, maar de derde heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik had mijn bestellingen op 24 november geplaatst en heb nog steeds het derde pakketje niet binnen. Ik wacht nog even af..

Pluspunten

Op tijd bezorgd, geen probleem gehad.

Pluspunten

Leuk assortiment, super snelle levering, mooie en overzichtelijke website.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Snelle levering en goede prijzen

Pluspunten

Leuke producten

Zorgen voor een andere pakketservice. Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen en heb het meer dan een week geleden besteld.

Mevrouw heeft gelijk, haar bestelling is bij ons op tijd verzonden maar door de drukte bij GLS te laat geleverd.